Amikor ki akarom tömöríteni a letöltött fájlokat azt irja ki, hogy nincs mit ki, hogy nincs mit kibontani, meg, hogy az elõzõ kötettel kezdjem, mikor nincs elõzõ! Micsináljak?
Mondtam én... AMD FX 57 + 4096 MB RAM + 15000 RPM-s SCSI + 2 db ATI Radeon X1800 XT 512MB Crossfire Edition kell hozzá... s akkor szép is lesz, meg gyors is... jobb nem.
nem csak nem tudok továbjutni azaz nem tudom mit kellene csinálni, azon a helyen, amikor feketefehér a kép és valami szellem van, midnig emghalok ha átmegyek a zöld csikon!
Nemsokára jön patch az tuti bár én még nem tolom mert nincs helyem kicsomagolni :D
Komolyan ez a matrix game csinálás nem megy ezeknek.A graf szar de ez naem zavar annyira ami viszont rettenetesen az az irányítás a játékélményrõl nem tudok beszámolni mert nem tok játszani hiszen az egér össze vissza fel le mozog magától.A játék meg olyan gyors hogy nem látok semmit a verekedésekbõl.kész ha az irányítást meg lehet oldani szóljatok mert akkor még akár jó game-is lehet
látom ez az Atari normális game-et nem bír kiadni, legalábbis pc-re (kivételek vannak, pl FAHRENHEIT!!!) de amúgy....
Srácok csak nálam kacat az irányítás(egér) vagy másnál is és van e rá megoldás?remélem egy nem egy gamepad-os game.
Másnál nem fordult az elõ, hogy amikor próbálta kitömöríteni a fájlokat, azt irta ki mindre, hogy sérült? Pedig Wanadooról töltöttem!
Na a játékélményt ami lenne, de ezt a sok akadás miatt nem lehet élvezni. Az is szemet ütött, hogy amikor írja, hogy melyik billentyût nyomjam, akkor én nyomom mint a fergeteg, de sokszor van olyan amikor nem jön össze, szóval elég gány munka. Mit ne mondjak az ETM jobban meg volt csinálva mint ez. Lehet hogy abbahagyom a játékot, pedig fan vagyok, de még ilyen sz@rral, már bocs a kifejezésért de nem találkoztam. Kb olyan alfa vagy béta verziónak menne el a játék, de teljesnek? ÁÁÁÁÁÁ Na ilyenkor a warez segíti a népet, hogy mit nem szabad megvenni...
Ne viccelj! Ropogós a PC-verzió és neked már most csalás kell?!
A required security module can not be activated. This program can not be executed.Nekem ezt írja ki mikor rámegyek az exe-re...Mit tegyek?
tudnátok kodot vagy trainert adni?
na jó megvan,ez az Atari egy mocsok... a probléma az,hogy GF MX 440em van,így ezt nem támogatja a játék... edddig sohasem volt gondom a videókártyával,ez az 1. alkalom hihetetlen
így egyszerûbb... szóval nem tudja valaki ez miért van?
Hali! nem tudja valaki hogy miért van az,hogy elindítom a játékot és egy olyan képernyõ fogad,hogy a képernyõ jobb felsõ sarkában van egy fekete négyzet,a képernyõ további része pedig fekete fehéren villog? A hang az jó,mert megy a zene meg minden csak épp nem látok semmit.
10-es, de úgytûnik úgy nem megy, mert nálam az lesz a hiba.
Tény hogy vannak grafikai bugok, de azért nem rosz. Most felkéne robbantanom egy pillért de betámad egy ügynök.
Nah a game már "normálisan" megy, de az intro meg a videók még nagyon durván szaggatnak...1-2 fps Vkinek van 5lete???
erre a hozzászólásra vártam:) most már biztos, hogy kipróbálom. a gametrailers-es videók elég meggyõzõek voltak és most csak megerõsítettél ezen vágyamban. A mátrix az Mátrix. a többi az meg a többi:)) ui: õszintén szólva az ETM is egy gány volt:)) de azért teccett
Ace nekem is ez a bajom... neked olyat nem csinál h ilyen zöld villogó szarok vannak??? Nekem is a neonak csak a feje látszik az elején, meg tele van textúrahibával...
Volt!Ahogy lentebb már írtam,vegyél vissza a rendering pontból a graf opciónál!Gondolom 10esen van!Nekem 5ösön volt,úgy eddig a morpheusnál voltak feketék a harcban,de egy 4esre állítás mindent megoldott!Nekem is tetszik a játék,érdemes fél órát,vagy 2-3 pályát vinni,és ráérzel a dologra!
Ismerõs a probléma, köszönhetõ a SecuRom7-nek Ha az ikonon jobb klikket ütsz, s kiválasztod a launch analysis menüt, majd a felugró ablakon Yes-t választasz, lefut a SecuRom tesztje. Ez valószínû ugyanúgy ki fog fagyni - ha mégsem, akkor jó eséllyel elindul a játék is. Nálam is így mûködik, teljesen mázli kérdése, hogy épp elindul vagy fayg - s az összes Sec7-es játékkal ez a helyzet, amihez nincs crack
Nekem nem volt ilyen. összes morpheus- elleni csatában (spoiler?), fordúlt elõ hogy morfi kicsit elfeketedett (az alpnál is jobban). Nézd meg hogy a drájver a legújabb-e
Na, skacok, nekem mindjárt az elsõ verekedõs résznél az van, hogy nem látok semmit, mintha hiányoznának a textúrák, csak az árnyékokat látok meg pár fényt, ez mi a pöcstõl van? AMikor az elején mutatják a monitort, ahogy a neo alszik mellette, a neo-nak csak a feje látszik, semmi más. Mi lehet a gond? Másnál nem volt ilyen?
Na. Reggel óta jáccok vele és meg kell mondjam egyész jóra sikeredett. Az hogy folyamatosan talulom az új kombókat, egész jól kitalált dolog. Bár még csak a "Mátrix" fílm elején tartok (történetileg), alig tudtam abbahagyni a játékot. A grafika tényleg nem egetverõ de max grafikán gész szép. (a golyók után hullámzó levegõ messze a legjobb szvsz). Szóval akinek teccett az ETM (meg a kinek nem) annak csak tudom ajánlani. ÉS NE 5 PERC JÁTÉK UTÁN MONDJA HOGY SZAR MERT AKKOR MÉG NEM TÖRTÉNIK SEMMI OLYAN MI LEKÖTNÉ AZ EMBERT!
Az irányításról: Aki azt mondja hogy nem tudja írányítani az egyszerûen béna. Nekem könnyen megy az irányítás, pedig már régen jáccottam hasonló irányítású játékkal. Mondjuk aki a "megy és lõ, megy és lõ" játékokhoz van hozzászokva, annak a w+MOUSE 1 gombokon kívûl, tényleg gondot okozhatnak a A,S,D,SHIFT,CTRL,MB2 gombok megfelelõ idõközönkénti lenyomása.
Játékélmény: NA az az ami nagyon jó. Aki szereti a mátrixot (és nem csak az effekteket) annak nagy élmény lesz végigjáccani neóval a fontosabb jeleneteket, bepillantani olyan dolgok mögé amit a filmben csak pillnatokra látunk. És pl átírni az filmben látott jeleneteket (ablakpárkánynál tovább menni, SMITH-t kikerûlni).
Grafika:Tényleg nem egy DOOM, FEAR, FARCRY, de ez nem is a DOOm, FEAR, FARCRY. A grafika hasonló az ETM-ben látottakhoz, de picit átalakítva. A fények, golyó hullámzása tényleg nagyon szépen van megcsinálva, a kerakterek felismerhetõk különösebb megeröltetés nélkûl. Ez a része a dolognak csak abban sántit hogy a gépigény irreálisan nagy a grafikus teljesítményhez képest, és nincs mód részletes beállításokra. DE attól még élvezhetõ a játék bárki számára.
Összegzés: A játék jóra sikeredett. Az ATARI-n most látszik a próbálkozás, bár fektethettek volna több idõt az optimalizálásba és akkor tuti hogy mindenki meg lenne elégedve a teljesítménynel és a grafikával. Mindazon álltal a "Mátrix hangulat" magával ragadó, a történet remek, mint ahogy a filmeké is. Szóval bárki bárhogyan nyávog ez egy jó játék annak aki tényleg akar is jáccani vele. Aki meg nem az ne jáccon.
Ajánlom mindenkinek a kipróbálást!
Az éjszaka nekem is lejött eme csoda,anti blax-al valahogy el is indult,ezzel a játékal kapcsolatos legnagyobb pozitivum is megtörtént. Az hogy a grafika milyen,már nem lepett meg.Ettõl még borzasztó,de már felkészültem a megpróbáltatásra,igy ezen túllépve indultam neki az elsõ pályának. Ekkor Neo animációja kápráztatott el,ami igazán csak akkor csúcsosodik ki,amikor jobbra vagy ballra futunk vele,tehát oldalirányba.Egy karót nyelt robotembernek élethûbb lenne a mozgása mint ilyenkor neki.Borzalom.... A fegyverek felvételekor a képernyõ közepére kerülõ célkereszt vagy mi,meg egyszerûen gusztustalanul néz ki. Na de eljutottam az irodából menekülös pályáig is valami emberfeletti önuralmról tanusitva bizonyságot. Na és akkor itt magyarázzon el nekem valaki valami,mert én nem értek a Mátrix filmekhez olyan nagyon,igy lehet tudatlanságomból fakad ez a gondolat.Lesz egy kép lentebb,amit más csinált ugyan (elnézést a felhasználásáért),de már akkor elcsodálkoztam rajta.Most ezen a képen van 2 ajtó.Elõször azt hittem valami mátrixos szituáció lesz ez,és azért "nyultak" meg a tárgyak,de amikor az irodában menekültem,én is ilyen ajtók elé értem,ráadásul teljessen "normális" szituációban.Vagy maximum a Neo gyerek lehetett beszíva rendessen... Most ezeken az ajtókon vagy a kilincs van kb térdmagasségban,talán még lentebb,vagy a méretarányokat nézték el de piszkosul.Esetleg arra gondoltak hogy néha egy zsiráf is bejön ide,aztán a 4 méter magas ajtó jól funkcionál majd akkor.De ha a kilincs jó helyen van,akkor nem lesz egyszerü ezt kinyitni sem már... De ha valaki tudja ez az ajtó igy miért jó,akkor én elfogadom,csak nekem ránázásre igy egy oltári grafikai tévedésnek tûnik...
na elkezdek vele jáccani asszem...mindenesetre "bíztató" hogy ugyanaz az ikonja mint az etmnek
ne a doom,quake,fear grafhoz hasonlitsd amikor azokban a fõ elem a sötétség, amikor horror játékok, de kivétel nélkül a legszebbek manapság. Ezt a gémet a Keksz Péjn 2. részéhez kell hasonlitani de annak sincs sok értelme mer nem 1 kategória a 2õ...
a nagy konzol társadalomnak biztos csodás gém ( 6 millio példány nagyrészét is ott adták el nem pcn az is tuti ):D:D: de nekünk pcseknek ez egy kalap szar.
Na kipróbáltam !!A grafika az valóban elég halványra sikeredett,azzal nem is lenne baj ha lenne egy jó pörgõs játékmenet,és egy korrekt irányítási lehetõség!De mivel ezek hiányában már az elsõ pályán észre vettek és 4-edik próbálkozás után is bilincset kaptam,meg is untam :)(persze ez lehet az én hibám is)Sajnos azt veszem észre hogy az Atari mostanában elég gyenge produkciókhoz adja a nevét! De kinek a pap kinek az anyja"
ÁTTEKINTÉS: THE MATRIX: PATH OF NEO a második, az Atari és a Warner Bros. Interactive Entertainment ill. a Shiny Entertainment, a Wachowski-testvérek, a Mátrix-trilógia készítõi és Joel Silver, a trilógia producerének együttmûködésében készült játék. 2003 májusában az Atari megjelentette az ENTER THE MATRIX címû játékot, párhuzamosan a The Matrix: Reloaded és a The Matrix: Revolutions filmekkel, mely világszerte ELSÕ helyen debütált az eladási listákon [i2k: Perszeeeeeeee! De mekkora csalódás volt az ETM!] és közel 6 millió példány kelt el belõle napjainking. Már a Matrix film elsõ megpillantásától a játékosok Neo szerepében akartak játszani. A The Matrix: Path of Neo az egyetlen játék, mely lehetõséget nyújt erre. Az út, az eredmény, a válaszok és a történet megírása és rendezése közvetlenül a Wachowski-testvéreknek köszönhetõ. A játék által nyújtott vízió nem más, mint amivel Neo szembenézett a története folyamán. A játékos irányíthatja határozza meg a játék kimenetelét és találhatja meg Neoként a filmekben is megjelenõ kihívásokra a megoldásokat - ténylegesen magukévá teheti a Matrix nyújtotta tapasztalatokat. A Játék indításának elsõ pillanatától kezdve Neo a Játékos irányítása alatt áll.
LEÍRÁS: A Matrix film univerzumba helyezve a THE MATRIX: PATH OF NEO lehetõséget nyújt a Játékosok számára, hogy "Neoként," a központi karakter szerepében - átélve a legfontosabb és emlékezetesebb küldetéseit a teljes film trilógiából - játszhasson. A játék folyamán megoldást kereshet minden küldetésre, míg annak minden konzekvenciális eredményét a Wachowski-testvérek által megírt, rendezett események jelenítik meg. A filmek összes kulcsszereplõjének - beleértve Keanu Reeves (Neo), Laurence Fishburne (Morpheus), Carrie-Ann Moss (Trinity), és Hugo Weaving (Smith ügynök) - hasonmása szerepel a THE MATRIX: PATH OF NEO-ban, melyek mind a három filmben, ahogy az Animatrix-ban is szerepeltek. A játék számos film-minõségû életszerû akciójelenetet [i2k: Na erre vagyok én csak kiváncsi!], FMV-t éppúgy, mint Hollywood-minõségû effekteket tartalmaz. A játékosok elsajátíthatják a küzdõsportok, középkori fegyverek és lõfegyverek ("Sok fegyver") használatát a különbözõ típusú ellenfelek, úgymint az állig felfegyverkezett Matrix ügynökök ellenében is, ideértve Smith ügynököt és a Számûzötteket Merovingian szolgálatában. A játékos Neo szerepét onnan ölti magára mikoron õ már rájött a Matrix létezésére, és õ lesz a "Kiválasztott". A játékos ténylegesen megtapasztalja majd a különbséget az "utat járni és ismerni az utat" között. Kiválasztottként tapasztalni és Neoként a filmekbeli kihívásokkal szembenézni nem lesz teljes mértékben azonos élmény. Sok küldetés kizárólag a The Matrix: Path of Neo számára lett elkészítve, melyekkel nem találkozhattunk a filmekben. A játék ugyanazon "bullet time" speciális effektussal is rendelkezik, mint a filmek, lehetõvé téve az emlékezetes, a gravitációt meghazudtoló golyók elõli elhajlások, falakról történõ elugrások végrehajtását. A játékos új tulajdonságokat is megtanulhat, úgy mint, repülés, lebegés és "Neo Vision," azaz a képesség, hogy úgy lássa a környezetét, ahogy a "Kiválasztott". Minden átvezetõ animáció, film a Wachowski-fivérek által lett megírva, rendezve és vágva. Több, mint 1 órányi újravágott film is megtalálható benne az eredeti filmekbõl, hogy hitelesen mesélje el a történetet Neo szemszögébõl, egyfajta rendezõi változatként. A filmekben nem látott, csodás új karakterek és helyszínek [i2k: Csodás?????], melyek szélesítik a Matrix történetvonalát a The Matrix: Revolutions végéig. Az összes a játékba épített, új zenét szintetizált skiccként készítették. A játékban megtalálható harcmûvészeti koreográfiát Yuen Wo Ping és a filmekbõl már ismert mozgáskultúra vegyítésével alakították ki. További mozgásokat is rögzítettek, hogy a játékosok még inkább autentikusabbnak érezzék a játékélményt Neo-ként.
Érdemes megnézni a "screenshots" szekciót... Itt sem egetrengetõ minõségrõl tanúskodnak a képek. Ergo: mindenki csak hitte, hogy szép lesz, de a képek már elõre árulkodtak, hogy gány lesz, de istentelenûl...
Ezek meg no comment: Gamers will assume the role of Neo from the time he discovered the existence of the Matrix to eventually becoming "the One". The player will truly learn the difference "between walking the path and knowing the path." The experience of being "the One" and facing the challenges that Neo faced in the movies will not be an entirely familiar one. Many scenarios encountered in THE MATRIX: PATH OF NEO are exclusive to the game and were not seen or experienced in the films. The game will have the same "Bullet Time" special effects from the films that will allow gamers to dodge bullets and jump off walls to defy gravity and logic to recreate its most memorable scenes. Gamers will experience new powers such as flying, telekinesis and "Neo Vision," the ability to read code as they evolve as Neo and become "the One." All-new FMV footage has been created, directed and edited by the Wachowski Brothers., The game features more than one hour of re-edited movie footage from the original film to tell the story from Neo's point of view like a director's cut in a videogame. Amazing new characters and locations not seen in the films that expand the Matrix storyline through the end of THE MATRIX REVOLUTIONS. All new music has been composed as synth-produced sketches, which will be tweaked and implemented into the game build. The game also includes the martial arts choreography of Yuen Wo Ping and enhances the already extensive libraries of moves that were originally recorded for the trilogy. Additional sessions were recorded to capture even more moves to ensure that gamers would have an authentic experience as Neo.
Víg Napot!
Akinek gondot jelentene a dolog, Innen le tudja tölteni az SR7 Stop - ot.
Legutolsó hivatalos esetleg? Vagy a 77.77-es, az egy jól sikerült driver.
mi a pontos neve az SR7 stopper-nek mert így nem találok semmit :(
Kellene egy kis help... Lehet h vmi driver hiba, de nem tudom miért csinálja azt a game (a BF1942-nél is ez van) h pl a Warner logo meg az intro nagyon szaggat.... ilyen 1-2 FPS. Utána a game megy rendesen, de 5 perc mire beszaggatok a menübe :D Légyszi segítsen vki
Hi. tegnap egyszercsak beidult nekem. gõzöm sincs miért. nekem teccik a játék. 1 kérdésem volna. nem lehet valahol találni valami részletesebb grafikai beállításokat? mert kivenném a tükrözõdéseket. Teljesen feleslegesek.
Na ugy látom rajtam csak egy F.A.Q segitene ami nincs. :(
thx de a #766 a F.E.A.R-t írja az elindul nekem is de ugyan ezen az elven a matrix nem ..