Az volt a hiba az elsõ változatnál, hogy a system.xbg fileból kicsomagolt többi file-t elfelejtettem mellékelni, csak a magyarítás 2 file-ját tettem bele. Akiknek már volt fent mod, azok már kicsomagolták a system.xbg-t, így a telepítõbõl hiányzó többi file nekik már megvolt, de akinek nem volt fent mod, azoknak ezek a file-ok hiányoztak.
Azt hiszem ez egy elég részletes, és érthetõ leírás.
nem nem, mert másodjára mint ahogy írtam csak az alapjátékot és a legujjabb peccset tettem fel, ami még mindig ugyanaz mint az oldalatokon lévõ link. De peccs nélkül nem próbáltam, lehet azon ment volna.
"Elnézést kérek a hibáért, az elsõ változat csak azoknak volt jó, akik még nem tettek fel modot, mint pl. a magyarítás is"
Ekkor marhaságot hogy írhattam?? Akkor most javítva: Az elsõ változat csak azoknak nem volt jó, akik még nem tettek fel modot, mint pl. a magyarítás is
persze, ujra kezdtem az egészet, ugyanis csak az alapszavakat ismerem angolban, és érdekel hogy miket fejlesztek. Tökéletes.
jah találtam egy bugot a játékban (legujjabb peccs+Bman_UFO_Mod_2_11) ha a térkép legszélére álltok egymás mellé az emberekkel akkor két ember egybe olvad és egyszerre is lépnek de csak 1-et mert a program kilép. Ha nem kattintasz rá a 2 összeolvadt emberre akkor nem lép ki :P ha valaki beakarja küldeni a hibajelenséget hát rajta, én nem égetem magam a gyáva taktikámmal hogy a térkép szélére állok és a tankkal körbe járom a pályát, persze a tank után titokban jönnek az állatok szal sortüz és kész.. :)
1. Fura! 2. De hiszen ez korábban már futott! 3. Csak néhány apróságot kell még javítani. 4. Ez biztos valami hardverhiba. 5. Márpedig én ahhoz a modulhoz hozzá sem nyúltam! 6. Az ember nem tesztelhet mindent! 7. Lehetetlen hogy ez befolyásolja a másik modult is. 8. Határozottan emlékszem, hogy ezt a hibát már kijavítottam. 9. Hiszen a specifikációt egész idõ alatt változtatták! 10. Azt hittem, megtaláltam a hibát.
Elnézést kérek a hibáért, az elsõ változat csak azoknak volt jó, akik még nem tettek fel modot, mint pl. a magyarítás is. A most fent lévõ változat már jó (1,01 MB).
Elnézést kérek. Elfelejtkeztem valamirõl a telepítõben, egy pillanat, és javítom. Írok, ha feltettem a javított verziót.
hm, nekem nem indul el ha feltelepitem a magyaritást.. Leinstaláltam az egészet, majd vissza az alap, utána a GH honlapon lévõ patch-et letöltöttem, feltettem, majd install magyarositás és igy is ugyanaz. Tutira mindent jól csináltam, szal gáz van.
Vááá, köszönjük szépen Gandrus, már töltöm is!
Megnéztem közben ezt az xp-s dolgot is. Mindegy ki lövi, hányadik találatra fekszik meg, mindenki megkapja a sikeres találatnak és az megfektetésnek is az xp-jét. Pl lárvánál elsõre eltalálva 1xp, másodikra megfektetve 5 xp. Végén 6 xp-t kap a delikvens. Ha ez két külön személy, egyik 1-et, a másik 5-öt kap. Sérüléseknél megint észrevettem valamit: ha nem saját körben kap találatot az emberem, de keveset sérült, akkor sem lesz kórház a vége, ha a saját körömben meggyógyítom. Már kezdek ebbe amúgy belekavarodni :-)
GameHunter csapattagként a http://gamehunterteam.hu -t javaslom.
köszönjük szépen a magyarítást
este frissítem, most hamarosan lépek..amúgy melyik helyet javaslod, honnan linkeljem, melyiken lesz fix helye ? vagy töltsem fel magamhoz a faq mellé ?
No, akkor ezt legközelebbi játékkor letesztelem, az a legegyszerûbb.
utána néztem a kézikönyvben, 5.2.7 21. oldal, Soldiers gain experience by hitting and killing aliens, and by going through missions in which he or she hits and kills at least one alien. Szal,nem nagy angol tudásommal úgy fordítom hogy sebzésre is ad expét, viszont az ÉS feltétel az ölés és sebzés között lehet azt jelenti a mondatban, hogy csak akkor teljesül az expé szerzés ha mindkét feltétel megvan, ergo ha sebzel egy emberkével akkor nem ártana egy killt is összegyüjteni mert lehet nem kapja meg az expét ha nincs legalább 1 kill-je. ( Látszik hogy programozó vagyok ? :P )
hát nem tom..én mikor próbálgattam ezt direktbe, akkor ugyanannyit adott mikor több lövésbõl szedtem le, mint mikor 1bõl meghalt
Az elsõ terror küldit én is most kaptam, július elején (játékidõ szerint persze). Lssahpaul, ha mod nélküli nyomod, akkor a cirkálókon (cruiser) már találhatsz parancsnokot. Nekem május környékén kezdtek el jönni, de ez változó. Esetleg megpróbálkozhatsz azzal, hogy nem lövöd le a vadászokat, hanem hagyod kóricálni, így talán elõbb-utóbb elfoglalnak egy területet. Ahol a hajó leszállt, ott találni fogsz idegen bázist, ha fölé szállsz. Érdemes küldi elõtt elmenteni -mint azt már többen mondták- mert mindig véletlenszerûen dobja, hogy milyen faj lesz a helyszínen. Neked eleve csak a kígyóember jöhet szóba, mert az elején csak azok között találsz parancsnokot. Mikor elõször fogtam el kettõt is belõlük, a küldetés végén kiírta, hogy ki lettek végezve, mert nem építettem kihallgató szobát... Errõl teljesen elfelejtkeztem, én hülye :-) Bespájzolni is érdemes belõlük, nekem 6-7 már összejött addigra, mire az elsõt nekiálltam kifaggatni. XP-t pedig kapsz a találatért és a kinyírásért is. Alapból asszem 1 xp a találat, 5 xp a gyilok.
áhá, na ilyen még nem vót. Nem azért a 2 forintért de jól látom hogy több expét gyüjt a katona ha 4 lövésbõl véreztet ki egy jószágot mint ha 1 lövésbõl lepuffantja ?
bocsi hogy értetlenkedek de mi az a terror-küldi ? pl ha leszál az ufó ? normál fokozaton játszok, van már 5 bázisom, de csak vadászgépek és felderitõk támadnak, ellenséges bázis nincs, szal mikor lesz már commander mert faggatni szeretném a plazma technológiáról :)
Igen ki is írja a küldi végén, hogy csak a commendert hurcolják haza, mert csak õ van értékes információ birtokában, a többi alien likvidálásra kerül.És kell hozzá az interrogation room is asszem.
very thx, én is adok neked valamit bár nem hiszem hogy ne tudnád : teknológia fa
õõ..asszem nem...ha minden igaz, akkor a kövökbõl van commander: Vipon (zöld a narancssárga helyett) Preacher (barna helyett zöld) Phantom (kék barna helyett)
köszike!!!! sikeresen elkaptam egy Chasert. - ez semmire se jó??
Gyönyörûen fogalmaztam az elõbb... Nem bírom nézni, úgyhogy kijavítom: Almasretes, az eddigi tapasztalataim alapján nagyjából bejön az, amit a kórházba kerülésrõl mondtál. De én még pluszban azt tapasztaltam, hogy ha súlyos sérülést is szerez, akkor hiába gyógyítom fel az adott körben, akkor is kórház lesz a vége.
Shiwo, a postmortem az egy warez csapat :-)
Saiyanjin, tudtommal mindenféle verzióval mûködik a parch és a magyarítás is.
Almasretes, az eddigi tapasztalataim alapján nagyjából bejön az, amit a kórházba kerülésrõl mondtál. Én még pluszban azt tapasztaltam, hogy ha súlyos sérülést is szerez pluszban, akkor hiába gyógyítom fel az adott körben, akkor is kórházba lesz a vége.
Ja, most jut eszembe, ezt még tegnap meg akartam kérdezni: visszafoglalt bázisról az idegenek lenyúlják a szajrét, vagy minden cucc és gépezet megmarad?
nem random... vigyél magaddal kábíró rakétát vagy kábító gránátot (utóbbit kikell fejleszteni, míg az elsõ alapból megvehetõ)
amúgy commanderekre vadásszál, sima élient elfogni totálisan felesleges..commandereket meg onnan ismerni fel, hogy más a szinük..terror -küldin, élien-bázison meg csatahajókon találhatsz belõlük..ha feltetted a bman-módot, akkor asszem a kisebb hajókon is esélyes lehet
Nekem is lenne egy kérdés szerüségem, már voltam vagy 20-40 küldetésen és nem tudtam senkit elfogni élve.. Van az a living izé építve... Vagy lehet csak ennyire szerencsétlen vagyok ? ( gondolom random hogy ejtettem fogolyt vagy nem )
nem csak azt támadják, de nem érdemes oda helyezni embereket.....ill asszem nem is tudsz...ha elfoglalja, 10 napod van visszaszerezni...építeni csak advanced workshopokat lehet majd építeni más bázisokra... postmortem az egy mod vagy mi ?
Tényleg nem megy az advanced detection system??? Nem mindegy mert dupla helyet foglal, álljak vissza standard-ra?
Sziasztok,
Bázissal kapcsolatos kérdésekkel fordulok hozzátok.Mindig csak a fõbázist támadja az alien? Ellenben érdemes a mellékbázisokra elhelyezni embereket, mondjuk csapatszállítóval?Késõbiekben lehet ide építeni laboratory ill. workshopokat?
Más...Nekem Postmortem verzió van, ezen megoldható a patchelés ill. magyarítás?
Elõre is thnx...
Kösz az infókat. Erre az egy körön belüli gyógyításra nem is gondoltam, majd figyelem ezentúl. A bázisvédelem katonákkal max. a fõbázison jöhet szóba. Van 8 emberem, azokat tápolom a kezdetek óta. De ha 10 napig vissza lehet foglalni, akkor nem szöszölök. Azért próbából építek pár védelmi épületet.
Félre ne érts! :) Természetesen befejezem, hiszem már alig van szöveg, csak némelyik fizikai szöveg elég nehéz, meg az egyetlen pihenõnapomon (vasárnap) csak egy leírást fordítottam. Azért most délelõttönként nekiállok. És köszönöm a bíztatást, jól esik! :)
Panyi (a Magyarítások Portál vezetõ szerkesztõje) még nem hallott róla, hogy ki kapta meg a terjesztõi jogokat, de ha lesz errõl infóm, akkor lehet, hogy felajánlom a fordításom a hivatalos verzióhoz (elvégre erre várni sem kell már, illetve gyakorlattal is rendelkezem két hivatalos és több nem hivatalos fordítás elkészítésével/részvétellel).
Tyucsev: személyes tapasztalataim a következõek (ha hülyeség ne kövezzetek meg :D) - nekem akkor került korházba a muksó ha 1 körnél több ideig nem gyógyítottad meg. pl. élien körben lövik meg és utána a te körödben gyógyítod akkor is kórházba kerül. vagy a te körödben lövik meg de nincs idõ a gyógyításra csak következõ körödben akkor is kórház. - védelmi épületek nélkül vittem végig, eleinte építettem sorra õket ahogy lebombázta egy-egy hajó, de utána felesleges pénzpocsékolásnak véltem és minden bázis támadást a bázison vertem vissza - el sosem foglalták egyik bázisomat sem tehát nemtom :D - fejlesztett radar nem mûxik úgy mint az X-Com játékokban :( kitudja miért? :(
hát, a patch utáni helyzetrõl tok nyilatkozni, abból is a bázis elfoglalásáról..totálisan friss bázisomat támadta le az ellen, még semmit nem tudtam oda építeni..el is foglalta, és kiírta, hogy 10 napom van visszafoglalni...visszafoglaltam, szal nem tom mi lett volna, ha nem...gondolom megsemmisül
Ez tényleg röhej. Az mondjuk nem lenne rossz, ha a te verziódat használnák fel a magyar változathoz. Bár gondolom ezt tetõ alá hozni nem egyszerû feladat. Én mindenesetre bízok benne. Ott van még a Magyarítások Portál is, ami a hírek szerint egyre népszerûbb. Mindenesetre plusz esély, hogy a hazai kiadó rátaláljon egy kész fordításra.
A játékkal kapcsolatban van még pár kérdésem (mint mindig ). Mitõl függ az, hogy a fószer küldetés végén kórházba kerül-e vagy sem? Mindig felgyógyítom õket teljesen, de nekem nagyon úgy tûnik, hogy teljesen véletlenszerûen kerülnek kórházba. Igaz, még jegyzeteket nem készítettem hozzá, hogy ki-hol-milyen sérülést szerzett, de lehet, hogy ezután megteszem, hátha kiderül valami. A patch utáni védelmi épületek hatékonyságáról tudtok valamit mondani? Az ufok hogyan foglalnak el bázist? Teljesen eltörlik a föld színérõl, vagy vissza lehet foglalni egy sikeres küldetéssel? (Ezt mondjuk megtapasztalnám a játékban késõbb, de én türelmetlen vagyok ) Fejlesztett radar mûködik?
1et értek... meg mire kijön magyarul... szerintem nyugodtan folytasd Grandus, én szívesebben használnám a te fordításodat, mint valódi rajongóét egy olyannal szemben, aki lehet az se tudja, hogy mi fán terem az x-com, és csak felkérték, hogy fordítson le egy játékot..meg ha meg is jelenik magyarul, sokaknak akkor is az angol verzió lesz meg, melyhez jól jön a magyarításod..
Szerintem ha így lesz akkor vedd fel a kiadóval a kapcsolatot és próbálj meg leszerzõdni velük. Hátha bejön és akkor nem volt hiábavaló a munkád. De bárhogy is legyen én akkor is a te fordításodat fogom használni
"June 5 th 2007 Deal was signed for Eastern European language versions. UFO:ET will be released also in Polish, Czech and Hungarian languages. Fido "
Forrás:http://ufo-extraterrestrials.com/
Én csak azt nem értem, hogy a június 5-i hírt miért csak pár nappal ezelõtt írták ki... És ha tényleg megjelenik hivatalosan magyarul, akkor én tök feleslegesen dolgoztam annyit. Bár még nem hallottam semmi konkrétumot, hogy valaki készítené.
Nem lenne rossz, nekem a mai napig az egyik kedvenc intróm :)
Közben javítom magamat:
"2007 májusában a 2K Games (a Take Two leányvállalata) képviselõje felvette a Steam fórumokon,[...]"
felvette=felfedte (a kinyilatkoztatta nekem kissé erõs kifejezés lenne ide)
mondjuk ha én csináltathatnék egy ufo defense remake-et, akkor tuti úgy csinálnám meg az intrót, hogy tök úgy kezdõdik, mint az eredeti ufo, jönnek az élienek, gyaknak..1 az 1be az..csak a microprose helyett a másik kiadó...oszt mikor megszólal a riadó az x-com bázison, akkor lenne valami büntetõ modern grafikával, hogy egy x-comos csóka elfordul a számítógéptõl, felfigyelvén a riadóra, a monitoron még látszik az "eredeti" intró, és felhangozna a tuti kis intrózene feltupírozva, majd immár a modern grafos videó lenne, ahogy mennek az élieneket alázni :)
"In May of 2007, a representative of 2K Games (a subsidiary of Take Two) declared on the Steam forums that they had inherited the X-Com franchise. In light of this, 2K Games re-released X-Com: Terror from the Deep on Steam. The representative mentioned that re-releases for X-Com: UFO Defense and Apocalypse may be possible, but there are no plans at this time."
Nagyjából (néhol lehet, hogy magyartalan):
2007 májusában a 2K Games (a Take Two leányvállalata) képviselõje felvette a Steam fórumokon, hogy megörökölték az X-COM frencsájzt. Ennek fényében a 2K Games újrakiadta az X-COM: Terror from the Deepet a Steamen. A képviselõ az X-COM: UFO Defense és Apocalypse újrakiadást lehetségesnek nevezte, de jelenleg nincsen terv erre nézve.
Szóval itt még nincs szó a jövõbeli tervekrõl, de egyre erõsebben tartja magát a pletyka. Nem bánnám ha igaz lenne, én Levine-ékben megbízom. Eddig minden szándékom ellenére nem sikerült kipróbálnom sem az Altar klónjait, sem az UFO: Extraterrestrialst. Ez utóbbit eddig csak amerikai eBayen láttam, nem éppen könnyen hozzáférhetõ.
A híresztelések szerint pedig az Irrational Games (System Shock 2, Bioshock), immár 2K Boston és 2K Australia néven fogja készíteni/készíti az új X-COM-ot. Nem friss pletyka, de történet teljessé tételéhez idekívánkozott.
itt levan írva a "sorsa"..de pár szóban az angolul nem értõknek..
a MicroProse adta ki a kövöket: ufo defense, terror from the deep, apocalypse, interceptor ezek után a Hasbro-hoz kerültek a jogok akik kiadták a kövöket: email games, enforcer készültek még másik két x-com gémmel, a genesis-szel és az alliance-szel, de ezekbõl nem lett semmi ezek után a jogok az inforgameshez kerültek (ami mára atari néven fut), majd 2005-ben a take two vette meg a jogokat (az õ nevükhöz fûzõdik a gta-sorozat)
a végét nem teljesen értem, de mintha vmi olyasmirõl van szó, hogy a 2K games, a take two fiókcsapata (hogy õk mely játékokba segédkeztek bele, az itt olvasható...szép lista..)vagy milye indított egy fórumot vagy mit, hogy esetleg újra kiadnák a Terror from the Deep-et, esetleg az ufo defenset és az apocalypse-t is..mondjuk ezt a részt Gandrus lefordíthatná, õ jobban vágja az angolt :)
Hát igen sajnos.Amiket itt felsoroltál azok régen nekem is kedves órákat okoztak.
Almasrates!
Köszi!
Saiyanjin!
Valami Microprose nevû cég????!?!?! A Microprose "A kiadó" volt. A Microprose kiadásában jelentek meg annak idején a legjobb játékok. X-com 1-3, Master of Magic, Magic the Gathering, Master of Orion és még sorolhatnám. Egy tragédia, hogy megszûnt a Microprose. :(
Az elsõt vmi Microprose nevû cég nevéhez fûzõdik, de nem tudom hogy az játékfejlesztõ ill. kiadó lenne...és a további sorsáról sem tudok sajnos. Egyébként az Afterekre gondolok én azokban teljesen elveszítettem a storyvonalat, már más a bolygónk stb...az irányítás és grafika is sux volt.pláne nehezek számomra.Ez vhogy a régi álmatlan éjszakákra emlékeztet, és jó érzés vhogy, bár sikerült mostanában is belecsúszni.
Pár napja fejeztem be, mert csak kevés idõket tudtam játszani. A fílinget visszahozta az X-Com-ból, de hát a vége :S. Mind1 a végsõ értékelés nálam nagyon jó. A fordítás is jó lett köszi Gandrus.
mit értesz kitérõkön ? az x-com interceptor szerü dolgokat, vagy az ufo:aftervalami sorozatot ? csak mert mindet más-más cég készítette...ez se hivatalos folytatás
hát a fõbázison gyártottam le (ott 2 hangár van, abban az 1ik a csapatszállító), és utána küldtem el õket a bázisokra..kiküszöbölni nem tom hogy lehet, a patch elött nem csinált ilyet...
Shiwo, ez tényleg nagy szívás... Ez úgy jött össze, hogy különbözõ bázisokon gyártottad le a gépeket és így kaptak egyforma neveket? Hogy lehet vajon akkor ezt a bugot kiküszöbölni? Én olyan hibával találkozok rendszeresen, hogy mikor jövök haza küldetésbõl, néha láthatóak azok a kóricáló ufok is, amiket elvileg nem láthatnék. Semmit nem lehet velük csinálni, de pl. ha odamegyek egy géppel, akkor az észreveszi. Mondjuk ez inkább segít, mint hátráltat a játékban :-)
Sikerült felraknom a Bman modot is. Szépen meg van csinálva, de én inkább hanyagolom. Egyedül az AP-k tartalékolás az, amit nem tudok kihagyni. :-) Szerencsére ez a mod külön is fellelhetõ: Combat interface mod by tywiggins Egyetlen hátránya, hogy nincs aktualizálva a patch-csel, tehát pl. gyorsbillentyûk nem mûködnek. Szerencsére meg van jelölve, hogy mit írt be a készítõ a fájlba, így azokat kiszedve átraktam mindet a patchelt verzióba. Lekopogom, már jópár küldit végigvittem, úgy néz ki jó. Szóval akit érdekel csak ez a mod, szóljon, elküldöm neki a fájlokat. Vagy akár valahova fel is lehetne tölteni az egyszerûség kedvéért.
bannyeg..olyan bugot szívtam be, hogy az csak na.. és késõn is vettem észre... gyártottam exterminatorokat.. és ez a hüle állat (patchelve) ugyanazt a nevet adta 1-1 gépnek (így van Exter 1-bõl is kettõ, Exter 2-bõl is, Exter 5bõl is..) minek következtében amelybõl dupla van, azt nem tudja feltölteni...kiírja, hogy tölti, de az életbe nem tölti fel rendesen..ráadásul, ha eladom az 1iket, és átakarok oda küldeni 1 másik gépet, azt írja ki, hogy nincs szabad hangár !! gyakorlatilag buktam a felét az exterminatoroknak..drága 1 bugica..saveeditorral meglesném, hátha átlehet írni benne a gépek nevét, de nincs projectx.exe-m, vagy mi a tököm kellene hozzá a leírások szerint..vhol írták, hogy az ufo_et.exe-vel is kilehet csomagolni, de nekem arra vmi error jött ki..
ITT az újabb béta, akit esetleg érdekel. (22 leírás van hátra)
Egy kis segítséget kérnék azoktól, akik elõrébb járnak: Az UFOkból megszerzett cuccokat (UFO páncél, meghajtás, stb.) el lehet szépen adogatni, vagy kell tartalékolni belõle valamit a késõbbi gyártásokhoz?
Valaki legyen szíves küldjön olyan állást, ahol már kifejlesztette a Devil Fish (Ördöghal) nevû csapatszállítót. Szeretném tesztelni a fordítást, hogy belefér-e a szöveg a szövegmezõbe az Ördöghalnál is? Elõre is köszönöm. (És elnézést a lassú haladásért.)
Akkor majd lehet, hogy megnézem, de csak miután végeztem a fordítással.
Magyarítás nagyon jól áll, a hétgégén (remélem már tényleg) befejezem. A rendfokozatokon javítottam, mert volt benne némi hiba, majd még megnézegetem, mert ez elég nehéz kérdés bizonyos esetekben. Modokkal nem hiszem, hogy összehangolnám, csak a patch-hez igazítottam hozzá.
Helló mindenkinek!
Elég jó a játék és már végig is játszottam , de majd kipróbálom a modot is. Magyarítás hogy áll? Össze lesz hangolva majd a mod -al
Prédikátorok fexenek =) A fenti kép mottói lehetnének: "kést rántotok mikor lövöldözés lesz?" "ül, fexik kultúráltan szórakozik" "kuss én így szállok be egy prédikátorokkal teli ufo-ba"
Ki akartam próbálni ezt a Bman's modot, de nálam hibaüzenettel el sem indult a játék. Pedig a patchelt verzióhoz való 2.11-et szedtem le, annak is azt a változatát, amiben már ki vannak csomagolva a fájlok és csak át kell másolni õket. Valamit rosszul csináltam, vagy esetleg nem szereti a mod az orosz verziót?
cs
Töltsd le a Bman's modot az megoldja csomó gondodat, lesz egy plusz menü a fõmenüben ahol állíthatod a mod-nak az opcióit.