Srácok nekem tesztik a játék ,de hogy lehet kirugni katonákat a bázisról? hogy kell felrakni a mod -ot ?
Az biztos, hogy amint meg lehet venni idehaza lemezes kiadásban a játékot, megrendelem, patchelem, és ha szükséges, akkor a patchelt verzióhoz is hozzáigazítom a magyarítást. (Ezt legalább lehet normálisan fordítani, mert annakidején az X-Com: Apocalypse-t csak karakterlimitesen tudtam.)
a patch mennyire nyírja ki a modolást ? gondolom totál... illetve az orosz vagy milyen verzióst próbálta már vki patchelni ?
Szeretném megköszönni annak a segítõkész embernek a mentett állást, aki elküldte nekem. A nevét nem tudom, de köszönöm, hogy ezáltal is segítette a munkám.
Az autosave funkción kivül, ez lényegében a Balance Defences és a Hot key mód, nem több :) Maradok a Bmans módnál, úgy olvasom az többet ér (bár majd kiprobáljuk a patch+mód-ot is) :) (tök jó, most a lezuhant repülõ tényleg roncsokban van. És még a környezete is sérült, van hogy leviszi az épület vagy a nagy lánctalpas tetejét is :D)
· Inventory crash caused by overlapping items · Inventory crash in non default resolutions · Inventory crash when adding units to transport · Crash on globe when ship starts from base · Crash in mission after game restart from settings menu · Corrupted save caused by supply ship flying to alien base · Corrupted save with in mission items on the ground · Production finance calculations, which caused waste of all moneys in some situations · Corrupted save after ship was sold · Unfinished mission loading in some special cases · Indestructible alien units after destruction of near doors · Empty hangar calculations during ship transfer
Game improvements -----------------
* extended settings - multiple resolution support, 1024*768 and higher, windowed mode - controls for speed of in mission units - controls for in mission bullets and scrolling speed - control for camera behavior * autosave support - game is saved into special slot before and after each mission and at the start of each game month * increased selling price of most items * extended damage of base defenses * units move faster and smoother in missions * added hotkeys
Hotkeys on globe: ----------------- 1, SPACE - Set time control to Real 2 - Set time control to 20 min 3 - Set time control to 1 hour 4 - Set time control to 1 Day
F1 - Ufopedia F2 - Build new base F3 - Go to base F4 - Intercept F5 - Monthly report F6, ESCAPE - Options
R - Research P - Production C - Centaurus S - Soldiers
SPACE - Stop current unit's action ENTER - End turn LEFT, RIGHT, UP, DOWN ARROWS - Scroll tactical map ADD (NUMKEY) - Zoom in SUBTRACT (NUMKEY) - Zoom out MULTIPLY (NUMKEY) - Reset zoom Mouse wheel - Increase/decrease current map level
N, [ - Select previous unit M, ] - Select next unit A, DELETE - Kneel/stand Z, INSERT - Activate item in left hand X, HOME - Activate item in right hand W, PAGE UP - Move unit up on the elevator S, PAGE DOWN - Move unit down on the elevator I - Inventory screen H - Health screen
ESCAPE - Context dependent: enter main menu, close inventory/health screen, end shooting mode
Global hotkeys: ---------------
F8 - Quicksave (uses save slot 10) F12 - Quickload (uses save slot 10)
Linket nem tudok adni mert közvetlenül a játékon belül patch-eltem. Amit még felfedeztem.: Van automatikusmentés Eddig nem fagyott ki a játék földi csatánál Menün belül egység és egyéb dolgok sebességének állítása
Egyenlõre mást nem vettem észre. De sajnos az inventoryban akció közben mozgáspont még mindig nem fogy.
Van patch a játékhoz. Többek között már a menüben is lehet felbontást állítani.
Az UFOpedia fix mod-rõl tudna valaki mondani pár szót, hogy mire is jó pontosan ?
Danikának nem az elsõ és sajnos nem az utolsó "szakcikke" az SG-n.... olyan játékokat húz néha le amit pl más lapok 95%-ra értékelnek és volt hogy befordította más lapnak az értékelését kicsit átírva a szöveget.. aztán meg ment a szabadkozás...
Játékértékelésért ne olvass SG-t (õszintén egyedül a tudományos cikkeket olvasom, de ott is annyi a bulvárszointû szar, hogy hihetetlen)
Légyszi valaki küldjön már egy olyan állást, amiben már sok cucc ki van fejlesztve (vagy minden)!!! Gyorsabb lenne a tesztelés ezáltal. Ideírom az egyik emailcímem is: [email protected] . Csak pár kilobájtosak a mentések, fél perc lenne.
Apropó egy kis segítséget kérek. Nézegettem ám a modokat, de kissé félek a all-in-one típusú megoldásoktól. Valakinek nincs meg, vagyy ami még jobb valahol látta ezeket a modokat külön?
Katonák felvétele / elengedése Ajtóban megállunk style :) Bázis defense épületek erõsebbek UFOpedia fix mod
Várjuk, várjuk csak emiatt nem kezdtem még el,..eddig az elõzõ részeket is magyarul vittem (terror from deep), nem töröm meg eme szép hagyományomat :)
Köszi, megkaptam és némi hasznát is veszem, de kéne egy olyan állás, amiben már sokkal több cucc van kifejlesztve (vagy minden). Aki tud, az legyen szíves küldjön egy ilyen állást emailban, msn-en vagy akár máshogy, mert akkor könnyebb lenne a tesztelés is. Gyorsabban végezhetnék a fordítással. Köszi elõre is.
Amúgy tényleg tiszteletre méltó.. annó még a régi xcomokat pincsi koromban én is magyarítva jácottam nagyrészt és nagy segítség volt. Hiszen 10 évesen nem fogom elkezdeni angolul olvasgatni az Ufopediát. Szal szép dolog fordítani :P
Amúgy elment, megkaptad?
mondjuk amilyen láma emberek vannak, ugyis úgykell megcsinálni a magyarítást, az összes system.xbg -s file-t mellékelni, az eredeti system.xbg-t fellülirni automatikusan...és ennyi erõvel akár azt a bman modot is hozzálehet csapni, hamár abban kilehet választani hogy milyen módosításokat akarunk a játékban..ha nem ez a mod, akkor mind1..
ResourceBundle.dat fileba beleírtam a kért sort, sõt késõbb lehet, hogy a magyarításba is beépítem ezt az ufopédia modot, mert nem sokat változtat, és szerintem kifejezetten jó. Csak így majd lesz vele még egy kis munka, de nem baj. :)
igen, csak pl ott van a kicsit komplexebb Bman mód. Ott már meg nem tudnám mondani hány sor lett átirva vagy pluszban bele irva, igy nem merném felirni a magyarosított fájllal. :) De hát max majd probálkozunk picikét, hátha nem lesz nehéz a kettõt összefésülni.
van több olyan mod, ami müxik magyarítással is..vagy csak 1-2 sort kell betenni a magyarításba..
pl. amirõl tok, hogy az 1ik mod, mely kiírja ufopediában a szükséges erõket, ahhoz a ResourceBundle.dat-ba bekell írni az elsõ sorba, hogy INFO_STRENGTH=MINIMÁLIS ERÕ kérdés az, hogy bezavar-e olyannak, akinek nincs fent ez a mod..mert ha nem, akkor simán belekell csak tenni a magyarításba..akinek van mod, annak is jó lesz, akinek nincs, annak meg tökmind1...
Köszi, de mivel fordítom, ezért a szövegben nem fogok újat látni az állás miatt, viszont látom, hogy nem lóg-e ki a szöveg, tehát tudom tesztelni. Az aláírásomban szereplõ oldalak mindegyikén megtalálhatóak az elérhetõségeim. Akár emailban is elküldheted, köszönöm. Ezzel a magyarítás gyorsabb kiadását segíted.
Szerintem ha már magyarítással foglalkozik, a fordítás közben látt elég spoileres dolgot, na meg valjuk be, nagy meglepetések nincsenek a játékban.
Szóval csak küldjed neki, hadd tudja tesztelni a magyarítását :) (bár félek sokan nem fogják feltenni, mert úgye vagy magyarul játszik az ember, vagy használja a jó kis modokat a játékhoz)
Hát én szívesen küldök párat, de sztem a játékélmény így eléggé csökevényesedni fog .. mármint neked, ha megnézed mi van késõbb. :P De küldök.. hova küldjem?
Haladgatok a fordítással, és közben tesztelem is, de nem akarok még játszani vele, mert arra nincs idõm. Ezért kérem, valaki legyen olyan szíves, és ossza meg velem egy a játék viszonylag kései szakaszában mentett állását. Olyat, ahol már sok kutatással végzett.
Jahh. oks :) Tényleg, a rakétára nem is gondoltam :P
ahogy Gandrus is írta, alapból van kábító rakéta...de asszem ha kikutattad a lárvát, utána lehet vegyi majd kábítógránátot is kifejleszteni...
És hogyan lehet elfogni? Ugyanis még nincsen kábító fegyverem:( Gondolom itt is úgy van, hogy néha nem halnak bele a sérülésekbe hanem csak "elájulnak" és akkor ki lehet hallgatni. Na de kérdem én : hogyan csináljam meg, hogy ne haljon meg?:O
elkell élve fogni commandereket... onnan ismerni meg õket, hogy más a szinük, mint az azonos tipusú éliennek..keményebb ufókon, terrorokon, bázisokon találhatsz belõlük..
Hali! Hatalmas ez a játék. Tökéletesen hozza a régi xcom fílinget.. nekem eddig nagyon bejött. Viszont lenne egy kérdésem : plasmát nem tudok kutatni. Ki van szúrkítve a plasma pistol, gun meg mittomén. És azt írja, hogy ki kell kutatnom elõszõr a plasma technologyt, dehát olyan nincs... ez most bug, vagy majd csak késõbb fogom tudni kikutatni???
Köszi, azóta már én is észrevettem, hogy zöldek, és be is kábítottam jópár Snakeman Commandert. Makacs egy népség de az elektrosokkos kínzás megoldja a nyelvüket Tejelik is rendesen az infót...
Nah...rosszul írtam. Ha csak a puska volt a kezemben és a másik kéz szabad, akkor pontosabb volt a célzás. Ha viszont a másik kezemben volt valami más és úgy tüzeltem, pontatlanabb volt a lövés a régi UFO-ban. Ezt akartam írni.
Korábban szépen leírta valaki,h mi nem tetszik neki a földi csatákban (nincs random pálya, csak 1 szint stb.) amit nem láttam így leírva az,h bármit csinálsz az inventoryban az nem kerül AP pointba...na ezen kiakadtam rendesen! Mekkora feelingje volt már, mikor anno a régi UFO-ban letettem a csúzlit a földre mert nem volt hely a hátizsákban (ez is 2 pontba került), aztán elõvettem 1 gránátot, kibiztosítottam, mert azt is kellett és ez is pontba került és jól megszívtam, mert már nem maradt elég pontom eldobni. Gondoltam visszaveszem, akkor a csúzlit és tüzelek...na ekkorra már annyi AP-m se maradt,h tüzeljek v. elbújjak. Cumi volt, de életszerû. Itt meg lepakolhatok akármit a Földre, akár az egész nálam lévõ cuccot az élien orra elõtt v. épp legugolhatok, rá se bagózik...nevetséges. Aztán ott volt a kézben lévõ dolgok. Ha 1 puska volt a kezemben és a másik kezemet szabadon hagytam, akkor csökkent a célzási pontosság a régi UFO-ban...logikus is nem ? Rambo--ként 1 kézzel tartani egy puskát nem lehet úgy célozni, mint két kézzel megtartva. Az extraterrestrial-ban, meg simán lehet mindenki kezében a puska mellett még 1 medikit, simán céloz az ipse akár 99%-osan is, mintha mi sem történt volna. Vicces ez is...
Mondtam..ez van. De azért egész jól el lehet lenni 1 bázison is. Elõször is, mikor építhetõvé válik az Advanced Detection system (2 helyes) azt felejtsd el...bugos. Mivel a légvédelmi épületek se érnek semmit (kellene vagy 6 belõle bázisonként, viszont az elcseszett pénzügyi model miatt erre nincs esélyed hacsak ki nem takarítassz minden lezuhant UFO-t) így marad azért hely. Mindössze arra kell odafigyelned, hogy mikor bejön az Advanced Laboratory (2 helyet foglal) meg az Advanced Workshop (ez is 2 helyes), akkor ezek úgy épüljenek,h közben még a sima változatukat tudja használni. Magyarul ne a régi változatuk helyére épüljön az újabb, mert úgy kiesik 1 hónap fejlesztésed v. gyártásod. Mikor elérhetõvé vált az Adv. Lab. én abból már csak 1et építettem, aztán a sima Lab helyét felhasználtam másra. A végére 3 Adv. Workshopom volt mert abból kell bõven a folyamatos gyártáshoz. Szerintem a játék ezen része sincs rendesen kisúlyozva (mint oly sokminden más), mert az Adv. Lab-ból 1-el simán ki lehet fejleszteni mindent max. 1-2 nap alatt, viszont adv. workshopból kell vagy 3 (azaz 90 manus),h nem hónapokig építsék a hajókat, jobb fegyvereket vagy épp páncélokat.
Commandereket mirõl lehet felismerni? Már egy csomó snakeman-t elkábitottam (bázison, meg pl. Cruiserben), de mindig azt írja ki a végén hogy mind ki lett végezve, mert nem Commanderek! (Ez kéne a plazmatechnológia kikutatásához.) Legközelebb a bázison esküszöm az összes snakeman-t kábitani fogom, viszem a spec. terrorelháritó osztagot
Hmm ... nemááááá ... magyarul az összes épületet be kell zsúfolnom az alapbázisra, a többi meg csak detection meg hangár és kész????
Ez nagyon nagy balfasszág ... :( Miért kellett ezt igy elbaszni???
Google is your friend szerencsére. http://www.fullreleases.com/NewMembers/pre_search.php?act=search&id=7013&search=UFO%20Extraterrestrials%20crack,%20serial Reméljük valamelyik használható.
nem, most szedtem le a warezrõl ezt a verziót, és kéri a serialt
érdekes egy verziód van akkor...biztos jó helyen jársz és nem 1 másik ufos játékot akarsz feltenni ?
Te tudtál építeni csak nem mindenféle épületet. Nem is fogsz tudni már mást csak a késõbbiekben még 1 dolgot az Advanced Workshop-ot (mondjuk én ezt kihagytam, mert minek). A lényeg,h a többi bázisod három dolog miatt van:
1. a légtér ellenõrzése sokkal kiterjesztettebb legyen. Nagyjából ez a leglényegesebb. 2. a te területeid 2 hónap alatt elérik a maximális 7880 ezer dollár befizetést a kasszádba, míg a semleges területek ennek jó ha felét. Játék végére már kell is ez mert mondjuk a legdrágább páncélból 10-et legyártani 4 milla és nem árt ha addigra már havont 4,5 körül kapsz (ennyi a max. sacper) 3. azért lehet több bázisod,h a gép nagyobb eséllyel megtámadhassa õket és szívjál még a bázis védelmi csatákkal is, mert a légvédelmi épületek szart se érnek (ez sincs rendesen beállítva a játékban), úgyhogy rá vagy kényszerítve a folyamatos csatározásra...viszont a lóvé meg kell. Ez van.
Anno Eredeti UFO-kat imádtam, rajtuk tanultam meg a debug és a hexeditorok használatát :)
Most kipróbáltam ezt is és majdnem ugyanaz .. teccene is ,de valamilyen okból az újonnan épített bázisaimon nem tudok semmit sem építeni, csak hangárt, Detection Center-t meg Rocket Defense-t ...