Battleship kell a többihez...Jönni fog az hidd el. Nekem 2010 09. hónapban kezdtek el jönni. Addigis gyárts le exterminátort legalább 2t. Meg a lightningokat akárhogy vannak felszerelve 2-3at simán lekap a battleship.
Vajon mi lehet az oka annak, hogy 2 hónapja nem tudok új dolgot kikutatni? Hiába fogok el mind a 3 fajból commandereket (mindbõl kaptam el már vagy 10-10-et) nem tudom folytatni a kutatást. Már van 2 Captain rangú emberem, particle fegyverem, 4-es meg 5-ös páncélom, de a centaurison csak 5 cuccot tudtam felfedezni és legyártani. Valami tipp?
én Fixponttal értek egyet.. a célkövetõ rakéta és a pszi irányító irtózatosan megkönnyítette a játékot.. (ahogy a 3. részben a teleport is..)
"1.Psy(vagy mentál mind1 hogy nevezzük) control...Imádtam az elsõ 2 részben irányítani az ufókat és kamikaze akciókat csinálni." én eldobtam az ufók fegyverét majd közel sétáltam a saját katonáimhoz akiknél volt bénító lándzsa (ez is hiányzik szerintem) és jól leszúrtam vele az ufókat amúgy ufó 1-2 szerintem balance terén 300x jobb mint az extraterre de sajna még mindig ez a legjobb remake
ja, volt egy hatalmas aliens hangulata (ami nálam ufos játékban szinte kötelezõ). Nekem is hiányzik :I De ez van.. inkább javítsák ki patchben a többi hibát!
"4. Hiányzik az elsõ két részbõl olyan lény(1.rész Cryssalid 2.rész Tentaculat) amik ha megharapnak átváltoztál ugyanolyan lénnyé.
Ez nekem nem hianyzott annyira, soha nem tudott a kozelembe jonni semmi, szoval ez nekem mindegy amugy. :-)"
Én nem teljesen erre gondoltam,a vicces inkább az volt,mikor a lakosokat kapták el,s változtatták magukhoz hasonlóvá. Szóval itt nem azt kell érteni,hogy a közeledbe tudtak-e jönni,vagy sem. Sztem az vicces volt :-p
1.Psy(vagy mentál mind1 hogy nevezzük) control...Imádtam az elsõ 2 részben irányítani az ufókat és kamikaze akciókat csinálni.
Nagyon helyes, hogy ezt kivettek belole, ennek az egvilagon semmi ertelme nem volt mar az elso reszekben is, amikor csak az ufoknak volt ilyen lehetosege eleinte borzaszto idegesito volt, amikor nekunk is akkor meg unalmas. Semmi mast nem jatszottam utana mar, minthogy atvettem az iranyitast, es az atvett ufoval lottem a tobbit. Legalja volt.
2. Waypointos rakétavetõ...Mind az elsõ részben mind a 2. részben kurvajó volt messzirõl tömegesen irtani azokat a lényeket akik nincsenek látókörben de mégis tudtuk hol vannak.
Ez is nagyon helyes, hogy kikerult belole, az a vegyver irrealis volt, hogy derekszogben bevette a kanyart, meg kikerulte a fakat, ajtokat meg hasonloak, tehat eddig ponthogy helyesen hagytak ki, amit kihagytak.
3. Ha az UFO támadástól zuhant le sem látszottak rajta sérülésnyomok...Emlékszem elsõ 2 részben voltak olyan ufok aminek már szinte csak a bejárata maradt meg.
Itt igazat adok neked, ez hatalmas hiba, hogy nem serulnek a lezuhant ufok, illuziorombolo. Az elodokben pont az volt a jo, hogy latszottak a fegyver okozta serulesek, sok idegen meghalt a zuhanas kozben es valoban egett a kornyek is meg hasonlok. Ez hihetetlen hiba.
4. Hiányzik az elsõ két részbõl olyan lény(1.rész Cryssalid 2.rész Tentaculat) amik ha megharapnak átváltoztál ugyanolyan lénnyé.
Ez nekem nem hianyzott annyira, soha nem tudott a kozelembe jonni semmi, szoval ez nekem mindegy amugy. :-)
5. Ugyan a készítõk több mint 300 féle helyszínt igértek én mégis rengeteg ismétlõdõ helyszínt találtam(bár igaz a napszak változott) nem is tudom, hogy pl terror küldetés volt e 2nél több helyszínen...régi UFO-kban mindig(!) más volt a helyszín kivéve a bázisokat.
Ez is jogos, miert nem lehetett randomizalni a palyakat? Miert nem lehetett rendesen 3-4 emelet masas palyakat es ufokat csinalni? Olyan kicsik voltak a palyak es rendkivul unalmasak, egyhanguak. Ez a jatek legnagyobb fekete pontja, hogy nem veletlen generalt palyak voltak.
En meg ideirnam hibanak a bazisfejlesztest, az elbaszott penzugyi modellt, valamint a kutatas/gyartas atgondolatlansagat, pl. a jatek 90%-ig csak a legprimitivebb pancelom volt, utana pedig egyszerre kaptam meg az osszes tobbit, vagy a 2 legjobb fightert le sem gyartottam, mert amire megkaptam mar indultam a foldre. A legnagyobb szallitot is csak azert gyartottam le, mert kell az indulashoz, de azt sem hasznaltam soha a normal jatekban, ezen illuziorombolo hibak miatt a jatekra max 65-70%ot adnek.
A vége elég semmitmondó valóban(többet nem is árulok el).
Összességében nagyon jó játék volt...Méltó utódja a nagy öregeknek.
Pár dolog hiányzott..fontossági sorrendben:
1.Psy(vagy mentál mind1 hogy nevezzük) control...Imádtam az elsõ 2 részben irányítani az ufókat és kamikaze akciókat csinálni. 2. Waypointos rakétavetõ...Mind az elsõ részben mind a 2. részben kurvajó volt messzirõl tömegesen irtani azokat a lényeket akik nincsenek látókörben de mégis tudtuk hol vannak. 3. Ha az UFO támadástól zuhant le sem látszottak rajta sérülésnyomok...Emlékszem elsõ 2 részben voltak olyan ufok aminek már szinte csak a bejárata maradt meg. 4. Hiányzik az elsõ két részbõl olyan lény(1.rész Cryssalid 2.rész Tentaculat) amik ha megharapnak átváltoztál ugyanolyan lénnyé. 5. Ugyan a készítõk több mint 300 féle helyszínt igértek én mégis rengeteg ismétlõdõ helyszínt találtam(bár igaz a napszak változott) nem is tudom, hogy pl terror küldetés volt e 2nél több helyszínen...régi UFO-kban mindig(!) más volt a helyszín kivéve a bázisokat.
Asszem ennyi,de ezek olyan dolgok amiket csak az ember szívesen látott volna újra (esetleg kicsit más formában) abszolút nem számítanak "hibának".
Ezektõl függetlenül az összes afterszart(flame ON) megeszi reggelire és télleg hozta a régi UFO hangulatot.
Én nem csaltam! :P
Az csal, aki kibontja a file-okat és mindent átír, ami az eszébe jut. Én nem módosítottam semmit a játékon csak kihasználtam a programozók által egy a játékban "felejtett" bug-ot. Úgy érzem egy ennyire kiegyensúlyozatlan játékmenet mellett ez simán belefér. Ti is tudjátok mirõl beszélek van ilyen balance zero pont nem kevés a játékban... Egyébként az elõbb léptem ki a játékból, befejeztem. A leguccsó csatában elvérzett 3 emberem és egy részecske ágyús tankom, de leginkább azért, mert már nem voltam óvatos csak a végét akartam látni. Hát elég hidegzuhany a vége, ahogy korábban már sejtetni vélte valaki. Aki még tolja a gémet sok sikert kívánok neki a végigjátszáshoz és egy jó tanács: ha elindultok a Földre legyen mindenkinél vagy 4-5 tár a csúzlikhoz, nem árt fejenként 2 medikit és töménytelen mennyiségû sztázis és ideggránát!
Hát nekem lõttek! Különben hogyan lõtt volna le 3 raptor (legelsõ elfogó) Ion ágyúval és thunderbolt rakétákkal valamint ion shield-el egy battlecruisert úgy,h életben maradtak? Már az eeew technológiánál jártam, mikor áttértem Executorokra v. mi a nevük. De könnyen le lehet ellenõrizni. Ments állást egy battlecruisernél, aztán küldj rá 1 elfogó vadászt. Nézd meg mennyit sebzett rajta. Majd reload és küldj ki egy ilyen duplikált változatot. Kb ennyi megbizonyosodni róla.
terror az hamar eltûnik, területfoglaláshoz meg mindenképp oda kell menni minné mararább mert nem kapsz pénzt az adott területrõl amíg idegen bázis van ott, de az nem tûnik el magától soha :)
hmm kezdek ideges lenni. Kissé aránytalanul van eltalálva az UFO-k sûrûsége.... van,hogy pár napig semmi,most meg bazze 1 területet elfoglaltak,oda menni kéne,ami ugye 2 küldi (1 ufo+1 terület),közben jött 2 terror küldi,illetve lelõttem 2 ufo-t.... faszom van már 6 helyre kéne menni,nem tudom eléggé gyártani az ammo-t a particle gunhoz,mivel olyan sûrûk a küldetések,hogy ellövöldözik,pár embert vissza kellett tennem EKEW vagy milyen fegyverre,mert ahhoz volt ammo... tényleg ideges vagyok. Semmi bajom nem lenne,ha ezek szépen követnék egymást,de egyszerre??? Tényleg itt a kérdésem,azt tudom,hogy a lelõtt UFO egy idõ után eltünik,de a terror/területfoglalás mennyi ideig marad meg? Oda fogok mindegyikhez érni? ha terrort nem csinálom meg sok pénztõl elesek,ha a területet nem szerzem vissza,akkor meg onnnan az összes adótól..
hát faszom kivan már a gémmel
most jönnek az ethernálok (tom hogy itt nem ez a nevük), már elfogtam 1 commandert de bazzeg kva idegesítõ tud lenni a gém! szokott lenni velük ilyen szar robot, volt mikor 7et lõttem bele particle riflével és nemdöglött, van mikor 2õ, hát ilyen faszságot, de a destroyerek nem okoznak már gondot, nem is nagyon jönnek már...
Én nem tudom skacok, de lehet én vagyok a hülye de ez csak fél bug, mert ha jobban megnézitek akkor a plusz gépek nem lõnek :D Lehet ott vannak, de 1 szemet nem puffogtatnak. Persze lehet csak nálam nem.
Sziasztok! A gépigényt le tudná valaki írni? Valahol a fórum elején olvastam, hogy 128mb-s videokártya kell hozzá, viszont egy másik helyen 64-est írtak... Elõre is thx.
Nálam meg tudod mi az érdekes? Hetente legalább 2 csatahajó jön sõt egyszer már a fõbázisomat is megtámadták,plazma fegyverekkel futkározok és még mindig alap páncélom van.
hmm azt nem nagyon értem,hogy fegyvereknél már a practicle cuccokat gyártom,viszont páncélban még mindig Beekeeper BK01-ben rohangálok... Igaz battle cruiser még egyszer sem jött,de már nagyjából találkoztam minden típusú aliennel,phantommal is.
Mint ahogy ezt a bugot is van mód jobban kihasználni. Írtam már, de a kedvedért ismétlek. 1. Az UFO-ra küldeni kívánt repcsik bázisára katt. 2. Itt kijelölni a gépet/gépeket, majd OK-ot nyomni. 3. Alul rá menni az INTERCEPT gombra. 4. Itt újra kijelölni ugyanazokat a gépeket, majd itt is OK gomb.
A végeredmény az,h amennyi gépet a bázison kijelöltél, annak a duplája repül ki és mindnek külön fogy a naftája. Hátránya,h a duplikálódott gép bármelyike megsemmisül, akkor a bázisra visszatért duplikációja is megsemmisül, tehát azért nem lehet felelõtlenül Battleshipre vadászni. Viszont az is igaz,h pld. 6 Jag D1 (ami valójában csak 3 a bázison) röhögve leszedi még a Battleship osztályú hajókat is...és akkor ez az UFO csak 1 bázisról lett támadva!
Szerintem király a gém, rengeteg kutatható cucc van, eddig mindig volt tartalék a játékban. Pl nem gondoltam volna hogy ilyen sok repcsi lesz benne, eddig 3 féle szállító, és 3 féle vadászom van :D
A destroyerek ellen tényleg erõs fegyó kell minimum egy ion vagy AKEW (EEEW már 1 lövés), de ha jól taktikázol akkor még lézer is elég két-három granattal, persze annyi embert kell vinni mindig amennyit csak bír a szállítógép, így mind fejlõdik, és sokkal többet lehet lõni :D Ami még fontos hogy gugolva sokkal pontosabban lõnek a sracok.
Van egy nagy bug a játékba: ha egy gépet kijelölsz mondjuk 8-szor célpont nélkül, és ha a végén jelölöd ki a célpontot akkor 8 gép indul el lelõni az ufot EGY HELYETT. Hátrány: az üzemanyag 1 gépbõl fogy és 8*annyi, nem árt számolni vele hogy oda is érjünk lõtávra :D
Aki commandert keresne: jó eséllyel találhat cruiserekben, battleshipekben, terrorokban, idegen bázisokon, bázis támadáson. A Vipon-ok zöldek , Preacherek zöldek és a Phantomok pedig kékek.
ui.: strenght-re gyúrjatok minimum 70-re hogy minden fegyót meg páncélt elbírjatok, én már a harmadik idegen páncélt gyártom de a min srenght 70 :(
Építettél a Centaurusra 1 kutató labort is...van ott 10 manus. Talán fejleszteni kéne és jöhet a kövi "land site".
de nalam akkoris 1 lovesbol hullanak(NORMALON!) a legjobb lovoim altal leshotolt phantomok... mig mondjuk egy 88astol mar 3-4 loves kell(ugyanugy betalal persze!)... es bejon! ido utan kezdtem csak el figyelni, mert szemet szurt egy poppet...
Nem mindegy miként és hol éri a találat. Szerintem észrevetted már te is, hogy olykor ha telibe is kapják egy emberedet nem sérül még a leggyengébb vértben sem. Rossz helyen lett eltalálva.
UGyanígy egy sima plasma pistol találat is kicsinálhatja a 100-as páncélban feszítõ manusodat egyetlen lövéssel. Ez van.
Ha gyorsan akarsz legyilkolni ellenfelet, akkor célzott lövésekkel dolgozz, ne sorozattal vagy kapáslövéssel. Az adott szint (elsõ hullámnál plasma, második hullámnál AKEW, utolsó hullámnál particle fegyverek) legerõsebb fegyvereibõl általában 2-3 bõven elegendõ.
Ugíyanis a sebzés eloszlódik az ellenfél testrészein. Ugyanúgy mintha a te embereid kapnának lövést. És van amikor a lába van amikor a keze van amikor a feje sérül. Akkor hal meg ha minden HP elfogyott.
Viszont 1-1-találat után ami ugyanoda ment egyre nagyobb az egy lövés által beadott sebzés mértéke Tehát lehet az alsõ lövés kézen csak 10-et sebez rajta de a következõ már 30-at. (nem tudom ez hogy mûködik pontosan)
Másik fontos dolog: kombinálni kell a fegyvereket. A destroyerekkel szoptam mint a torkosborz mikor elsõre megjöttek. Azóta mindenkinel van 3 nerve gas granade. 1 gránát + 2 lövés már a sima laser rifle-bol és megfekszik a destro. Max 3 lovés.
A Preacherek azzal a csoporttal jönnek, amikben a destroyerek is vannak. Azaz attól, hogy kifejleszted vagy sem az AKEW fegyvereket ez teljesen független. Ha már ion fegyverrel jön az ellenfél akkor feltûnik a Preacher is, mint a 2. hullám legerõsebb csoportja.
Tehát jól tetted hogy gyorsan kikutattad, mert marha nagy szükség lesz rá a Preacherek ellen. Ha tovább vársz attól még ugyanúgy jönnek ezek a dögök, csak nehezebben nyomod le õket.
nem, nemerted D: (vagy en? :D) szal tegyuk fel minden emberunk TALALATOT produkal... NOS(!) akkor azt vettem eszre, hogy hiaba produkal talalatot minden emberem, valahogy a "jobb lovok" kevesebb shotbol fektetik meg a phantomokat/ellent* ... remelem ertheto vo'k! :D
Igen en a celzast maxoltam ki minden embernek elsore 85-91 kozott mozgott mindenkinek mar a vege fele. Kozvetkeln kozelrol pedig nyilvan a % mar 99 mindenkinek.
enmeg eszrevettem(attol fuggetlenul, hogy azert randomba dobalja a sebzest), hogy egy nagyobb celzasu emberemnek lehet neha eleg 1-2 loves is... viszont egy "benabbnak" a sorozat sem! fontos tenyek: -normalon jatszok -a felvazolt peldamban az embereink mindig talalatot produkalnak..
Igen, szerintem ez is az egyik hibaja a jateknak, tul eros az ellenfelek pancelzata. A Phantom van amikor kibir 5-6 lovest kozvetlen kozelrol a legerosebb particle cannonnal. Ami ugye azert baj, mert a leheto leghossazbb lovesi sorozat a 3as, es attol csak ritkan hal meg, ezutan megfordul es o lo...ami annyit jelent, hogy a sajat emberunk pedig fekszik. A terror floaterrol mar nem is beszelek, az nonszensz amit bir.
0-ás sloton levõ savegame kicsomagolása: projectx.exe saveeditor.xscr unpack slot0 becsomagolása projectx.exe saveeditor.xscr pack slot0 A globeSave.xsv 6. sorában találató szám az aktuális pénzed (actualfinance) ha átírtad, mented és becsomagold
Ugyanitt lehet átírni az embereid tulajdonságait, meg kivenni a felesleges emnereket. Én pl arra használom, hogy aki nem kell kiveszem. A missionSave.xsv-ben pedig az alieneket tudod elpakolászni máshova a pályán, vagy ha vérengzést akarsz tehetsz be vagy 40 destroyert a vicc kedvéért
Uhh lehet picit elkapkodtam a dolgokat... Megkaptam az ion fegyvereket,s szinte rögtön utánuk ki tudtam az AKEW-t fejleszteni. Noh lehet ezt nem kellett volna.... Most már találkoztam preacherekkel. Mondjuk ez még nem is olyan nagy gond. De volt valami ilyen ûrhajó szerûség (de nem az a kis csápos béna,hanem nagyobb kékes-szürkés,vagy milyen elején egy nagy cannonnal),huhh abba mennyit kellett lõnöm,míg lefeküdt... noh az kemény. Nem is merek már egyesével menni az emberekkel :-( Lehet,hogy az AKEW-vel várni kellett volna...
Laser shielddel battleshipnek 1 lövés 1 hajó kb ;)
A 2 fullos lightningomat(particle shield, particle cannon, imperator mind2n) úgy szétkapta, hogy öröm volt nézni...
De amikor megsemmisülés elõtt visszaküldtem a hajókat a bázisra és megkerülte a battleship a Földet és újra kiküldtem rá idõközben már megjavult egyiket pikkpakk lelõtte...
Szóval kell egy 3. hajó nekem(exterminator lesz) a battleshipek ellen.
van régi xcomos hangulat a gémnek, de kár hogy nem ötvözték a terror from the deepel, nekem egyébként jobban tetszett a tftd, szinte ugyanaz volt mint az ufo1, de nekem jobban átjött a terrornak a hangulata, azt nemtom megmondani hogy miért :D, kár hogy ebben nincsenek víz alatti bázisok, küldetések stb!
egyébként tud valaki valamit az unreal3 engines x-com játékról, mert anno a gamekapcson olvastam ilyesmit?
Majd jön. Még sok sok idõ kell mire megjelenik nálad. Jönnie kell mert nélküle nem mész tovább. Több olyan renddszer is van azon a hjón, ami nélkül nem tudsz tovább fejleszteni és nem tudod kikutatni a szükséges rendszereket a saját nagy hajódhoz.
Az még nem elég. Kell kikutatva minden vacak a battlecruiser és battleship fedélzetérõl is. Na akkor majd kikutathatod a hiányzó alrendszereket. Csak a commanderek elfogása önmagában nem elegendõ.
Na kész a Centaurus...még legyártom a legnagyobb szállítóhajót aztán gyíí! :)
Hát ez két eset miatt lehetséges... 1. vagy modozol esetleg csítelsz és így hamarabb elkészül minden persze 2. rendesen játszol viszont akkor minden ufo-t ki kellett ehhez bányásznod,amivel találkoztál és gondolom erre a készítõk se gondoltak,h valakiennyire fanatic Én akkor mentem UFO vadászatra csak ha új tipus jött vagy mikor elfogyott a pénz de még messze volt a hónap vége és így húztam ki,h a gyártás-kutatás ne álljon le Akkor ha most Szeptember van, még várnod kell az év végéig,majdakkor jön a Battleship.
Megint masok szerint az nem commander csak az elso elo elkapott alien barmi lehet. :-) Nagyjabol osszefoglaltam amit osszeolvastam a kulfoldi forumokon. :-)
Akkor kérdem,melyik típúsoknak van kommenderük? Én eddig csak viponnal (kígyó) találkoztam,ebból azt hiszem olyan 4-et begyûjtöttem. Ahogy titeket olvaslak van még a phantomoknak is. Van még más típusban is?
Nevetseges, nekem mar 2009 februarjaban kesz volt minden a Centaurusbol 5 elem, minden kikutatva es legyartva, most szeptember van tehat 7 honapja nem tortenik a jatekban _semmi_, szanalmas.
Ja mégvalami...korábbi commander kikérdezéseim után eddig 14 dolgot kaptam meg az UFOpedia Alien Intentions részében. Elvileg már neked is ennyinek kellene lenni bár valószínûleg min. 1-el kevesebb van, mert a generátor gyártási tervét is egy ilyen "kikérdezés" után kaptam meg...az volt a neve,h Vampire Engine és ezt adta a Phantom Commander. A 13. fejlesztésem volt ebben a témakörben.
Valaki kérdezte,h mikor jön majd az elsõ Battleship...nekem a 2. év december 30.-án jött az elsõ. Jó szívós a kicsike. Most megyek kibányászni! :) Sheltem: Eddig nekem is csak 4 v. 5 részt lehetett legyártani a Centaurus részeibõl. Szerintem majd most, kapok valami új fejleszteni valót a battleship kirámolása után, és ekkor lehet befejezni a Centaurus-t...legalábbis nagyon remélem. Ami neked még nincs meg az a Generátor alrendszer. Nekem az már van. Az elsõ (és eleddig utolsó) Phantom Commanderem adta a tervrajzot, utána fejleszthettem ki.
Én ebben egyáltalán nem vagyok biztos,de nem lehet,hogy limitált,hogy 1 épülettel az az Alien akármi mennyi kommandert kutathatsz ki? Úgy értem példul mondjuk 10-et,s te már szereztél eddig a játékban 10 különféle kommandert,s most hiába szerzed be a phantom kommandert,azt már nem tudja kikutatni,mert betelt. Lehet,hogy hülyeséget írok,csak egy tipp :-pp
ahol korábban leirtam, a kicsomagolt fájl-könyvtár szerkezetben lesz egy script->test könyvtár, azon belül a config.xsv vagy mi. Ott meg megkeresed valahol a Shootgunos bejegyzést. Lesz benne buyCost, productionCost, productionTime. Meg még csomó minden. Elvileg a buycost rész ami neked kell. Azt hiszem.
azt pl hogy 1 shotgun mennyibe kerüljön hol tom beállítani? :)
én azt pontosan nem tudom. De játék folytatásánál meg lehet csinálni a config fájlt bilizgálva, hogy mondjuk az egyes területek több pénzt adjanak, vagy minden misszió után kapjál valamicske pénzt. Lentebb irták, hogy kevésbé fáj a fejlesztés, többért lehet eladni.. stb. Ez lényegében a pénzedet fogja pozitivabb irányba befolyásolni. A konkrét kassza értéket szerintem csak új játéknál lehet átállítani, de nézegesd meg a mentés fájlokat, hátha..
Gyerekek én elakadtam... Szóval már megy a centaurus project de az ûrhajón 4 dolog kifejlesztése / legyártása után hiába fogok el phantom commandereket élve nem jön elõ a többi rész a hajón...
Mikor letöltötted, mellé másolod a játékban található system.xbg fájlt, parancssorba, természetesen a megfelelõ könyvtárba belépve (akár a Total Commander alsó parancssor sávjába) beirod a következõt: xbig.exe e system.xbg
Ekkor a system.xbg-et kicsomagolja az exe könyvtárába. Ez a fájl tartalmazza azokat a fájlokat, amibe a játék lényegében le van programozva. Ezek után a kapott fájlokat visszamásolod a játék data könyvtárába, majd bemásolod a letöltött blank.xbg-et, melyet ott nevezel át system.xbg-re. Ez tesz róla, hogy a játék észlelje, hogy a szükséges fájlok már ki vannak bontva.
Innentõl pedig már sima szerkesztésben átirhatod a fájlok tartalmát kedved szerint. A hivatalos forum nyújt egy kis segitséget abban mit, hol találsz, de egy alap programozói készség nem árt, vagy legalább egy kis angol tudás. ;)
Egyébbként meg ha már kicsomagoltad a megfelelõ fájlt, a data könyvtárban lesz egy script, azon belül egy test mappa. Az ott megtalálható config.xsv egész fincsi dolgokat tartalmaz. ;)
Sziaszrok! Egész pontosoan milyen feltételei vannak az ion fegyerek kutatásának? Mert a robotokat már kinyirtam, elég gennyesek, mert van úgy h plazmából 5-6 találat is elkél mire megpusztul... bár van úgy hogy 2 lövés is haza vágja.
Szóval a technológia az megvan, de fegyvereket nem látni így kutatni sem tudom. Köszi a segítséget!
Papa01
Szeva! Nálam is kiszokot dobni a játék az asztalra földi csatáknál,pedig nem alaplapi hangkártyát használok.