Sziasztok! Nekem a játék 7.0530-as verziója van meg. Patcheltem, és fel van telepítve a magyarítás (a fájlmásolásos-felülírásos módszerrel). Ehhez a verzióhoz lehetne-e telepíteni a BMAN modot, és ha igen, honnan szedhetném le a megfelelöt?
A BMAN, vagy a Grayfiend mod ajánlott inkább? Vagy ennyire nem lehet a kettõt összehasonlítani?
sajna igen..a többi bázisra csak mûhelyt, légvédelmet, hangárt lehet építeni, embereket átküldeni nem (mondjuk nem tudom, jött-e ki olyan mod, ami ezen variálna)
Emlékeim alapján elõszõr az elsõ patch ment fel (UFOExtraterrestrials-UpdateReleaseMG-v705.exe) , azután a második (ufo_et_patch2_EN.exe), és utána mehetett a BMAN mód. Így nem megy ?
sajna én nem tudom a választ, még csak 1. patch volt, mikor utoljára toltam a gémet
Hi! Ha van még itt valaki aki játszik vele, én most kezdtem és olvastam a faqban, hogy valami fejlesztett radar nem mûködik. Ezt a hibát kijavítja a 2-es patch (gondolom ez az utolsó), vagy a Bman's Ease of Use Mod v4.07?
Ez jól hangzik,csak akkor újra kéne kezdenem.Na mindegy,talán ha majd újra kezdem valamikor.
Igen, saját körmozgásuk van. És lehet fejleszteni õket úgy, hogy mondjuk kikutatod az ion fegyvert (nem tudom van-e benne ion fegyver csak mondtam valamit példának, már nem nagyon emlékszem a részletekre sajnos) és akkor megjelenik valami olyasmi a kutatásnál, hogy a tudás elküldése az x-com ügynökségnek, vagy valami ilyesmi és akkor ha ezt is kikutatod akkor a következõ bevetésnél az ügynököknél lesz ilyen fegyver és ugyanígy lehet nekik fegyvereket, taktikákat "átadni", amit használni is fognak.
Vagyis kivülállóként harcolnak az x-com katonák?Szerintem ha most feltenném,akkor elõlrõl kéne kezdenem.Majd másodjára..
Azt hiszem a mod teszi bele, hogy megjelenjenek az eredeti X-com katonák és saját körmozgásuk legyen, õk is az idegenekre vadásznak. Régi idegenek az elsõ részbõl (lebegõ, sectoid, stb). Plusz pár fegyver, jobb balance, stb..
Azóta haladtam 1kicsit.Most már olyan ellenfél van,hogy valami robot,akinek a vállán rakétavetõféleség van.Érte 20xp-t ad,vagyis a keményebbek valóban több tapasztalatot érnek.Hát kiderül meddig tudom fejleszteni a katonákat,távolinak tûnik a colonel rang.Most a neve nem ugrik be.Megvettem eredetiben,véletlen ráakadtam a Tesco-ban.Remélem így a patchek is benne vannak.Vagy így is kéne"modolni"? Szerintem is jó játék,megvan benne a régi x-com.Simán magával tud ragadni,az a bizonyos "még 1kör eset"megvan.Ma is elszórakoztatott 3-4órát.
nekem is úgy rémlik, hogy a keményebb idegenek több pontot érnek
már régen nyomtam, de gondolkodom rajta, hogy újra elõszedem. Természetesen a patcheket és modokat fel kell tenni, hogy még jobban üssön. Ha végigolvastad a topicot, akkor tudod, hogy szerintem nagyon jó a játék megvan az elsõ x-comok hangulata. Nekem az rémlik, hogy más más tapasztalati pontot érnek az idegenek, de mivel én agyonmoddolt verzióval játszottam, nem tudom, hogy alapból is így van-e...
Sziasztok!Van még valaki,aki játszik az ufo extrterrestrial-al?Esetleg eszmét cserélhetünk,ki hol tart,miket tapasztalt. 1kérdésem lenne:Minden földönkívüli ua tapasztalati pontot ér? Végigolvastam a hozzászólásokat,sok idõ volt,de hasznos infók vannak benne.
OFF:
meg remlik egy masik is de nem ugrik be a cime
Rites of War. Még a Panzer General II engine-jét is használja.
Ez a chaos gate hogy maradt ki nekem a szorasbol, nem is ertem... toltam par Wh40k jatekot, es bar a Chaos Gate neve ismerosen csengett, ugy remlett ez is inkabb olyan strategia mint a panzer general (pl a Wh40k Final Liberation az olyan, meg remlik egy masik is de nem ugrik be a cime). Most gyorsan ra is neztem, mielott postoltam volna - es nem. Hat ez tenyleg olyan mint az xcom! A kedvenc vilagom a kedvenc jatekstilusommal :) Megyek is tolteni, egyszerubb mint elokeresni a szekrenyben :)
Ok! Köszönöm a válaszokat! A Chaos Gate még meg is van! :) De még soha nem próbáltam! :)
A Warhammer 40k: Chaos Gate szerintem is jó, bár nem sokat játszottam vele (mondjuk ez nem sokat jelent, sok játékkal nem játszom, és még többel csak keveset :), de tetszett anno, a zenéje külön figyelmet érdemel szvsz. Valóban kiköpött X-com1, csak Warhammer 40k világban.
Németül még beszerezhetõ :D Most hogy így mondtátok komolyan elõveszem, mert ahogy nézem még meg is van, egy régi '98-as nyári cd-n. :D remélem olvasgató még.
JA2 valahogy kimaradt az életembõl (mikor megjelent, kevés volt a vamas hozzá, utána meg vhogy kimaradt), de sok jót hallottam róla
az after-sorozat nyomába sem ér ennek vagy az eredeti x-comnak az én véleményem szerint
körökreosztott kommandózásban nekem mondjuk a Fallout Tactics is bejött, abban lehet váltogatni a körökre osztott és a real time menet között, és a Fallout világát is szeretem, szóval pár fanatikus Fallout-fannal (akik csak a Fallout 1-2 -t istenítik) ellentétben tetszett az is :)
Ez biztos? Mert õsszel beszereztem végre egy papírdobozosat (mármint az alapjátékot, az hiányzott), így a régi, csak a dobozt nélkülözõn túladtam. Ha elõbb szólsz...
(Na futok messzire a nuke elõl, a cloak itt nem ér sokat.)
Érdemes lehet kipróbálnod a WH40k: Chaos Gate-et, a harcrendszer benne szinte egy az egyben X-COM. Viszont Win98 kell neki, natívban vagy emulálva, illetve érdemes elõre felkészülni a bugjaira, akkor kiküszöbölhetõek. (Ez a bugok kapcsán sajnos igaz az elsõ két X-COM-ra is, azok sem jobbak ebbõl a szempontból.)
A stílus kedvelõjeként, kötelezõ olvasmány az Incubation névre hallgató remekmû. Van egy kiegészítõje is.
Úgy látom te elég otthon vagy ebben a játék stílusban! Eddig amit kipróbáltam úgy vettem észre, ez a játék felel meg legjobban a majdnem alap X-COM: Terror from the Deep nek! Aftershock és Aftermath nekem nem jött be annyira! Van jobb ennél, vagy sztem próbáljam meg az elõbb felsoroltak közül valamelyikét? Lehet nem nyomtam velük eleget?! :D
És neked bejött a Jagged Alliance 2? Ilyen stílusú játékot tudsz még? Nekem ezek a körökre osztott taktikai, stratégiai egyveleg, bejönnek! :)
Console started UFO:Extraterrestrials game engine v 1.05 - May 31 2007, 22:38:00 Initializing filesys [00:00:00.000] Creating main window [00:00:00.006] Switching console to window output [00:00:00.006] Loading configuration from data\ufo-et.ini [00:00:00.007] Initializing events [00:00:00.007] Initializing graphics [00:00:00.012] Vertex shader version: 3.0 [00:00:00.012] Pixel shader version: 3.0 [00:00:00.014] Antialiasing enabled - Samples: 2, Quality: 0 [00:00:00.128] HLSL shader 'shaders\atm.fxs' is using technique: TAtmosphere14 (Passes: 1) [00:00:00.130] HLSL shader 'shaders\bullet.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.145] HLSL shader 'shaders\earth.fxs' is using technique: TEarth20 (Passes: 1) [00:00:00.148] HLSL shader 'shaders\fire.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.167] HLSL shader 'shaders\instancing.fxs' is using technique: TInstancing11 (Passes: 1) [00:00:00.189] HLSL shader 'shaders\planet.fxs' is using technique: TEsperanzaStates20 (Passes: 1) [00:00:00.213] HLSL shader 'shaders\planetselect.fxs' is using technique: TEsperanzaSelect20 (Passes: 1) [00:00:00.218] HLSL shader 'shaders\tree.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.218] Pixel shaders loaded: 1 [00:00:00.218] Vertex shaders loaded: 1 [00:00:00.218] Effect shaders loaded: 8 [00:00:00.218] Switching console to graphic output [00:00:00.219] Initializing input [00:00:00.226] Initializing scripts [00:00:02.266] Version EN-20071001 [00:00:02.457] Loaded texture set: nodxtc (2) [00:00:02.644] Loaded texture set: globe (15) [00:00:02.647] Invalid parameter count for method game::CScriptForm.createanimation needed:11 found:12 [00:00:02.647] createVideoForm2 (gamedialogs.xscr 941:48) init (start.xscr 34:25)
[00:00:02.647] Int values:0 Float values:2 String values:0 Bool values:0 Object values:2 List values:1 Null values:2
[00:00:02.649] Waiting for sounds to stop playing [00:00:03.200] Done waiting for messages. [00:00:03.430] scripts done [00:00:03.430] Switching console to window output [00:00:03.478] graphics done [00:00:03.481] input done [00:00:03.481] event done [00:00:03.482] Exiting with error
a legutóbbi magyarítás a 2. patch-hez lett igazítva, illetve bizonyos modokkal nem biztos, hogy együttmûködik
abban most nem vagyok biztos, hogy oldotta meg Gandrus...elég csak fellülírni valamit, vagy mintha modolnád a játékot (utóbbi leírása faq-ban)
Sziasztok!
Bizonyára nagyon balfasz vagyok, de nekem nem jó a magyarosítás! A system.xbg fájl eredeti mérete 823 kbyte. A magyarosításban lévõjé pedig 26 byte! És akkor amik vannak a magyarosításnak a data könyvtárába, nekem abból semmi nincs! Vagyis csak 1 fájl van amit felül ír! system.xbg
Ha ezt fül írja egy hiba üzenetet kapok és kilép az asztalra!
Hogy kell ezt a magyarosítást feltenni, hogy mennyen is? Vagy hanyas patch kell neki?
Köszi
csokasg #1613 kérdésére engem is érdekelne a válasz. Amennyiben megoldott a probléma. Elõre is köszönöm.
A puding próbája az evés. Szerintem ki kell próbálni, és megtudjátok. Amit bukhattok vele, hogy újra kell instalálni.
nah egy kerdesem lenne skacok!
Czimbi megvette magyarul eredetibe a jatekot es nem tudjuk megallapitani, hogy melyik verzio illetve, hogy lehet-e moddolni... enivan?
Nah ma újra feltelepítettem, és újra kezdem játszani. Talán modok nélkül.
banner alatt a gyakran feltett kérdések közt keresgélj
Hello lehet valaki már kérdezte de valahogy nem volt kedvem végig nézni azt a pár hozá szólást :) az lenne a kérdésem mi kell ahoz hogy kitudjam kutatni a fejletmühelyt és kapjak másik hajókat mert csak a vilám van és a menydörgés nevü csapatszálitom pedig találkoztam már csatacirkálóval is.
Hello! Én már nyomulok 1 ideje a játékkal,párszor végig is csináltam. Viszonylag sok tapasztalatom van,de annál több kérdésem is. Pl:a katonák képességeivel kapcsolatban. Én átlagos katonákat hozok ki belõlük(legalább 8 jó képességût),de ha valaki tud valamilyen instrukciót adni,mit és mennyire érdemes felfejleszteni,azt megköszönném. Üdv:Pogoo
jééé nem is tudtam h feldolgozzák azt is :) mennyit játszottam még vele a 386-osan :D meglesem én is majd holnap sztem:)
Bocsi, de a King's Bounty demo majd a teljes verzió megjelenése óta nem játszottam mással, így az Ufo-val sem. Majd azért fogok, de a King's Bounty-t nem bírom hanyagolni. :)
végre megjelentek a csatahajók :) 2009 dec-ben... nem lennének gázosak ha nem sebeznének iyen sokat :D így azt csinálom h amelyik hajómat elkezdi lõni, szinte egybõl küldöm is vissza bázisra, addig a többi meg lelövi :D amúgy arra számoltam h az már 3 szintû lesz de sajnos nem... azért így is elég nagy:D végre ki tudom kutatni az összes hátralevõ dolgot, és gondolom miután legyártottam mindent a nagy hajóhoz akkor indulhatok is a Földre. ha kijátszottam akkor utána majd megnézem milyen modokkal :)
hogy állsz a játékkal?:) én azóta nem játszottam de most kedvet kaptam megint :D
Még nem tudom, ha már ki tudom kutatni a fejlesztett mûhelyt, akkor megnézem nálam milyen.
az amúgy normális h amíg a kettes patch volt fent és a te régebbi fajta magyarításod addig tudtam építeni fejl. mûhelyet a többi bázison, de amióta az új 2es patch-hez készült magyarítás van fent, azóta nem tudok?
még jó h építettem egybõl a másik 2 bázisra 1-1-et :) de most alapítottam egy új bázist és nem tudok rá...
Valaki segítene???? Építek még1 bázist és nem tudok szinte semmilyen fotnos dolgot építeni rá, se lakónegyed, se labor, se kutyafasza. 1 bázissal meg lehetetlen emgcsinálni a játékot!!!! aki tud segíteni: XFIRE: samai777 / msn: [email protected]
ti melyik löveget használtátok a végén? az akew-et vagy a részecskéset? az elõbbi ugyan gyengébb viszont gyorsabban tölt újra sokkal és több a lõszer hozzá ...
A fordítás már a második patch-hez lett igazítva (ha az újat szedted le), így a 7.0530-as patch nem jó hozzá. A második patch megtalálható itt. A fordításom az angol verzióval kompatibilis, és modokkal nem biztos, hogy kompatibilis (függ attól, hogy a mod mely fileokat használja).
Az a txt file ezt tartalmazza: Console started UFO:Extraterrestrials game engine v 1.05 - May 31 2007, 22:38:00 Initializing filesys [00:00:00.000] Creating main window [00:00:00.021] Switching console to window output [00:00:00.021] Loading configuration from data\ufo-et.ini [00:00:00.024] Initializing events [00:00:00.024] Initializing graphics [00:00:00.104] Vertex shader version: 3.0 [00:00:00.104] Pixel shader version: 3.0 [00:00:00.170] Antialiasing enabled - Samples: 8, Quality: 2 [00:00:00.897] HLSL shader 'shaders\atm.fxs' is using technique: TAtmosphere14 (Passes: 1) [00:00:00.900] HLSL shader 'shaders\bullet.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.932] HLSL shader 'shaders\earth.fxs' is using technique: TEarth20 (Passes: 1) [00:00:00.934] HLSL shader 'shaders\fire.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.968] HLSL shader 'shaders\instancing.fxs' is using technique: TInstancing11 (Passes: 1) [00:00:01.014] HLSL shader 'shaders\planet.fxs' is using technique: TEsperanzaStates20 (Passes: 1) [00:00:01.064] HLSL shader 'shaders\planetselect.fxs' is using technique: TEsperanzaSelect20 (Passes: 1) [00:00:01.073] HLSL shader 'shaders\tree.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:01.073] Pixel shaders loaded: 1 [00:00:01.073] Vertex shaders loaded: 1 [00:00:01.073] Effect shaders loaded: 8 [00:00:01.074] Switching console to graphic output [00:00:01.074] Initializing input [00:00:01.229] Initializing scripts [00:00:03.781] Version EN-20071001 [00:00:07.663] Loaded texture set: nodxtc (2) [00:00:07.942] Loaded texture set: globe (15) [00:00:07.947] Invalid parameter count for method game::CScriptForm.createanimation needed:11 found:12 [00:00:07.947] createVideoForm2 (gamedialogs.xscr 941:48) init (start.xscr 34:25)
[00:00:07.947] Int values:0 Float values:2 String values:0 Bool values:0 Object values:2 List values:1 Null values:2
[00:00:07.948] Waiting for sounds to stop playing [00:00:08.464] Done waiting for messages. [00:00:08.680] scripts done [00:00:08.680] Switching console to window output [00:00:09.108] graphics done [00:00:09.124] input done [00:00:09.124] event done [00:00:09.129] Exiting with error
Sziasztok!
Tegnap leszedtem a játékot, 7.0530 javítás van fönt, de ha felrakom a magyarítást, ezt írja ki: crash080711_195173.txt, és nem indúl. Probáltam úgy hogy nem rakom fel a javítást, de úgysem megy. Mi lehet a gond? Ha tudtok segítsetek! Elõre is köszönöm.
Üdv Tibi
Persze, jó lesz vele. Jó játékot! :)
hmmm :D akkor letöltöm az új verziót aztán megnézem azzal is :) gondolom akkor simán felrakhatom a mostani verzióra
Ha a második patch-re telepítetted a magyarítást, akkor te az elsõ patch filejaival írtad felül a másodikét. Hibát gondolom nem okoz, csak az elsõ patch van fent neked gyakorlatilag.
Ugyanis a fordításom nem csak a szövegek filejait tartalmazza, hanem egyéb fileokat is a system.xbg-bõl például. A szövegeken nem kellett változtatnom, csak a második patch filejai kerültek a telepítõbe, meg egy ajtónyitó mod sorait illesztettem bele még.
miket javítottál benne? mert én az eddigi verzióval se vettem észre hibákat pedig a patch2-vel játszom:)
A második hivatalos patch-hez igazítottam a fordításom. Megtalálható itt: GameHunter, továbbá: itt.
hmm kicsit leült a topic:D én se játszottam tegnap... vhogy most nincs kedvem... lehet elvette a sok csatacirkáló a kedvem:D ma is elvoltam magammal inkább ... full buli hangulatom van... csak hát kedd van és nem pesten vagyok:D na mind1 majd holnap sztem folytatom tényleg :) hadd hulljon a férgese :D
a 2ben is volt végülis: az a fúró vagy mi a csoda:D igaz nem távolsági volt ,de a legjobb fegyver volt eskü a "rákemberek" ellen :)
a centaurus projekt is így van magyarul is :) a tech tree az oké, azt tényleg én használom :D amúgy nem nagyon szoktam magyarul tolni a játékokat mert valahogy zavar:D legalábbis furcsa nagyon... hozzászoktam már nagyon ezalatt a kb 15 év alatt h angolul van minden :) - a 2es patch-csel simán megy a magyarosítás - nem használok semmilyen modot
shiwo: gondolom a csatahajóra (battleship) gondolsz... hát igen... szép nagy állatok lehetnek... nekem egyelõre bõven elegek a csatacirkálók is :)
pl: centaurus projektet tech tree a 2es patch-hez illik a magyarosítás? mert nem arra készült? használsz modokat?
a fegyverek nevei magyarul is így vannak ha arra :) na de most megyek feküdni. majd holnap ha felkelek folytatom a játékot, de elõbb felnézek ide mint mindig mostanában :)
csak azért kérdeztem, mert sok angol kifejezést használsz.
mármint a lézer soha nem fogyott ki.
nem :) magyarul ha már van hozzá full magyarítás (thx még 1* gandrus-nak érte)
na toltam megint egy adagot... kikutattam a fejl. mûhelyt, fölhúztam egybõl mind3 bázisomon egyet... de rájöttem h nem kellett volna mert egybe számolja, nem úgy ahogy én gondoltam h majd a kolóniákon is külön-külön tudok termelni :S bár végülis mind1 mert így egy helyen tudok csak, de ott legalább nagyon gyorsan gyártani, az átszállítási idõ meg kevés hál Istennek. sõt így még jobb is mert a fõbázisomban lesz plusz hely mert így akkor oda nem rakok mûhelyeket... helyette hangárt... mivel elkezdtek jönni a csatacirkálók és 2 repülõ rohadtul nem elég egy olyanra ... :( volt amikor 3 jelent meg egyszerre pedig csak easy-n tolom :S még jó hogy sûrûn mentek:DDD innentõl kezd izgalmas lenni sztem a játék :)
shiwo: én az xcom 2-vel nem sokat játszottam, de az 1-ben sohan nem fogyott ki a lõszer.
csokasg angolul nyomod?
nah közben eljutottam odáig :) a centaurus projektet kellett kikutatni... tech treeben azért nem találtam mert nem a szokásos színnel jelölték mint a többi épületet :S pedig a nagy részét átnéztem miket lehet majd építeni a projekten belül de a fejl. mûhelyen átsiklottam... lényeg h most már mindjárt kikutatom :)
amúgy sztem elég gáz h miután elkezdtem kikutatni a plazmát, azóta nagyon felgyorsult a fejlõdés: ion, akew, eeew fegyók is vannak már de nem rég még volt olyan katonám aki lézerrel rohangált... most rágyúrtam mindenkinél az erõre, így most van 9 db 2 csillagos katonám és 1 db 3 csillagos... mindegyik legalább 60as erõvel így most már nem gáz csak nincs idõm/mérnököm lõszert gyártani a különbözõ fegyókhoz... ezért fele hadseregem plazmával megy ami már nem sokat ér, másik fele pedig eeew-vel vagy ionnal attól függ mikor melyikbõl szerzek lõszert... mert ugye a mérnökök gyártják a repülõket ill hozzájuk a fegyókat... ezért lesz jó h végre tudok majd a kolóniákon is gyártani lényeg h pl akew fegyvert még ki se bírtam próbálni így :( na mind1 megyek tovább játszani :D