Tegnap leszedtem a játékot, 7.0530 javítás van fönt, de ha felrakom a magyarítást, ezt írja ki: crash080711_195173.txt, és nem indúl. Probáltam úgy hogy nem rakom fel a javítást, de úgysem megy. Mi lehet a gond? Ha tudtok segítsetek! Elõre is köszönöm.
Üdv Tibi
Az a txt file ezt tartalmazza: Console started UFO:Extraterrestrials game engine v 1.05 - May 31 2007, 22:38:00 Initializing filesys [00:00:00.000] Creating main window [00:00:00.021] Switching console to window output [00:00:00.021] Loading configuration from data\ufo-et.ini [00:00:00.024] Initializing events [00:00:00.024] Initializing graphics [00:00:00.104] Vertex shader version: 3.0 [00:00:00.104] Pixel shader version: 3.0 [00:00:00.170] Antialiasing enabled - Samples: 8, Quality: 2 [00:00:00.897] HLSL shader 'shaders\atm.fxs' is using technique: TAtmosphere14 (Passes: 1) [00:00:00.900] HLSL shader 'shaders\bullet.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.932] HLSL shader 'shaders\earth.fxs' is using technique: TEarth20 (Passes: 1) [00:00:00.934] HLSL shader 'shaders\fire.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.968] HLSL shader 'shaders\instancing.fxs' is using technique: TInstancing11 (Passes: 1) [00:00:01.014] HLSL shader 'shaders\planet.fxs' is using technique: TEsperanzaStates20 (Passes: 1) [00:00:01.064] HLSL shader 'shaders\planetselect.fxs' is using technique: TEsperanzaSelect20 (Passes: 1) [00:00:01.073] HLSL shader 'shaders\tree.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:01.073] Pixel shaders loaded: 1 [00:00:01.073] Vertex shaders loaded: 1 [00:00:01.073] Effect shaders loaded: 8 [00:00:01.074] Switching console to graphic output [00:00:01.074] Initializing input [00:00:01.229] Initializing scripts [00:00:03.781] Version EN-20071001 [00:00:07.663] Loaded texture set: nodxtc (2) [00:00:07.942] Loaded texture set: globe (15) [00:00:07.947] Invalid parameter count for method game::CScriptForm.createanimation needed:11 found:12 [00:00:07.947] createVideoForm2 (gamedialogs.xscr 941:48) init (start.xscr 34:25)
[00:00:07.947] Int values:0 Float values:2 String values:0 Bool values:0 Object values:2 List values:1 Null values:2
[00:00:07.948] Waiting for sounds to stop playing [00:00:08.464] Done waiting for messages. [00:00:08.680] scripts done [00:00:08.680] Switching console to window output [00:00:09.108] graphics done [00:00:09.124] input done [00:00:09.124] event done [00:00:09.129] Exiting with error
A fordítás már a második patch-hez lett igazítva (ha az újat szedted le), így a 7.0530-as patch nem jó hozzá. A második patch megtalálható itt. A fordításom az angol verzióval kompatibilis, és modokkal nem biztos, hogy kompatibilis (függ attól, hogy a mod mely fileokat használja).
ti melyik löveget használtátok a végén? az akew-et vagy a részecskéset? az elõbbi ugyan gyengébb viszont gyorsabban tölt újra sokkal és több a lõszer hozzá ...
Valaki segítene???? Építek még1 bázist és nem tudok szinte semmilyen fotnos dolgot építeni rá, se lakónegyed, se labor, se kutyafasza. 1 bázissal meg lehetetlen emgcsinálni a játékot!!!! aki tud segíteni: XFIRE: samai777 / msn: [email protected]
az amúgy normális h amíg a kettes patch volt fent és a te régebbi fajta magyarításod addig tudtam építeni fejl. mûhelyet a többi bázison, de amióta az új 2es patch-hez készült magyarítás van fent, azóta nem tudok?
még jó h építettem egybõl a másik 2 bázisra 1-1-et :) de most alapítottam egy új bázist és nem tudok rá...
végre megjelentek a csatahajók :) 2009 dec-ben... nem lennének gázosak ha nem sebeznének iyen sokat :D így azt csinálom h amelyik hajómat elkezdi lõni, szinte egybõl küldöm is vissza bázisra, addig a többi meg lelövi :D amúgy arra számoltam h az már 3 szintû lesz de sajnos nem... azért így is elég nagy:D végre ki tudom kutatni az összes hátralevõ dolgot, és gondolom miután legyártottam mindent a nagy hajóhoz akkor indulhatok is a Földre. ha kijátszottam akkor utána majd megnézem milyen modokkal :)
Bocsi, de a King's Bounty demo majd a teljes verzió megjelenése óta nem játszottam mással, így az Ufo-val sem. Majd azért fogok, de a King's Bounty-t nem bírom hanyagolni. :)
jééé nem is tudtam h feldolgozzák azt is :) mennyit játszottam még vele a 386-osan :D meglesem én is majd holnap sztem:)
Hello! Én már nyomulok 1 ideje a játékkal,párszor végig is csináltam. Viszonylag sok tapasztalatom van,de annál több kérdésem is. Pl:a katonák képességeivel kapcsolatban. Én átlagos katonákat hozok ki belõlük(legalább 8 jó képességût),de ha valaki tud valamilyen instrukciót adni,mit és mennyire érdemes felfejleszteni,azt megköszönném. Üdv:Pogoo
Hello lehet valaki már kérdezte de valahogy nem volt kedvem végig nézni azt a pár hozá szólást :) az lenne a kérdésem mi kell ahoz hogy kitudjam kutatni a fejletmühelyt és kapjak másik hajókat mert csak a vilám van és a menydörgés nevü csapatszálitom pedig találkoztam már csatacirkálóval is.
banner alatt a gyakran feltett kérdések közt keresgélj
Nah ma újra feltelepítettem, és újra kezdem játszani. Talán modok nélkül.
nah egy kerdesem lenne skacok!
Czimbi megvette magyarul eredetibe a jatekot es nem tudjuk megallapitani, hogy melyik verzio illetve, hogy lehet-e moddolni... enivan?
A puding próbája az evés. Szerintem ki kell próbálni, és megtudjátok. Amit bukhattok vele, hogy újra kell instalálni.
csokasg #1613 kérdésére engem is érdekelne a válasz. Amennyiben megoldott a probléma. Elõre is köszönöm.
Sziasztok!
Bizonyára nagyon balfasz vagyok, de nekem nem jó a magyarosítás! A system.xbg fájl eredeti mérete 823 kbyte. A magyarosításban lévõjé pedig 26 byte! És akkor amik vannak a magyarosításnak a data könyvtárába, nekem abból semmi nincs! Vagyis csak 1 fájl van amit felül ír! system.xbg
Ha ezt fül írja egy hiba üzenetet kapok és kilép az asztalra!
Hogy kell ezt a magyarosítást feltenni, hogy mennyen is? Vagy hanyas patch kell neki?
Köszi
a legutóbbi magyarítás a 2. patch-hez lett igazítva, illetve bizonyos modokkal nem biztos, hogy együttmûködik
abban most nem vagyok biztos, hogy oldotta meg Gandrus...elég csak fellülírni valamit, vagy mintha modolnád a játékot (utóbbi leírása faq-ban)
Köszi, kipróbáltam, de semmi siker!
Ezt a hibát írja le a TXT fájlba!
--->
Console started UFO:Extraterrestrials game engine v 1.05 - May 31 2007, 22:38:00 Initializing filesys [00:00:00.000] Creating main window [00:00:00.006] Switching console to window output [00:00:00.006] Loading configuration from data\ufo-et.ini [00:00:00.007] Initializing events [00:00:00.007] Initializing graphics [00:00:00.012] Vertex shader version: 3.0 [00:00:00.012] Pixel shader version: 3.0 [00:00:00.014] Antialiasing enabled - Samples: 2, Quality: 0 [00:00:00.128] HLSL shader 'shaders\atm.fxs' is using technique: TAtmosphere14 (Passes: 1) [00:00:00.130] HLSL shader 'shaders\bullet.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.145] HLSL shader 'shaders\earth.fxs' is using technique: TEarth20 (Passes: 1) [00:00:00.148] HLSL shader 'shaders\fire.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.167] HLSL shader 'shaders\instancing.fxs' is using technique: TInstancing11 (Passes: 1) [00:00:00.189] HLSL shader 'shaders\planet.fxs' is using technique: TEsperanzaStates20 (Passes: 1) [00:00:00.213] HLSL shader 'shaders\planetselect.fxs' is using technique: TEsperanzaSelect20 (Passes: 1) [00:00:00.218] HLSL shader 'shaders\tree.fxs' is using technique: T0 (Passes: 1) [00:00:00.218] Pixel shaders loaded: 1 [00:00:00.218] Vertex shaders loaded: 1 [00:00:00.218] Effect shaders loaded: 8 [00:00:00.218] Switching console to graphic output [00:00:00.219] Initializing input [00:00:00.226] Initializing scripts [00:00:02.266] Version EN-20071001 [00:00:02.457] Loaded texture set: nodxtc (2) [00:00:02.644] Loaded texture set: globe (15) [00:00:02.647] Invalid parameter count for method game::CScriptForm.createanimation needed:11 found:12 [00:00:02.647] createVideoForm2 (gamedialogs.xscr 941:48) init (start.xscr 34:25)
[00:00:02.647] Int values:0 Float values:2 String values:0 Bool values:0 Object values:2 List values:1 Null values:2
[00:00:02.649] Waiting for sounds to stop playing [00:00:03.200] Done waiting for messages. [00:00:03.430] scripts done [00:00:03.430] Switching console to window output [00:00:03.478] graphics done [00:00:03.481] input done [00:00:03.481] event done [00:00:03.482] Exiting with error
magyarítás nélkül simán csak felpatchelve megy a gém amúgy ?
Úgy látom te elég otthon vagy ebben a játék stílusban! Eddig amit kipróbáltam úgy vettem észre, ez a játék felel meg legjobban a majdnem alap X-COM: Terror from the Deep nek! Aftershock és Aftermath nekem nem jött be annyira! Van jobb ennél, vagy sztem próbáljam meg az elõbb felsoroltak közül valamelyikét? Lehet nem nyomtam velük eleget?! :D
És neked bejött a Jagged Alliance 2? Ilyen stílusú játékot tudsz még? Nekem ezek a körökre osztott taktikai, stratégiai egyveleg, bejönnek! :)
Érdemes lehet kipróbálnod a WH40k: Chaos Gate-et, a harcrendszer benne szinte egy az egyben X-COM. Viszont Win98 kell neki, natívban vagy emulálva, illetve érdemes elõre felkészülni a bugjaira, akkor kiküszöbölhetõek. (Ez a bugok kapcsán sajnos igaz az elsõ két X-COM-ra is, azok sem jobbak ebbõl a szempontból.)
A stílus kedvelõjeként, kötelezõ olvasmány az Incubation névre hallgató remekmû. Van egy kiegészítõje is.
Ez biztos? Mert õsszel beszereztem végre egy papírdobozosat (mármint az alapjátékot, az hiányzott), így a régi, csak a dobozt nélkülözõn túladtam. Ha elõbb szólsz...
(Na futok messzire a nuke elõl, a cloak itt nem ér sokat.)
JA2 valahogy kimaradt az életembõl (mikor megjelent, kevés volt a vamas hozzá, utána meg vhogy kimaradt), de sok jót hallottam róla
az after-sorozat nyomába sem ér ennek vagy az eredeti x-comnak az én véleményem szerint
körökreosztott kommandózásban nekem mondjuk a Fallout Tactics is bejött, abban lehet váltogatni a körökre osztott és a real time menet között, és a Fallout világát is szeretem, szóval pár fanatikus Fallout-fannal (akik csak a Fallout 1-2 -t istenítik) ellentétben tetszett az is :)
Németül még beszerezhetõ :D Most hogy így mondtátok komolyan elõveszem, mert ahogy nézem még meg is van, egy régi '98-as nyári cd-n. :D remélem olvasgató még.
A Warhammer 40k: Chaos Gate szerintem is jó, bár nem sokat játszottam vele (mondjuk ez nem sokat jelent, sok játékkal nem játszom, és még többel csak keveset :), de tetszett anno, a zenéje külön figyelmet érdemel szvsz. Valóban kiköpött X-com1, csak Warhammer 40k világban.
Ok! Köszönöm a válaszokat! A Chaos Gate még meg is van! :) De még soha nem próbáltam! :)
Apaaaam!!!!
Ez a chaos gate hogy maradt ki nekem a szorasbol, nem is ertem... toltam par Wh40k jatekot, es bar a Chaos Gate neve ismerosen csengett, ugy remlett ez is inkabb olyan strategia mint a panzer general (pl a Wh40k Final Liberation az olyan, meg remlik egy masik is de nem ugrik be a cime). Most gyorsan ra is neztem, mielott postoltam volna - es nem. Hat ez tenyleg olyan mint az xcom! A kedvenc vilagom a kedvenc jatekstilusommal :) Megyek is tolteni, egyszerubb mint elokeresni a szekrenyben :)
Sziasztok!Van még valaki,aki játszik az ufo extrterrestrial-al?Esetleg eszmét cserélhetünk,ki hol tart,miket tapasztalt. 1kérdésem lenne:Minden földönkívüli ua tapasztalati pontot ér? Végigolvastam a hozzászólásokat,sok idõ volt,de hasznos infók vannak benne.
már régen nyomtam, de gondolkodom rajta, hogy újra elõszedem. Természetesen a patcheket és modokat fel kell tenni, hogy még jobban üssön. Ha végigolvastad a topicot, akkor tudod, hogy szerintem nagyon jó a játék megvan az elsõ x-comok hangulata. Nekem az rémlik, hogy más más tapasztalati pontot érnek az idegenek, de mivel én agyonmoddolt verzióval játszottam, nem tudom, hogy alapból is így van-e...
nekem is úgy rémlik, hogy a keményebb idegenek több pontot érnek
Azóta haladtam 1kicsit.Most már olyan ellenfél van,hogy valami robot,akinek a vállán rakétavetõféleség van.Érte 20xp-t ad,vagyis a keményebbek valóban több tapasztalatot érnek.Hát kiderül meddig tudom fejleszteni a katonákat,távolinak tûnik a colonel rang.Most a neve nem ugrik be.Megvettem eredetiben,véletlen ráakadtam a Tesco-ban.Remélem így a patchek is benne vannak.Vagy így is kéne"modolni"? Szerintem is jó játék,megvan benne a régi x-com.Simán magával tud ragadni,az a bizonyos "még 1kör eset"megvan.Ma is elszórakoztatott 3-4órát.
Modok biztosan nincsenek benne, azokat külön kell leszedned.
Azok miket tartalmaznak?Írj 1-2példát.Így sem rossz..
Azt hiszem a mod teszi bele, hogy megjelenjenek az eredeti X-com katonák és saját körmozgásuk legyen, õk is az idegenekre vadásznak. Régi idegenek az elsõ részbõl (lebegõ, sectoid, stb). Plusz pár fegyver, jobb balance, stb..
Vagyis kivülállóként harcolnak az x-com katonák?Szerintem ha most feltenném,akkor elõlrõl kéne kezdenem.Majd másodjára..
Igen, saját körmozgásuk van. És lehet fejleszteni õket úgy, hogy mondjuk kikutatod az ion fegyvert (nem tudom van-e benne ion fegyver csak mondtam valamit példának, már nem nagyon emlékszem a részletekre sajnos) és akkor megjelenik valami olyasmi a kutatásnál, hogy a tudás elküldése az x-com ügynökségnek, vagy valami ilyesmi és akkor ha ezt is kikutatod akkor a következõ bevetésnél az ügynököknél lesz ilyen fegyver és ugyanígy lehet nekik fegyvereket, taktikákat "átadni", amit használni is fognak.
Ez jól hangzik,csak akkor újra kéne kezdenem.Na mindegy,talán ha majd újra kezdem valamikor.
Hi! Ha van még itt valaki aki játszik vele, én most kezdtem és olvastam a faqban, hogy valami fejlesztett radar nem mûködik. Ezt a hibát kijavítja a 2-es patch (gondolom ez az utolsó), vagy a Bman's Ease of Use Mod v4.07?
sajna én nem tudom a választ, még csak 1. patch volt, mikor utoljára toltam a gémet
Emlékeim alapján elõszõr az elsõ patch ment fel (UFOExtraterrestrials-UpdateReleaseMG-v705.exe) , azután a második (ufo_et_patch2_EN.exe), és utána mehetett a BMAN mód. Így nem megy ?
Egyébként itt mindig a fõbázisról indul a szárazföldi csapat, még akkor is ha a bolygó másik oldalán van a küldetés?
sajna igen..a többi bázisra csak mûhelyt, légvédelmet, hangárt lehet építeni, embereket átküldeni nem (mondjuk nem tudom, jött-e ki olyan mod, ami ezen variálna)
Sziasztok! Nekem a játék 7.0530-as verziója van meg. Patcheltem, és fel van telepítve a magyarítás (a fájlmásolásos-felülírásos módszerrel). Ehhez a verzióhoz lehetne-e telepíteni a BMAN modot, és ha igen, honnan szedhetném le a megfelelöt?
És még amit kérdeznék, hogy hol a csudába találok commandereket? Egy bázist már kivégeztem, de senki nem volt, aki annak nézett volna ki.
légy türelemmel, nem minden fajta alien-bõl van commander...figyeld majd mindig õket, és ha lesz egy olyan, amelynek színe eltér a többitõl, akkor azt kell stunnolni
Itt látszik két fajnak is a commandere. A gyík zûd :D, a köppeny meg türkisz :D
Köszi mindkettötöknek, commander és plazmatechnológia megvan! Amit kérdeznék, az normális, hogy a fejlesztett kutató rendszerrel is csak ugyanannyi infót kapok az ufókról, mint a símával?
Meg azt kérdezném még, hogy a csalásban, amivel a pénzt lehet tuningolni, meg az emberek tulajdonságait, hova, melyik könyvtárba kell beírni ezt a parancsot:
ProjectX.exe saveeditor.xscr pack slot{n}
?
Próbalgattam már szinte mindenütt, és mindig azt kaptam, hogy "a fájl nem található".
Ha jót akarsz, egyikbe sem. Inkább a Bman's mod-ba állítsd be, hogy több xp járjon, meg több zsé küldetésenként. Az még épp nem akkora segítség, hogy az élvezetet elvegye.
De nekem az a bajom, hogyha felteszem a Bmans-modot, akkor elvész a magyarítás, és hogy néha csak úgy kilép a program, és valami üzit kapok arról, hogy hibát talált. Ezért az 1663-as kérdésem.
Visszaolvasgatva találtam amúgy itt olyan rapidshare linket ,ami egybegyúrva tartalmazta a magyarítást és a Bmans-modot, de már törölték onnan. Valaki esetleg nem tudná mailben elküldeni?
Up! Valaki esetleg segítséget vagy további tanácsokat?
én passzolom a kérdést, baromi régen játszottam vele, gõzöm nincs hol tart most a bman mód
esetleg Gandrus-t kérdezd, a magyarítást õ készítette
Megtette emailben, én meg leírtam neki, hogy lehet összefésülni a két modot (Bman+magyarítás). Ha van rá igény, akkor leírom ide is.
(Bman mod elérhetõségérõl nem írok semmmit, használj keresõt, pl Google.) Az Ufo-Et moddolásával bizonyos fileokat módosítunk. Ha csak egy modot használ valaki (pl. magyarítás), akkor könnyû dolga van, mert bizonyos fileokat módosít, és már mûködik is. Ha viszont több modot is szeretne használni valaki (pl. Bman+magyarítás), akkor figyelni kell arra, hogy a modok nem módosítják-e ugyanazokat a fileokat. A Bman mod akkori verziója módosított a magyarítás által is módosított két filet: az Ufopaediacomments.dat és a Resourcebundle.dat fileokat. Ezek egyébként alapból a system.xbg fileba vannak becsomagolva, de ha telepíted a két említett mod egyikét, akkor kicsomagolja a benne levõ fileokat. Ha a Bman mod aktuális verziója még mindig ugyanazokat a fileokat módosítja, akkor annyi a dolgod, hogy telepíted a játékot, majd a Bman modot. Ezután a magyarítást egy külön, tetszõleges könyvtárba telepítve megkapod a magyarítás filejait (elõször érdemes lehet a kisebb, videó nélküli verzióval próbálkozni, mert a nagyobbik megváltoztatja a geoscape.xbg állományt is, és nem emlékszem, hogy a Bman módosítja-e azt). A magyarítás filejai közül az említett két dat filet .doc filenak átnevezve, és word-el megnyitva ki tudod másolni a magyar szövegeket, és a Bman által módosított Ufopaediacomments.dat és Resourcebundle.dat fileokba másolni (miután azokat is átnevezted .doc-nak) az angol szövegek helyére. Az egyetlen dolog, amire ügyelned kell, hogy a Bman mod által módosított dat fileok tartalmaznak a Bman-hez tartozó extra szövegeket a file végén, ezeket ne töröld ki. Ha bemásoltad a magyar szöveget, akkor mentsd el, nevezd vissza .dat-nak, és kész is van.
Jó játékot! :)
Sajnos nem ment. Ha felrakom azt a Bmanmodot, amivel fájlokat meg könyvtárakat kell másolni, akkor eleve alapból nem valtozik semmi a játékban, a mod system.xbg fájlt nem is tartalmaz. Ha az egyfájlmásolós (system.xbg) Bmanmodot rakom fel, akkor oké, a mod müködik. De hiába változtatok bármit az említett két könyvtárban (Ufopaediacomments.dat alapból nincs is), semmi nem változik, nincs kihatással a játékra. Azért kösz, hogy segíteni próbáltál, persze még próbálkozom. Legjobb az lenne, ha valaki meg tudna dobni a Bmanmod és a magyarítás egybegyúrt változatával, amit régen itt belinkelt valaki, de onnan már törölték.