Na most már müködik a magyarítás. Pach 2 kell neki. Utánna ne a ufo exe-t indítsátok hanem a Project X exe-t. Azzal elindult és volt magyarítás.
Hello!
Most már teljesen össze vagyok kavarodava. Honnan tudom letölteni a Patch2-õt (linket kérek szépen)? Ez mûködni fog a Gold editionnál? Az indítást már értem.
Más kérdés: Melyik fegyverrel/fegyverekkel lehet elkapni/elkábítani az idegeneket? Mekkora a legnagyobb transporter?
12 v 14 fõs asszem
patch a hivatalos oldalon biztos van, hogy jó-e a goldhoz, azt nem tudom... (de szerintem ahhoz nem is kellene, csak beletették a goldba a javításokat..)
lál.. beszereztem a goldot, tényleg volt pofájuk kiadni bmanostul...egy az egyben benne van a menüben "BMAN'S EASE OF USE SETTING"
elvileg 4.07L (light version) néven, szóval szinte egy az egyben az lesz, mint amit mi fordítottunk le..
Gandrus, ha kell valami file, szólj és küldöm
jahigen, Gandrus, ha gondolod, besegítek a fordításban ...nem tom te elkezted-e már, ha még nem, akkor esetleg az ufopedia-nak esnék neki, ha már elkezted, akkor írd meg, melyik részét nézzem át
egy kis érdekesség, hogy ufopediaban miben különbözik..
- a goldban nincsenek benne az eredeti X-COM idegenek, X-COM katonák sem jönnek segíteni, és minden új tárgy úgy lett beállítva, mintha maguktól jöttek volna rá, nem az x-comtól nyúlták volna..valamint a goldtalanban van egy (a leírása alapján) nagyon kemény idegen, ami szintén nincs a goldban benne - a goldban van valami nem mozgó anyahajója az idegeneknek - én nem tudom, hogy a steamen honnan copták ki a Cyborg Battlearmor-t meg a Hydraulic Suite-ot, de a gold ufopediájában ilyenek nincsenek..ha ki is lehet fejleszeni, egy qva szót nem ejtenek róla, hogy mi is az, mire jó az..közbe megnéztem a hivatalos oldalt, ezekrõl ott sem tesznek említést, szóval a steamen valakinek élénk volt a fantáziája...
szó ami szó, a gold több az alapnál de az alap+bmannál kevesebb.. még azt is eltudom képzelni, hogy az álló anyahajó is benne van az általunk fordított bman modban, csak kimaradt az ufopedia-ból (nem az lenne az egyedüli, volt valami, amit én tettem be utólag az ufopedia-ba saját magamtól, mert a játékban csak annyit írt ki, hogy hiányzik a leírása)
jah, még 1 különbség..a geoscape-je nagyobb a goldnak, de mivel nálam a bmanos néha elszáll azzal a címszóval, hogy valami hiányzik neki, lehet a goldossal simán menne...azt mindjárt ki is próbálom...
"beszereztem a goldot" Steam-rõl, vagy van más forrásod ?
Nehogy félreértsd! Csak a már kész fordításommal akartam kompatibilissé tenni a goldot. Az extra szövegeket eszembe sem jutott lefordítani. Idõm se lenne rá. Ha gondolod, akkor megcsinálhatod te is, úgyis tudod, hogy kell. :)
túl sokat nem volt idõm tesztelni, szóval ha angol szöveggel vagy helyesírási hibával, elírással találkoztok, azt itt jelezzétek.. nem árt, ha kicsit pontos, részletes leírást adtok róla, hogy hol, mikor találtátok a dolgot, és pontosan mi is a szöveg (elírás, stb)..a legjobb lenne screenshot róla.. kezdtem egy játékot, az elején minden jónak tünt, de még olyan eseteknél nem tudtam ellenõrizni, hogy elkábítnak, bepánikol valaki, átveszik az irányítást feletted, illetve olyan kütyüket, mint a mozgásérzékelõ bombák...szóval próbáljatok ki lehetõleg mindent, s ha bibi van, jelezzétek...a fordításért Grandusnak hálálkodjatok, én csak GOLD-kompatibilissé tettem, ill egy kis részem nekem is van a fordításban (de ha Gand nem fordítja le a nagyját, én sem állok neki az aprajának..)
Sziasztok!
Nemrég fedeztem fel magamnak a Gold Editiont. Van mód arra, hogy az eszméletlen katonákat felvigyük a hajóra? Taktikai harc közben, menekülés elõtt. Úgy rémlik, az eredeti UFO-ban fel lehetett venni a földrõl embereket...
jól rémlik, de ebben tudtommal nincs rá mód...mondjuk én nem is szoktam megfutamodni..inkább készítek egy mentést küldi elõtt, illetve küldi közben is gyakran mentek
halihó! nekem olyat csinál a gold hogy ha elakarok adni egy épületet akkor hibát észlel és kilép... tud valaki vmit errõl?
nálam is csinált ilyesmit...sõt eladni sem kell, néha elég kijelölni egy épületet... okát nem tudom...megoldás: egyrészt mindig ments elõtte...másrészt én úgy vettem észre, ha lassan csinálom a dolgokat (szép komótosan, nem rángatom az egeret, hagyok neki idõt lereagálni a dolgokat) és minden egyes építés/eladás után kilépek a bolygónézetbe meg vissza, akkor nem nagyon száll el..
E hír hallatán nem tudom, hogy sírjak, vagy nevessek... Az remek hír, hogy jön egy új X-com játék, de az az fps nézet baromság sok jót nem sejtet. Na majd meglátjuk.
reméljük, hogy csak félreértés történt, és az izometrikus mellett lehet fps-be is váltani, mert valahogy nehezen tudom elképzelni a körökre osztott játékmenetet benne (azt viszont inkább, hogy a sok fps-mániás vérpistike mit fogja szidni szegény játékot, hogy milyen @#$ fps, mert megáll folyton, és a fallout 3-nál is nem nagyon bírták egyesek felfogni, hogy a lövéshez nem elég kijelölni az ellen fejét, nem árt, ha gyúr a lövési pontosságra... nyah mind1, ez van...maximum maradunk az UFO2ET-nél, mint a klasszikus méltóbb utódja...
Sziasztok!
Mivel szerkesztitek a gold fileit, Én konkrétan a game.sav file-kat szeretném szerkeszteni. az XBigTool ki is tudja szedni, de a visszacsomagolásnál valamit elront.
köszi.
Szerintem real time fps lesz a harc rész. Ha olyan lesz, akkor hasonló lehet mondjuk a Dungeon Keeperhez, vagy a Battlezone 2-höz. Ettõl még lehet jó, de jobban örültem volna egy hagyományos X-comnak.
Nem kifejezetten örülök neki, hogy ilyen irányba viszik az eredeti játék stílusát, azonban még nem írnám le. Lehet ez még jó is, annak ellenére, hogy jelenleg nagyon nem úgy néz ki. Majd (talán) meglátjuk.
Szeretnék segítséget kérni, mert már órák óta szívok, és kezdek kicsit elkeseredett lenni. A problémám, hogy haverom most adott egy Ufo: ET CD-t, szeretnék vele játszani, de nem igazán tudok angolul. A játékot haverom angolul játszotta Bman moddal. Na most én is a moddal szeretném játszani, de sehogy se jön össze, hogy magyar is legyen, meg a mod is mûködjön. Valaki le tudná írni, hogy mik azok a lépések, amiket meg kell tenni, hogy sikerüljön? Én így próbáltam: Játék telepít (orosz telepítõs), erre telepít patch #1 (UpdateReleaseTS-v705), majd telepít patch #2 (patch2_EN), majd http://gandrus.netai.net/UfoETHun.html-ról a legalsót (Bman 4.07+alap magyarítás+menü fordítva). Se magyar, se mod. Aztán olvastam http://shiwo.atw.hu/-n a Modolás menüpontot, azt is megcsináltam, majd megint bemásoltam a Bman+alap+menü, de így se sikerült. Mit csinálok rosszul?
Elõre is köszi a segítséget!
a faq kicsit már nem napra kész, már készül az új, flashes verzió :)
amúgy feltöltöm a magyaritást meg a megfelelõ bmant és linkelem (kb negyed óra, ha minden igaz)
1. játék telepítése, patch 2 felrak (Lvileg az elsõt nem kell, mert a második tartalmazza)
2. letöltöd a Bman 4.07-es csomagot...ebben benne vannak a javított graf elemek és a hangok is, azt most így nem tom hírtelen, hogy Gandruséban benne vannak-e..
3. kicsomagolod és bemásolod... ekkor papírforma szerint a játékod angol lesz, de már tartalmazza a bman-t (le is ellenõrizheted, a bmanban több menûpont van, mint az alap játékban
4. leszeded a magyarítást innen...ez már nem csak a bman rész menüjének a fordítása, amit Gandrus készített, hanem az általam kiegészített ~99%-os magyarítás
5. kicsomagolod és bemásolod a data könyvtárba, felülírva a régit, ezáltal elvileg magyar lesz az egész
+1. ha nagyon lassú lenne a küldik alatt, akkor leszeded a true night modot, ami egy exe fájl...ezt bemásolod a játék könyvtárába (nem a datába, hanem az exe mellé) és ezzel indítod el, úgy Lvileg kevésbé szaggat be
mondjuk ez nem az orosz nyelvû telepítõ alapján készült, de elvileg nem kellene ,hogy különbség legyen (viszont a gold verzióhoz egy másik magyarítás szükséges)
Köszi a gyors választ, viszont megnéznéd a magyarítás linkjét? Nekem valamiért html-ben akarja leszedni, ha meg erõszakoskodok vele, lejön zipben, de azt meg nem engedi megnyitni. (File méret: 0 kb) Köszi!
Elkezdtem a játékot és valami csoda!!! Elõtörnek a régi X-comos emlékek. :)
Máris lenne egy kérdésem: ha meglövik az emberemet keletkezhetnek rajta egyszerû sebek, és súlyos sebek (vércseppel jelöli). Arra már rájöttem, hogy az egyszerû kötszerrel az egyszerû sebeket el lehet látni. De a súlyosakat nem tudja.
Viszont tegnap úgy meglõtték az emberem, hogy elájult. :) Nekiláttam volna az egyszerû kötszerrel. De mikor ráböktem bármely testrészre, azt a figyelmeztetést adta, hogy csak súlyos sebet gyógyíthatok, végülis semmit nem tudtam rajta gyógyítani.
Közben a tudósok kikutattak egy fejlesztett elsõsegélycsomagot. Ezzel lehet, hogy tudnám a súlyos sebeket gyógyítani?
Ja és ha elájul, akkor néhány kör alatt meghal. Ezzel sem lehet csinálni semmit?
A másik dolog a pénz: egy ilyen segélycsomag legyártása 40k (munkadíjjal együtt 70k). Minden ilyen sokba fog kerülni?
valóban, a fejlesztett elsõsegélycsomag kell ahhoz, hogy súlyos sebet meggyógyíts... hogy ne haljanak olyan könnyen, arra egy megoldás lehet, a bman mód, amibe belehet állítani, hogy mennyire legyenek halálékonyak.. hogy mennyibe fog kerülni, azt nem tudom...
Most egy olyan kérdésem van, hogy az új bázison hogy tudok lakónegyedet csinálni, mert csak hangárt,rakétavédelmet,energiaközpontot meg még valamit enged csinálni, de mást nem.
Ebben kicsit más mint az X-Com, csak a fõ bázison lehet kutató/fejlesztõ mûhelyt létrehozni, illetve katonáknak tartózkodni. A többi bázis, csak a hangárok miatt van, hogy több hajód lehessen. A tudósok, meg mérnökök száma, a fõ bázisodon lévõ laboroktól függ, azzal tudod növelni, nem vásárolni kell a tudósokat pl. Már rég játszottam az alap játékkal, mód nélkül, de ha jól emlékszem havonta kapsz 1-2 katonát, nem venni kell.
Nekem úgy rémlik, hogy az eredeti játékban a katonák nem halnak meg, csak elájulnak és kell nekik pár nap (20-30 :) )a pihenõn és újra mehetnek csatába. Szerintem a Bman-ban van benn, hogy meghalhatnak a katonák. A másik, hogy az eredetiben a katonák maguktól jönnek idõnként, szintén Bman kell ahhoz hogy te vehess fel embereket (csak katonát).
Közben átolvastam az elsõ 1000 hsz-t, 1000-1800-ig még hátra van.
Van azért egy pár kérdésem, mert nem minden tiszta: 1. Lehet-e ott idegen bázis, amelyik "országban" már van saját bázisom?
2. Térdelve pontosabban lõ az ember? Valaki azt írta igen, de ez csak 1 ember volt.
3. Megsérül az emberem. Meggyógyítom fullra és mégis kórházba megy. Ez normális?
4. Próbáltam átküldeni más bázisom üres hangárjába csapatszállítót, de fel sem kínálta. Ezek szerint csapatszállítót csak a fõ bázisról indíthatok? Ez azért érdekes, mert a legtöbben azt tanácsolták, hogy a fõ bázison nem kellenek a hangárok. Ezek szerint mégis kell legalább 1, de még egy, ha építeni akarok fejlesztett csapatszállítót.
5. A miért jó, ha ki lehet rúgni katonát? :) Hiszen egy csomó idõ, míg felfejlõdik rangban.
Még csak az 2008 május elején járok. 6. Ha a földgömböt nézem, és jön egy csomó ufó, akkor némelyikek eltérnek színezetben. Pl sima kör alakúból, van a normál szürke, de valamelyik körül van zöld vagy bordó színezet. Vagy pl a "4 levelû lóhere alakún" :) valamelyiknél pirosak valamelyiknél zöldek a fények. Ez utal valamira a fedélzeten tartózkodókkal kapcsolatban?
7. A bázisokra védelmi rendszert érdemes építeni egyáltalán, mert elvileg semmit sem ér?
8. Állítólag a fejlesztett felderítõ rendszer bugos, akkor elég a sima is?
A pénzügyekkel kapcsolatban, idáig nagyjából elvoltam, amikor csak lehetett minden lelõtt ufóhoz kimentem "aratni". Még arra is gondoltam, hogy nem engedem hazarepülni a csapatszállítót egy befejezett küldetés után, hanem egybõl repülök a köv. helyszínre, de nem engedte. :) Viszont 1. lépésben kénytelen voltam feltornászni a fejpénzt-t lényenként 4k-ról 8 k-ra, mert iszonyatosan megnövekedtek a költségek. 50 tudós, 5 bázis, és gyártani alig szoktam, bár áprilistól kezdve elég sokat gyártok.
1. Lehet-e ott idegen bázis, amelyik "országban" már van saját bázisom?
Jó kérdés, de ha jól emlékszem, csak ott találsz bázist, ahol megtámadják a civileket. Illetve ha evvel nem foglalkozol, és idegen fennhatóság alá kerül az egész ország, akkor repkedni kell kicsit felette õrjáratban, és meglátod a bázisukat. Azt az országot meg nem támadják meg, ahol bázisod van, a bázisodat fogják megtámadni, és akkor az ország is az övék lesz ha nyernek.
2. Térdelve pontosabban lõ az ember? Valaki azt írta igen, de ez csak 1 ember volt.
Te is láthatod, írja a célzó ikon, hogy melyik fajta lövés hány százalékban várható hogy pontos lesz. 65%-ról simán felugrik 95%-ra, ha letérdelsz.
3. Megsérül az emberem. Meggyógyítom fullra és mégis kórházba megy. Ez normális?
így én is jártam, de ha pár kör még lemegy a gyógyítás után, olyankor nem szokott. Mindenféle képen érdemes meggyógyítani, nem mindegy, hogy 3 napot lesz betegszobán, vagy netán fél évet!!
4. Próbáltam átküldeni más bázisom üres hangárjába csapatszállítót, de fel sem kínálta. Ezek szerint csapatszállítót csak a fõ bázisról indíthatok? Ez azért érdekes, mert a legtöbben azt tanácsolták, hogy a fõ bázison nem kellenek a hangárok. Ezek szerint mégis kell legalább 1, de még egy, ha építeni akarok fejlesztett csapatszállítót.
Igen, három hangár nem kell, elég csak kettõ.
5. A miért jó, ha ki lehet rúgni katonát? :) Hiszen egy csomó idõ, míg felfejlõdik rangban.
Ha jól felbosszant, így jól kiszúrhatsz vele :D Amúgy van nekik havi zsoldjuk, talán ennek fényében. Meg jártam már úgy, mint fent írtam, hogy fél éves betegszobás mutatványa volt, BMan mód nélkül.
6. Ha a földgömböt nézem, és jön egy csomó ufó, akkor némelyikek eltérnek színezetben. Pl sima kör alakúból, van a normál szürke, de valamelyik körül van zöld vagy bordó színezet. Vagy pl a "4 levelû lóhere alakún" :) valamelyiknél pirosak valamelyiknél zöldek a fények. Ez utal valamira a fedélzeten tartózkodókkal kapcsolatban?
A formája a hajónak a méretét jelöli. De ha majd lelövöd, és a földre esik, meglátod õket élõben, lesz több emeletes is. Fél pályát elfoglaló méretû akár. A színek, az valamelyik mód adaléka, elõször azt hittem a fegyverzet típusát jelöli, de nem jöttem rá végül mit. Igaz, nem is hiszem, hogy nagyon fontos.
7. A bázisokra védelmi rendszert érdemes építeni egyáltalán, mert elvileg semmit sem ér? Egy félre leamortizált csatacirkálót talán el tud pusztítani 4 kemény védelem. ION vagy a feletti kategória. Én ezért csináltam azt, hogy a fõ bázis mellé csináltam egy másik bázist, 5-6 hangárral, úgy már a közeledõ hajókat zavarba lehet hozni. Mert a bázis védelme csatáknak sok értelme nincs, se nyersanyagot, se technológiát nem találsz. Mentés mentés mentés, betöltés :D
8. Állítólag a fejlesztett felderítõ rendszer bugos, akkor elég a sima is? Passz
2. Te is láthatod, írja a célzó ikon, hogy melyik fajta lövés hány százalékban várható hogy pontos lesz. 65%-ról simán felugrik 95%-ra, ha letérdelsz.
Gondoltam rá, de soha nem próbáltam ki. Majd most. :)
3. így én is jártam, de ha pár kör még lemegy a gyógyítás után, olyankor nem szokott. Mindenféle képen érdemes meggyógyítani, nem mindegy, hogy 3 napot lesz betegszobán, vagy netán fél évet!!
Pont ez az. A gyógyítás után eltelt még pár kör, és mégis ment a kórházba. De volt olyan is, hogy utolsó körben gyógyítottam könnyû sérülést, és az pedig nem ment kórházba. Szerencsére így 2-3 napnál többen nem töltenek kórházban.
Éppen ezért szoktam azt csinálni, hogyha valaki súlyos sebet szerez, már töltöm is vissza a korábbi mentést. Bár ahogy olvasgattam késõbb hullanak majd mint a legyek.
7. Egy félre leamortizált csatacirkálót talán el tud pusztítani 4 kemény védelem. ION vagy a feletti kategória. Én ezért csináltam azt, hogy a fõ bázis mellé csináltam egy másik bázist, 5-6 hangárral, úgy már a közeledõ hajókat zavarba lehet hozni. Mert a bázis védelme csatáknak sok értelme nincs, se nyersanyagot, se technológiát nem találsz. Mentés mentés mentés, betöltés :D
Ezt úgy érted, hogy addig töltöd vissza, amíg le nem szeded az ufót, hogy ne kerüljön sor bázis védõ csatára?
3. Lehet hogy 2 súlyos seb felett automatán megy a kórházba, ha gyógyítod, ha nem. Mert 1 súlyos seb, gyógyításánál már vettem észre, hogy nem volt kórházba vonulás. 4x-5x játszottam végig, és mindig az elsõ 10 embert használtam. BMan móddal, a végére már mind szuperkatona is lehet. Hátraszaltó közben a füstön át is fél kézzel is lelõnek mindent, ami mozog. :D Persze ilyenre nem érdemes rakni :D Ráadásul ha valaki megsebesül, nem kapja meg az XP-jét. Pedig a hibáiból szerintem többet tanul az ember :D
7. Jaja, annál unalmasabb nincs is :D Nagyon random dobálja be a találatokat. Van, amikor mind a 4 talál, van amikor 1 semmm.
3. ha túl sok súlyos sebet szed be, akkor megy a korházba..harc közben meggyógyítani azért kell, mert elvérzik, ha súlyos sebe marad...ne feledd, amit magaddal cipelsz, az csak elsõsegélyre elég..ideiglenesen elnyomhatja a fájdalmat, de súlyos sebeknél operálni kell, meg idõ, míg begyógyul
4. ahogy megállapítottad magad is, nem árt 2 hangár
5. fõleg az elején jó...sok katonát fel lehet venni, de vannak köztük olyanok, melyek tán picivel jobb fõértékekkel indulnak, mint a többiek ...ami azért is fontos, mert a kezdõ érték meghatározza a maximum értéket is...ha alapból gyenge a katona, lehet az életbe nem lesz 100-as ereje, de tán még 90 sem...szóval ilyen alapon eleinte nem rossz ötlet kiszelektálni a bénább katonákat, és helyettük felvenni valaki mást
6. Bamn nfo-ja: " If you have researched a UFO type, then those UFO's on Geoscape are now color coded for the type of mission they are on. Think of it as having studied the craft enough to tell the differences in appearance depending on the equipment needed for different missions. If you have not researched a UFO type, then it is the normal color. You still have to figure out what the different colors mean for yourself of course"
Tehát a leírás alapján szín elvileg azt jelöli, hogy milyen típusú küldetésre ment az ufo...de csak akkor, ha az adott ufo-típust már kikutattad...
7. én is inkább azt szoktam, hogy a többi bázisra 6 hangár, telepakolva vadászgéppel
8. passz..én biztos ami biztos azt szoktam letenni..
Basszus azzal a hire/fire soldier gombbal lehet "menedzselni" õket? :) Most látom csak, fenébe.
3. logikus.
5. Akkor nekem szerencsém volt, mert kb 110-en áll az erejük 2*-os rang után. Erõt kb meddig érdemes feltornászni? Az elõzõ hsz-ekben volt, hogy 1 páncélhoz 90-es erõ is kellhet, és akkor hol vannak még a fegyverek.
3. Ha még a küldi közben meggyógyítod, akkoris van amikor elmegy korházba, de rövidebb idõre (ez nem klinikailag tesztelt, csak személyes észrevétel).
4. A csapatszállító csak a fõbázisról mehet, mert ott vannak katonák :)
5. Bár én csak a goldal jáccottam, de abban fel lehet venni a katonákat külön, és hetente jön új adag, és ott mutatja, hogy a kezdõ értékekkel rendelkezõ katonáknak mennyi lesz a max skill, ha felfejleszted. Plusz szuper szûrõket lehet beállítani az újoncokra, így csak azokat mutatja, akiknek magas a kezdõ skilljük (és emiatt magas lehet a max is), így az ember csak benéz a hét elején és ha van valami szuperkatona akkor azt felveszem és kész. (a hulladék meg mehet a fenébe :) )
7. Állítólag nem ér sokat, és még drága is...
8. Azt mondják hogy bugos és nem ad semmi extrát.
Pénzügyileg necces tud lenni a dolog. Minden UFOra ki kell menni, begyüjteni a cuccot, és a kikutatottakat meg el kell adni (más haszna nincs, nem úgy mint az ufo1-2ben ahol ezek a cuccok kellett a gyártáshoz). Bmanban jó ez a fejpénz dolog, plusz lóvé :)
"Bmanban jó ez a fejpénz dolog, plusz lóvé :)"
Ja, hogy mod nélkül még ez sincs??? :-O Az szép! :)
Azt hiszem felveszek pár embert. :)
Jaja, a simában nincs benne. Vegyél fel jó katonákat, a rosszakat meg rugd ki ha már van elég, mert csak viszik a pénzt :)
Jó kérdéseid vannak :) Kicsit rég nyomultam már a játékkal :) Amire én szoktam figyelni, hogy jó lövész legyen, plusz sok legyen mozgáspontja, illetve egy kis erõ se árt, hogy tudjon páncélt viselni. Szerintem az az erõnél valami teherbírásos dolog lesz, ha jól rémlik a Bmanban bevezették azt hogy a cuccoknak súlya van, de szerintem valaki majd megcáfol vagy helyesel :)
Én elõször a pontosságot és a mozgáspontokat befolyásoló tulajdonságokat toltam fel (egyáltalán tudjanak ölni hogy jöjjön az XP) és alkalmanként az erõre raktam hogy lehessen rájuk pakolni.
Van olyan gomb, hogy mentések ki és becsomagolása. Ha kicsomizom, akkor lehet, hogy gyorsabb lesz a betöltés/mentés?
Már 6000-en megkérdezték, legalább ennyien leírták:
meg akartam csinálni csinálni az .xbg kifejtést
a data könyvtárban lévõ 11 megás system.xbg fájlt átmásoltam egy másik könyvtárba, xbig.exe e system.xbg -vel kicsomagoltam. Átírtam amit akartam a soldiers.xscr-ben.
És ugye van az a 26 bájtos blank.xbig fájl amit át kell nevezni system.xbg-re.
Majd az egész cuccot vissza kell másolni a data könyvtárba.
Az elsõ baj ott kezdõdik, hogy a kicsomagolt fájlok között is van egy system.xbg, ami csak 800 kilós. És ugye arról volt szó, hogy a 26 bájtos blank fájl lesz a system.xbg.
Ha nem másolom be a data könyvtárva a 800 kilós system.xbg-t, hanem a 26 bájtos a system.xbg, akkor el sem indul a progi. ha a system.xbg a 800 kilós, akkor elindul, de minden magyarítás eltûnik a bman moddal együtt.
Mit rontok el?
Az már csak hab a tortán, hogy a 11 megás xbig kicsomagolva 6 mega! :)
mondjuk ha az ufo könyvtárba csomagolod, akkor lehet azért változik a méret, mert felülírsz valamit (és ezért megy el a bman is)
Hoppá!
Rossz a kicsomagoló progi, pedig az ufo:et fórumon lévõ linkrõl töltöttem le. Vagy nem biztos, hogy rossz, csak lehet, hogy nem minden paramétert adtak meg jól, pl, hogy a könyvtárakat is kibontsa, mert hogy van benne egy rakat könyvtár is, és így már a 11-bõl lett 67 mega!
Egyébként EZZEL csomagoltam ki, grafikus felületû.
Szóval ezt a kicsomagolt 67 megát be kell másolni a data könyvtárba. Viszont még mindig lesz egy 800 kilós system.xbg, azt felül kell írni a 26 bájtos blankkal.
Hogy lehet azokat a kis x-com férgeket eltüntetni a játékban? Megjelenik 4 darab, és össze vissza lövöldöznek, útban vannak. Rakétát lõ ki a saját emberemre, mert épp valami idegent akar kilõni.