Gombok: Mision: Esc - Game menu panel I - Inventory panel H - Healing panel Return - End turn F1 - F12 - Select unit 1-12 N - Previous unit M - Next unit A - Kneel/Stan unit Z - Select Left hand X - Select Right hand Up arrow - Go up lift Down arrow - Go up lift + - Zoom in - - Zoom out * - Reset Camera / - Top down view Ctrl+L - Quick load (slot 9) Ctrl+S - Quick save (slot 9)
Ponnnntosan erre gondoltam én is... És ez elég kellemetlen... jó szarul van optimalizálva... c&c3 is akadás mentesen ment nálam... ez meg... :D Ja amúgy mind shieldet elég ha az övre rakom vagy hogy tudom hatásossá tenni? És mért nem látok 1 alien fõmukit sem? :D 1x láttam egy zöld kígyóembert és kész pedig voltam ufo bazis foglaláson is...
THX, ez a mod fent van :D, de a zoom-ot nem vettem észre hogy van ilyen, amint lehet kipróbálom, végre így átláthatom jobban a mapot. Ebben a modban még a quick save tetszett nekem nagyon. amúgy a plasma fejlesztéshez, nekem elég volt 1 commander is, mert elõtte elfogtam egy sima alient, és kifaggattam. Egy chaser volt, ha jól emlékszem, azok a cyborgok. A commander az a kígyófajtából volt.
No, jellemzõ, de a vizsgákra és szigorlatra készülödés helyet le sem tudtam akadni az Ufo-ról :) Elöször még gondoltam kikeresem mit piszkáltam még meg a magyarításba, de aztán gyõzött a játék az akaratom felett, és játszottam és játszottam és játszottam és...
Hát igen, azt hiszem ebbõl sejthetõ, hogy a jó régi Ufos hangulat teljesen átjárt az ET alatt. Behódoltam neki! :)
A változtatások amiket forumról leloptam, az a taktik képernyõs követõkamera kiiktatása, a zsoldos felfogadás/kirúgás gomb, a taktik képernyõre való fel-le és guggolás gomb kitevés, valamint néhány plusz információ az ufopédia lapjaira. Ezek mind nagyban hozzájárultak az élvezetõséghez.
A legbosszantobb a játékban, az a katonák teljes halhatatlansága. Nincs isten, hogy õk elpusztuljanak, pedig a Lost Unit bejegyzés ott van a gyözelmi képernyõ közepén. Nos, valamit talán átálítottam hogy ez van? Persze, bosszantó ha a legjobb emberem meghal, de mégis valóságosabb, izgalmasabb a játék, mint igy, hogy ha bajba kerülök, csak válat vonok.
Kicsit bosszantó a néha elõforduló grafikai bugok, hogy be lehet esni néha a falba, vagy átsétálni egy-két tereptárgyon, bosszantó hogy az egyes küldetések utáni bevételek még csak a büdzsén keletkezõ lyukak foltozására sem elég, hogy a plazma cuccok nem jelennek meg az ismeretlen eladható ufo artifacok között, csak ha felfedeztem õket, amig a páncél meg a jármû egyébb darabjai még ismeretlenül is eladhatóak, és végül az, hogy normális bevétel-kiadás mérleget nem lehet fentartani, a vége felé jön a gyors leépítés, és pénzerzés, csak hogy még erre meg arra is legyen pénze az embernek. Ez zavar a legkevésbé, mert legalább kihivás a játék, bár néha szinte tényleg lehetetlennek látszik a pénzszerzés.
Ami még nagyon idegesít, az hogy kitakarítom az ufo bázist, és katonáim, tudósaim, mérnõkeim arra sem képesek, hogy az ártalmatlan helyet szétpakolják, és értékesítsék. Csupán csak az ostóba plazma fegyvereket szerzem be onnan, és ebbõl bevételem ugyan nincs.
Ami viszont nagyon megfogott, az az egész játék hangulata. Az oldstyle játékmenet, és a kihivás. Az órás barangolás az ellenfél bázisán, az aliensezés a saját bázisomon, a hülye civilek kerülgetése terror bevetésen, és a fás, homokos, jeges alappályákon való szaladgálás, új köntösben, új grafikával. Nagyon le tudott kötni. Mondjuk kicsit ilyesztõ, hogy a fejlesztõ gárda mennyire nem mert néhány régen is ostobaságnak tartott dolgon változtatni. Teszem fel, a civileknek egy minimum inteligenciát adni. Pl ha meglátt egy Ufo-t vagy robbanásokat, akkor ne induljon meg feléje. Vagy ha megláttja a katonáimat, vagy a repülõt, siessenek hozzám, védelemért. Az Ufo is csak akkor reagál ha eltaláljuk, az nem zavarja hogy a lézer lövedék súrolja a füle csücskét.
Hatalmas hangulata van, mikor pl két heavy laser-es katonámmal járkálok az ufo bázis szük folyosóján, jobbra és balra tekintve, várva a támadásra, akárcsak az "Aliens - A bolygó neve Halál"ban. :D Fõleg mikor benézek jobbra és semmi. Teszek még két lépést, majd azt veszem észre a next turn után, hogy az elöbb még tiszta folyosó szakaszból kilép egy kampós, és lekaszabolja hátulról az egyik társamat. Én meg megfordulok, és szitává lövöm a mocsodékot :D
Néha a legegyszerübb út a rászoruló bajtársakhoz a falon át vezet. Jó nagy lyukakat ütve, szét lehet likasztani szinte bármit, lehet csörtetni az ellen felé. Meglepetten tapasztaltam, hogy ezt néha az ellenfél is használja :) Fincsi.
Viszont rengetek csészealj repked a bolygó légkörében. Alig lehet birni a munkát, fõleg hogy szépen lassan a pénzünk is elfogy. Több bázis és vadászgép kell ,hogy felügyeljük a légteret, nehogy megvonják a támogatást tõlünk. Sok fegyver és katona, hogy a naponta két csatát meg tudjuk vívni. Rengetek pénzbe kerül a fejlesztés. Jobb védelem, jobb fegyverek, több tudós, egyre több gyártás. Aztán a kapott pénz az országoktól nem igazán elég erre, az ufoktól szerzett tárgyak mégkevésbé.
De ha nem fejlesztünk, építünk, harcolunk, akkor még kevesebbet kapunk, az elégedetlenség miatt, ráadásul nem tudunk lépést tartani az invázióval, és elõbb vagy utóbb tekintetünk találkozink a Vége felírattal.
Áhh, órákig lehetne mesélni még a játékról. Ez azt hiszem, a hibákkal és a bosszantó dolgokkal együtt is, minden Ufo rajongót kielégíthet!
Azt hiszem megyek és kezdek egy újat könnyû fokozaton! :)
hoppá de sokat birok írni. Semmi fontos nincs benne, nem kell végigolvasnia senkinek! :) (fõleg hogy alig látok, és az egyébbként is rémes 'hejesirásom' még rémesebb :D)
Kedvenc módszerem: nálam is 2 heavy laseres ürge van 10 fõs thuderrel portyázom általában 2 fõs csoportokra osztva a csapatot. Viszont a heavy laseres emberek 1-1 põáros mellé vannak beosztva igy 2 ember kíséri õket (a heavy laser lövés igénye magas AP ugyileg sajna) ezért a módszerem az hogy áltlaában 2 alacsonyabbrangú emberke szalad elõre ha folyosóra érek az már fel van derítve amerrõl jöttem. Heavy laseres megáll a keresztezõdés közepén, majd a 2 "noob" emberkét gyorsan elõrezavarom felderíteni. ha bármit láttam azt szépen kiosztja a heavy laseres ürge:) Így 1 laserrel 2 folyosót ellerõzök. És elõbb utóbb jönnek a srácok bulizni:) Az nem baj ha a laseres nem látja az enemy-t a saját körömben tudok vele rá lõni és általában 1 lövés egy halál:):)
"heavy laser" hehe majd amikor majd talalkoz(tok!) a preacherekkel meg a fantomokkal es sirvafakadtok, hogy a fantomba nem eleg 3(!) sorozat plasma lovedek sem... akkor lehet aggodni... altalaban minimum 1 sorozat(!) particle lovedek mar megfekteti a rohadekokat... de ha kicsit akarjatok konnyiteni a dolgokat, akkor mindig erdemes taktikai csata elott menteni, mert total random minden csata(ellenfelugyileg) es lehet, hogy viponok jonnek preacherrel, de lehet jon egy terror floater(na az durvabb mint a fantom!) fantom osztaggal karoltve, de lehet kirohogom stye alapmonszterek ugrandoznak majd a harciterepen...
jah a fal kiloveset hasznaljatok ki szepen... nekem mar mentett katonat... pont ugy helyezkedtem el, hogy egy katonam meghalt volna a kovetkezo korben, ha legvonalban nem lett volna ott a masik katonam, csak egy fal valasztotta el a masiktol meg egy fel folyoso...
Lasert olyan 8. hónaptól el lehet felejteni...10.tõl meg már a plazmát is sajnos... Én 11. hónapban vagyok és jönnek azok a nagy robotszerû lények(tökömse jegyezte meg a nevét talán terror?) na az minimum 3 ion rifle lövés...
Amúgy szerintem amit felesleges fejleszteni az a vitality és a reaction.. Én ezekre nem raktam pontot. Miért?
Vitality: Kicsit késõbb akármilyen armor van rajtad, ha olyan lövést kapsz megy a vadászmezõkre a katona. Ha nem akkor viszont mind1 honnan gyógyítod fel medicittel(vagy advanceddel) a katonát. Reaction: Ha meglõnek és reakcióból visszalõsz 1et egy nem látott nmyre az az egy lövés olyan mint halottnak a csók. Játék elején Accuracyt 80 körülre rakni aztán jöhet az agility majd a bravery vagymi(bátorság).
Egyébként kibaszott jó a játék, kurvára tetszik, hogy plazmánál nem áll meg a fejlesztés hanem még 3 szint van...Tetszik azis, hogy nem basszák rád a játék legelején a legdurvább lényeket(ufo1 ben volt, hogy játék elejétõl etheralok jöttek és pánikoltatták szépen a katonákat), hanem ahogy a technológia fejlõdik.
Télleg amúgy van a battlecruisernél nagyobb hajó még? :)
Ja igen most 2 napig toltam egyfolytában és buggal(*lekopogás*) még nem találkoztam..
Van 1 pálya ahol a katona átballag a futószalagon(ilyen gyárféle) de ezt nem nevezném azért komoly bugnak.
A játék egyszer lépett ki windowsba azótase.
"nem áll meg a fejlesztés hanem még 3 szint van..." inkabb 4(ion-akwe-eeew-particle) :p
reakcio meg kurva fontos... en ugy szoktam csinalni, hogy ha phantomos palyam van, akkor 3-4 katonat leterdeltetek es csak varom a korveget... jon egy fantom "benez"... puff-puff-puff(particle rifle) es halott :D
huhh az normális,hogy a 3.hónapban már vagy 20 percenként jön UFO? van,hogy 2 is. Baromi sürün támadnak.Emlékszem UFO 1-ben volt,olyan,hogy át tudtam egy hónapot pörgetni anélkül,hogy támadtak volna,itt meg iszonyat sûrû...
Van mikor naponta többször is támadnak, nekem most késõbb alig jönnek... Pedig én örülnék neki ha sûrûn jönnének mert kellene a zseton.
néha tényleg túlzóan sokan jönnek.. 1-1 olyan idõszakban már unom a harci küldetéseket..fõleg, ha mondjuk napok kérdése, hogy elkészüljön valami jó kis játékszer, és erre óránként ufó jön..mondjuk a számukon ne csodálkozzunk...ha valaki egyszer is végignézte a gyengécske intrót..
amúgy remélem a készítõk kitaláltak vmi jó indokot arra, hogy miért minket akar bealázni egyszerre 10 féle élien...és hogy erre a jó indokra a kutatások során fény derül...
(mittomén...a bolygón van vmi életbevágóan fontos a számukra..régi temetkezési helyük, és berágtak...stb..)
Tény hogy röhelyesen sok ufo jön, most vagyok a 4. hónap elején és napi 3 db.? Épp 2 scout jelent meg, egy fightert üldözök és megyek ki egy crashsite-hoz. És ez többször elõfordult. Valahol biztos át lehet ezt írni. Amúgy ha jól emlékszem az hogy mekkora és milyen fajta lények jönnek kettõ dologtól függ. Hogy mennyi idõ telt el(ez talán méretet befolyásol), ill. milyen fegyver van kifejlesztve(faj).
Nem muszáj mindent bevállalni, a régebbi részben csak a terroros küldetések voltak igazán demoralizáló hatásúak a támogatásra
Kitaláltak. :) Csak kutass! :) (lehetõleg élve elfogott parancsnokokat)
Gyér angol tudásommal kicsipentettem néhány finomságot belõle (a teljesség igénye nélkül):
- gyorsabb golyó sebesség a taktik képernyõn - javitott kijelzõ (ki lett rakva a leguggol, fel és le szál gomb, plusz egy kis üzenõ ablak a jobb felsõ sarokban hogy mik történtek a kör alatt) - megoldották a katonák halhatatlanságát - az ufok immár elõszeretetten alkalmazzák a gránátjaikat is
Persze vannak még benne bugok, pl a harc közbeni mentés-újratöltést nem igazán ajánlatos müvelni.
Sajnos viszont más megoldást még nem találtam a katonák elhalálozására.
ha valaki feltette az ufopedia mod-ot (mely kiírja az ufopédiában a fegyverekhez szükséges erõt és a találati esélyt), valamint utána a magyarítást, akkor problémák lehetnek (kidob, miután kifejlesztettél 1 fegyvert és megakarod nézni az ufopédiában..)
megoldás: ResourceBundle.dat elsõ sorába írjátok be a következõt: INFO_STRENGTH=MINIMÁLIS ERÕ
"(mely kiírja az ufopédiában a fegyverekhez szükséges erõt és a találati esélyt), "
A játék 1 érdekessége...az élienek 3D-be meglettek alkotva, míg embereink 2D-ben pompáznak...
Hát sztem nem. Ha már bármely területen elengedsz egy UFo-t,vagy nem érsz ki a land/crashsite-ra,akkor az a terület kevesebbet fog fizetni :-( Ha elfoglalják akkor nullát,mondjuk ez evidens. Most pont erre vagyok kíváncsi mennyire áll vissza. Visszafoglaltam egy területet,ráadásul utána még volt,ott egy UFo-s sima sikeres küldi. Szal kíváncsi vagyok,hogy a 0-ból,most mennyit fog adózni.
Egyébként ti mit fejlesztetek a katonáknál? Én 6-ot használok,annyival járok küldetésekre,nekem az elég,s így több expet kap 1. Én az 5 pontot így psztom szintenként egyelõre: +2 mozgáspontra +1 életerõ +1 erõ +1 lövéspontosság
hali! Próbálgattam a magyaríatást,de nekem csak felvillan 0.005 mp-re valami a képernyõn és nem csinál semmit a xbig-kibontó
Próbáltam Star menûbõl futtatni...dettó ???MIT CSINÁLOK ROSSZUL???
MÁS: az ufo-et.ini -ben átírtam a scroll-sebességet 25-rõl 50-re így valamivel élvezhetõbb a játék..
Különben teccccik a gém; engem leginkább az UFO-2.("Terror from the deep" )-re emlékeztet: Itt is ha rájön az ember mit és mikor kell fejleszteni akkor túl lehet élni, ha nem...
Én Normál fokozaton játszom, 3 bázisom van(1 fõ+ 2 minimális:Hangár,detection) kb egyforma távolságra egymástól. A küldetésekben RENGETEG kézigránátot használok, mivel az területre hat és a bénább embereim is tudnak vele aratni Egy elõzõ hozzászólóval szemben én jó hasznát veszem a tankoknak is,fõleg a sok AP-jük miatt. Szerintem minnél gyorsabban érdemes kifejleszteni a plazma-technológiát az elején(nekem egy Vipon Commander után sikerült) mert akkor egy darabig nem lessz gondunk combosabb fegyverekre+ munícióra,sõt a küldetések után csurran-cseppen némi lóvé is! Úgy tapasztaltam hogy 3 bázis a határ: többet nehéz fenntartani, kevesebbért meg szinte semmi lé nem jön be fizetéskor.. Én nem sok hasznát láttam-eddig- a bázisvédelemnem : úgyis leszálnak, elfoglalják...én meg úgyis rögvest visszafoglalom
ahogy lentebb is írták, életerõre szinte tök fölösleges pakolni..
amúgy én is 6 emberrel rohangálok... elõször feltolom mindig a célzásukat, amennyire csak lehet...utána a mozgást, hogy kb. 70 AP-juk legyen (nekem vmhogy az tünt a legoptimálisabbnak..ha túl sok az AP, sok pont a lövés is..tudom, tudom..arányaiban ugyanannyi, mégis így szimpatikusabb).. ezek után rágyúrok az erõre..
amúgy most ,hogy újrakezdtem, direkt oylan emberkéket hagytam meg, hogy 36+ -os erejük legyen..így tán esélyesebb, hogy elérik majd a 80-90-es erõt, ráadásul képesek alapból laser-rifle használatára..
(meghagyás alatt értem, hogy fentvan egy felvétel/kirugás mod..igaz, az emberek felvétele 20k, és az elején jól el is ment 80k a csereberékre..)
Az milyen, hogy gamespoton kapott 5.2 es értékelést a játék? Mekkora láma banda már.
Én is nekiáltam a játéknak és tetszik elég jól vissza adja a régi ufok hangulatát
Commandert hogyan keressek? mert igaz hogy volt egy zöld hernyó de akkor pont nem volt nálam semmi amivel elkábíthattam volna így kénytelen voltam megölni azóta semmi és így már semmit sem tudok kutatni az idegenek is mindig ugyan azokat az egységeket használják már hónapok óta. (szerintem az õ fejletségük a sajáttól függ de így hogy nincs parancsnok...) 4 bázist 5-6 cirkálót és 3 terrort számoltam fel egyiken sem volt commander a kisebb ufokon gondolom esély sincs
úgy tom, hogy sima élientõl is lehet valamennyi infót kicsikarni.. amúgy sztem próbáld ki, hogy hagyod leszállni a nagyobb ufo-t..
mondjuk azt nem értem, hogy a 4 bázison miért nem volt commander..
én most építettem fel az 5. bázisom, és a kolóniák tejelnek emiatt mint állat. már sok megduplázta a kezdeti összeget. Az 5 bázis, a kezdõ kontinensen helyezkedik el, 5 különbözõ kolónián.
Igen, eleinte a rocket launcerrel és stun rocket-el kell commanderre vadászni, késõbb meg a stun gránát a nyerõ. Csak csodálkozom,h milyen commander hiányban szenvedtek. Én már bekaszniztam vagy 6-ot. Alien bázisokon kettõ szokott lenni míg Cruiser hajókban 1. Ami fontos,h a bázisoknál jó taktika ha be se hatolsz igazán, ccsak beállsz 1 jó védhetõ helyre és írtod az érkezõ gyanútlan élieneket mert mind feléd fog tartani, viszont a commander ilyenkor ritkán sétál be a csapdába. Amit nem láttam még írni egyikõtöktõl sem az,h tök jól lehet mérni,h még mennyi élien van a pályán. Amikor megy az õ körükben a csík, akkor minden ugrás egy-egy élien lépését jelenti és egyre begyorsul a dolog, ahogy pusztulnak kifelé. Mikor már csak a commander marad (esetleg még 1 dög), akkor szoktam elindulni és szépen lekábítom. Ez a bázistaktika. Cruiser (v. nagyobb) UFO-knál pedig arra kell még odafigyelni,h a Commander rtitkán marad a hajóban, ugyanakkor ritkán mászkál el tõle túl távolra. Tehát valahol a hajó körül kavirnyál, én legalábbis leginkább ott találkoztam vele legtöbbször. Mivel nekem nem volt Commander hiányom így csak 1 tippet tudok még adni ezügyben, mégpedig azt,h földi harc elõtt még a térképen mentsetek, aztán harc betöltés és megnézni mik az ellenfelek (mert valóban véletlenszerû,h mik jönnek) Ha Viponok jönnek meg az a lebegõ savköpködõ dög, esetleg ezek helyett a nagy szürke lényekkel, akkor király vagy, nagy valószínûséggel lesz Vipon Comander a pályán (ha min. Cruiser osztályú a hajó), ha viszont az a szürke android féle (ami hozza év végén magával a szürke robotot), akkor viszont reload, mert azoknál nincs commander. Az irányító faj az elsõ évben még a Vipon, az õ alárendeltjeik a többi harcra kitenyésztett lény, ha csak azokat látsz, akkor nem lesz Commandered.Ja igen...a commander szívós dög, ha rá is lõsz kábító rakétát v. gránátot, akkor sem biztos,h egybõl kifekszik (a többi simán), de ne törõdj ezzel...amint körbeveszi a kábító felhõ lépj ki a látóterébõl és a következõ körben ha visszamész már csak a földön fekvõ testét fogod kárörvendve látni, nem kell neki 2 rakéta csakhogy mindenképp kifeküdjön.
Más: Nekem most ért véget az elsõ év, most találkoztam elõször ezekkel a dög kemény robotokkal (Destroyer). Szívós volt, mert kibírtak 2-3 plazmalövést és egy heavy laser lövést is, csak ezután feküdtek ki. Valaki írta korábban,h Ion fegyverek jót tesznek nekik. Igen ám, de ekkor még nem tudtam ion fegyvert kifejleszteni, pedig már hónap óta ilyenekkel puffogtattak rám. Amikor sikerült nagy nehezen levernem az elsõ ilyen élien csapatot még a régi fegyverekkel, akkor tudtam csak nekiállni kifejleszteni az ion-t. Ja és a plazma kifejlesztéséhez is szükséges mindenképp egy commander még mikor ez a technikai szint. Szóval, aki az év végén nem akar annyit szívni a Destroyerekkel, mint én az vigyen magával plazmagránátokat! Azokat nem bírják!!! Néha egy, de kettõ tuti elég nekik...csak pontosan dobd ! ;)
én is észrevettem, hogy akkor 1re rövidebb a gép lépésének ideje, csak nem írtam :)
amúgy ahogy elnéztem a nemtommellikfileban, melyben az élienek texturái vannak, hogy a Viponokon kívül még legalább 1 fajta éliennek lesz szinezett verziója..
Nah nekem is megvan a commanderem!! Irány a plazma technológia!! Hála isten kifagyott...persze mentés után, amikor a commander már beállt agyilag... (a mentés csata elõtt bevált)
hát hallod, az egyik durva rush után én is ezt a taktikát követem.
Elsõ kör, kilépek az ajtón. Kör vége: 4 gubó és 6 kampókéz elõjön.
Második kör: szétlövöm az összeset, fõleg gránáttal, bár néhányuk elég közel merészkedett. A környék romokban. Kör vége: még 4 kampós kéz elõmászik, meg pár tojás a sötétbõl lövöldöz rám.
Harmadik kör: még mindig nem mozdulok lényegében el az elsõ körben elfoglalt területrõl. Újabb gránát adat és sorozatlövések. Az ellenfél bázisa felismerhetetlen. Kör vége: 11 kampós kéz és 4 tojás mászik még be a képbe, társaik hulláit már ha akarnák sem tudnák kikerülni.
Negyedik kör: még mindig nem mozdulok, irtom az ellent. Gránátjaim és életerõ pontjaim vészesen csökkennek. Lõszer még van elég. Negyedik kör vége: a füstölgõ, hullákkal teli kavicshalom, mely egykoron az ufo bázis része volt, újból megtellik kampós kezekkel. Ekkor már feladom a számolást, belefáradtam.
5.-6. kör: még mindig egy helyben állok, és mint a vakegér darálok jobbra és balra.
7. kör: síri csend és hulla szag. Két emberem talpont, alig valamicske tölténnyel, gránát nuku. A helyre még a jó édes építõje sem ismerne rá, de a hullahegyekre sem, ami a törmelék felett, között, alatt pihen. És még nincs vége a játéknak. De sehol senki.
Innen egy órába telt a két katonámmal bejárni a bázist, de nem adtam fel. Aztán belépek a legutolsónak ellenörizendõ, legsarokban lévõbb ici-pici kis kamrában.. és mi mozog benne? Egy snake man commander. Mi ez valami bug? Mindegy kihasználjuk. Az ajtó elé beállitom az egyik katonát õrnek, hátha a csoszógó kilépne, a másikkal visszarohanok a tömegsírhoz, elõkotorni a testrészek alól a kábító rakétát, vissza a csigához, azt bekábítani, hazavinni, kifaggatni.
No, én ezek után bázison csak beállok egy nagyon jó kis alakzatba, és várok. Az ellenfélnek esélye sincsen, ahogy mozognak katonáim úgy aprítják õket! :D
(a fenti számadatok persze csak erõs közelítések. A második körik fejben, tessék lássék számoltam, csak utána álltam neki papirra vetni a dolgokat. Aztán az 5. körnél azt is meguntam, csak a túlélésre koncentráltam)
jah csak akkor cziki, ha nem egy setal be, hanem mondjuk 4 phantom megjelenik a beepitett particle agyujaval es elobb lo, mint az embereim :DDDDDDDDDDDDDDDDDD akkor szeva...
--- valaki irta a sok fajta ufo vs crash/base kiszallast... hat mondom ha unjatok majd magasabb szinten a jatekot(in case of fosas from terror floater+phantom :D) es mar van minden fajta élijen... akkor siman kiszallas/betamadas elott save... majd addig szorakozzatok a visszatoltessel, mig nem lesz nektek megfelelo az ellenfel erossege... :DDDDD MERT TOK RANDOM! es ez eleg nagy hiba... emlexem anno volt advanced radas az meg azt is megmondta, hogy mittomen jonnek Etheralok bazistamadas celjabol blabla... ittmeg tok random
(mosön szkennertol meg mindig keszen vagyok ez nagy baki, hogy nincs)
nem értem,te ezt hogy csinálod,én próbálok vigyázni a katonákra,ne sérüljenek,mert akkor berakják õket a kórházba,s akkor baszhatom az elitjeimet,béndzsa kezdõkkel kell mennem...
Nos igen, erre én is kényesen ügyelek. Igaz kicsit hosszadalmasabb így egy sikeres mission, de még mindig jobb, mint amikor terminátoraimat a kórházban látom pihenni vagy 20 napig... Max 2 ember sérülhet meg nálam, mert ha több, akkor reLoad.
Hát nem t'om...én úgy szoktam beállni a bázison,h megnézem merrõl jöhetnek (ez általában 2 irány, de néha csak 1 felõl tudják megközelíteni a kezdõ pontomat). Itt keresek egy keresztezõdést és azt levédem, letérdelõ manusokkal. Persze nem árt a reaction skill-t már 50 körüli értéken tartani, különben az ellenfél feléd fordul és kivégzi az egykupacban térdeplõ manusaidat. Fõleg a savköpködõ. Én nem adom meg neki ezt az esélyt...még az õ körében levadászom õket. Nekem is volt már olyan,h 1 körben 3-4 ellen is kilépett a keresztezõdésbe. Ez sem gond, mert 2 sorban állnak a manusaim. Akik elõl vannak azok térdelnek, a hátsó sor áll. Így a hátsó sor is tud lesipuskázni még egy szûkebb folyosón is! Így valaki csak lelõdözi az élieneket és mire az én köröm következik már csak az end turn gombbal kell foglalkoznom...:) Már korábbi csatáknál is max. 1 emberem kapott találatot, de õt még a csata hevében felgyógyítom. Így ha kórházba is kerül csak pár napra vonul be. Mondjuk akinek már van Surgery-je, annak amúgy sincsennek 30-40 napig lábadozó "terminátorai". :)
nekem leszállt ufo-nál volt olyan, hogy a kampósrémek száma 10 fölött volt.. +lárvák meg nálam is akadt 1 snake commander.. kemény menet volt..volt, hogy 4-5 kampóst láttam 1szerre..
#619 reális..nézd meg az intrót :P amúgy nekem is volt ilyen..nem is egyszer...
#621 gyakran kell menteni... (hotkey mod - quick save rulez)
SPOILER!
Valaki építgeti már az ûrhajót? Már csak a generator van hátra.
Melyik modot tegyem fel,amivel nem csalok semmit,csak segít a játszhatóságon? Utálok csalni,az elveszi a játékélményt,s megunom,de azért 1-2 dolog,mondjuk az autosave,meg hogy külön gombja legyen a legugolásnak,esetleg ne menjen már a képrenyõ folyamatosan a kijelölt katonára...ezeket szeretném megváltoztatni.
Már a játékot is végigvittem. ;)
Kissé lehangoló lesz a vége, már ahogy a befejezést megoldották. De aki eljut oda úgyis meglátja mirõl is lesz szó.
annyiban van, hogy a gyengébb lények lövésébe egy jobb páncélban nem halsz bele...lehet meg sem sérülsz..amúgy lehet, ha feltolod az életerõt, akkor nem fog belehalni 1 lövésbe..más kérdés, hogy régen rossz, ha egy katona kiesik a többi közül 2 hétre...
Sztem érdemes. Viszont találkoztam egy gyönyörû buggal. Kimaxoltam egy katonámat, hogy visszavettem a rangját. Ha eléri minden képsségébõl a maxot, akkor a harc utáni képesség növelést követõen ha nem tudod mind az 5 pontot kiosztani, akkor nem tudsz tovább menni. Ezért kinyomtam 200-ra a max pontot, és addig fejlesztgetem. Igazábol tök mindegy, mert 99%-os találati esély bizonyos távból, fölötte meg ugyanúgy gyengûl, mintha nem lenne nagyobb mint az eredeti max.
Kép az elõzõ HSZ-hez. Bár aki már a AKEW puskát kifejlesztette, annak lehet hogy nem spoiler. Spoiler
Te egy bázissal tolod végig? Az érdekes... akkor a 2 vadászod neked mindig nagyon high-tech volt hogy letudták szedni a legnagyobb ufokat is. Amúgy én is csinálgatnám az ûrhajóm csak ne lenne olyan drága :DDDD
A visszatöltõs modszer bevált mindössze 17x kelett mire adott egy commandert de legalább akkor nem kelett sokat keresni =) Kép (katt ide) Amint kifejlesztettem a plazmát jött egy Battle cruiser tele szinte halhatatlan robotufokkal... jó vicc amikor a frissen fejlesztett fegyverem alig tudja megkarcolni õket (ufó 1-2 jobban volt balanszolva ilyen téren) Kép2 (katt ide) semmien más ufo nemvolt a hajón csak ezek a kis terminátorok de ezekbõl legalább sok
én hál istennek hamar beszereztem a 2 kommandert. Elsõ cruisernél már volt. Utána jött egy következõ lelõttem,s addig töltögettem vissza,míg nem kigyók jöttek :-) S amikor kigyók jöttek,rögtön a leszállóegység mellett volt a kommander. (3-szor kellett visszatöltenem csak) Viszont azután most majd egyszercsak elérhetõvé válnak kifejlesztésre a pklazma fegyók,vagy hogy van ez?
Nem egy bázissal, 4-tel tolom, 7 D1-es vadásszal, AKEW ágyú, ion pajzs, meg rakéta. 5 elintéz egy battleshipet (ha minden igaz úgyhívják, ami a battlecruisernél nagyobb, és erõsebb)
Mint idegen egységet, a Destroyert pl lángszóróval marha könnyû kiszedni. Megközelíteni nehéz. A Trilobitet utálom, akkora mint egy tank, és 2 lángszóró kell neki. Mondjuk már 4 preacher commandert összeszedtem,
A fõ bázisom pl így néz ki. Többnyire lebontom a felét, ha nem kell, addig se eszik a pénzt. Bazis
A Centaurus Project-el találkoztatok már?? Miért jobb mint a hagyományos bázisok? Az 1 hatalmas repülõ bázis?? :) Vagy mi? Sajna az angolom elég gyengécske... :(
A Papa
amúgy mint a képen is látható, sikeresen kifejlesztettem a plazma-technológiát...azóta ugyan még nem találkoztam robot-élienekkel, viszont nyakra-fõre terrorizálják a népességet..