nos, nem ez, hanem az all in one pack akciós, megvettem, gondolván ez a demoverzámat majd jól unlockolja... hát l*faszt :( ahoz a teljes cabinetet is meg kell venni, ami persze önmagában sz*rt sem érne, így viszont újabb, 1300ft-ot gomboltak le rólam a SEMMIÉRT - mivel nem akartam veszni hagyni a már megvett all in on packot...
PONT a hétvégén játszottam ps3on az ingyenes(!) alap cabinetet, az ingyenes(!) alapjátékkal a black tigerrel. elhihetitek, hogy beizgultam, hogy végre reális áron nyomhatom a commandot és a ghost'n'goblinst... (ezeröcsi) és mivel ps3on egy gombra unlockolhattam volna a teljes kínálatot, semmiféle alap kabinetet nem kellett volna hozzá még megvenni... (most azt hagyjuk, hogy ott most épp nem akciós és 9k ...) ... gondoltam nyilván itt is így van (+az említett erre utaló, vigyázzá ne fizess kéccer ugyanazér duma)
hánem. boxon semmi sincs ingyé, ill. van amiért "duplán" fizetsz. persze, lehettem volna ügyesebb, jobban odafigyelhettem volna, stb. (steamen pl nem tudok dlc-t venni olyan játékhoz, amit NEM birtoklok... "picit" etikusabb megoldás.)
mindegy, dögölj meg capcom, remélem a következő 30 évet nem éritek meg :( Utoljára szerkesztette: arty, 2017.09.06. 00:37:47
sosem fogom megérteni, hogy nem kapkodnak az ótógyártók, hogy a termékük ottlehessen 1-1 játékban - MINDEN JÁTÉKBAN! filmen a product placement óriási biznisz, keményen perkálnod kell, ha azt szeretnéd, hogy a főszereplő priusba szálljon be....
ami további bája a sztorinak: a toyota eladásai eu/us-ben évek óta nőnek... szal mondanám, hogy tuti nem ez áll a dolog mögött, node japánok. Utoljára szerkesztette: arty, 2017.09.05. 23:02:04
Jó de ez 2009ben volt amikor egy elmeroggyant ezt fejtegette...
De úgy látszik még mindig ott van, vagy ott vannak. Teljesen nonszensz... a világ legnagyobb autógyártója.
Valszeg most is valami túlképzett idióta keresztbe tett. Codemasters játékokban sincs Totyota, mert minek is lenne, sosem voltak legendásan jók Rallyban...
Miközben pl a Toyota technológiai partnere a Microsoft....
egy youtuber szerint valóban a japánok állnak a döntés mögött - de nem a GT-sek :) toyota (egyik öltönye) szerint az ótósjátékokban szereplő autók miatt csökken a rajongás a valódi autók iránt.... ezt korábban nyilatkozták. aztán most meg sorra tűnnek el a játékokból a toyoták... gyanús.
(gt-vel lehet h korábbi a szerződés - mióta készül már, te jó ég.... - de lehet h a nemzeti érdekeket tartották szem előtt)
2016 Toyota #18 Joe Gibbs Racing M&M’s Camry ( NASCAR ) 2016 Toyota #18 Joe Gibbs Racing Skittles Camry ❼ (alt livery) 2016 Toyota #18 Joe Gibbs Racing Snickers Camry ❼ (alt livery) 2007 Toyota Hilux Arctic Trucks AT38 1993 Toyota #1 T100 Baja Truck ❼ 1992 Toyota #99 All America Racers Toyota Eagle MkIII ❼ Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.05. 19:36:16
Azt most olvastam, hogy Forza Motorsport 7-ben szinte teljesen kimarad a Toyota, csak 3-4 versenyautójuk marad és az NFS-ben meg egyáltalán nem lesznek. Én a GT-t sejtem emögött, valószínűleg exkluzív szerződést kötöttek.
Túlélem mert csak 1-2 érdekes modelljük van számomra, de azért még is lesz az embernek egy hiányérzete.
Ugyan csak US, de gondolom EU-ban se a konkurenciával mennek:
A kérdés hogy mit kezdenek majd a sok Forza dev-werk videóval ahol egyértelműen látszik hogy a Turn 10 Oleden fejleszt / tesztel.
Az megvan ugye h a sztrímert nem azért nézik hogy mit játszanak hanem mert jó a dumája? Ha a fasza autós videók alá beraksz valami kommentárt, nem is kell a gyakran seggbuta YT stílust tolni, egyszerűen csak levezeted hogy mikor milyen ívet veszel, miért, milyen taktikával előzöl stb, milyen beállításokkal mész a pályán, ilyesmi, simán meg 50xeznéd a nézettséget, plusz infomatív is lenne annak akit az ilyen érdekel (pl én).
F1nél vagyok kiakadva, hogy a yutuberek ( akiknek van 10-20-30-40-50-60-100 ezer követője ) billentyű!, kontroller segítségek és a legszörnyűbb még nem is, mert hogy máshogy menne nekik kormány nélkül, de hogy a szamárvezető is be van kapcsolva... és napokat, heteket sztrímelnek vele miközben ki van jelezve a nyomvonal és a féktáv. S ezt tízezrek, százezrek nézik mint "minőségi" műsor. Én meg felrakok fullos gameplayt, mérnöki pontosságú vezetéssel, nehéz AI elleni csatákkal, remek előzésekkel és taktikákkal, aztán megnézik jó esetben 100an, és csoda ha van 1-2 komment.
Egy sikeres sztrímer miért nem tud egy 50 ezres kormányra beruházni, amivel nézhető módon tudja átadni a játékot... annyira igénytelen az egész. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.09.04. 16:27:03
ahogy partizan mondta... az ember nem bírja ki :D hiába nem érzem, hogy 5%-al jobban (vagy rosszabbul) tapad a kocsi, a TUDAT kell, hogy ráraktam, megtettem, jobban tapadok meg a pénz az tényleg kell (acsivment-függőség! az egyikhez egy ritka mod kell, kb 30 millát költöttem rá, de még mindig nem kaptam meg... :D ) meg kell a driver levelhez is mod (dupla xp) -> EPÉNISZ
szal nem kell. normálisabbaknak. de én "elmebeteg" vagyok. tehát nem bírom ki nem perfektre reszelni a "paklit" :D
Nem tudotam hogy eddig létezett, csak most hogy elhunyt ( masszív szteroid + drogozás szívrohamban ), dobta fel a yutub, valahol valakinek a veidóját vele kapcsoltban.
Létezett Marcus valódi emberi hasonmása!
( felvállatan csinálta, büszke volt rá, hogy szereket is szed, illetve a karjában implantátumok vannak, mert már nem tudta növelni a méretet ellenben a válla, háta, nyakrészét ezt brutál mód kidolgozta s így lett "arányos" )
Ezeket a kártyákat kell használni? oké megadja, de kötelez hogy rányomj? ( nem vagyok karrierista, sem a Forzában, sem másban )
easy-medium-hard nem elég, annál azért jobban szórnak az emberi képességek :) a nagyobb baj, hogy elvileg egyszer kéne beállítanod a nehézséged magadra - egy ideális világban a gyakorlatban az AI bizonyos pályákon bénább/ügyesebb... bizonyos autókat el tudok terelgetni adott segítségek nélkül (abs, kipörégésgátló, menetstab), másokat nem. modokat ráadásul versenyenként cserélgeted... így pedig túl sok idő megy el a magadrabalanszolásra, játék helyett :( (vigyázat, kissé dramatizálom! ;) )
de még mindig jobb, mint a gt, ahol kvázi SEMMI nehézségállításra nem volt lehetőségem (5-6) és a versenyez nagyrésze dögunalom volt (vagy cseszekedtem a kocsim butitgatásával...)
bünti: nincsenek illúzióim, itt az esgén. nem lesz megbeszélve, mert a másik oldal nem hajlandó kommunikációra (láthatod...)
a kampányt te balanszolod magadra ;) segítségek ki/be visszatekerési lehetőségek ki/be AI nehézsége 7(?) lépésben AI agressziója 2 lépésben autó fejlesztések
... és MOD-ok - ezek ilyen kártyácskák, amiből 3-at rakhatsz a versenyre, egyik ad plusz pénzt, másik növel 5% tapadást SPA-ban, harmadik pedig kötelez a törés használatára, cserébe +30% pénz. vannak egyszer és végtelenszer használható kártyácskák. jópofa lenne, egy árkád játékban, de a forza más tekintetekben ennél szvsz komolyabb akarna lenni. ráadásul ez a balanszt is eléggé el tudja cseszni :(
és fogsz játszani az fm5-el? ;) nane. nincs is értelme, totti leírta miért. digitálisan gyűjtögetni meg akkor volna értelme, ha lenne végre konzolon is game library, amit nézegethetsz. nincs. (ami van, az nem az)
intended play style-ban azok játszanak egy forzát, akiknek szükségük is van arra a 413 visszatekerésre. aki akkora kazuár, hogy sose megy be az optionsba, csak heti félórára elindítja az aktuális ótósgémet (noha az valszeg nem az fm7 lesz), annak ez így perfekt (láttad a youtuben hogyan játszanak, köröznek ezek az emberek? siralmas! :D https://www.youtube.com/watch?v=7OQ5N6Qxr0s )
a főmenüben kilövöd a visszatekerést, így nem lesz egyáltalán visszatekerésed és izzadhatsz endurance verseny alatt ;) igazad van, anno az fm3-ban nem volt ilyen és ez hiba volt, hiszen sokszor(!) nyúltam ehez a tisztességtelen eszközhöz, tét nélküliek voltak a versenyek, mert kilőhetetlenül, mindig kéznél volt a funkció. viszont a főmenüben még tud racionális lenni az ember, ahonnan utána nincs visszaút...
(de abban is igazad van, hogy lehetne még opcio az on/off mellé: egy darabszámos... esetleg automatikusan a nehézség állításával állítódhatna ez is, mindegy)
Tegnap este (pontosan 10 nappal a megjelenés előtt ahogy ígérték) levonta az előrendelt játék ellenértékét a Microsoft. 263-al váltotta a dollárt a paypal.
+1, a sok hülye jártatja a lepcses pofáját ha nem tetszik neki valami ahelyett hogy jó droid módjára behúzná preorderbe a digital deluxe-ot a cgi trailer alapján. Megölték krekkdáont, szemetek!
Ha a játék jó lesz, pozitív lesz a user visszhang is. Amit eddig mutattak az nem volt jó, nyilván nem véletlen az újabb delay. Volt már rá példa hogy nagyot fordítottak fejlesztők a previewhez képest (így hirtelen az első bordernads ugrik be), őszintén kívánom hogy itt is így legyen.
De ezt a sértett teknősbéka stílust nagyon nem értem, többször leírtad már hogy nem mozgat meg a CD, akkor mit érdekel mit magyaráz a "nép"?
Érdekes olvasni, hallgatni hogy mennyire pozitív a Crackdown 3 demó próbakör utáni tapasztalatai a médiának... de hát mindegy, ez a játék is valszeg az enyészeté lesz, a nép negatív hozáállása miatt ami már rányomta a bélyeget legyen az majd akármilyen is megjelensékor.
Assassin’s Creed Origins uses the power of the Scorpio engine to render the game in 4K resolution on 4K-capable screens. 4K allows us to make the work of our teams really stand out as we can display more of the details and textures they created. For players without 4K screens, the fact that the game renders in 4K will result in an oversampled image of higher quality on their 1080p displays.
With the Dolby Atmos feature, players will feel right at the center of Ancient Egypt, hearing more details with greater sound fidelity such as flocks of birds flying overhead for a unique immersive experience.
With HDR, skies appear more realistic than ever with tons of subtle color change in the blues. Sunsets look spectacular and torches and fire effects are displayed more vibrantly and beautifully. Shadows now use bigger texture buffers to appear sharper and more detailed than on any other console version.
The Draw Distance of elements like grass, plants, pebbles and flowers are twice as far on the Xbox One X as on the Xbox One. And due to the greater amount of memory and more powerful CPU of the Xbox One X, Assassin’s Creed Origins can maintain higher quality architectural models, vegetation, rocks and display them at longer draw distances in dense environments like the grand cities of Alexandria and Memphis.
Thanks to the additional memory of the Xbox One X console, the game will allow for faster transitions from Senu to Bayek. The world around Senu and Bayek is constantly loaded in memory, so that when the player comes back to Bayek from Senu after viewing the world and its opportunities, the transition feels instantaneous. Utoljára szerkesztette: Totti5, 2017.08.25. 22:23:01
The ONE XBOX ONE model that is the number ONE ONE from all XBOX ONEs in day ONE preorders is the XBOX ONE X. Aki tuggya cizellálhatja tovább, én eddig jutottam.
Az 5 hiányzik még a gyűjteményemből (no és az 1), úgyhogy ezért örülök neki. A 6-ot tolom én is (no és FH2, mert még abból is bőven van). A másik cím is kíválónak ígérkezik, szóval mindenképpen jó hónap - legalábbis nekem. Utoljára szerkesztette: cenobite, 2017.08.25. 15:34:34
Ez a Gold pont ezért parasztvakítás amúgy. Olyan játékokat osztogatnak, amiket ha valaki akart, évekkel ezelőtt végigjátszott. Ha meg nem akarta, most se fogja azért, mert ingyen van.
Ennél jobban tán a BF3 fejvakarósabb csak, játsza még azt egyáltalán valaki? Hydro+Oxen azért minőségi szal nem full veszett hónap.
Oled tulajok: Oxenfreeben számítsatok rá hogy itt-ott sötétedik majd a kép mert statikus képnek érzékeli a game-et (soxor 5-10 percig csak a szövegbuborékok változnak ami nem elég), néha nyomni kell egy guide-ot majd vissza...
A kérdés az hogy kinek. Én mint Xbox tulaj nem tudok ezzel mit kezdeni. 2013ban vetem meg, akkor volt jó és új akkor kellett ezzel játszani, mint újgenerációs autóverseny. Azóta jött a 6 ami mindenben sokkal jobb * 3. Nincs különösebben sok értelme az 5öt piszkálni, semmit nem tud jobban, többet mint ami a 6. Max az új xbox vásárlóknak öröm, de akkor meg miért nem a 6ot nyomja, max azoknak öröm akik sosem vettek eddig Forzát... de ha eddig nem érdekelte akkor most miért fogja.
Forza szériából ( beleértve a Horizont ) az FM5 az a rész aminek semmi értelme és létjogosultsága nincs már.
De persze ettől még jó játék, lehet velemi brümmögni.
Szóval ja jól néz ki hogy Forza. Másrészt ennél rosszabb nem is lehetne egy gyökeres Xbox tulajnak. 2 újabb indie jobb mint egy 4 éves löncs cím... legalább is nekem. Ilyen régi játékokkal én nem tudok mit kezdeni, túlvagyok mindegyiken.
Nem értek egyet 100%-osan, minnyá kifejtem hogy miért. Az igaz hogy egy játékot sokféleképpen lehet játszani, de minden game-ben van egyfajta intended play style. Persze, ki lehet kapcsolni a visszatekerést Forzában, végig lehetet vinni a doom-ot ultraviolence-en kispisztollyal, meg lehet tolni NG+7 SL1 runt darkszószba', sőt, aki nagyon HC az csak simán háttal ül a tévének. Egyiket sem mondanám viszont intended play-nek.
Lehet hogy én vagyok a gyenge, de ha ott az opció nem tudom megállni hogy ne tekerjem vissza. Ahogy írtad, ki szeretne 1,5 óra után egy hibával kipörögni egy endurance versenyen? Senki. Viszont ha ezeket visszatekerem megfosztom magamtól azt a potenciálisan maradandó élményt amivel az utolsó fél órában utolsó helyről minden kanyart kicentizve, vért izzadva behozom a negyedik helyet. Na ez sose lesz meg mert a racionális agyam azt mondja hogy tekerjem vissza jó lesz az úgy.
Codie megoldása azért szimpatikus mert legalább valami döntési helyzetet állít: ha összesen van 3 visszatekerésem akkor ellőjjem most a közepes hibánál vagy tartalékoljam egy esetleges komolyabb miss-re? FM-ben nincs ilyen, akármit akárhányszor visszatekerek, max 10%-al kevesebb zsét kapok a végén. Ennyi erővel kiírhatná hogy press x to win, ha kitartó vagyok bármilyes skillel bármilyen pályán bármilyen körülmények között behozom az első helyet, elég csak addig visszatekerészni minden kanyart amíg nem sikerül tökéletesen bevenni.
Ez az a játék, amivel időnként szemezgettem, de szerintem sose szállok bele. Úgy vagyok vele, hogy egy kétéves címbe beleszállni már nem kifizetődő, hisz mások már olyan előnyt szereztek, amit sose hozok be.
multkorit kipróbáltam borzalom netes élmény, sok-sok-sok várakozással - a tapasztaltabbak azt mondták, nem bírta ubi a rohamot és amugy nincs gond a szerverekkel és persze borzalom játékélmény: kiscsirkéknek nem termett babér... általában nem is láttam, ki ölt meg :)) jó lett volna ha minket noobokat egymással hoz össze a sors (az ubiszerver)
dehogy casual! játszhatod úgy is, persze, de 0 segítséggel, komolyabb gépekkel, kemény AI / multi esetén már szó nincs könnyed szórakozásról... az MUNKA! :D
pont ebben nagyon jó a forza, a lehetőségekben. régen a konzisztens minőség is ment, talán majd a 8-ra magukra találnak... (és lesz végre mindenhol eső, akár éjjel is ;) ) csak két év, simán kivárjuk ;)))
(azért milyen durva, hogy most ősszel két hetedik rész mérkőzik :D )
2017. augusztus 24. (csütörtök) 9:01 – 2017. augusztus 28. (hétfő) 8:59
Második évében jár a legutóbbi Rainbow Six játék – a Siege-dzsel pedig többen játszanak, mint valaha. Új pályák, operátorok és sok egyéb extra érkezett már az alapjátékhoz, amit ezen a hétvégén minden Xbox Live Gold előfizető ingyen kipróbálhat. Kezdetét vette a legújabb Free Play Days.
A hétvége során mindenki kipróbálhatja a teljes alapjátékot, az összes pályát, operátort és játékmódot. Szerezhető benne achievement, virtuális pénz, és minden, ami ilyenkor megszokott. Később, ha valaki úgy dönt, megveszi a játékot, minden előrehaladását viheti magával.
- használod, mert számodra a forza csak 10-15 perc funra kell - nem használod, de ott van a lehetőség rá, hogy a 2 órás versenyed ne egy hibán menjen el - másik opcioó: kikapcsolod a "főmenüben", így játék közben egyáltalán nincs lehetőséged használni
annyira nyomhatod hácéként, amennyire kedved van.
naja, a "szargétében" semmi nincs szinte, amit az elmult 10 évben "kitaláltak" a szimes világban, nem meglepő, hogy ilyen se :D de nem is csoda: jamakuccsiékat szorítja az idő és egyébként is a rengeteg tartalom előállítására fókuszálnak/-tak!!!4
Elfér bármelyik szimben ez a funkció. Minden autós játékban van tízen akárhány segítség, könnyítés, lehetőség éppen hogy csak az önvezetést nem lehet bekapcsolni ( HC szimekben is ).
Szvsz a Codie csinálja ezt jól, nehézségi szinttől függően egyre kevesebb rewind, az is limitált (forzában egy fél kört simán visszatekerhetsz ha nem többet). Ha bármikor visszatekerhetsz minden döntésed súlytalan marad, felülről közelíted a határokat pedig alulról kellene (majd őrült pánikban korrigálni ha kicsit túltoltad a bicót).
Szerintem is jo funkcio ez egy olyan jatekban ami nem kokemeny szimulacio. A Forza sokkal inkabb egy casual jatek. Es persze akinek nem tetszik a funkcio az kikapcsolhatja. En neha agyverzest kapok amikor egy munkanap utan leullok kicsit kikapcsolodni es random autos jateknal falra tekerem a kocsit aztan kezdhetem elorol a palyat, mert a jatek persze elvarja, hogy nyerj. Nekem az nem elvezet, en inkabb visszatekerem es javitom a hibat :)
Day1 érdeklődés a Dreamcast iránt is volt, sajnos nem sokat jelent. Örömnek persze öröm, nagyon jót tenne egy erős XBOX a konzolversenynek.
Persze Amazon minden SKU-t külön track-el szal kb semmit se jelent (XoS top100-ban sincs, sztem azért mert 100 féle bundle van belőle), annyit lehet belőle leszűrni hogy az eddigi érdeklődés valahol a PS4 Mass Effect Andromeda és a lovacskás Link Amiibo között van.
Nem mintha számítana ez most, de legalább az érdeklődés meglehet iránta day1
First noticed by Niko Partners Analyst Daniel Ahmad, the Xbox One X is already on-pace to beat the PS4 Pro on Amazon for 2017, despite the PS4 Pro being on sale for the entirety of the year, vs. the few days since the Xbox One X pre-orders got announced.
Xbox One X pre orders seem to be doing well on Amazon. Already ahead of PS4 Pro on Amazon US for 2017 YTD. pic.twitter.com/qarehlgvNS
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 23 August 2017 Sales success on Amazon US is a pretty good indicator that other retailers are seeing similar figures, and while this still doesn't give us any indication on actual sales figures, it does show that the Xbox One X is off to a roaring start. Reportedly, roughly 20% of current PlayStation 4 sales are of the suped-up "Pro" edition, which powers resolutions above HD, occasionally reaching 4K. The Xbox One X offers 50% more power to help developers hit 4K resolutions more often, while throwing in other graphics enhancements such as improved draw distances, textures, and much more.
Ha könnyű fokozaton mész, segítségekkel akkor lehet. Minél több mindent kikapcsolsz annál több pénzt kapsz. Lehetőségként adott. Lehet 1-2 hosszabb versenyen jól jön annak aki nem akar 6 körös Nordot újrakezdeni.
Nem szégyen ez, ez jó funkció... Codie F1ben néha szoktam használni, ha balfaszságot csinálok egy futamon és kezdhetném előről a 25 körös futamot ( egyrészt nincs időm rá újra kezdeni, másrészt annak semmi értelme hogy törött autóval utolsónak befutok )
Lehet egyedül leszek, de én most nagyon kíváncsi leszek , hogyan lesz implementálva a jövős korszak. Azt mondják nem lesz benne, de tutira veszem, hogy azt most csak nagyon titokban tartják
Our volume seller will be Xbox One S - it's $249, it'll be the thing most people buy. X is designed for the hardcore gamer who wants to play the best versions of those games.
Sose hallgatok egy gémer szájtra se, se magyarra, se másra. Saját magamnak hiszek, az ízlésem csak az enyém. Egy gémer szájt firkásza pont annyira ért a játékokhoz, mint én, vagy te, vagy Darky, vagy bárki más.
Mivel ez nem egy szakma, ezt nem tanítják, ennek nincsenek tankönyvei, pont annyit ér az ő véleményük, mint az enyém.
Minden autós játék egyre tapadósabb hisz az autók is egyre jobbak, elektronika, gumi is. A takony fizikának semmi értelme, attól nem lesz jó valami ezen már szerencsére mindenki átlépett.
Nézve az E3 kormányos Porsche videókat, szépen megy a segge neki, küzdött vele mindenki. Nagyon kíváncsi leszek milyen lesz kormánnyal. Látványra jó volt, csak a belső rossz, így marad az őskövület motorháztető nézet.
Elképesztő milyen butítás és sírás, fika megy a magyar médiában ( most éppen az IGN Hungary E3 GC videóba futottam bele )
Ketten beszélnek arról hogy milyen rossz volt. Nem is lenne ezzel baj, mindenkinek joga van véleményezni bármit is.
Az már inkább felháborít hogy 3 perc után minimálisan a gémingbe jártas ember leszűri hogy ez a két szakértő sosem kedvelte az MSt, az Xboxot, de legalább is az Xbox One-t és a játékait 2013óta biztosan nem. Minden rossz, minden szar, minden 6 pontos. Rossz a Quantum Brake, minek lesz majd 4Kban amikor 6 pontos játék. Rossz a Recore, minek lesz DEF kiadás amikor 6 pontos és amúgy is minek venné meg bárki, hisz benne lesz a game passban ( mondjuk az is pénz, de mindegy ), ami 5 óra alatt letoltható.
No ezen az információ morzsán itt fennakadtam. Mi az hogy a Recore 5 óra? vajon ez, aki csípőből 6 pontokkal dobálódzik, mennyit játszhatott ezzel a játékkal, mennyire ismeri, mennyire van tisztában a játék hosszával. Mert ha 6 pont, gyenge játék, akkor feltételezem játszotta, viszont sehogy sem jöhet ki az az 5 óra alatt letolom, mert min. 11-12 a fősotry ha meg bele is veti valaki magát 20 körül.
S akkor ezek szakértenek MO egyik leglátogatottabb gémer szájtján, őket hallgatja a gémig közösség és ők a mérvadó hang. Ez már csak azért is bosszantó, hogy ilyen kijelentéseket tesznek, mert a Halo5nél is ment a 4 órás kampány baromság.
minden részben egyre tapadósabb a forza! ezzel a tempóval a 11. rész már jó lehet... VAGY ha most jobban megtolják a csúszkát, akár már most is ;)
amugy borzalom autófüggő - FM6-ot most úgy nyomom, hogy simán tolok retry-t másik kocsival, ami jobban tapad. eddig 1-1 kocsival lenyomtam a teljes szériát, soha többet! (tetves acsi függőség ;) )
gt6-ban mentem 4 órást, ahol eleredt az eső, esett, elállt, majd fel is száradt - és bizony lehetett/kellett taktikázni. ez rohadt jó volt, DE csak mert nem ment el rajta a versenyem - valszeg más érzés lenne visszagondolni az eventre, ha 4 órányi játék végén nem kapok aranyserleget és RETRY ;))
F1-ben 15 körös versenyeket megyek, itt is lehet a cserével játszani (namég 1 kört, hátha eláll), amikor a 3. körben elered az eső... de a pCARS1-ben akár az 5 körös alatt is jópofa a változás: előbbiben tök random, hogy esik-e, utóbbiban 5x ujrainditva is MINDIG eleredt. utóbbit szerettem, elfogadtam, hogy ez egy ilyen verseny, ahol a közepén esni kezd. viszont amikor F1-et "get real" nyomom, hogy ha eső, akkor esőben megyek és punktum, nos ez így nem jó játékélmény :D igen, magammal cseszek ki.... tudom.... ezért kell, hogy ne legyen választási lehetőségem, nekem nem való ;)))
Hát nézd Arty,van hogy az ember nem akar taknyon csúszkálni 700 kocsival,van hogy az ember kifizeti a drága kormányt és nem szeretné hogy a játék 1 kontrollernek érzékelje,persze vannak itt is erények nem vitatom.De megnézem a hibázni nem tudó T10 forza7 játékát azért.
Természetesen az Codemasers F1 rendszere is kimagaslóan jó. Ők ketten most az etalon ilyen téren szimulátorokban. Rfactor 2ő is dinamikus technológiában nagyon jó, de olyan ócska az egész körítés, graf, hogy az ember undorral ül le elé játszani.
A nagy dinamizmusnak akkor van értelme ha min. mész 1 órás futamot. Ilyen 10-20-30 perc sprintre totálisan felesleges. Vagy ha van annyira fel van gyorsítva az egész hogy esélyed sincs kitapasztalni a változókat, gumit cserélni stb... innentől kezdve meg az egésznek semmi értelme.
Dinamikus dolognak meg nem éppen az a lényege hogy nappal majd este, száraz vagy eső. Oda-vissza. Pár körös futamokon ez úgy sem jön ki max látványnak jó.
Napos-beborul-napos-felhős-szemerkél ( a tapadás még nem változik, mert amint leesik felszárad )-jobban szemerkél ( már érzed slicken hogy csúszkál. Kimész cserélni köztesre? van annyira csúszós, lesz annyira csúszós? mi van ha kimész és a következő 3 körben eláll s kisüt a nap ( szopás, mert az inter elmelegszik és buksz egy csomót, ki kell jönni ). SPA egyik felén esik, a másikon süt a nap, mit teszel? mikor cserélsz? meddig mész el? Ez a dinamikus időjárás. Ehhez meg teljes futamok kellenek, ahol ezek kijönnek.
Látványnak jó hogy első körben nappal van és mire 6.at mész már lemegy a nap, de ebbe még esőt is beletuszkolni mindenféle változóval...
CARS2 rendszere mindenképp parádés, hisz ott minden változik, a pálya egyik részén esik, máshol nem pocsoják alakulnak ki, száradnak fel stb... ez nagyon jó, de ott is akkor ha rendes min 1 órás futamot mész, kellő körszámmal és nem pedig felgyorsított felvételt 10 kör alatt egy átlagos 3-4 km-es pályán.
Ilyen karrier versenyre mint a Forza ahol mész 3-4-5-6-7-10 kört a legtöbb versenyen, sprint futamokat, ez hót felesleges.
én a dinamikussal arra célzok, hogy menet közben elered az eső vagy h lemegy a nap :)
hogy a "rendező" miatt kezd el cseperegni Monzában az eső, az nemérdekel. vagy, hogy azért kezdődik a verseny 17:00-kor, hogy ránkesteledhessen.
DC pedig etalon ebben (mostanra...), csak az egy jóval erősebb gpu-s konzolon, 30 frémmel tudja "ugyanezt" ;)
tulképp a random eső gondolatától is a hányinger kerülget. f1 2013-at a tulzott valószínűsége vágta tönkre számomra. aztán most a 2016 első versenye is hátpersze, hogy esőben ment le. nane. igenis KELL hogy a dizájner álmodja meg VALAMENNYIRE a körülményeket. a gép által generált világ egy rémálom, lásd még no man's sky :D