Félreértettél. Azon csodálkozom csupán, hogy online versenyekrõl, hatalmas csatákról, szervezésekrõl senki nem beszél, mindenki a maratoni hülyeséget tolja. Ez számomra érthetetlen egy versenyjték esetében.
Imádom Tsukubát, de a 9 órásat én sem fogom most megcsinálni. Bár hallani olyasmit, hogy dolgoznak rajta, hogy lehessen menteni verseny közben. Akkor talán.
Az nem is nehéz.. ugyan azon a pályán 9 órát is kell menni :) nah az durva! 2 endurance verseny egy 40-50 másodperces pályán igen csak próbára teszi a játékost :D
Próbálgattam, de nem ment nagyon, nem tudtam kitapasztalni, hogy hol számít 1 körnek 1 jól sikerült 360-as inkább vártam h valaki befejezze, a középmezõnyért is elég vaskosan fizetett. :)
kozremukodott jah, bennevan a legtobb videoban is ami a kocsival kapcsolatos, nemreg is linkeltem egyet.. az X2010 brutalisan durva, es nagyon jo vezetni, gyorsan reagal mindenre, de olyan beteg tempora kepes hogy a legkisebb hiba is altalaban vegzetes vele. vettel idejehez, az arany idokhoz nekem kozom nem volt egyik palyan sem, monzan es nurburgon voltam meg hozza a legkozelebb de ezeken is 6 vagy kemeny masodpercre voltam tole, a bronz nekem boven eleg volt kontrollerrel, ha menne aranyra valszeg nem otthon ulnek a tv elott hanem egy forma1-es kocsiban..
Hát igen, anélkül elég esélytelen lenne Amúgy állítólag áprilisban lesz majd valami verseny, aminek az lesz a célja, hogy megdöntsék az emberek a rekordot, bár egyelõre nem sok infót találtam róla, szóval, hogy pontosan, mikor meg hol, azt passzolom egyelõre. Van amúgy olyan, akinek sikerült már megdönteni?
Komolyan? Adrian Newey közremûködött? Milyen amúgy X2010 Prototípus? Olvastam, hogy a Red Bull és a Sony Computer összehozott egy olyan autót, amely az autósport határait feszegeti. Milyen lett az autó? Sikerült valakinek eddig Vettel suzukai pályán futott rekordját megdönteni? Pár napja a Red Bull oldalán olvastam egy cikket arról, ahogy kifejlesztették...elég érdekes volt. Mondjuk én már nagyon várom az idei F1-es szezont. Az F1 legalább annyira izgalmas, mint a GT5.
Melyik opció ? A játék a kimenõ hangot nem fogja neked DD vagy DTS dekódolásra bekódolni, eleve extra jogdíjat kellene kifizetniük, hogy használhassák a kódolást, másrészt nem is biztos hogy a ps3 procija bírná. Ilyenkor lenne jó ha lenne analóg 5.1 hangkimenet a ps3-on. Akkor nem kellene evvel szívózni.
A PS3 HDMI-vel összekötve az erõsítõvel. A Pink koncertet simán TrueHD-ben kiadja az erõsítõre, a GT5-ben pedig hiába próbálom az Options-ban a hangot beállítani, alapból PCM 7.1-et ad ki és azon változtatni nem tudok. Szívesen venném a GT5 tulajdonosok segítségét, hogy nekik beállítható-e ez az opció?
Köszönettel:
SandorZ
Hétfõn megcsináltam az A-spec 40-et, péntek estére elkészült a B-spec 40. Akkor indítottam egy 24h-s Nürt. Ma készen lett a PLATINA.
Amit még le fogok küzdeni: a 24h-s Nürt, A-specben.
Amúgy, hogy kell "kiesni" a pályáról? Tegnap mentem rajta, leléptem a többieket az elsõ kanyar után, nyomom mint süket az ajtót, aztán csak azt látom , hogy már a 8. vagyok.... multkor láttam, hogy nyomod, a sáv elválasztó palánkon mentetek át....
Nekem böven elég, van vagy 10 auto ott, ha kell valami, garázsból kiválasztom. Nem tart tovább, mint rámenni külön a kedvencekre, ezért nem is használom. Online lenne értelme, de amennyit én játszok online...
Most kb. 270db autóm van, de ennek kb 10%-a nincs fullra tuningolva, és beállítva. Nekem szinte minden súlycsoporthoz van autóm. Még mielõtt valaki megkérdezné, hogy mi a lóf@sznak, azért mert én nem szoktam menni visszafojtott autóval, de szerintem ennek nem kell magyarázni az elõnyeit, és hát így könnyen összejön a 100db. + akkor még ott vannak a "kedvenc kedvencek' aminek szintén helyet kell szorítani... :) Ok, lehet tényleg csak én vagyok ennyire beteg.
a vettel altal felallitott idot kell megdonteni kb aranyhoz, kozben latod a fantomkocsijat hogy o hogy ment a palyan vegig. amugy lattam videot ahogy vettel csinalja, driving force gt-vel nyomta. a rendes forma1-es kocsikat a red bull kocsi ugy hagyja ott kb mint egy murcielago lp670-4 sv a ladakat. :)
JGTC: nekem csak 20 van a kedvencek kozott (150-160-bol kb).. nehogymar 100 kedvenc kocsiba ne ferj bele, hagy kocsid van osszesen?
Nektek ez a 100db-os limit. a kedvenc autóknál nem kevés? Én már nem is tudom hanyadik alkalommal "selejtezek"...
Kipróbálnám! Milyen lehet az, ami már a forma 1-es autó határait feszegeti? Mondjuk eleve, amiben Adrian Newey közremûködik, az nem lehet rossz. Gyakorlatilag lehet majd Vettel ellen versenyezni? Úgy olvasom, felállított egy rekordot, amit meg lehet dönteni. Nem lehetetlen, azért ez mégsem a rendes forma1.
lesz mentés versenyek közben:) így lehet letolom a 24 órásakat is 12 részletben:P
Lehet megint küldeni a kocsikat..... :)
hat, ez a kocsikuldes olyan dolog ami ellen vagy a jatek kiadasa elott kellett volna gondolniuk, vagy soha, aki akart az eddig ugyis sokszorozott maganak mondjuk 10 darab x2010-et..
- Drift és Time Trialban elérhetõ a ranglista, melyen kizárólag a barátaid eredményét láthatod. Korábban elég nehéz volt megtalálni a haverok eredményét.
Hibajavítások
- A Performance Point (PP) kalkuláció már nem veszi számításba a gumit. - Kijavították az elektromos autóknál elõforduló hibát, amikor is az autó használata után a PP érték megváltozott. - A Seasonal Event ranglistából letöltött Replay-ek mostmár normálisan nézhetõk.
Egyéb
Az 1,000,000 Cr.-nél drágább autók most már nem küldözgethetõk, beleértve a nyereményautókat is. Már csak a kölcsönadás használható.
Egyik legfontosabb változtatás: [Other Changes] - Cars worth over 1,000,000 Cr. (including gift car coupons) are now prohibited from being traded to prevent issues during the trading process. When lending and borrowing cars between friends, please use the car loan system.
Mivel a PP függ a setuptól is, rövidebb vâltó, kisebb leszorítóerö, és már kevesebb is.
ez furcsa.. es ugy is remlek h tenyleg 1430 bhp korul van. nehany kocsinal mar eszevettem mondjuk hogy kis hasznalat utan feljebb megy a loero bennuk, talan ilyenkor "bejaratodik a motor" es attol.. (de lehet h most oriasi hulyeseget mondtam.) viszont at lehet billenni a dolog tuloldalara is, formula gt-met orrba-szajba hasznaltam minden versenyre, jonehanyezer km-t belenyomhattam (es alapbol is hasznaltan vettem ugye) es egy ido utan azt vettem eszre h jocskan visszalassult, 800 loero kornyekere vagy talan az ala is lement aztan egy overhaul engine utan visszament 900 folottre :) mondjuk nemtom h olajcseret probaltam-e elotte, lehet h az olcsobb lett volna, de asszem az nem volt ilyen hatekony. lehet h bekuldom akkor majd bobomat korozni vele indy 500-ra h feljebbnyomja a loerejet :)
Ez a PP mire is jó? Ha jól tudom a Prologue-ban benne volt, de azzal enm játszottam annak idején.
Elsösorban akkor lesz erösebb, ha olajat cserélsz, még új autoknál is erösödik. Erösebb versenyautoknál meg ugye pár száz km után gyengül az elhasználodott olajtól, azt mév nem figyeltem meg, h erösebb lenne idövel. Nekem 1544le és van benne 6990km. A PP nem annyira mérvadó, merg a beállitásoktól is függ.
Használd sokat mert egy adott km után több lesz a BHP. Jobban gyorsul, nõ a végsebesség. Nekem kettõ van, ugyan olyan fajta de az egyik 0 km-es 1437bhp PP980 a másikban már 48ezer km van és 1545bhp PP975 de az elején ez is 1437 volt :D Szóval minél többet használod annál gyorsabb lesz :d
most mar nem kapcsolom be de majd megnezem ha raerek :) valahol 1400 es 1500 kozott, az biztos.. sok km biztos nincs benne, par napja van csak meg, nem sokat hasznaltam, ha jol emlekszek talan 100-200 km lehet benne kb. a PP-je ha jol emlekszek 984 (ami amugy nagyobb mint a dealershipben levo valtozat.. mintha hallottam volna valahol h a vettel verzioja a legerosebb, ugy tunik tenyleg igy van)
Sikerült megoldani. Az accountjába nem volt belépve, csak visszaállítva a profilja...belépési név, és jelszó újrabegépelés után minden mûködni kezdett.
Valaki kapott már szülinapi kocsit? Mert most ugrott be, hogy 14. én volt a szülinapom, de nem kaptam semmit. Psn-ben be lett állitva anno mikor megcsináltam...
Képzelem. Kis mértékû döntés kedvezõen hat a kanyarodási sebességre, stabilitásra, viszont egy bizonyos pont után csak rontasz a helyzeteden, mert ha túlságosan megdöntöd a kerekeket, akkor még a legdurvább kanyarban sem fog érintkezni az úttal a gumi, az elérhetõ legnagyobb felületén. A nullától eltérõ kerékdõlés hátránya, hogy csökkenti a tapadást az egyenesekben gyorsításkor, és fékezéskor egyaránt, rontja a kocsi egyenesfutási képességét.
Egy haver jó ideje játszik a GT5-el és elég szép mentés birtokosa. A régi gép ellenben kezdett sárga led hibát mutatni úgyhogy vett egy új gépet, és a régi profilt lementve majd az újra felrakva folytatni akarta a játékot, de nem tudja. A GT5 mindenáron új mentést akar készíteni annak ellenére hogy, minden más mentés hibátlanul mûködik és folytatólagosan tud velük játszani.
Tudtok valami megoldást, vagy kénytelen újra elkezdeni az egészet?