olyan nehéz az arany a vettel challengen, nekem el is vette a kedvem a folytatástól. az a vicc benne, hogy vettel csak kb ezüst idõket ment kormánnyal, nekünk ezt kontrollerrel kéne megdöntenünk:) mivel ezeket úgysem tudom megcsinálni, ezért nem sok értelmét látom, hogy rámenjek a 24 órás futamokra... persze azért fogok még játszani a játékkal, néha nyomatom a b-spect meg a seasonal eventeket is meg szoktam csinálni. talán egyszer veszek egy kormányt és újra nekiülök, de megvárom amíg megint normális áron lehet venni, most nagyon elszálltak az árak. múltkor néztem, hogy cloud-nál van a logitech drivin force wireless, nekem az megfelelne szerintem, csak még sose volt kormányom és nem tudom, hogy el tudom-e úgy helyezni a szobában, hogy kényelmes legyen vele játszani.
nem szanalom, kontrollerrel nekem is nagyon sok idobe tellt amig megcsinaltam, a monza is siman egy fel napon at tarto idegolesbe kerult. neztem youtube-os videot ahol valaki kontrollerrel csinalja meg (ez batoritott, hogy egyaltalan lehetseges a dolog, meg igyekeztem onnan ellesni 1-2 dolgot meg figyelni az ottani reszidokre - egyebkent a monza-t kontrollerrel is van aki aranyra is megcsinalta, eleg kemeny arcok vannak), amikor mar 1 tizedre voltam nem egyszer a celidotol, onnan is meg vagy egy ora probalkozas volt mire sikerult. es a nurnburgringben mar tobb ideje probalkozok mint ameddig a monza tartott (vagy 1 napot raszantam), 1 tizedre voltam ott is, de azutan, orak utan sem lett meg. most kb egy hete nem nyultam a jatekhoz, erot kell gyujtenem hozza, vagy inkabb szerezni kene egy kormanyt, mert ez tenyleg elmebaj. :) amit a vilagbajnok f1-es pilota csinalt meg egy kormannyal (vettel allitotta fel az arany idot kb), annal max 1-2 masodperccel rosszabb koridot kene menni a bronzhoz ezzel az allat kocsival, esetemben egy szaros kontrollerrel. itt mar tenyleg arrol van szo, hogy egyszeruen kozel tokeletesen kell menni, pontosan tudni, erezni, hogy melyik kanyarnal pontosan mennyire kell fekezni hogy ne repulj ki (es ne is tulsagosan hogy szar legyen az idod), honnan kell nekikeszulni, stb. egyszeruen meg kell tanulni egy kozel tokeletes kort menni, amihez szerintem egyszeruen nincs jobb modszer, mint nekikezdeni ujra es ujra orakon at, mig nagyjabol osszeall a fejedben az egesz, es akkor is kell egy jo nagy kalap szerencse, hogy sikeruljon. kornannyal persze joval konyyebb lenne, de ugy is nagyon nehez. az emlitett video - ennek a channeljeben megtalalod az arany idos videot is, beteg :)
Most néztem meg youtube-on, hogy az aranyat milyen körért mérik hááát... :) Az a gáz, hogy kontrollerrel nyomom és egy csomót kóválygok a pályán, ehhez már tényleg nem ártana egy jobb kormány. Kb két kezemen megtudnám számolni, hogy hányszor sikerült körbemennem Monzában (2 egymást követõ kör még nem jött össze :)) és egyik sem volt jobb 1.09-nél... :) szánalom de ez van.
Bakker. Én meg kaptam ajiba egy RedBull-t, de annyi idõm nincs manapság, hogy kipróbáljam...... :/
a 20milla a legkisebb gond, mar most majdnem meglenne nekem. a gond a 40-es szint, emiatt a kocsi megvetele tunik nekem a legeselytelenebbnek a 3 opcio kozul, bele se akarok gondoloni, hogy hany 9 ill. 24 oras versenyt kell nyerni hozza. sok turelmem van es erosek az idegeim, de ez egyelore nekem is soknak hangzik. amugy amivel pont lehetne tobb szintet noni, az pl a red bull challenge, mar a bronzert kapsz felmilliot, arany+ezust+bronzra 2 millio xp jar es van belole 3 palya, az osszesen mintegy 6 milla xp-t jelentene. de ha meg tudnam csinalni oket akar bronzra is, eleve targytalan lenne az egesz dolog mert megkapnam erte a kocsit :)
Persze, 1 percig sem gondoltam hogy gyors lesz viszont ez elõbb utóbb úgy is meglesz mert a B-Specet is pörgetem. Bár a 20milla lehet sanszosabb ha jobban meggondolom, pár nap alatt meglenne szvsz.
Btw... Egyébként azt nem vettem észre, hogy ùgy adna xpt, mint a 4ben bspec pontokat, vagyis, ha gyengébb kocsival is állok ki, akkoris ugyanazt az xpt kapom. Na az mekkora szívás lenne...
hat, az hogy a legkonnyebbik resze meg van bronzra, az meg eleg messze van attol, hogy az egesz challenge sikeruljon akar bronzra is.. majd egyszer, kormannyal :) 40-es szinthez meg olyan irtozatosan sokat kene tapolni, hogy nem hiszem hogy valaha a kozelebe jutok.. viszont van egy harmadik mod is a kocsi megszerzesere: elerni a b-spec 35-os szintet es ingyen megkapod. de ahhoz is kurva sokat kene "farmolni".. egyszer pedig megszerzem valahogy azt a kocsit, ha beledoglok is :)
Na legalább valakinek sikerült! :) Amúgy ma este néztem, hogy új autóként is meglehet venni 40es szint kell hozzá, anno mikor átnéztem az új autókat nem vettem észre hogy lehet venni is 20mikulásért.
a monza nekem mar megvolt, anno irtam rola. a nurburgring-en tobbszor 1-2 tizeddel voltam a bronztol legalabb fel nap izzadas utan de meg mindig nem jott ossze. mikx: ja
Ùj seasonal eventek? Viccnek szánták? Ennyi erövel simán megadhatták volna ingyen az xpt, lóvét, mertcannyira könnyüek... 2tól már nem is tuningoltam a kocsin, csak racing soft gumit tettem rájuk... Persze jól jött a könnyü pénz... :D
Special event - RB X2010 time trial kinek sikerült már???
Ööö...igen? :) Kereskedõtõl, vagy használtan, de akkor elsõ út a GT Auto-ba és minimum olajcserét neki.
A Polyphony befoltozta azt a "bugot", hogy a NASCAR eventek közben kikapcsolhattuk az ASM-et. Azért ilyen szívatós. A boxost én végül úgy csináltam meg, hogy szépen tisztelettudóan elengedtem mindenkit a visszatérésnél, így több szélárnyékom volt. De az elengedés is mûvészet, mert ahogy besorolsz, még véletlenül se húzódnak szélárnyékba, inkább kitérnek és lassítanak.
Lehet énis újrakezdem, mert énis angollal kezdtem. hogy csináltad? angol PSN, és GT-ben magyar? Mert ha új falhasználót csinálok, és magyarországot adom meg, akkor ugye nem tudok PSN-re regisztrálni. Hát grat, nekem nem volt idegem a nascarhoz kontrollerrel. Legnagyobb baj az, hogy analoggal neház kanyarban íven tartani a kocsit, és ez a legfontosabb, mert a két kétkörösnél a végén nagyon rá kell tapadni az elõttem menõre, máshogy nem megy. :D A box-osnál meg olyan mákom volt, hogy elsõre ahogy kijöttem, bevágtam a boj elé, 4. lettem, plusz belémjött az egyik, felgyorsultam, és már a kanyarba elsõként fordultam be :D
Múlt szerdán csináltam meg másodjára kontrollerrel a NASCAR special eventeket. A boxból kijövõssel szenvedtem sokat, de kellett a nyeremény gép a Seasonal kettõhöz. Ugyanis magyar acc-al újrakezdtem a játékot, mert eddig angollal nyomtam. A 10db Seasonallal 23-as szintig lehet jutni és 4,6millerem van zsebben. :D
Elõ kellett vegyem a kormányt, a nascaros spec eventet képtelenség aranyra csinálni kontrollerrel, legalábbis a hajam kihullott, kormánnyal meg meglett 2. próbálkozásra. Csak még nincs kész a "cockpit"em, elkezdtem építeni egyet, kocsimból maradt egy sportülés, csak elég strapás állapotban van, az új kárpit meg épp készülõben van hozzá. De tény, hogy kormánnyal sokkal egyszerûbb, látszik, hogy erre lett a játék tervezve.
Jah, énis meglepõdtem, nemrég nézegettem, és sehol nem kapni 32-35 alatt... Azért az sok, de sztem már nem fog lemenni, mivel azis kifutó széria.
Erre a thrustmaster T500RS-re vagyok kíváncsi, mikor lehet majd itthon is kapni, és legfõképp mennyiért. De gyanítom, h nemlesz valami olcsó, ha kint 600dodó...
g25-öt szerintem már csak használtam fogsz találni, PH apróba, esetleg vatera. DFGT-t meg internetes boltokban érdemes lesni, bár most mindenhol drága, legalábbis a nyári 23k-árához képest.
Hátt azthittem, hogy ez a nascaros nordschleife kemény lesz, egy milla kredit, 100k xp... A végére hagytam, ma rávettem magam, vettem nascar verdát, hát... Az elsö körben 2. Voltam, a végére 40mp-et vertem a 2. ra. :-) Viszont a time trialokat, meg a driftet ki sem próbáltam még. Ott is jár lóvé meg xp? Vagy csak péniszhosszabbításnak az online rankings?
Szia!
Én G25-el tolom, tökéletesen viszi a játék. Kuplung: elvileg a verseny közben bármikor háromszöget nyomsz ki-bekapcsolja a kuplungot, gyakorlatban úgy tapasztaltam, ha egyszer egy verseny alatt bármikor rátaposol a kuplungra onnantól kezdve a verseny végéig kötelezõ használni. Egyébként nem ajánlom, engem nagyon zavart, hogy a váltón nincs semmilyen feedback, ha nem vesz be egy sebességet, csak simán kivág üresbe.
AMG driving academy egy nagyon jó kis küldi. Jó autók és jó a pálya is. Nekem a Beginer-ben a teljes körön úgy lett arany, hogy ha 0,003 másodperccel késõbb érek be akkor már csak ezüst :))) Olyan mérhetetlenül boldog voltam... Ott rostokolok a pályán 8-9 percen keresztül és épp hogy arany :D
Az én legnagyobb Nordschleife élményem az Enthusia Professional Racingben volt, amikor koccanás és pályaelhagyás nélkül kellett menni 3 kört. A nehézség az volt, hogy az utolsó helyrõl kellett nyerni és az ellenfelek nem cicóztak, levédték a pozíciót. Olyan 40 Audi R8-al tett próbálkozás után nekilódultam egy 38-as Bogárral. Eszeveszett tempót futva cirka egy óra alatt végeztem is vele elsõre.
Azért kell szakaszonként rommászivatni a játékost, hogy a teljes körön már ne jöjjön zavarba a Flugplatzon meg a Pflantzgartennél. Meg amúgy is majd esõben SLS AMG-vel comfort gumikon semmi mást nem tanul majd az ember, csak önuralmat. A sebességet azt addig kell magadunkba szívni. Aki meg csukott szemmel körbetalál, annak kánaán lesz az is.
Áhh, vérpécés nemvesz konzolt, megvárja az emulátort... :-D
Jmm, megcsináltam az AMG driving academy beginnert aranyra, vicces, h a full kör meglett elsöre aranyra, 2mp el arany alatt, a szakaszokkal szoptam, 2. Szakasz ugy lett meg, h 3 ezreddel mentem arany alá. Az intermediate egyszerübb sztem, ott elsöre 1mp vel voltam aranytól... Azért lehet itt spec. Ben kihivást találni rendesen. Hozzátenném még, hogy 4ben nordschleifét szénné time attackoltam mindenféle verdával, tehát azért csukott szemmel ismerem a pályát... :-)
Egy olyan gép árából, amin a manapság megjelenõ PC-s gammák játszhatóak, bõven kitelik 2db PS3 is GT5-el. A legközelebbi fejlesztés árából ruházz be inkább egy ilyenre. Autóbuziknak amúgy is kötelezõ vétel.
Ha mégis Gran Turismo-zni akarsz PC-n, akkor szedd le a GT2-t, ePSXe emulátorral hibátlanul megy. A GT feelinget teljes mértékben visszaadja, csak hunyorítva játssz, mert nem mai darab.
Sajnos nem. Mivel a Sony a játék kiadója. De hidd el nekem, hogy nincs jobb platform mint a Playstation 3. Megéri azt a 70ropit az utolsó fillérig. Ha jobbam utánanézel nem csak ez az egy játék van amit csak PS3-ra adtak ki. Ott van pl. a Heavy Rain, God of War III, Little BIG Planet és így tovább... ;) :-)
amúgy akárki akármit is mond a ferrari megveri messze a traktoros lambókat!!!
Sziasztok!
Ez a játék nem jött ki pc-re?:) Mert nem találom sehol... Videók alapjá nagyon jó, de nem áll módomban ezért ps3-at venni... Köszi elõre is a válaszokat! Üdv. Arni
Sziasztok! Lenne egy pár igen csak fontos kérdésem... Szeretnék kormányt venni a GT5-höz (Nem Prologue, hanem az új, teljes GT5). Egy Logitech G25-ösre gondoltam. Na az egyik kérdésem az lenne, hogy a Gran Turismo 5 támogatja ezt a kormányt? A másik meg, hogy ha sima Dualshock 3 kontrollerrel játszok, akkor nincs kuplung. Ha pl egy G25-össel játszok akkor be tudom állítani, hogy legyen kuplung? A válaszokat elõre is köszi! Ja és Boldog Új Évet Mindenkinek! :-)
Boldog új évet mindenkinek!
kozben a monza-t majd fel nap probalgatas utan megcsinaltam bronzra. mit ne mondjak, leizzadtam, nem egyszer volt 1-2 tizeddel rosszabb idom mint kellett volna. 30-as vagyok, itt mar nem keves kell a szintlepeshez, de meg a bronz is annyit adott (~felmillio exp) hogy egy fel szintet nottem, aranynal siman lehet tole noni masfel szintet ezekszerint, es van belole 3 :) csak tenyleg kibaszottul sokaig tartot megszerezni, es a problema hogy elvileg ez a legkonnyebb challenge a 3 kozul, a masik 2 meg nagyobb szopas.. nemtom valaha meg tudom-e csinalni mindet. mielott nekifogtam is olvastam tobbektol, hogy toronymagasan a legnehezebb challenge ami valaha barmelyik gt-ben benne volt, hat, nem ketelkedek benne :) ide mar rohadtul kormany kellene (es meg ugy is baromi nehez), ami egyelore nincs. kormannyal is nagyon sokan szopnak vele, eddig egyvalakitol olvastam egy kinti forumon hogy megcsinalta oket bronzra kontrollerrel, szoval azert nem lehetetlen, de az biztos, hogy rengeteg idegolo, izzaszto ora (vagy inkabb nap) kell hozza. akinek gyenge idegzete van, ovatosan kezdjen hozza :)
Jahh, igen, ezt el is felejtettem. De egyébként megéri végigcsinàlni, mert az a spec event pl nagyonjó, és sokat dobnak a hangulaton azok az átvezetök is.
tegnap akartam belsõnézetes képeket csinálni, de nem találtam ilyen photo helyet ... :( van a RB hangár, van egy éjszakai japán, van egy nappali japán, meg egy svájci, és egy német lehetséges helyszín. Hol csesztem el???
ez a red bull challenge valami felelmetesen durva. nem azt mondom hogy lehetetlen, de olyan szinten irtozatosan qrvanehez, hogy hihetetlen. tobb mint 2 oraja probalkozok a legelso reszen (2 perces palya), es a kozeleben nem vagyok a bronznak sem :S
Felküzdöttem már 9-esre az emberkét, már egész elfogadhatóan megy, persze csak ha nincsenek elõtte, még az elõzés nem az erõssége.
Amúgy sztem annyira nemis rossz ez a B-spec. Elején fujjoltam nagyon, h mennyivel szarabb a 4-nél, de nem. Nem véletlen a fizikai, mentális kijelzõ, fõleg a cool-hot mérõ. Kettõ között tartod, akkor egész fasza köröket tud menni, de ha hagyod, és van elõnye, akkor magátol lenyugszik, ilyenkor jócskán lassul is, de még mindíg lehet neki mondani, h nyomja, illetve azért ha közel ér hozzá valaki, akkor felforrósodik a srác magától :D Gondolom azért is hibázik sokat, mert kezdéskor, ugye 7. helyrõl kezd, és a tömegben kivan akadva hot-ra a mutató, ilyenkor durván hibázik. GT4-ben ugye volt az 5 fix mód, amit te állítgattál, ez valahogy valóságosabbnak hat. És azért a 4-ben én soha nem tudtam felküzdeni a srácot, hogy mindene 100-as legyen. Bár sokat nemis próbálkoztam, ott a B-spec pénzgyûjtésre volt, amit itt ügyesen kicselezve kaptunk vissza, mert már nemigen lehet csak pénzfarmolásra használni.
Nahh látom sokan szoptok a B-Specel, uh. megpróbálok segíteni, hátha... Nem tudom kinek hány és milyen szintû pilótája van, de az elsõvel nincs mese végig kell nézni a szerencsétlenkedést. Kb. 20. szinttõl már elfogadhatóan fog vezetni (persze még ez is távol áll az elvárttól) Én úgy fejlesztettem fel a többi 5-öt, hogy mikor már B-specben is megvolt a 24.szint fogtam a nulladik szintû pilótát beültettem a Minoltába (fullra húzott autó) és elindítottam a Dream Car versenyen a 10 körös oválon. Megnyerte simán, és egybõl 8. szintû lett a pilóta, aztán még 1x utána már 11. szintû aztán 13, és így tovább. Így kicsit haladósabb szerintem. Remélem valakinek tudtam segíteni.
hello jó a játék pc re mikor jelenik meg valaki nem tudja átkonvertálni?
Na király, köszi! A beállításokkal akkor ezek szerint már tisztában voltam, csak a helyszínnel nem... :) Lámpákat már fotózgattam, prizma recéi is tökéletesek, de erre nem jöttem rá!
Elején én a Hot Hatch versenyre R8-as audival küldtem, (LoL) hát... épphogy meglett, az a baj, hogy az elõzés nem megy neki, mindíg az ideális ívre akar menni, de ha letér, csak szerencsétlenkedik...
hat, az elbaszott ido eleg tag fogalom. ha tenyleg vegigkovetsz minden versenyt, akkor az tenyleg nagyon sok elbaszott ido. de en a legtobbszor csak elinditottam a versenyt, addig neztem valamit vagy csinaltam mast, fel ora utan raneztem aztan vagy nyert vagy nem. a kemenyebb versenyeknel mondjuk nehany percente raneztem es ha valami nem jol ment akkor neha beavatkoztam parszor, ennyi. az a-spec versenyek sem rovidek (mondom ezt endurance versenyeken szopva epp:) ), de a b-specek siman ketszer olyan hosszuak ugy hogy meg csak nem is te vezetsz. nem sok futamot izgultam vegig.. eloszor ugy csinaltam, de rajottem, hogy minnel tobbet foglalkozok vele, annal idegesebb leszek ha nem nyer a pilota, meg a pilota agyvize is felforr a sok utasitgatastol igy lehet h pont attol bassza el. csak menedzserkedni kell, le kell szarni, csak a penzt meg kocsikat kell begyujteni erte a vegen :)
A pénz a legkevesebb, az elbaszott idõ az ami megnehezíti a dolgot... B-spec rendszert, rendesen elkurták a 4hez képest. Ezen nics mit szépíteni... sajnos.
b-specet en elvittem mar 16-os szintig, az elejen en is szoptam vele, aztan egy ido utan nagyjabol mentek mar a versenyek. a lenyeg kb annyi hogy ha minden versenyre a megengedett legjobb kocsit tolod a faszlama pilotad ala, minden lehetseges modon szarratuningolva, akkor altalaban erosebb annyival mint a mezony hogy a pilota minden balfaszoskodasa ellenere is nyerjen. persze igy is akadhatnak meglepetesek, peldaul volt hogy a 20millio kredites jaguarral utolso lett 1-200 loeros lofaszok ellen ugy hogy sokszor gyakorlatilag faltol falig ment (pedig a letezo legjobb gumi volt a kocsin), de ilyenkor is higgadtnak kell maradni, es a verseny vegen egyszeruen ujrakezdeni, a kovetkezo probara csak megnyerte a kis balfasz. eleg koltseges igy dolog, az biztos, hogy a penzt sokkal inkabb viszi mint hozza, de legalabb lehet jo kocsikat nyerni, igy azoknak a bolti arat nezve azert osszessegeben boven jol jon ki az ember a dologbol.
Én beállítottam neki a kocsit, legalábbis én tudok vele faszán menni... :D No mind1, majd csinálgatok más versenyeket addíg, aztán majd késõbb visszatérek rá.
Kb 2-3x megcsináltattam vele a 0-1-2 szinten lévõ versnyeket, és még úgy is nagyon nehez tudott nyerni... pl a Vitz-et kihagytam mert nem akartam rákölteni egy viccre :D (nevetséges) de az MX5-ök köztt (n.a roadster) okénytelen voltam rákölteni, a futómûvel szórakozni meg 200lóra felhúzni.. sztem a futómû (racing) beállítása oldotta meg a kérdést (ja persze meg a gumi)