megfelelõ ruha nélkül valszeg a levegõben sem mosolyogtak volna, meg azért a mûrepülõknél 11G-s hatások érik a pilótát. Nem hiszem hogy F1-ben lenne annyi.
Ellenkezõleg, olvastam egyszer egy cikket, vittek fel F1es pilótákat vadászgépekkel, akik jókat mosolyogtak az mutatványokon. Fordított esetben, a pilóták igen rosszul lettek a két ülésesben, pályán.
Ha kacsa volt, sorry, erre alapoztam. Viszont szerintem egy F1 pilóta nem bírná ki azt élõben, amit a nordon láttunk a videón.
Miért jó egy olyan kocsit vezetni egy szimulátorban, ami full unreal??
*illetve meg nem szerzem. ami tekintettel arra h 30as szinten lehet megszerezni, es hogy 20-as szint kornyeken sem egyszeru a szintlepes, kicsit odebb van meg valszeg..
Hihetõ XD Csak 4x halt volna bele a pilóta, a G erõkbe :D Az meg, hogy a döntött kerékvetõs visszafordítóba, ez a kocsi nem szállt el, az meg végképp :D
Ez mekkora egy vicc! Szánalmas!!! Hagyjál már real driving... 240-el megy a kerékvetõre kanyarban és nem száll el a picsába?! A Nordon? Pffff bazzeg....
Így van. Mentem egy kört, megnéztem, hogy csúszkál-e a kocsi és akkor bekapcsoltam a segítséget és így tovább. Amikor már normálisan vezethetõ volt a számomra, csak utána mentem GT módba. Késõbb is ki lehet majd kapcsolgatni a segítségeket, ha már jobban meg vagy esetleg kormánnyal játszol.
A jogosítványokkal érdemes kezdeni. Míg az elõzõ részekben jóformán kötelezõ volt, addig az ötben szabadon választható, de mindenképpen érdemes ezzel kezdeni, mert tapasztalati pontot, pénzt és autókat is kapunk érte. A "Licences" menüpontban található.
Én nem játszottam még GT-vel, és elõször az arcade modban mentem pár kört 1-2 autóval, hogy megszokjam, illetve beállítsam a segítségeket. Miután ez megvolt, csak utána mentem a GT módba és vettem egy autót. Ha jól emlékszem, akkor 1-2 verseny után átléptem 1-es szintre, majd mentem megcsinálni a lincenszeket. Simán beletanultam.
Aki eddig még egyáltalán nem játszott egy GT vel sem, az melyik játékmóddal kezdje hogy ráhangolódjon az irányításra és a játékra, hogy a késõbbiekben ne a téttel bíró versenyeken kelljen vért izzadni?
Hátmost így hirtelen csak az jut eszembe, hogy lehet a gyártói event-ek is oda tartoznak, de ennek nem sok esélyét látom ahogy visszaemlékszem. Ha gondolod ránézek a dologra.
Nem tudom mért akad fenn ezen olykor olykor 1-2 ember. Senki nem mondta, hogy a belsõ nézetet nem használjuk, csak mivel az évek alatt meg lett szokva a külsõ nézet, így azzal tudjuk megfutni a legjobb tempót. De nem kéne sokáig gyakorolni, hogy belsõ nézetben is ugyanúgy menjen.
Lenne egy OFF kérdésem. Megköszönném, ha segítenétek. (Mivel azt hiszem itt mindenki a Gran Turismo 4-rõl nyergelt át a GT5-re, tudtok segíteni. A GT4 fórum fél éve halott, ott nem tudom kitõl megkérdezni) Szóval Playstation 2 Gran Turismo 4. Ha a „profession” pályák közül a Gran Turismo World championshipba, vagy az „extreme” pályák közé akarok belépni, azt írja ki a gép, hogy: elõször nyerjem meg az összes „beginner” és „professional” pályát. (legalábbis így értelmezem) De már megnyertem az összeset! Mégsem enged belépni…. Segítsetek már légy szíves, mit baxtam el? (Erõsen gondolkodom hogy baltával szeletelem a gépet) Köszönöm a válaszotokat!
Sim-et külsõbõl tolni... hát jajj
ja és én is külsõ nézetbõl tolom, mint JGTC mester:)
kontrollerrel. sztem fejlõdtem, mert pár hete nehéznek találtam õket és hagytam az összeset ezüstön, most meg csúnyán be vagyok ragadva level 28-on és a következõ verseny a suzuka 1000 km level 30-on nyílik csak, ezért visszatértem rájuk. 4x5 feladat van az amg academy-ben, ebbõl 13-at be is aranyoztam hirtelen:) tegnap valamelyiknél 2,9 másodperccel mentem az arany idõ alá:) inkább a full körök mennek nehezebben, vagy a forgalom lassít le vagy sok az apró hiba vagy becsúszik egy durva hiba, nehéz összerakni egy gyors és tiszta kört.
Hát én már nem tudom mi volt... :) (de nem tartott sokáig ha az amire gondolok, pár futam csak) de mostanában már azért akadnak magyarok nem úgy mint az ínséges Prologue években.
like the wind-et egy corvette zr1-el nyertem meg. fullra kell tuningolni plusz kell rá a racing modify is, kb 1 milla kreditbe kerül így mindennel együtt.
ZONDA-R-el like the winden simán nyersz, ott meg már megkapod a minoltát, nekem is ez volt a gondom azért tudom. Minoltával meg már gyerekjáték a többi...
GT500 kategoriaja alatt a tobb gyarto barmelyik 500 loero koruli kocsijara gondolsz? es tokmind1 melyiket veszem meg marka szintjen is? valamelyik tenyleg kene, extreme ligaban elegge potolhatatlannak tunik egy korrekt race car. pl Minolta Toyota-rol hallottam hogy eleg fasza, de ahol meg lehetne nyerni, az pont az a verseny, ahova kene (like the wind)
nekem inkább az a gondom, hogy egyáltalán nem kéne minden szarból premiumot csinálni. A standardok lowpoly modelljét viszont javítsák ki tûrhetõre, komolyan mondom 1 nap alatt még én is megtudnék csinálni egy modellt, a meglévõ javítását élvezhetõ szintre. Az A, C oszlopok rendszerik a legszarabbak, olyan nehéz lenne kiegyesesíteni õket? nem hinném.
Na ja, meg azért tegyük hozzá, hogy sok autó csak felszereltségben más, tehát a modell kb ugyanaz, kisebb-nagyobb változtatásokkal. No de azért tényleg érdekel, hogy mikorra dobják össze ezt a cuccot. Amúgy szerintem, ha Yamauchi-n múlt volna, nem adta volna ki, csak ha 3000+ prémium modell van benne :D
fotelben : DDD meg kell mondanom hogy egy kör nordshielfestrasseblabla után már fájt a vállam :D rendesen fáraszt ez a kormányozás, a pedálokon is még állítani kéne, a jobb lábam rendesen megfáradt szintén :D de amúgy mókás, gyors kocsiknál gedva nehéz, de hogy már meg tudtam javítani a joy-os idõt (még ha nem is sokkal) az mindenképp bíztató, egy olyan pancsertõl mint én :)
A PS3-at annak idején 2 HMDI kimenettel álmodták meg! Még az elõzetes "fotókon" is ilyen volt, akár csak ugye a banán alakú kontroller. Végül nem lett belõle semmi.
na összeraktuk a speedblacket, egyelõre pár századot sikerült javítanom a nürburgringen a joy-os megoldásomnál, van még mit fejlõdni :D ellenben MOMO-val nyomom, és nem igazán jöttem rá hogy lehetne állítgatni pár dolgot, a kéziféket rá kéne raknom a sebváltós cuccra. Zavar hogy nincsenek finom beállítások a kormány résznél. Meg a MOMO fassága hogy verseny közben elállítódik a közép, PC-n egy patchel már javították, de PS3-ra hogy pecseljek? :D
Ari a kutyi :) A három monitort, hogy három PS3 hajtsa ki, az lehet mûködik. Még ilyet fotón/videón csak XBoxal láttam a Forzánál. Bár a prológgal is volt valami olyasmi, hogy 4 FullHD tévén, 4 PS3 küldte, UltraHD felbontáson. Osztott, monitor fal stílusban.
azt a citroen-t vetted vagy nyerted? elegge gecidraga ahogy lattam. kene lassan valami igazi versenykocsi nekem, a veyronnak hiaba van nagy loereje, kanyarodni nem tud, igy eselytelen sok versenypalyan.
Tudom, akinek nincs fácséja, az nem is létezik, de kíváncsi lettem volna rá ... Szemezek én is Playseats-el, de sajna Alcantara modell kifogyott (amúgy nem csak GT5-höz, de PC-hez meg akár házimozizáshoz/zenehallgatáshoz is el tudom képzelni)
Nem nagyon ajánlom. Volt hasonlóm, de ellenkormányzásnál, mikor dolgozik az FF úgy dobod el oldalra a szerkezetet, hogy öröm nézni. Feltétlen olyan megoldás kell, ami vagy elég széles és nehéz vagy rögzítve van az üléshez.
Nem rossz, de nem is tudom...nem zavaró hosszú távon az a tartókonzol középen? Ahogy elnézem egyelõre marad a csodálatosan és zseniálisan egyszerû farostlemez cockpitem kanapéval :D:D
Nem kaptam vissza még havertól a g25 pedálomat, úgyhogy jól festek, a szimulátorban ülve, a háromból csak 1 monitor megy, sok mûszer, váltó, pedál, kikapcsolva és gamepad-al tolom a kezemben :D
Most én egy farostlemezbõl eszkábált "állvánnyal" nyomom, de még így is el vagyok ájulva tõle :D:D Tény , hogy a GT5-nek vannak hibái, de egy jobb kormánnyal vezetni akkor is iszonyat nagy élmény ;)