Asdsdasd aham, jah, forza szebb... Mégha nem fotomod képeket hasonítgatunk, sem ér a közelébe sem... Megértem, ha valakinek jobban bejön, maga dolga, de az hogy szebb, az az évszázad baromsága
Whine. Hihetetlen mennyi ember lepte el a tápigot, ha nem tetszik rendkívül egyszerû a helyzet, ne játsszál vele, add el a pst, stb. Nem kell ezt túlspilázni. Mint ahogy a Gameradaros teszt is írta, szerintük jobb a shift... Meg az f1 2010. Szívük joga. Aki eddig szerette a GT szériát, az ezután is fogja, felesleges szapulni a játékot.
Na akkor linkelj légyszives pálya képeket is, ne csak fotó módos lámpákat. Hasonlítsd össze pl Suzukát. Ég és föld...
Azért mert az emberek többsége, vagy legalábbis nagyon nagy részük tud angolul, és esetleg õket érdekelheti, mégpedig azért, mert sokminden külföldi oldalakon elõbb megjelenik, vagy esetleg csak ott jelenik meg.
Ez a kép melyik játékból van? Mert nagyon rettenet a fizika, nem hiszem el hogy ennyire gyenge. Épp most vagyok nagy dillemmába mit is vegyek vagy fejlesszek. Nagyon rá voltam izgulva a PS-re a GT 5 miatt de az itt látott képek teljesen elbizonytalanítanak.
grat! en meg az International A utolso, 2 korosevel szenvedek. 2. hely sikerul csak.:( ezzel lenne 50 db, utana jon az S jogsi, csak ahhoz 15-os szint kell.
Ma nekem is volt "szerencsém" kipróbálni egyik haveromnál.....komolyan mondom ekkorát még nem csalódtam egy játékban. Az a grafika.....meg azok a modellek.....
grat:) nekem még csak 50 arany, de van pár olyan, amit még nem is próbáltam. viszont nyomtam pár special eventet és azok talán nehezebbek, mint a jogsik.
Tegnap este volt idõm befejezni a licenceket, 60 arany kontrollerrel. Lassan megnézem mi a hézag online...
Köszi, hogy ezt leírtad, szerencsére én még a teljes játék megjelenése elõtt eladtam a ps3-at, elég volt nekem már a Prologue is, kutyából meg ugye ritkán lesz szalonna.
Én flém helyett képet teszek inkább. Tényleg ocsmány a grafika...
Tuningolva nagyon teper:
Imádnivaló (alig várom, hogy legyen kreditem venni egyet és megküldeni max tuninggal, akárcsak a Fityót):
Standard autón enyhe törés (örültem, hogy ki tudtam pördíteni egy AI-t , és a replayben észrevettem, hogy picit lemortizálta a lökhárítót. Mondjuk használtan vettem a kocsit, de a verseny rajtjánál még nem volt ilyen):
Senki nem mondta, hogy hülye vagy, vagy hogy hülye, akinek tetszik. De nem kell leszólni senkit azért, mert neki nem tetszik, neked meg igen. Én is játszok vele, mert vannak benne jó dolgok, valamint rengeteg haverom tolja és sokat fogunk online csatázni. De ettõl még tény, hogy egy félkész játékot adtak ki.
Hey! Szerintem mindenkepp probald ki a jatekot elotte vhol. En 3 eve beruhaztam egy PS3-ra a GT5 miatt mert nagy GT fan voltam. Istenigazabol nem vettem kormanyt hozza mert nem volt ertelme normalis jatek hianyaban. Anno £300 volt. Most erre kijott es egy jo nagy csalodas ez egesz. Aldom az eget hogy a PS utan vettem egy Xbox360-at is. Ahhoz mar volt jatek es erdemes volt kormanyt venni anno a Forza 2. Most pedig a Forza3. Objektiven ossze tudom hasonlitani a ket platformot, nem vagy elfogult egyikkel sem. Probald ki te is mindkettot. Ha autos nyelven kellene kifejeznem a Forza3 egy Lancer EVO VI T.M. a GT5 meg egy EVO VII mondjuk. a 6-osban ott a jatek a gep a megzabolazhatatlan, a gyerek. A 7es verprofibb palyan de adrenalint negyedet nem termel. Idore jobb leszel, de nem fog pezsegni a vered. Es akkor a rengeteg bosszanto GT5 hibakrol nem beszelek. 1 oras install ( okes csak egyszer kell de sztem ez 2010ben elfogadhatatlan) Install utan is 3 perces toltes egy 12mp-es licenc palyahoz. Tele rengeteg olyan apro hibaval ami szerintem ennyi csuszas utan elfogadhatatlan es felhaborito. A fizika pedig nincs annyira realis mint a forzaban. Hangoknak sem sok koze van a valosaghoz sajnos. De probald ki ez a legjobb. Mert minden ember mas. En szerencses embernek vallom magam, mert rengeteg autot vezettem mar eletemben, mivel imadom oket. Rengeteg olyat ami mindket jatekban benne van. Es az en velemenyem szerint a valosagot sokkal jobban visszaadja a forza. Marmint az autok viselkedeset. Lehet rossz topikban beszelek neked errol. De t.keppen nem erdekel. A velemenyem osztom meg! Es a forumnak ez a lenyege. GT5 az ev csalodasa szamomra. Nem is inkabb az ev. Legyen inkabb evtized. Es beszelnek a gt6rol. Ezt kellene elobb befejezni. Mert en erosen felkesznek erzem. De majd 16 update-el lehet belole jatek. De az 1000 autot felejtsd el, mert max 300x 3 varianssal. Nincs belsonezet csak keb a kocsik felehez. Szora sem erdemes sajnos. Es mondom ezt annyi atvirasztott GT4-es ejszaka utan... Szegyen.
"amik akkor durván leverték fizikára az összes GT-ét" mutass mar egy professzionalis teljesen objektiv tesztet ahol ezt a konkluziot hozzak le. vagy tobbet ha ennyire durva kulonbsegrol van szo. mellesleg a slightly mad eddig egyetlen jatekot rakott az asztalra (shift), aminel a gt legrosszabb resze is sokkal jobb volt. es ez jo esellyel igaz a tobbi emlegetett jatekra is.
Aha, a Slightly Mad Studios fejlesztõi és designerei dolgoztak a kritikák által magasztalt GT Legends és GTR 2 szimulátorokon, amik durván leverték fizikára az összes GT-ét, teljesen más kategóriában mozogtak, szóval nehogy már azt mondd, hogy ha lehetõségük lenne, ne tudnának villantani.
Én nagy GT fan vagyok, valamint nem vak. Ez a játék minden téren kevesebb, mint, amit vártunk tõle.
Hogy miért hasolítja a GTR2-höz? Mert miért ne? Kérdezték tõle, hogy pc-s sim-ekhez képest milyen. Na erre mégis mit válaszoljon? Egyébként mond az neked valamit, hogy "the real driving simulator"? Köszönöm....
Mi mást mondana az EA egyik fejese???! Hogy a GT5 mindig is sokkal jobb lesz az NFS-eknél.... könyörgöm.... Röhej!
A GT sorozatnak sokkal több tapasztalata van fizika programozás terén. Nfs-éknek rengeteget kell behozniuk. És amíg nem felejtik el a hálivúdi fény és hangeffekteket, az idétlen képelmosódást, addig csak egy arcade ál-szimuláció marad.
Megvan a superlicence is aranyra. Kb. két és fél órája kezdtem hozzá. Nem nagy kunszt: nem kell erõltetni az elõzéseket és figyelni kell a kigyorsításokra. A koccanásoknál meg arra kell figyelni, hogy ne legyen nagy sebességkülönbség, mert akkor DSQ. Azonos sebességnél akár le is tolhatod az AI-t az útról, nem büntet a játék, de ez meg nem egy hatékony módszer. :D
neeeegecizz nem mindenki milliomos, tévhitben élsz
GTR2 OMG. Hát innentõl nemis nyilatkoznék többet, ha ez a hasonlítási alapod. Ezekszerint, gondolom nemigen játszottál GT-vel, vagy ha igen, kihagy a memóriád picit. Soha nem is akart tökéletes szimulátor lenni a GT. Egyébkéntmeg senki nem kényszerít, hogy játtsz ezzel a "szarral" tény, hogy sokáig kellett rá várni, sokaknak nagyok az elvárásai, de nekem csak grafikai téren nem ütött akkorát, de ez is azért lehet, mert idõközben a ps3 elavult, de azért kihozták belõle amit lehetett. Meg általában mindíg új játszok egy játékkal, hogy a pozitívumait teszem elõtérbe, negatívat csak akkor látom meg, ha nagyon zavar, de egyenlõre nincs ilyen. Talán az intro, fura kicsit, és valahogy nemtudom beilleszteni az eddígiekhez.
Én nagy rajongója voltam a GT sorozatnak, de a GT5 szerintem kritikán aluli. A fizika, a hangok, a menü, az online rész, az egyjátékos rész mind egy rakás szar. Iszonyat csalódót és mérges vagyok. Ha a GT5 Prologue-hoz hozzácsaptak volna egy zárt szobás online részt, és pályákat még az is sokkal jobb lett volna. Erre vártunk éveket, és ezek a szemetek ezt adták nekünk. Vicc az egész. A várakozás közben egy csomó jó játékról lemondtunk, legyintve, hogy sehol sem lesz a mi GT5-ünkhöz képest, most meg itt ülök és csak csóválom a fejem, és anyázok magamban. Én azt mondom, hogy mielõtt valaki beruházna egy PS3-ra emiatt, az jól gondolja meg és játsszon vele valahol elõtte. A fizikája, hangjai fényévekre van pl.egy több éves Simbin féle GTR2-tõl. Szerintem ez egy okádás. Elnézést ha valakit ez bánt, ez csak az én véleményem.
akurvaistenit! a végén jól látom hogy az egy escudo pikes peak????? :D
mondjuk aki egy ilyen beszolast komolyan tud venni, annak csak gratulalni tudok. majd pont ok jaratjak a pofajukat akiknek az elmult 10 evben egy darab jo jatekok nem volt pedig minden evben kiadtak egyet.
EA-s arcok elég sok mindent ígérgettek már...hiszem ha látom. Shift szerintem már egész tûrhetõ színvonal volt minden segítséget kikapcsolva, jó nem egy hardcore szim de ellehetett vele játszogatni. Mostani nfs hot pursuit valami borzalom 3 méter után töröltem le az egészet...hogy tud valaki azzal ellenni?
A Shift-et sosem ígérték annak, mikor csináltak interjút a fejlesztõkkel, elmondták, hogy megpróbálnak egy jó egyensúlyt találni a szimulátorozás és a casual-abb igényeket kielégítés között.
Most viszont ezt nyilatkozták: Shift 2 vs GranTurismo 5 "Ha az a feltevés, hogy a leginkább autentikus vezetési élményt szeretnénk vissza adni és annak ábrázolása, hogy milyen érzés egy versenyautó belsejében ülni, akkor azt hiszem, hogy le tudjuk verni a GT5-öt. Ezt biztosan tudom."
Ettõl függetlenül az egész lehet egy bazi nagy reklám szöveg. De a FIA GT1 és GT3 sorozatok azért mégis csak sejtetnek valamit, nem nagyon szokták a FIA lincenszet árkádos játékokhoz megkapni.
Komolyan, azt bárki beveszi még nekik ? :D A Shiftet is szimulátornak ígérték, és egy használhatatlan árkád fos lett, akkor jött az F1 2010 hogy mekkora szim lesz, megint fos lett. Most a Shift 2 nél még van aki hisz nekik ?
lamerrichard: Én is csak azért vettem PS3-at, hogy tolhassam a GT5-el, persze közben még volt egy pár játék, ami örömet okozott, ezek persze inkább a régi PS2-rõl valók.
Vegyél egy PS3-at, már elég olcsó, ahhoz képes, amennyiért 3.5 éve vettem (GT5P és a mostani GT5 miatt elsõdlegesen), a maradékból meg fejleszd a PC-éd.
Sajnos a GT5-bõl nem csinálnak PC-és átiratot, így marad a PS3.
De a mostani géped is elég jó iRacing, LFS, netKarPro, Race On, stb szimekre, szóval egyenlõre szerintem bõvítsd a gyûjteményed a GT-vel, aztán fejleszd a géped, hiszen nálad gondolom még az NFS Shift 2 is elég szépen fog futni tavasszal (mondjuk lehet ahhoz már a 4870 kevés lessz ha fullon akarod tolni), amit a fejlesztõk most elõször komoly szimulátornak ígérnek, FIA GT1 és GT3 versenysorozatokkal, a sikeres SimBin-féle GTR szimulátorok mintájára.
Richard Burns Rally, és rFactor-t játszol leginkább, és fejlesztenél gépet majd 100 ezerért? o.O kárpótol a ps3 hidd el, és most úgy is virágzik a konzol játékipar, szóval nem bánnád meg
Ha veszel egy PS3-at és egy GT5-öt az legfeljebb 90e ft. Ha nem tetszik kb 5e bukóval tudod eladni. A 280-300 ezer instant bukó, ahogy kiadod a kezedbõl gépfejlesztésre :DDDD
Megtalálni megtaláltam, nincs ezzel semmi gond, csak nem találja egymást a PS és a PSP... ez a baj :) USB-vel össze van kötve aztán nem is ír semmit a könyv, csak ennyit kb. (jó lenne ha a karrierbe lehetne rakni a kocsikat szükségem lenne rájuk így az elején :) )
Visszaolvastam jó sok HSZ-t de nem vettem ki rendesen a választ arra amikor valaki kérdezte hogy megéri-e venni egy PS3-at ehhez a játékhoz.
A kérdésem nekem is hasonló lenne. Én PC "fan" vagyok szóval nem volt elõtte sosem konzolom, és G27-en nyomom a szimulátorokat, bár leginkább a Richard Burns Rally-t, és rFactor-t. Látván a képeket, videókat, és sok "jó" hírt a játékról megéri-e egy PS3-at venni ehhez a GT5-höz? Vagy meg inkább érdemes a 280-300 fontot gép fejlesztésre költeni?
Elméletileg jövõ héttõl kapható itthon is a Collectors Edition, ugye? Hol érdemes venni?
A fõmenüben az "Options"-ban (vagy GT módban a "My home settings -> Options") legalsó menüsor (Miscellaneous) utolsó menüje a "PSP System" (Import Gran Turismo for PSP system Garage data).
Gondolom, ami adatot be tud húzni a PS3, az Arcade módban a "Portable Garage" fül alatt megjelenik.
(Tesztelni én magam nem tudom, mert nincs PSP-m, de kezdene keresni, mikor az Optionsbõl rányomok a PSP System-re...)
en meg nem (nincs meg itt a gt5) de majd tervezem. hol akadt meg a folyamat? psp-sben mar lattam h options-ben ott van a transfer car collection data, gondolom kabellel ossze kell kotni a ps3-al addig, gt5-ben hogy kozben hova kell nyomni azt nemtom.. remelem a regio nem kavar be, mert akkor valoszinuleg beszopnam en is.
Egyenlõre nem sikerült a PSP-s garázst összekombinálnom, a PS3-mal.... Valaki próbálkozott még ezzel?
Hogy szar a GT5 törésmodellje? Aha-aha! link Elõbb meg kéne tanulni vezetni.
Van még G25 is, én még a nyáron vettem 42e-ért. Tegnap is néztem az árgépen, még ugyan ennyi volt, ma meg már 64e a legolcsóbb. Karácsonyra direkt felnyomják az árát.
ja, azthittem ez alap :) A magamfajta kezdõkbõl azért biztos van egy pár, és ha más nem legalább a level alapján jó lenne, ha csoportosítani lehetne a futamokat. És nyílván a profiknak sem lenne ez haszontalan