G25-ön van egy forgókapcsoló, ami kapcsolja a váltókart H-elrendezés, és szekvenciális között, ezt a játék is figyeli, tehát ha H-módban van a váltó, akkor a kormányon lévõ fülek nem mûködnek. Mivel a G27-en nincs ilyen kapcsoló, gondolom ez okozza a problémát, teljes játékban biztos orvosolják majd, pontosabban remélhetõleg kibõvítik a kormány beállításait.
Sziasztok! Ma végre megérkezett a G27 Rákötöttem azonnal PS3-ra,gran turismo 5 prologue,de nem akar az F1-es váltókkal váltani,a rendes kéziváltóval viszont mûködik.A Need for Speed Shift-el pedig egyáltalán nem mûködik a szett.Ha valaki tud megoldást találni a problémámra,leírhatná,megköszönnöm:)
Viccet félretéve nem lehetne félretenni ezeket a gyerekes ellentéteket?? Pláne hogy nem is kapcsolódik a témába....
Nem tudom ki irta,h erre inkabb nem reagal semmit eloszor te csodabogar.DE mikor ezt olvasom "-nem a tipikus suttyó, tahó, türhõ bunkók vennék ezeket, az esetek 90%ban"
Nah itt ugy dontottem, hogy az ertelmi szinvonalad nem haladja meg a nullat es egyet fujsz,mint bodri, sajnalni semi tudlak!! BErogzodott a fejedbe ez a bmw utalat vagy a csoda ismeroseii mind parasztok es innen radragadt ez.. Orulnek, ha lehetne vkit tilto listara tenni es nem latnam mit ir!!
Nyílván az is szerepet játszik benne, hogy nem tetszett a többi gyárnak, hogy õk voltak a legnagyobbak, de õk is hibásak ebben legalább annyira, mert hagyják, hogy ezek a hibák megtörténjenek. Csak egy példa: Mindenki jól tudja, hogy a francia kocsinknak van a legrosszabb váltója, az aygo-ba mégis beépítik õket, meg is lehet nézni a népítéleten, hogy szinte csak a váltóval, kuplunggal van baj. Aztán lehetne még említeni számtalan példát másoktól, akár a hondától is, mi a francért kell kínában, törökországban gányoltatni a kocsikat.
Sajnos a japán autógyártás fénykora már lejárt, oda a megbízhatóság. És, hogy miért? A kapzsiság miatt, mert még a csavarokon is megpróbálnak spórolni.
"Amúgy furcsa, hogy a lexust isteníted, épp most égették be magukat már megint. A Toyotából lassan a Legszánalmasabb japán autógyártó válik." Temeg benyeled az egészet... Ezt akármeilyik márkával meg lehetne csinálni, valakinek nem tetszett, hogy a Toyota a legsikeresebb, és most lejáratják...
"elismerheted,hogy nem élmény 60 lovas kocsikat vezetni a gt-ben" nooooo! Daihatsu Midget FTW! :D Viccet félretéve én elvagyok velük, bár tény, hogy kicsit sok Kei car van benne, de ezvan, nemkell megvenni, nemkell menni vele. Nagyvalószínûséggel, ha kivennének 20 ilyet, nem raknának be helyette 20 Ferrarit, szal remélem érthetõ mire akarok kilyukadni. :D
A játék elsõsorban a japán piacra készül, ahol ha hiszed, ha nem nagy igényt tartanak rá, hogy benne legyenek ezek a 600 köbcentis " fostaligák" természetesen komoly belsõ nézettel .
Amúgy furcsa, hogy a lexust isteníted, épp most égették be magukat már megint. A Toyotából lassan a Legszánalmasabb japán autógyártó válik.
értem értem,akkor ezekszerint tényleg rosszul értelmeztem. te is tudod miért van vele Bmw-vel a drift,mert viszonylag olcsó alap,beledobsz egy v8-at, és már elég sokmindenre elég. ráadásul a fele mezõnynek szerintem kiskorában az e30 volt az álomautó,15-20 éve itthon nem volt annyira ismert az ae86 és társai. a drift témát itt lezárnám,számomra nem sport,nem verseny,inkább egy show az egész. a gt5ben,meg úgy az összes gt-ben én se bánnám,ha lenne több idõs Bmw,nem csak az agyonajnározott e46 M3 és társai,ha már televan ezekkel a kis japán kocsikkal,amiknek a játékban igazából nemsok értelme van,ezt te is elismerheted,hogy nem élmény 60 lovas kocsikat vezetni a gt-ben,de szinte még 150 lóerõset sem...az hogy a Bmw-ket suttyók veszik,szintén nem feltétlen igaz,persze az e36-ok 90%-a ilyen kezekben van sajnos,mostmár lassan eljutunk oda hogy az e30- érték lesz,és olyan veszik,aki kezdeni akar vele valamit,nemcsak a falu vagánya szeretne lenni. de attól mert idióták veszik,és idióták használják,nem a kocsi a hibás szerintem :) valamit még akartam írni,de már elfelejtettem , szóval most legyen ennyi,nem akarok vitázni,csak nem szeretem ha fikáznak eszeveszetten egy márkát,legyen az Bmw , vagy valami japán,mert én mindezeket szeretem,ha már fikázódunk,legyen az francia :P de ott is vannak jók,mint mindehol...
Nem azért utálom, mert a japánt szeretem...szövegértelmezés? Most nagyot csalódtam benned, anno becsültelek:( Tudod, az a szánalmas, hogy ide kis hazánkba is becsurrant a drift nevezetû dolog, ami ugyebár japán gyökerekre tekint vissza.Semmi bajom nem lenne az E30/36 párossal, ha -nem a tipikus suttyó, tahó, türhõ bunkók vennék ezeket, az esetek 90%ban -ha nem állandóan ezeket kéne nézni, a JAPÁN sport színpadjának közepén -ha nem versenyeznének olyan tahó módszerekkel a pályán, ahogy (befékezek tsuiso csatában vezetõként, hadd csúszzön le a mögöttem lévõ az ívrõl) Arról nem is beszélve, hogy az egész MDSZ nyalja a picsájukat, olyan szabályok születnek. Szóval lehet szeretni az E30-cat nyugodtam, de felhívnám a figyelmed, hogy mi indította a vitát... "Gondolom, ezek a nem annyira ismertebb autók az a 800, többsége japán fostaliga lehet, ezek a 60 lóerös kis suzukik, toyotak meg mittudom én , még a 90es évekböl."
Szóval olvass, és láss, hogy ki fostaligázik elõször. Remélem te megérted merõl vakerálok, és nem vagy olyan hihetetlen madár, mint a két ökör. Peace.
attól mert drift-en sok az e30, még nem szar autó. szánalmas ez a japán mániád,és bmw utálatod. nemkell utálni,attól mert neked a doboz japó kockakocsik jönnek be ;) ennyit a színvonalról...
Ja, végülis tök menõ telepi hulyéknek való téma, "hörrráááá jeee én vagyok a király".Kösz de nem. MDSZ rendezvényre is kimegy az ember, aztán a 80% E30...
Nem nezem le mas autot, de szar suzuki meg japan fos meg tok mind1 milyen gyartos 80 Le ki a faxt erdekel, plane a tetves belso nezet konyorgom! Menj roncstemetobe es ullj bele majd elvezkedj!!!
Mit is várhatna az ember, két, bajor M-es logós tagtól Képzeljétek el, valakit érdekelnek a JDM autók, még akkor is ha nem túl erõsek és gyorsak. A felesleges szarok az E30nál kezdõdnek, ha már itt tartunk.Nincs is a GT-ben:P
Engem is megszoltak multkor, mikor 80-120 Le autokat leszaroztam, de direkt nem szoltam aztan csak megszoltak teged is, pedig teljesen igazad van tok folesleg bele sok szar! :) Kit erdekel talicska belso nezete! :) En melletted allok! :)
Melyik része nem nem akceptálandó részedröl? Az, hogy japán fostaliga? Hát egy suzuki cappucino, meg a daihatsu shunamuna, nem hiszem, hogy sok embert felizgatna. Az én kedvenc autóm, a Lexus Is-f, na az éppenséggel japán ugyanugy, csak nem konvervdoboz... Én nem az AE 86 odat szidtam, hanem ezeket, az értelmetlenül belepakolt autókat, amiket senki nem vesz meg.
"Gondolom, ezek a nem annyira ismertebb autók az a 800, többsége japán fostaliga lehet, ezek a 60 lóerös kis suzukik, toyotak meg mittudom én , még a 90es évekböl."
Nekem ezt egy Gran turismo mániákus srác mondta, én a hozzászólásomban le is irtam, hogy "ha ez igaz" pont A másik, hogy engem nem érdekel különösebben, menniybe kerül, 2 kattintás és ki irja goog-le ha annyira foglalkoznék vele, de igy is sok már, a be fektetett pénz szerintem. Ideje kiadni és aratni vele pont
Tök felesleges itt vitatkozni, te sem, és senki más sem tud szimpla adatoknál többet... Mindenesetre én mondhatni fanatikus vagyok, mindegyik GT megvan, és a legösszetettebb, és legjobban megcsinált autósjáték számomra, és valószínû az 5 is az lesz...
és most hiába legyintenek sokan arra, hogy 800 autóban nem lesz mûszerfalas nézet -az igazság az, hogy ez eddig minimum elvárás volt, ha csak néhány hónappal ezelött mondtam volna ilyet, mindenki körberöhögött volna, szóval, tetszik nem tetszik, ez bizony ciki
Azért várjuk ki azt a 200 autót, mert ezek többsége versenygép lesz, ahol rengeteg azonos típus lesz amik csupán a külsõ festésükben fognak különbözni, és nem csak a törésmodellben lesz különbség, hanem a fizikában is, pl. csak prémium autóval lehet felborulni
Akár, de Poliphony nem tenne olyat, hogy a többi 800 sokkal szarabbul van kidolgozva... Valószínû átlagban észre sem lehet venni a fizikában a különbséget, csak az a ki nagyon bele akar kötni. Lehet, mért ne lehetne belekötni, csak sajnálom azokat akik megveszik annak ellenére, hogy fikázzák, én inkább élvezem, mint mindíg :D
Ahogy én olvastam a gt5 eddig, 1 milliárd dodóba került. (ezt régen olvastam, azota már lehet több is van) Na most, ha ez igaz, akkor én se mennék tovább és csinálnék még+ 800 autóhoz cockpit nézetet, amiket, lehet meg sem vesznek legtöbben. A törésmoddelröl is ugyanezt hallottam, hogy az is csak 200 autónál lesz. De könyörgöm, már ha csak 200 autó lenne is kegyetlen soknak mondhatnánk azt is ilyen kidolgozott autóknál! Életedben nem fogsz 1000 autót kipóbálni amugy meg.. Gondolom, ezek a nem annyira ismertebb autók az a 800, többsége japán fostaliga lehet, ezek a 60 lóerös kis suzukik, toyotak meg mittudom én , még a 90es évekböl.
Ombika, áruld már el, mi olyat írtam ami szerinted puszta kötözködés és semmi köze a tényekhez? a 200 mûszerfalas belsõt vagy a 800 standard autót fájlalod, amit korábbi részekbõl emelnek át némi tupírral?
Most viszem a prologue-t. Lenyûgözõ játék, nagyon élvezetes, odatapaszt a tv elé! Egy-két olyan hiba azér van benne, hogy japanese versenyen kell menni, azthiszem B Class az events-ben és R35tel nem mehetsz, Lexus IS-f el szintén nem. Na most ez eddig ok, ugye ez a két autó nem a lassúságáról híres. Nézem, lehet menni Evo-kkal, R34-el, a két Subaru-val, meg még pár gyengébb Japán autóval. Mondom, jolvan veszek egy evo X et és rajthoz álllok. Ez, az utolérös verseny fajta.. Nézem az 1. egy Honda NSX... ergo, akkor mér nem lehet az r35-tel meg lexus-al menni? Ez az agyamra ment...
Igen, mert eddíg mindíg így volt, a fizika semmit sem fejlõdött az elsõ rész óta, csak grafikailag javítgattak
Nemtom mit kell lovagolni, eddíg is így volt, nem mindegyik autót modellezték pontosan, de attól mégis jó lett a fizika, legalábbis soha nem panaszkodtam rá.
Csokken az erdeklodes, loool nezd meg a mostani videokat es bejenletesekt , hogy miket fog tartlamazni. Nem hinnem, inkabb megjobban rakattantak emberek! :D
Szerintem meg csipkedhetnék magukat, mert most már ott tartunk, hogy csökken az érdeklõdés, és leginkább csak a kemény mag ronyózik azon, hogy mikor jön ki a játék. A nem sokkal szarabb graffal rendelkezõ játékokat, meg öntik a népre (neveket szándékosan nem írok)... szal nem tom mi tart 7évbe egy nyomorult játékon. Ha meg annyira bonyolult és idõigényes a kidolgozás, akkor miért nem dolgoznak többen a fejlesztésen, sztem nagy kasza volt a többi rész így elbírnák.
Igen, de ahogy állították, gt4ben annyi poligonból állt egy verda, mint gt5ben egy motorháztetõ. Lehet maga a jármû "scannelése" is új, és más színvonalú, ergo kezdhették újból az összeset.
Valószínû az a különbség, hogy azok valóságban is mért adatok alapján beállított korrekt értékek. Ezért tart egy autót 3 hónapig lemodellezni. A többi gondolom nem esett át ekkora mustrán, csak a megadott technikai adatok alapján lõtték be a többi verdához képest.
Csak 200 autóban lesz "cockpiT" nézet, és a fizika is jobb lesz ezeknél mint a többi 800-ban, én ezt olvastam, és ha ez tényleg igaz akkor nálam felejtõs ez a játék, nevetséges öszvér megoldások. Mi az, hogy jó fizikájú meg kevésbé jó fizikájú autók?
Konzolos szoftvergyártók még nem jöttek rá, hogy nem kormány tipusokat kell támogatni, hanem tengelyeket és gombokat, milyen érdekes, hogy a Pc-s F1 2002 100% támogatja a G25/G27-t (vagy amit rádugsz), pedig még halvány gondolat sem volt ez a kormány amikor a játékot kiadták.
Én használtam egy ideig Driving Force GT-t, minden játék kezelte, teljes támogatást kapsz hozzá a logitechtõl szoftver/driver szinten. Soha semmi gond nem volt vele, tartós kis szerkezet, viszont g25/27-hez képest azért elég gagyi, fõleg a pedálja.
Az, hogy más játékokban szar a kormány kezelése, az nem a kormány hibája, hanem a játéké. Igen, a Shiftben, Gridben is sokkal bénább a force-feedback mint a GT-ben, de ez a G27-el sem lesz jobb, sõt, annak egyetlen plusz funkcióját sem fogják kezelni.
Vedd meg a GT kormányt, nincs nála jobb választás ár/érték arányban.
Megszeretném venni az official gran turismo ps3 wheel-t egész jóárban van de félek, hogy nem fog tökéletesen müködni más játékoknál, nézegettem a neten 1-2 külföldi fórumot és volt olyan aki azt írta hogy más játékoknál feleolyan a vezetési élmény nyújt mint a gran turismonál, vagy esetleg müködés képtelen a kormány, pl grid, nfs shift, dirt2, ez menniyre lehet igaz? Érdemes ezt megvenni mert tökéletesen használható lesz a jõvõben más játékoknál is vagy okosabb döntés lenne ha beruháznék egy logitech g27-esre ?
Mond a pályát és az idõt! Megnézem én is, hátha sikerül a Nür II-vel megverni! :P