háááát. gonosz leszek. Kicsibe átméretezve nézhet ki így :D
Sajnos rohadtul nem így fog kinézni, hanem tele lesz recékkel és simításra váró élekkel. Prologueról is jöttek a csili-vili képek, aztán elsõ indításnál meglepõdik az ember.
Nem a nokával van a gond, hanem azzal hogy a ***** tré b*szik behozni a firmware frissítést. Manuálisan megoldottam hogy nem elgyen ilyen gondom, de azóta volt szerv´ízben és visszarakták a gyári fw-t ami kb 1.5 éves, és xar... nah mindegy...
Az SSS kategóriájában tényleg jó, de azért sok benne a megalkuvás és a kényelem... Ugyanennyiért lehetne erõsebb, könnyebb, és kevésbé jó hétköznapra... Japóknál pedig csak 5ajtós van.
Csak pl a GT-ben elfogadhatlan lenne 100-200 autó... Most pl elkezdtem a 4-et tolni elõlrõl megint, bár sajnáltam 100%-os mentésre deletét nyomni, de ezvan... :D No szal minap azzal szarakodtam, hogy végigpróbáltam az összes -nem verseny GT-R-t, meik megy jobban :D De a kis japán K-car-okkal is szoktam néha menni, muszáj is, mert vannak versenyek ahol csak ilyennel indulhatsz, és ilyenkor jól jön sztem, hogy nem 2 közül választhatsz, és nem egyforma autókat elõzgetsz...
Ezzel egyet ertek,marmint a fizikas dologgal! En se azt mondom,h 1001 Le auto kell bele, mert en pl bmw rajongo vagyok, azt is kergetek az eletben es nekem M3 is eleg, ami ugye 343 Le illetve 408 Le!! TEhat nem kell feltetlen ferrari, sot azokat egyenesen utalom pl....
Mondjuk a 300, vagy akár csak 100 különbözõ autó szerintem nem is nevezhetõ kevésnek...megmondom õszintén, el sem tudok képzelni ezret egy játékban, illetve azt nem tudom elképzelni, mennyi idõbe/"pénzbe" kerülhet megszerezni ezeket. Már a Prologue-ban is a legtöbb kocsim így is csak a garázsban áll, pedig nincs is meg mind (a Ferrari F1 2007 megvétele óta kissé elapadt a motivációm, csak a pénzszerzés végett végigvinni megint ugyanazokat a versenyeket nincs nagyon kedvem)
Amúgy én is szeretem a gyengébb autókat, nem is "retkesezem" le egyiket sem
Amióta megvan a GT5, a Sporttal mentem a legtöbbet, imádom. Volt szerencsém párszor igazit is vezetni, belehabarodtam rendesen.
Felesleges autókhoz visszatérve elég relatív dolog, hogy mit nevezünk reteknek, adott pályán lehet nagyobb élményt nyújt egy gyengébb, de lelkes autót vezetni, mint egy erõs birodalmi lépegetõt.
Ettõl függetlenül én mindig azon a véleményen voltam, hogy legyen nagyon kevés autó, illetve tartalom, csak a fizika legyen rendben.
Fogalmam nincs, mi az az SSS, de ez az én mûveletlenségem :)
Nem vagyok lusta, csak napi 8 órában PC-ket és a hozzápiszkáló, de hozzá nem értõ júzereiket rugdosom távolról, ezért kicsit a nõgyógyász vs p1na esete forgott fenn, mikor leszámoltam az itthoni játékos fostalicskával.
Abszolút egyetértek amúgy, nyilván semmi szimuláció nem lesz 100% - szerencsére, addig jó, míg az autós játékokban az ütközéskor a player nem sérül (de a next-gen konzolokon lehetne mondjuk kisebb áramütéssel büntetni......na jó, inkább ne).
Ha igaza van #1592-nek, akkor viszont a teljes GT5 tényleg nagyon nagyot fog ütni. A majd' 1000 autó viszont tök fölösleges SZVSZ. Még a fele is sok...
Volt bizony. A GT4-ben a Nürburgringi Formula GT futam gigantikus szopás volt, kb 20-adjára sikerült megcsinálnom, mert mindig szarrákoptattam a gumikat, de volt, hogy kis trükközés után nem tartott ki a végéig a benya se.
A GT5P (és valószínûleg a teljes GT5 is az lesz) egy nagyon jól megcsinált "arcade" autós játék, szerintem egészen addig, míg üzemanyagfogyás, gumikopás, mûszaki hiba, törés nincs benne, addig nem beszélhetünk szimulációról...ilyen szempontból például szerintem az F1 CE sokkal inkább szimulátor; a GT5P vagy a Ferrari Challenge törés nélkül olyan, mint egy repülõszimulátorral no crash módban.
Repszimet konzolra gondolom fõként a billentyûzet hiánya (+ szûk potenciális vásárlóréteg) miatt nem csinálnak, de az autózást simán le lehetne rendesebben is szimulálni - egy autó irányításához szükséges gomb- és tengelymennyiség rendelkezésre áll, a PS3 processzora biztosan képes lenne LFS szintû fizikára is, a GPU meg teljesen élvezhetõ grafikára képes.
Inkább lenne benne "hardcore" fokozat, és lehetõség a beállításokat lejjebb venni, mint ki sem dolgozni ezeket.
"Elég durva hogy tényleg úgy viselkedik az autóm az életben mint a gt5ben."
Mid van IRL, Suzuki Cappuccino? :)
E logika szerint akkor az LFS - ami jobb, mint a GT5P - élethûbb, mint az igazi vezetés?
Amúgy én is legfõképp a GT5(P)(meg általában, az "autós" játékok) miatt vettem PS3-at, a PC-t meguntam, hogy folyamatosan így driver, úgy registry stb., + rugdosni meg upgradelni kell, hogy menjen.
Köszi az infókat. Csak megvettem tegnap... Háát azért az LFS fizikától elmarad, de tényleg közel van, és konzoltól pedig pofaszaggatóan jó. Elég durva hogy tényleg úgy viselkedik az autóm az életben mint a gt5ben. A G25 probléma azért annyira nem gáz, mert váltani lehet ugye kuplung nélkül is. Ellenben ha bekapcsolom a kontrollerrel, akkor meg olyan mint 2 állapotú lenne... A grafika elsõre hihetetlen, utána ahogy látszik a háttér elnagyoltsága, már inkább csak a jó kategória. Az autók modellezése viszont már durván carporn kategória. :)
deep: látom nem játszottál még szimulátorral pc-n, vagy ha igen nem a szimulációt keresed, hanem az élvezetes vezetést... mellesleg ha van egy jó fizikai motorod, és egy átlagosan lemodellezett mûködésed, akkor már csak a jármûvek tulajdonságai alapján is érezhetõ különbséget kapsz...
És miért tart eddíg elkészíteni? Valószínû, hogy ne legyen "egyenfizika" legalábbis tök más minden autó, mindíg is így volt. Nem egy vér szim, de nem is árkád, és a 2 közül a szimhez áll közelebb szerintem, ezért is szeretem, meg a precízsége miatt, minden egyes apró részletre odafigyelnek, és ez tetszik...
Szerinted egy játékban, amiben 1000 autó lesz, mennyire lesz egyenfizika?:D Mindazonáltal, ezzel együtt is többet ér a GT5 és a PS3, mint az összes PC-s szim együttvéve.
LFS viszi a pálmát, legyen szó bármilyen konkurensrõl fizika terén. GT5 Prologue-t közvetlenül az LFS mögé helyezném, közel sem olyan természetes mint az LFS, mégis utána a legjobb ami létezik. Teljes játékról nem tudunk nyilatkozni, bár hétvégén valamilyen rendezvényen ki lehetett próbálni a Nürburgringi pályát az ott zajló 24 futam apropóján és szerintem így szemre megállapítható, hogy sokat fejlõdött a cucc. G25-el annyi gond van Spec III-ban, hogy ha kuplungot akarsz használni, akkor minden alkalommal, mikor megkapod az irányítást a verseny elején, meg kell nyomni a háromszöget(vagy valamelyik gombot a kormányon, még nem jöttem rá, hogy melyiket kéne) ahhoz, hogy kuplungot használni lehessen. Egyébként teljesen rendben van, forgási szög állítást nem találtam még meg, de az lehet az én bambaságom.
Szerintem a konzolon a legjobb a GT5, nem tudok viszonyítani mert nem ismerem a PC-s szimulátorokat, de ha állítok camber angle-t vagy éppen fékerõt, ezeket mind megérzem az autón...
Üdv, ps3-on filózom, pont a gt5 miatt. Pc-n szoktam versenyezgetni lfs-el, race2-vel, rfactorral. Mennyire gáz a fizika? Visszaolvasva eléggé lehúzták páran a játékot. Kb. annyi elvárásom van hogy az LFS-el legyen összemérhetõ a fizika, tehát nem olyan, jobb, hanem valami hasonló. Reálisan válaszoljon a visszaváltásokra, érezhetõ legyen miért elsõ, hátsó vagy 4kerekes egy vas, ne legyen a verdáknak "egyenfizikája". Olvastam hogy G25-el vannak gondok, ezt a spec III-ban nem javították még? köszi.
Hát nemtom hogy lehetne kikerülni a sok dodgemes faszt, talán teljesben a sérüléssel kiüti magát is, vagy mittomén... Mindenesetre ez így télleg élvezhetetlen...
Szerintem teljesen korrekt a cuccos (a teljesbe gondolom sok mindent javítanak), jó átmenetet képvisel az arcade-simulator között. Én GTR2-õzni is szoktam, az is jó, de már a GT5P-vel is ellehet hülyülni.
Más: a 3. rész tényleg elég elkapkodott volt, megvan az is meg a 4 is, a 4 mérföldekkel jobb, sok autó, korrekt fizika, nekem a photomode is bejött, szóval az jól össze lett rakva.
Kicsit eltúloztam a dolgot, aláírom, biztos, hogy egyik legjobb játék lesz a teljes változat, viszont ez a Prologue ez jobb lett volna, ha el se készül, természetesen megértem a hatalmas üzleti fogást mögötte, viszont más egyéb hasznuk nem hiszem, hogy származik belõle.
Igen, mindegyik fejlõdött, soha nem volt visszalépés, mikor megjelent, mindegyiktõl összefostam a bokám, persze most így utólag a 3 azért picit gyengébb volt nekem, ott meglátszott hogy sürgetett az idõ, hogy launch cím legyen a ps2-höz...
Szerintem mar a GT5P is sokat fejlodott 4-hez kepest, probald csak a driftet, mar van koze a valsoaghoz es meg mennyi lesz mire megjelenik. szerintem buntetni fog es KESZ!!!!
16 player-es online, 70-nél több autó, 6 pálya, 60 fps. Én fizikát, irányítást, grafikai fejlesztést itt nem látok leírva.
Mindegy, kár a szóért. Nem kötelezõ játszanod vele!
Játékmenet? "improvements to the gameplay" Ez mit jelent szerinted ? Nem akarom darabokra bontani, fejlesztés volt és kész.
"The "Spec II" version was released in North America on April 15, 2008 (Blu-ray Disc) and was released on April 17 (PlayStation Store). The Blu-ray Disc version added value with an exclusive GT-TV video feature called "Beyond the Apex".[13]
The latest update entitled "Spec III" added new BGMs, cars, and further improvements to the gameplay. A separate disc was also released (only in Japan) to coincide with this update that included all updates including Spec III.
Gran Turismo 5 Prologue Spec III features 16-player online races, over 70 cars (including tuned cars), 6 tracks, 12 layouts, a 60 frames per second frame rate (during races, replays are displayed at 30 frames per second) and LPCM 7.1ch high definition sound.[14] Contents [hide]"
Remélem igazad lesz!!!! Csak ahogy az szokott lenni a várakozással idõarányosan az elvárások is megnõnek, és 6év alatt volt idejük! Úgyhogy remélem az nem csak fals infó, hogy 3D is lesz benne...
Ha mar igy gondolod, h rakas szar, akkor szerintem neked kar erolkodnod a GT-vel es terj at pc-re !!!! Amugy probaltad mar forzat? :) Mondjuk pc-n rengeteg jo szim van, lfs,rbr,rFactor!!!
Úgy gondolod, hogy az alábbiakban felsoroltak egytõl egyig orvosolva lesznek a teljes játékban? Magyarul kiadtak egy kalap szart a teljes játék népszerûsítése érdekében? Érdekes marketing fogás.
Hát nemtom, nekem a 3 ponthogy nagyon elkapkodott félkésznek tûnt, a 2 után nagy volt a visszalépés, de a 4 az hozta a formát, sok újítás, igaz a racing mod. még mindíg hiányzik a 2 óta... Talán ezértis húzzák az 5-öt, hogy ne legyen elkapkodva...
Éshogy a 3-ról miért beszélek így? Hány autó van benne? 150? Hány újdonság van a 2-höz képest? Semmi, csak a grafika...
Én ugyanígy jártam, jó áron hozzá tudtam jutni egy ps3-hoz így nyugodt szívvel, legbelül még a kudarc gondolatát is kizárva vágtam neki a tesztelésnek. Szimulátor fanatikus vagyok, ez a mindenem. Rögtön az elején jött némi csalódás, valahogy nem simulnak úgy az élek, mint a videókon, emellett természetesen lélegzetelállító grafikát produkált a játék. Azonban a játék fizikája elõtt teljesen értetlenül álltam és állok továbbra is, hogy miként lehet valamit ennyire elrontani. NFS Shift szag járja át az egészet, minden erõltetett és olyan "valami hiányzik". Multi annyit sem érdemel, hogy szót ejtsünk róla, random összerak emberekkel, egyszerûen nevetséges, nulla az egész, ha az ellenfél levágja a kanyart akkor a játék automatikusan gázelvétellel bünteti, ami már önmagában tönkreteszi az élményt, viszont ami még súlyosabb, hogy a többiek számára arra az idõre átlátszóvá válik. Kérdem én, miért kell egy valóságra törekvõ gigantikus nevet agyonvágni ilyen arcade játékokra jellemzõ f.szágokkal? Jobban jártak volna, ha bele se rakják a multi részt. Mesterséges intelligencia úgy rossz ahogy van, csúnya vége lenne, ha ennyire segghülyék lennének az emberek. G25 kormányt kezelte a játék mindenféle beállítás nélkül, viszont az a dolog, hogy a kuplung használatához minden verseny elején az irányítás megszerzése után meg kell nyomni a háromszöget, ez valami elképesztõ. Nem kell kifejtenem, hogy milyen akrobata mutatványt igényel a kontrollerért nyúlni, miközben váltani is kéne, de kerülje is ki az ember az elõtte haladót. Indulásnál még egy idegesítõ dolog van, ami eddig inkább plusz volt mint mínusz, ez pedig a repülõ rajt...minden restart után figyelni kell rá, hogy a H-váltó ugyanabban a fokozatban legyen, mint amiben megkapjuk az irányítást. Hosszú távon borzalmasan idegesítõ.
Sajnos én úgy látom, hogy kutyából nem lesz szalonna, nálam már az apróhirdetések között van a ps3.
Sajna én is egyre jobban kezdem így gondolni... Elcseszik az egészet!!! Tegnap délután volt egy kis szabadidõm szépen sorban az eddig kijött összes résszel játszottam egy kicsit, és rá kellett jönnöm, hogy az eddigi legjobban sikerült szvsz a 3.rész. Ott már érezted, h Ps2-n játszol, és egyáltalán az elvártaknak megfelelõ volt a játék!! Szemben a 4. résszel amire szintén évekig kellett várni (szvsz). (A 3.rész 2001-ben jött ki ha jól tudom.) Ma már 2010 van a PS3 3-4 éve piacon van, már kijött belõle a Slim verzió ami mindig a széria vége felé kerül piacra, de GT5 még sehol! A buta prologueot már rojtosra játszottam, 100x meguntam már az online hülyeségek miatt... De mikor lesz már GT5??? Ja és ha kidobják is nagy kegyesen akkor is még várnunk kell mert ide jön utoljára szokás szerint! Mire várunk már 6éve ami könnyedén 7 is lehet??!
Pár napja van ps3 mam kb csak a gt5 miatt szereztem be és meg kell mondjam h csalódnom kellet. Xbox os voltam de csak forza 2 öztem rajta , a forza 2 még mindig jobb mint a proluge igaz ez még csak egy 2 éves demo remélem az eredeti jobb lesz.Béna a fizika kicsit nekem árkádosnak tûnik , de a kocsik szépen megvannak csinálva.A Londonos pálya akár egy ps2 es játék texturával nevetséges. De ettõl függetlenül biztos h megveszem a GT5öt.
Így van sajnos, fabatkát se ér a multi része. Remélem a teljes játékban már nem így lesz és oda lép majd be az ember, ahova akar.
A 16 fõs multi is marhaság, online az emberek 2-5 körös versenyeket játszanak max, 16. helyrõl nincs is értelme elindulni, hosszú versenyek pedig rendre szétmennének, az indulók 80%-a kiszállna még az elején.
pontosan! és beadod a prológot... sõt, tulajdonképen beadod a prológot és kicserélik neked eredeti full GT5-re, ráadásul a special edition 3 blu-ray-es kiadásra
egyébként a véglegesben lesz lehetõség haverokkal versenyezni, vagy csak ilyen véletlen összesorsolás lesz ott is?
uu, de felbosszantott ma a játék... online verseny... az egyik butaarcu nekem csattan hátulról szándékosan, kirepülök a homokra, erre még én kapok shortcut büntetést, az meg vígan elhúz... remélem a véglegesben megoldják még ezeket a problémákat, mert sok a köcsög :)