Lehet láma kérdés, de faq híján megkérdezem: Logitech g25 kompatiblilis e teljes mértékben a játékkal (jelenleg prolouge)? Kuplungot és a H váltót be lehet állítani?
Most megnéztem és a GT3-ban is csak 20 helyszín volt. Viszont a Forza 3-ban is csak 19 van. Még mindíg a GT az ász. A 40 terep (rallyt levonva) nekem is bejönne.
A GT2-ben is kereken 20 pálya volt (és annak 50 variációja) és hogy el voltunk vele. Majd lesznek DLC-k és a GT6-ra meglesz a 200 helyszín is.
20 különbözõ pályával illetve azok vonalvezetéseivel felgyújtanám magam. Rallyval+valós pályákkal+GT hagyományos pályákkal együtt 20? Remélem nem így lesz...
Layout = pálya? Nem! 70 vonalvezetés. Ha csak 3-4 verziója lesz egy pályának, akkor már meg is van a 70 vv. Nürburgringbõl és Le Mansból alapból van 5-5 vonalvezetés. De remélem neked van igazad, akkor fizetek egy sört. ;)
20 kölönbözõ környezet/ország van, nem pálya. A fordításból nem derül ki. Pálya 70+ lesz.
A Nascarról meg csak annyit ír, hogy nem lesz benne nyilván az összes versenyzõ, pálya, csapat stb.
1. When asked about the number of tracks, Yamauchi reiterates the mysterious “20 different environments” and “around 70 different layouts”.
2. The entire NASCAR roster of tracks, teams, and drivers will not be in the game.
Tudja valaki,hogy a GT5P-ban a "Dealership"-nél miért van egy pár Event zárolva???Hogy lehet õket megnyitni?
Még jó, hogy az lenne a lényeg, hogy sérülés nélkül kellene körbejutni a pályán. :) Ez arra tökéletes lesz, hogy aki marha vérpistike, annak lenullázódjon az autója, és megálljon :D
Olvasgattam az autótörésre érkezett reakciókat, hát nemtudom mit vártatok néhányan ez flatout, crashday meg grid meg még mittudoménmi. Itt nem a törésen van a hangsúly hanem a köridõkön, és sérülést csak a test test elleni küzdelmekben lehet szerezni, vagy hasonló városi pályákon ha falnak löknek, de akkor sem frontálisan a falnak. Ha a törésmodell a szempont nézzetek más játékot, én már ennyi töréssel is bõven elégedett vagyok csak a többi legyen olyan amilyet várok.
én ettõl sajna nem ájultam el. Kicsit mintha lepattanna a falról, az a motorháztetõ meg ahogy végig áll... hát érdekes :S
“I really understand that lots of people are interested in GT5, and we will do everything we can so that the game is released quickly. But we are focusing our priorities and Gran Turismo will come out on the PSP the 1st of october first. The only thing I want to tell you today, is that GT5 will be released shortly after this date.“
Már jó ideje vagy éve nem írtam itt sg-n egy fórumba sem inkább csak ránéztem a kedvenc fórumaimra, hogy képben legyek ezzel-azzal. Pár hete sikerült a testvéremtõl ismételten elkunyerálni (az utóbbi 1 évben elég sûrûn :-) )a PS3-asát tesztelgetni, ismerkedni vele és többek között a GT5P-t gyúrni, és bár eddig csakis és kizárólag az úgymond nagybetûs és olykor hardcore szimulátorokkal játszottam PC-n mindenféle segítségek nélkül (Papyrus NR sorozat, GTL, GTR2, rF, GPL) természetesen kormánnyal(amíg volt rá idõm) mindíg is szemezgettem és félszemmel irigykedve tekintettem a GT sorozatra. Nem mennék bele a játék mindenre kiterjedõ kivesézésének, aki próbálta úgyis tudja milyen aki nem az már számtalan helyen olvasott róla millió és millió cikket, tesztet. Viszont mostanra teljesen világossá vált, hogy a két konzol, nevezetesen az XBox360 és a PS3 közül az utóbbit fogom választani, (Xbox360-at is gyûrtem mielõtt elfogultsággal vádolna bárki ;-) ) fõként a GT5 miatt. Persze tudom, hogy a végleges verziónak valószínûleg lesznek hiányosságai, apró cseprõ dolgok melyek kicsi szálkák bennem (mert azért 1-2 megszokott dolog hiányozni fog ami a PC-s hardcore szimekben benne van) de összességében az egyik legkiforrottabb játéknak érzem, alapvetõen nem rossz fizikával, élvezhetõ kikapcsolódást nyújtó (gyönyörû) köntösben. Én nem tudnék igazán fikázni (tudom ez nem trendi) semmit ebben a játékban és megmondom õszintén nem is gondoltam, hogy lesz benne bármiféle törésmodell ezért nagyon örülök ennek a videónak. Ha ez a menetteljesítményre is hatással lesz az valóban maga lesz a kánanán. Az autók listája igen impozáns, a pályákra nagyon kiváncsi leszek, illetve, hogy majd lehet-e olyan versenyeket futni ahol lesz pit és személyzet aki kereket cserél, tankol stb.. mint az elsõ bemutató videókban (melyek körül annyi vita és balhé volt annak idején, hogy az ember csak kapkodta a fejét). Mindenesetre én aztmondom várjuk ki a végét, és akkor majd kiderül milyen is lesz valójában a végleges verzió. Viszont egyvalami biztos. Amikor leültem és elkezdtem játszani vele úgy, hogy arra figyeltem minél tisztábban gyûrjek le 1-1 versenyt (ne pedig szalagkorlát radírozással meg mindenféle "okos" trükkökkel) egyszerûen azt vettem észre, hogy nem hiányzott, hogy nincs törésmodell, nem hiányzott, hogy nincs dinamikus napszak, vagy idõjárás változás csakis a vezetés (helyesebben szimuláció) élménye ragadott magával, totálisan "bedarált" és magával ragadott és úgyérzem ez a Gran Turismo lényege ez sikerének kulcsa és ezért meghatározó tényezõ ez immáron 10 éve a Playstation tulajdonosok körében. Úgy gondolom Kazunori Yamauchi (remélem jól írtam) profizmusa és tökéletességre való törekvése élteti a GT sorozatot és ragadja magával azon emberek többségét akik a GT mellett döntöttek/döntenek.
1000 autó? tuti hogy nem lesz benne: fityó, százeggyes, jugó és péglica
Sajna igazad van, én is így gondolom! Ráadásúl ne a GT legyen már ilyen ha éveket várunk rá...
kár érte, eddig legalább bújhattak amögé, hogy azért nincs mert nem akarják beletenni, mostmár egyértelmû, hogy azért nem volt, mert nem tudnak törést modellezni. aki látott már autót törni, vagy egyáltalán van józanesze, az röhög ezen a videón
Végre valami! Jó kemény autók ezek az EVO-k, karc nem volt rajta. :) Ez a felcsapódó mocitetõ dolog, nagy szopó lesz azoknak akik belsõ nézetbõl szoktak vezetni...
Cars 1,000 vehicles 170 Premium new models (full interior modeling, the interior corresponds to vehicle damage) 830 standard models (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over to GT5) (Cars we have seen in GT4 before)
Tracks 60 tracks confirmed with 20 or more to be revealed Vehicle Physics Physics system simulation is brand new Represented is full fall in vehicles (possibly rollover) Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation) Faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model
User Interface The Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color Able to track the movement of Cockpit Camera interface (confirmed in full 3-D. The camera can be fully manipulated and you can opt to have your head tracked by the PSEye)
Az az egy a tuti, hogy a megjelent fullos verzió se lesz a végleges, mert neten úgy is jön még majd hozzá.
Igazából ennyi autó felesleges, fõleg, hogy néhány modell ugyan az, max a motor különbözik. Nem tudom kinek van ideje mindet kipróbálni :D Amúgy én neten keresgélve találtam egy, még 2005-ben kiadott állítólag hivatalos listát, amin kb. 1000 verda szerepel. Vagy az kacsa volt?
PSP Gran Turismo Lista (official) Tekinthetjük vajon GT5-s listának is? Mindenesetre vannak benne üde színfoltok (szvsz). Csak azt nem értem miért nem gurítják már ki a PS3 változatot? Ráadásúl a GameCom-os felhozatalon sincs GT5-rõl semmi... (bár még van azért remény)
RENAULT 5 Turbo ('80) 5 Maxi Turbo Rally Car ('85) Avantime ('02) Clio Sport 2.0 16V ('02) Clio Sport V6 24V ('01) Clio Sport V6 Phase II ('03) Clio Sport V6 24V Race Car ('00) Megane 2.0IDE Coupe ('00) Megane 2.0 16V ('02)
SHELBY Cobra 427 ('67) Mustang GT350R ('65) Series 1 ('03)
SPOON Civic Type-R ('00) Fit Race Car ('03) Integra Type-R ('99) S2000 ('00) S2000 Race Car ('00)
SPYKER C8 Laviolette
SUBARU 360 ('58) Impreza WRX STi ('94) Impreza WRX STi Version II ('95) Impreza WRX STi Version III ('96) Impreza WRX STi Version IV ('97) Impreza WRX STi Version V ('98) Impreza WRX STi Version VI 22B ('98) Impreza WRX STi Version VI Coupe Type-R ('99) Impreza WRX STi Version VI Sedan ('99) Impreza WRX STi Version VI Wagon ('99) Impreza WRX STi Version VI Rally Car ('99) Impreza WRX STi Version VII Sedan ('00) Impreza WRX STi Version VII SportWagon ('00) Impreza WRX STi Version VII Prodrive Style ('01) Impreza WRX STi Version VII Rally Car Prototype ('01) Impreza WRX STi Version VII Rally Car ('01) Impreza WRX STi Version VII Super Touring Car ('01) Impreza WRX STi Version VIII Sedan ('02) Impreza WRX STi Version VIII Sedan Spec-C ('04) Impreza WRX STi Version VIII Rally Car ('03) Impreza WRX STi Version VIII (Cusco Advan JGTC '03) Impreza WRC2008 (Subaru WRC, '08) Legacy B4 2.0GT ('03) Legacy B4 2.0GT Spec-B ('03) Legacy B4 3.0R ('03) Legacy B4 Blitzen ('00) Legacy B4 RSK ('98) Legacy Touring Wagon GT-B ('96) Legacy Touring Wagon B4 2.0GT ('03) Legacy Touring Wagon B4 2.0GT Spec-B ('03) Legacy Touring Wagon B4 3.0R ('03)
SUZUKI Alto Lapin Turbo 4WD ('02) Alto Works RS-Z ('97) Alto Works Sport Limited ('97) Cappuccino ('91) Cappuccino ('95) Concept-S2 ('03) Escudo Dirt Trial Car ('98) GSX-R/4 Concept ('01) Kei Works ('02) MR Wagon Sports ('04) Wagon-R RR ('98)
TOM'S Chaser X540 ('00)
TOMMY KAIRA ZZ-S ('00) ZZII ('00)
TOYOTA (Modellista) Celica TRD Sports M ('00) 2000GT ('67) 7 (Can-Am '70) 88C-V (Minolta JSPC '89) Altezza Touring Car ('01) Caldina GT-Four ('02) Carina ED 2.0 X 4WS ('89) Celica 1600GT ('70) Celica 2000GT-R ('86) Celica 2000GT-Four ('86) Celica GT-Four RC ('91) Celica GT-Four ('98) Celica GT-Four Rally Car (ST185) ('95) Celica GT-Four Rally Car (ST205) ('95) Celica GT-R 4WS ('91) Celica SS-II ('97) Celica SS-II ('99) Celica XX 2800GT ('81) Celica (Weds Sport JGTC '03) Corolla Runx Z Aero Tourer ('02) Corolla Levin 1600GT Apex ('83) Corolla Levin BZ-R ('98) Corolla Rally Car ('98) GT-One Race Car ('99) Motor Triathlon Race Car ('03) MR2 1600 G ('86) MR2 1600 G-Limited Super Charger ('86) MR2 G-Limited ('97) MR2 GT-S ('97) MR-S ('99) MR-S 6-Speed ('02) MR-S (Autobacs JGTC '00) Prius G ('02) Prius G Touring ('03) RSC Concept ('01) RSC Rally Car ('02) Sera ('92) Soarer 2.5GT-T ('97) Soarer 430SCV ('01) Sports 800 ('65) Sprinter Trueno GT-Apex ('83) Sprinter Trueno GT-Apex Shuichi Shigeno Version ('00) Sprinter Trueno BZ-R ('98) Starlet Glanza V ('97) Supra 2.5GT Twin Turbo-R ('90) Supra 3.0GT Turbo-A ('88) Supra RZ ('97) Supra SZ-R ('97) Supra (Denso Sard JGTC '00) Supra (Tom's Castrol JGTC '00) Supra (Tom's Castrol JGTC '01) Supra (au Cerumo JGTC '01) Supra (Esso Ultraflo JGTC '01) Supra (Tom's WoodOne JGTC '03) Supra (Yellow Hat SuperGT, '05) Tacoma X-Runner ('04) Vitz F ('99) Vitz RS Turbo ('02) Vitz RS 1.5 ('00) Vitz U Eurosports Version ('00) Voltz S ('02) WiLL VS ('01)
VOLKSWAGEN Beetle 1100 Standard ('49) Bora V6 4MOTION ('01) Golf I GTi ('76) Golf IV GTi ('01) Golf IV R32 ('03) Golf V GTi ('05) Karmann Ghia 1500 ('68) Lupo 1.4 ('02) Lupo Cup Car ('00) Lupo GTi ('01) Lupo GTi Cup Car ('03) New Beetle 2.0 ('00) New Beetle RSi ('00) New Beetle Cup Car ('00) Polo GTi ('01) W12 Nardo Concept ('01)
Amúgy GT5P-ben 750 performances versenyekhez milyen verda ajánlott? az F430-am eléggé kevés oda, de a Nissan GTR-t meg szokatlanul nehezen irányítom, szóval nem akarok besülni még egy 4kerekessel
Lehet hogy más nevet kap ? Az tiszta ügy hogy se minõségben, se terjedelembe, se semmiben nem hozza majd a PS3 színvonalat. De õk is pénzbõl élnek :D És ezt a nevet el lehet ám adni!