> szal akkor jó lesz nekem és sok más autós játékhoz PS3-hoz a logitech driving force pro 24.600-ért Azt nem tudjuk hogy neked jó lesz-e, majd megmondod utólag :D De mûködni azt fog!
> usb-vel kapcsolódik ps3-ra? Igen, még az usb-s egered meg billed is menni fog PS3-al.
> külön áramba be kell dugni még? Tuti.
> elég hosszúak a kábelek? Honnan hova?
> könnyû elpakolni? Nem, minden kormányt macera és unalmas dolog elpakolni. Volt amikor még jáccani is csak azért nem ültem le, mert nem volt kedvem a kormányt elõszedni.
Igen tökéletes lesz :) Nekem is ez van még GT(4)-s logoval (GT4 hez vettem még jópár évvel ezelõtt) és nem logitechessel:DDD Kérdéseidre válaszolva: - Igen és pc-vel is mûködik a 900 fokkal együtt.... - Igen a feedback motorok miatt (táp nélkül is mûködik de akkor nincs FFB) - Másfél méter hosszú kb az usb - Nem egyszerû már a kormány mivoltából sem, amúgy lecsavar az asztalról és pakolhatod...
szal akkor jó lesz nekem és sok más autós játékhoz PS3-hoz a logitech driving force pro 24.600-ért és nem kell megvárnom a logitech driving force gt-t?
-usb-vel kapcsolódik ps3-ra? -külön áramba be kell dugni még? -elég hosszúak a kábelek? -könnyû elpakolni?
THX
Igazából mindegyik kertben jól mutat :) Itt nálunk is jól mutatna :D
Hát ha te megtalálod a japánban Az amerikaiban bizti van. Ez egy olyan GT, ami a GT5PR elõdje, csak nincs belsõ nézete az autoknak, és csak 1 pálya van. Olyan 10 autoval. Hangja menüje, irányításra is tiszta GT5PR. Akkor még azt mondták róla hogy az a GT4 HD változata lesz :)
"A Polyphony Digital-tól megtudtuk, hogy a GT5 Prologue kezdetekben minimális online szolgáltatással indul. Lesz 16 szereplõs játék, de sokkal többre egyelõre nem számíthatunk. Idõvel azonban jönnek az update-ek, az új tartalmak, pályák és játékmódok. A frissítések menetrendjét nem árulták el, de azt elmondták, hogy minden régióban szinte egy idõben jönnek ki. Lesznek kisebb régió-specifikus elemek(pl. a zenék), de Európa és Japán végül megkap minden tartalmat, ami április 15-én a játék észak-amerikai kiadásában benne lesz. "
gratula :)
jeeeeeeeeeeeeeeeee megvan f1
az elso licensek mar meglett mind aranyra. most a masodik. abbol mar csak 3 hianyzik aranyra.
Hali! Megcsináltam az S fokozatot,megvehetem a Ferrari F1-et,800000 hányzik, de estére lenyomom, ha valakit érdekel viszonylag könnyen meg lehet az F40-nel, és a Z06 Tuned Corvette-el Suzuka, nekem ezek voltak a legnehezebbek,a rugókat a lehetõ legersebbre,TC off,ABS full,a váltó végáttétele-nálam:4.254. Sok szerencsét mindenkinek,megyek az F1-re gyûjteni.
Van ez így. Nekem anno a Japán verzióval volt ez. Akkor szemmel láthatóan gyorsabban frissített ha nem a játék indulásánál, hanem a gt-tv be lépve hagyta az ember. Gondolom mindenki most vette meg, aki nem ugrott neki egybõl, bizti terheltek a szerverek. 10mbites nettel olyan 10-15 perc mire lejön. Amúgy tutti nem teljes sávszéllel húzza lefelé. Próbáld meg más idõszakokban amikor valószínû a jónépek az iskolába vannnak :)
Valaki segítsen légyszi!Már több napja próbálok én is online-ra menni,de egyszerûen midig failed-el a frissítés letöltése közben...egy ideig eljut a kis fehér csík(nem mindig ugyanaddig)aztán failed....egyszerûen nem értem mi lehet a probléma,ha tudok valami tanácsot adni , vagy valaki hasonló gondokkal küzd kérem írjon!Elõre is köszi
ballor. én megyek debrecenbe az aranybikába wellnesshétvégére e hó 12.én LOL. ha akarod viszek neked 1et ha addira sem tudsz...... konzolshopba 10900 ért tolják....
bár nem engem kérdezel de oda is lotust ajánlom... én azzal toltam végig s eventet vagy azt a skylint amit a ért ad... nem költs kesst tartalákold f40re:D
Jut eszembe, mit ajánlasz S kategóriába a 700 pontos versenyhez jármût. A 630 ast Lotus Elise 111R tuneddel ment könnyedén, a 650 es meg sima FordGT. Ferrari F40 re még nincs zsém, most inkább valmai olcsóbbat vennék :)
Nehezebb mint a Japo az tuti, ott nem kellett pro szintrõl visszaállítanom normálra hogy egy autoval az uton maradjak. De hogy automatával ne legyen lassabb... lehet, de akkor az igazán nem élethû.
Az automata sosem huzatja addig a verdát hogy a legjobban gyorsuljon. És pl ha magas fordulaton veszed a knayart egy musclecar-al, akkor sokkal stabilabba knayarodik és minden auto vezetésében lehet ilyen trükk. Persze csak akkor venni észre ha minden segítség off. Azok még többet megfognak. állandóan fékez az elektronika hogy meg ne csússzon a verda.
De én automata váltóval próbálkozom, azt mondtad, hogy te magad váltogatsz. =) Csak azt nem értem, hogy ez az AT váltás az autó teljesítményét visszaveszi, vagy csak bénán vált a gép?
1. Debrecenben tud valaki azonnal vihetõ GT5P-t? 2. A letöltéses változattal mennyi idõ alatt lesz a vinyón a progi? (Nekem elég lassúak az átlag letöltések, igaz nem fizetõseket szedtem eddig a store-ból.)
ezusk nem gond. arany mar majdnem mevooot. 1 afto hossz hianyzott. a taktika akovetkezo. ha mindnentt tokeletesen mesz akkor elso kell h legyel. ha harmadik vagy csak akkkor vmit rosszul csinalsz. ha megfigyeled akkor az aftok majdnem minden elozesi pontnal ugyan ugy vannak kb beallitva h megtudd elozni oket. a lenyeg ha az utolso visszaforditoban meg a feher afto mogott vagy kezd ujra nyugottan. a visszaforditoba mar az elso ket afto mogott kell h legyel. akkor meglesz.
Én meg azt kérdezném meg, hogy a Suzuki Capucciono - High Speed Ring idõmérõs C eventet hogy a rákba lehet ezüstre, neadjisten aranyra csinálni? Nekem ha nagyon összejön minden - értsd, minden kanyart jól veszek nagyjából, sikerül szélárnyékban húzatnom magam a pályán lévõ ellenfelekkel -, akkor sikerül 1:43 közepe körül menni, de ez még két mp-re van az ezüsttõl! :P
Az F40-es S eventtel más is sokat szívott vagy csak én bénáztam vele ennyit? Tegnap 5 órán keresztül nyüstöltem, ma meg még legalább 4 órát, mire sikerült egy 3. helyezést elérnem. Ez volt az elsõ verseny, amivel ennyit szoptam.
Farrrkas kollégával így nyomattuk tegnap! Vegyetek fel engem is a baráti listára! Csatlakoznék én is hozzátok!
Mi szerveztünk közös versenyt online, sajnos kicsit fapados módon. mivel nincs privát szoba online. Msn összegyültünk megbeszéltük melyik versenybe lépünk be, és ha mindenki meg érkezett és készen áll egy GO vezész szóra beléptünk hogy egy versenybe rakjon minket.
Standard physicsbe is keresztbeáll az autó ha benézel vmit. A segítségeket meg ott is kikapcsolva kell hagyni. Bár tény, közel nem olyan nehéz, mint a prof, de az meg már túl irreális sztem.
Be kellen regisztrálnod magad a PSN-re. PS menübe jobbról a második menü, Sign Up for playstation network ikon. Elõször regisztrálj magyarként, utána meg csinálj egy amerikait is (az amcsi Store miatt).
Valaki elmagyarázhatná hogyan kell rendesen beállitani az inernetet hogy játszani tudjak.
You MUST SINGUP FOR PLAYSTATOIN NETWORK!ezt irja ki amikor onlenra akarok játszani,mi lehet a probléma valaki segitene!
Gihi Simulation modban minden off. Japán verzió valahogy könnyebben ment :D Vettem egy Frod GT-t. Ovál pályán minden okés, de a többin.... Ezzel az autóval kanyarban csak 3 dolgot nem szabad csinálni, fékezni, gázt adni, és levenni a lábad a gázról vagy a fékrõl. Szóval nem lehet vele kanyarodni :) Olyan mintha hátul csak 1 forgó bevásárlókocsi kerék lenne. Lassan lehet én is bekapcsolgatom a helpeket. Pedig A szintig semmivel se volt gondom.
A fizika nem rossz, már lehet érezni az autók tulajdonságait.(Gondolok itt arra hogy érzed ha nehéz az autó, vagy kanyarban is teljesen másképp viselkednek. Na persze valóságot SOHA nem fogja visszadni. Nem is hasonlít az élmény arra mikor pályán autózol, de tényleg jó a fellingje. Az Euroring kicsit hasonlít Suzuka egyes részeire. Az én autóm teljesen másképp viselkedik a valóságban mint a játékban, szóval ne gondolja egyik Gran Turismo király se hogy õ jó a valóságba is!
Kezdõ autónak Intergát javaslom, úgy is meg kell venned és könnyen lehet vele nyerni. A Eventre bõven elég a Cappucino és az Integra.
Van egy olyan rossz tulajdonsagom, hogy amit megveszek azt szeretem tuzetesebben is megismerni, igy belulrol is. Szoval akit erdekel a Driving Force Pro kormany belulrol az toltse ezt a kis videot :)