2005-09-26 PlayStation 2 Pro Evolution Soccer 5 (c) Konami *FULLDVD* *PAL* CONFUSION 38x50 MB
Szerintem sokat javult a FIFA sorozat. Igaz vannak még gyermekbetegségei az idei résznek, de nekem kellemes csalódást nyújtott játékmenet szempontjából és biztos vagyok benne, hogy idén mindkét játékkal sokat fogom zúzni és végre végig fogok bírni egy teljes karriert is a FIFA-ban :)
PES5 nekem még egyenlõre fura... a demó alapján nem akarok semmit mondani, mert tavaly is ég és föld volt a PC-s demó és teljes játék közti különbség. De tény, hogy a játékmenet elõnyére változott. Tolom is ezerrel.
Ha valaki lesérül a demoban kiakad az egész. Fekete a kép és reset kell (bár nem fagy le). Lehet, hogy a trainer miatt van, majd letesztelem. Másnak is volt ez?
ugyanugyan mit nem tud megcsinálni Ronaldo? Lassu meg minden de azért nem olyan rég még õ volt a legjobb a világon. Mellesleg robinho is megtudja asszem
hát jah! én is arra gondoltam, hogy azért ne Asamoah-val próbáljuk hanem akkor már Ronaldinho-val, bár ez a demóban nehézkes lenne :D De PS2-n próbáltam és mûködik :)
1. Open the original 0_TEXT.AFS file from WE9 and clic on [Increase Reserved Space]->[Load defaults for WE9 kits]->[Choose the name of the new AFS]->[Proceed]. This step has to be done only one time, before starting editing. Yes, you MUST do it again, as this option was buggy in the previous version of the editor. I apologize for that...
2. Open the new AFS and select the team kit you wanna change (national and unlicensed ones are originally black rectangles, don't worry about that). In case the team is a national or unlicensed one, make sure you've got at least one texture for the goalkeeper and another one for the players of that team.
3. Open the texture you want to insert, check its transparency and drag&drop over the texture to be replaced. Choose the right collar, the kit type and the kit 3d-model in the window that appears. Then, if the team is a national or unlicensed one, repeat the operation with the corresponding gk/pl. And yes, you can use the old WE8 kits directly, without changing their transparency -just make sure you check the "narrow back" or "narrow back without flag/badge" 3d-model for them-.
4. When you're done, create a new ISO/UDF compilation with the new 0_TEXT.AFS in Nero (Joliet unchecked) ant burn it. Or do it the way you want, it's just a fast and easy example...
Holnap biztos nem oké, de a kölök megint jár oviba, meg talán úszni is megy, úgyhogy lesz üres délutánom többször is a jövõben.
Az elõbbi meg nem azért volt, engem inspirál a kihívás...
nem kötelezõ, de holnap elvileg egy után ráérek és megkapod felspécizve a demo-t
ha jó irj privit vagy emilt
Ariel Santarelli csak nem hazudik :) Be lehet rakni csak éppen a játék kivág a francba miután elindul a meccs. Se afs növelés nem segít se semmi. Most próbáltam én is. Igazak a hírek.
A WE9-es mezek pedig a beépített mez szerkesztõvel lettek készítve.
olyan is van? én meg asszitem csak tologatni lehet. mostanában 2-t használok. dual jobb analoggal fel le: ilyenkore felpattintja. szoktam is nagy golokat löni belõle. most pl Henryval volt egy alázos. apropo Henry: meglöttem életem elsõ szabadját, de gyönyörû volt, ficka csavarás nélkül a védõk feje fölött. szoval azért jo játék ez, csak az a fránya mozgás_S
nem saját, nem is tudom, honnét van, de van... :))
1. rövid átlépõs: 2x R2 + irány balra v. jobbra
2. hosszú átlépõs: 2x L1 + irány balra v. jobbra
3. „oldalralépés”: R2+ irány fel v. le
4. oldalralépés csellel: oldalralépés + egy pillanattal késõbb R1+jobbra
5. visszafelécselezés: oldalralépés + R2+bal mindkettõ lenyomva tartva
6. kötény: oldalralépés + vársz amíg az ellenfél játékosa megtámad, hogy elvegye a labdát, abban a pillanatban R2+jobb ( szerencse is kell hozzá, nem mindig mûködik)
7. átlépõs csel: R1 lenyomva tartva
8. labda megállítás: futás közben R1.
9. 360 fokos fordulat: jobb analógot 360 fokkal elforgatod
10. „esernyõs” átvétel saját fej felett: legjobban akkor funkcionál ha egy hosszú passzt vesz át mellel a játékosod. Ellenirányt kell nyomni, pl balról jobbra jön a mellére a labda, jobbra nyomsz.
11. labdát magasan elõre tenni: jobb analóg le+fel
12. ívelést mímelni: O+X
13. lövõcsel: lövésgomb+X amikor a lövésikon megjelenik
14. magas rövid passz: L1+háromszög
15. kényszerítõ: L1 nyomva tartva+X, aztán X vagy L1+háromszög a visszapassz.
16. ívelés hosszúra vagy rövidre: hosszúra O+fel, rövidre O+le.
17. lapos gyors passz: L1 nyomva tartva+ 3xO
18. „Del-Piero” speciális lövése: fuss párhuzamosan a 16-os vonallal, L1 nyomva tartva+lövésgomb. Csak jobblábas játékossal kivitelezhetõ!
19. emelés állóhelyzetbõl: L1 nyomvatartva+lövésgomb
20. emelés futtából: lövésgomb nyomva míg fel nem töltõdik a csík, majd amikor a játékos lövésre készül R1.
21. „Raulos” gyors fordulás: megállítod a labdát (R1), majd ellenirányt nyomsz.
22. testcsel futás közben: futsz, irány le+fel+jobbra, tulajdonképpen egy 45 fokos fordulat az analógon.
23. ellenfél kapujára fordulás: feltétel: háttal állj az ellenfél kapujának! Futás közben engedj el minden gombot az irányt is, aztán tartsd lenyomva az R2-t.
24. labdát egy „laza” testcsellel megállítani: feltétel: szemben kell állni az ellenfél kapuja felé! Futás közben elengedsz mindent, majd R2 nyomva tartva. Pálya közepénél nem mûködik!
25. testcsel állóhelyzetbõl: R2 vel megállítod a játékost majd jobb analóg fel+le.
26. lövésre lekészíted magadnak a labdát: megállsz,majd L1+R1 együtt.
27. ellenfél melletti elfutás: futsz az ellenfél felé, majd 2x R2+azonnal R1+irány fel vagy le, attól függõen jobbra vagy balra akarsz elfutni mellette. Gyors játékossal mûködik a legjobban.
lehet, de én inkább maradok az analóg megoldásnál :)
hát nem tom, mert én bill.-lel nyomom és ugyanúgy megcsinálom az összes cselt, mint gamepaddal, sõt még könnyebb is nekem billentyûzeten... Milyen õrült cselekre gondolsz? (nekem be van állítva a jobb analóg is 1234-re)
A Start/Beállítások/Vezérlõpult/Képernyõ ablakban menjünk a Beállítások lapra a grafikuskárya-beállításokhoz. Nyomjuk le a Speciális gombot. Keressünk Várakozás vertikális szinkronizációra vagy Wait for Vsync, esetleg valami hasonló nevû opciót, és tegyük inaktívvá. Ennek a beállításnak a megnevezése minden gyártónál különbözõ. Az opciót külön ki kell kapcsolni Direct3D-hez és OpenGL-hez is. Probléma esetén segít a gyártó kézikönyve.
asztal >> jobb klikk >> tulajdonságok >> beállítások >> speciális
ott a videókártyád típusánakak megfelelõ fülnél megkeresed a vsync beállítást... nVidia-nál a "Teljesítmény & Minõség résznél" van