Nekem még soha se volt gyalogos hõsöm. Az elsõ amit kifejlesztek nekik az a lovaglás, úgy sokkal tartósabbak, és lehet menni rablózni csak hõsökkel, amitõl jól fejlõdnek.
Tunic a rövidebb... 16-os súly, +39/+8-as védelem. Boltban még nem láttam, pedig már egy ideje keresem õket. Eddig egy pirosat sikerült zsákmányolnom swád katonáktól. Rhodokokkal még nem nagyon harcoltam, mivel náluk vagyok hûbéres, de így van még egy okom a lázadásra :D Egyébként csak azért kellene, mert fejembe vettem, hogy a hõseimre ugyanazokat a felszereléseket adom, amit az elit katonáim is hordanak. Négy hõst már beöltöztettem rhodok sergeant-nek, azokat a cuccokat nem volt nehéz összeszedni, csak egy kis türelem kellett hozzá. Most a négy partyskillest akarom sharpshooternek öltöztetni, tulajdonképpen nekik is már csak a páncélok hiányoznak. Valószínûleg az lesz, hogy megunom, hogy nem vagyok marshall és nincs értelmes hadjáratunk, fellázadok, és zsákmányból szerzek ilyen cuccokat. Csak lázadás elõtt még be akarom biztosítani a birtokaim védelmét...
Zöld, piros meg fehér mail alapból megvehetõ. vagy a tunic az a rövidebb verzió?
Najó, akkor kérdezek egyszerûbbet :D Warband-ben egy sima alap companionnak melyik képességét fejlesztenétek, ha már az összes fontos skill maxon van? Nizarról van szó, egy sima talpas terminátort akarok belõle csinálni. Ironflesh, power strike, athletics, weapon master és shield amik kellenek neki, ezeken kívül még traininget húztam fel. Íjat, lovat meg dobófegyvert legfeljebb tornán használ, így ride, power draw, power throw, horse archery szerintem felesleges. Party skilleket mások viszik, így azoknak se lenne sok értelmük, a maradék meg tudtommal kb használhatatlan a companionoknak. De akkor mire rakjam a felesleges pontokat?
Más, érdekesség: ti találkoztatok már olyannal, hogy egy lord végleg eltûnt a színrõl? Múltkor vettem észre egy ilyet, hogy xy megfosztotta minden jogától z-t, aki calradián kívül folytatja pályafutását... na mondom wtf. Ez így mókás lesz, mert naponta többször látok ehhez hasonló üzeneteket, hogy a frakciók egymás között passzolgatják a lordokat, aztán gondolom ha valaki megjárta az összes népet, akkor lelép. El fognak így fogyni :D
Hogyan tudok olyasmit gyorsan megnézni, hogy egy adott típusú felszerelést mely egységek viselhetnek? Most konkrétan a Mail with tunic zöld színû változatára gondolok. Azt már sikerült kiderítenem, hogy piacon valószínûleg nem fogom megtalálni (nincs kipipálva a "merchandise" kocka a morgh féle editorban), úgyhogy most azt akarom megtudni, hogy milyen csapatokra kell vadásznom, hogy ilyet találjak. Kétféle egységrõl tudok, ami hordhatja, rhodok veteran spearman és rhodok sharpshooter, és jó lenne tudni, hogy van e még ilyen.
Morgh editorban végignézhetném egyesével az egységeket, de az kicsit hosszadalmas lenne, meg nagy az esély a hibázásra, úgyhogy ez legfeljebb végsõ megoldásnak jó.
Mennyi trónjog kell ahhoz, hogy legyen értelme trónköveteléssel elõállni?
Amit lentebb írtam nem teljesen igaz. Tényleg van olyan amikor megéri megtömni a céhet nyersivel, hogy helyre álljon a termelés. Ez függ a céh és a nyersanyagának az árától, és az az új céh árától is amire lecserélnéd.
A Steam-es verzióhoz vannak már újabb patch-ek és a verziószám is eltérõ (ott már 1.156-nál jár a játék verziója). Szóval ha steam-rõl szerezted a játékot akkor hagyd hogy frissítse magát a játék onnan vagy akkor szerezz nem steam-es variánst. A magyarítást meg vágd ki a kukába, csak a baj van vele még a nativ esetében is képes hibákat generálni ha nem a gyárilag beépített magyar nyelvet használod (az meg a frissebbekbõl nem véletlenül maradt ki szóval hanyagold a magyar nyelvû verziót).
rico86: Érdeklõdtél a mod saját topikjában vagy legalább átnézted az ottani problémákkal foglalkozó topikokat? Ott biztosan tudnak neked gyógyírt mutatni, mi itt nem nagyon.
kipróbáltam az 1860 old america "m" verziós modot de 1.153 ra patchelt warbandon kifagy nem sokkal karakter generálás után amikor csatázni szeretnék , az az érdekes hogy a random csata visztont játszható és ott nem fagy ki a csak az egy játékos modban.
Jó lenne ha valaki tudna segíteni mi lehet a baj , a warbandot errõl az oldalról töltöttem és más moddal megy.
Egyébként érdekesség, hogy a steam-es verzió nem kompatibilis a dobozossal. Pedig ugyanúgy mind a kettõ 1.153-as. Letöltöttem a taleworlds.com-ról a legújabb patchet és a mentésnél incompatibilitást jelez.
Csak magyarítás van rajta, de eddig a (320.-ik napnál vagyok) minden mûködött. Egyik pillanatról a másikra ment "tönkre".
Simán csak native-al játszol, minden mod és magyarítás nélkül angol nyelvû telepítéssel? Mert akkor nem kéne problémának lennie.
Ami be szokott kavarni ha modokat használsz az az, ha a mod nyelve és a játék nyelve nem stimmel illetve ha a játék verziója nem klappol a mod igényeihez.
Ha minden rendben van, eredeti program, stabil rendszerre felrakva, akkor a hiba nem a programban lesz hanem másutt.
Egy hétért azért nem, nem õrültem meg, tudom hogy ingadozik, de amelyiknek baja van, azt jobb lecserélni. Nem jókedvembõl csinálom ám, hanem azért mert megéri. Számolj utána, azt meglátod...
És nem mûködik az alt+tab. Már a windowst is újra raktam (persze a mentést megtartottam), de még így se jó. Rengeteg a hiba benne. A városok kereskedelme teljesen üres, pénzük nincs. Mindenféle fura jelek vannak az írásokban stb.
Na igen, egyébként pékhez hasonlóan gyenge még a linen weavery, a wine press meg a wool cloth weavery, legalábbis ezek nagyon ritkán hoznak jó profitot.
Amúgy rosszul mondtam: megéri sörfõzõt nyitni. Pont az egy búza - két sör arány miatt, ez még a heti 50 dénáros költség mellett is biztosan pozitív mérleggel termel. Egyszerûen csak viszonylag alacsony a profitja, majdnem biztosan van mindenhol olyan céh, ami magasabb profitot ígér. De ha az ember nem akar kockázatot vállalni, akkor breweryt kell nyitni, az biztosan hozza a heti 100-150 dénárokat.
Ez valóban így van. TweakMB-ben meg is lehet nézni hogy milyen arányban igénylik az alapanyagoakt az egyes céhek és mennyit termelnek cserébe. A legrosszabb hatásfokú tényleg a pék...
uwu420: Egy heti rossz eredmény miatt kukázol egy "gyárat"? Még akkor sem tennék ilyet ha fuldokolnék a pénzben, mert így nem csak kiadsz egy rakás pénzt az újra de egy hétig az tuti nem is termel a felhúzását követõen. Egy ilyen húzással többet lehet így veszíteni (még akkor is ha a leszerelés miatt visszajön egy része a befektetésnek) mint ha bedobna pár alapanyagot az ember (ez persze függ attól is hogy milyen gyáregységrõl van szó, egy borászat vagy olajpréselõ, netán szerszámkészítõ vagy bõrös esetében ez olcsón és gyorsan kivitelezhetõ, egy bársonykészítõnél már nem opció annyira).
Az, hogy milyen gyorsan fogy el a készlet függ attól is, hogy milyen céhrõl van szó. Pl sörgyár heti egy búzát "eszik", és ezért termel két sört, míg egy pékség hat búzát fogyaszt el egy hét alatt, és ezért hat kenyeret ad. Tehát ami egy pékségnek csak egy hétre elég, abból egy sörfõzde hat hétig elvan (attól most tekintsünk el, hogy pékséget gyakorlatilag sehol nem éri meg nyitni, de sörfõzõt is csak ritkán).
Én amúgy alapanyagot csak akkor szoktam hordani céhbe, ha kifosztottam egy falut vagy karavánt, és épp volt olyan a zsákmányban, ami kell valahova. Vagy esetleg ha városban veszek kaját és véletlenül találok nagyon olcsó alapanyagot, de ez ritka
Céhnek különben akkor is lehet nulla a termelése, ha hadban állsz azzal a néppel, akié a város. Bár ilyenkor nem nullát ír, hanem azt, hogy "under sequestration".
A pénzhozamba rengeteg dolog beleszól. Elég ha kimarad egy karaván ami hozná a cuccot vagy lerabolják valamelyik környékbeli falut azt máris nyersanyaghiány lesz a városban az pedig veszteségességhez vezet (jó esetben kijössz nullára). Azt akkor egy esetleges ostrom hatásairól még nem is volt szó.
Az eredetileg beharangozott bevétel az nagyon ideális esetre vonatkozik mikor van bõven alapanyag.
Ha el akarod kerülni az ilyen problémákat akkor tankolj fel alapanyagból azt vidd be a manufaktúrádba és tetesd be az ottani tárolóba. Akkor majd onnan veszi az alapanyagot a melós és nem a boltból, így a bevétel nagyon megugrik, bár az alapanyagot elég gyorsan felélik.
Az csak grafikai bug, alt+tab oda-vissza és elmúlik. A céhek meg kifizetés után nem tudják elõre mennyi lesz a heti profit, kifizetés elõtt kell figyelni, vagy visszakeresni mennyit kaptál legutóbb.
Most meg olyan problémám van hogy a karakter tar kopasz lett. Ráadásul minden boltom (üzletem) 0 nyereséget produkál, pedig eddig normálisan megy és van is pénzem. Nem tudom hogy összefügg-e a két dolog.
Mit tudok tenni?
A mentés nélküli kilépés akkor is szükséges dolog realistic-on ha mondjuk nem veszed észre idõben azt a bugot, mikor az egységeid nem akarnak harcolni, csak állnak bambán és szétüttetik magukat.
Egyébként ezt máshogy is kiküszöbölhetõ. Ki kell próbálni hogy hajlandóak-e megmozdulni a roham parancsra, és ha bambulnak, ki kell lépni a csatának abból a fordulójából, és újra spawnolni a sereggel.
Attól még lehet realistic módba nyomni. Ha alt+F4-et nyomsz, kilép mentés nélkül, tehát újra lehet játszani bármit.
Gyakorlatilag lehetõség van rá, hogy úgy játsszál mintha mégiscsak lenne mentésed. Csak épp sokkal korábbi mentést nem tudsz visszatölteni, mindig ugyanott kell folytatni.
Nekem csak a csatákban szaggat. Az elsõ pár hónapban amikor semmi gond nincsen, de utána már iszonyatosan szaggat, pedig eredeti a játék. (steam-es) Nincs valami megoldás?
Hát... nekem csak "félig" akadozik. Ez azt jelenti, hogy az elsõ néhány csatában nincs semmi gond, aztán egyszer csak elkezd rettenetesen szaggatni. Olyankor csinálok egy mentést, újraindítom a játékot, és megint simán fut. Apró kényelmetlenség... bár reális mentés így kizárva, mert ha elkezd szaggatni a csata, akkor ott végem. Nem tudom segítettem e.
Üdv! Valami miatt akadozik a játék (Warband). Fõleg amikor sokan vannak a csatában. A gép: corei5 hd 5770 1gb 4gb RAM
Valaki tud segíteni?
Irány a Taleworlds fóruma, azon belül is a caravanserai részleg. Lesz ott vadnyugati, meg amerikai polgárháborús mod nem is egy és nem csak multi, hanem multi+single variációs is (irányadónak mindjárt ott a 1860 Old America a saját külön topikjával).
Világháborús mondjuk nincs és ez szerintem érthetõ is. Tankok, ágyúk, tüzérség, repcsik és miegymás elkészítése ez alá az engine alá legalábbis necces ha nem egyenesen megoldhatatlan.
Valaki tudna ajánlani egy jó kis vadnyugatos modot vagy világháborúsat?
WOW. Asszem gyakrabban kell raneznem erre a modolos oldalra.Tegnap hirtelen felindultsagbol lekaptam azt amit linkeltem,de nem gondoltam volna hogy ilyen komoly munkak is keszuloben vannak :O
Innen. De azert ovatosan,tenyleg bugos,pl vannak varosok ahova be sem lehet lepni mert minden opciora kifagy.A mezei csatak,zenek,karakterek,nevek,terkep viszont stimmel,erdemes ranezni.Jo lesz ez.
Diplomáciát bõvítõ modnak ott a Diplomacy (stabil, kizárólag single player mod). Kereskedelmi bõvítés igazából a With Fire and Sword-ban van csak a saját karavánok indításával és küldözgetésével. Warband alá még hasonlót sem láttam/hasonlóról sem találtam infót.
Új térképesek meg mindegyik történelmi jellegû vagy saját fantasy világos mod.
Sziasztok! A game of thrones modot probalta valaki? Tegnap raktam fel,es baromi jonak tunik.Igaz meg elegge kezdeti stadiumban lehet mert sok fagyas van kozben,es a toltesi idok is joval hosszabbak mint eddig akarmelyiknel,de rendkivul igeretes.
Egyebkent ha valaki tud jol mukodo es kevesse bugos modot a Brytenwalda,Pendor,es a legismertebbeken kivul,az megirhatna.Vagy akar olyanokat amik a diplomaciai,kereskedelmi lehetosegeket bovitik es nem esik szet toluk a jatek.Vagyom valami teljesen uj elmenyre,esetleg uj kuldetesekkel,fegyverekkel,terkeppel.
Elindulni el fog, csak tökéletesen nem fog mûködni (egyes funkciók hibásan vagy sehogy sem lesznek elérhetõek, furcsa keveredések lesznek megfigyelhetõek a helységneveknél, egységeknél és azok képességeinél/felszerelésénél). Szóval végül is játszani tudsz majd vele de nem lesz az igazi ha angolul próbálod játszani, mivel ez kimondottan francia verzióra készült, francia modderek jóvoltából.
Az ugye megvan, hogy angol vagy más, nem francia nyelvû telepítéssel nem fog rendesen mûködni a mod a 1.134-es változatú Warband alatt?
A module_system meg ahogy az általad belinkelt oldalon is írva vagyon mindjárt az elsõ nagy Download alatt, modderek számára készült és lett feldobva. Ha nem akarsz te saját modot készíteni belõle, felhasználva annak elemeit, akkor nincs rá szükséged. Hagyd ott ahol van, ne foglalkozz vele.
köszi a gyors választ! a modot természetesen bemásoltam a modules mappába, el is indult, de szerintem ezt a "module_System" mappát is be kéne tenni valahová, csak azt kéne kifundálni, hogy csak simán bele a mod fõkönyvtárába, és ott futtatni a .bat fájlt vagy ... Egyébként egész jó kis mod Warbandhoz, érdemes vetni rá egy pillantást! 1429 : la Guerre de Cent Ans /pour Warband 1.134 VIDEO
A modok kicsomagolása általában annyi, hogy megy minden saját könyvtárba (tehát a mod nevét viselõ mappába, ez többnyire nem nehéz mert a csomagolt fájlban eleve egy ilyen mappa van azt meg csak át kell rakni a modules mappába) a modules mappán belül. Aztán amit adtak hozzá .bat-ot azt indítsd el. Ha így sem megy akkor járj utána jobban a modnak amit levadásztál. Biztos találni hozzá valahol infót a neten a kérdéses cuccról ahol segítséget kaphatsz.
Letöltöttem egy modot: "1429 la Guerre de Cent Ans V4", amihez volt még egy "module_System" csomag is (ebben .py kiterjesztésû fájlok vannak). Ez utóbbival mit kell kezdeni, hova kell bemásolni? Van benne egy .bat kiterjesztésû fájl is, gondolom azt kell elindítani, de hol, hova másoljam a fájlokat, mert sajnos nincs hozzá leírás.
Második verzió, csak annyit mond hogy tud róla, hogy ilyen ambícióim vannak, aztán annyi.
Még valami eszembe jutott. Deshavi elvileg az elõtörténete alapján Nord, akikkel most pont háborúban állok. Részemrõl is csak találgatás, de talán ez is lehet a probléma forrása. Régebben ugyanis Katrinnal volt ugyanez (aki meg azt hiszem Swád) és pont a Swádokkal háborúztam, de azt akkor ráfogtam arra, hogy Lezalit volt már ilyen küldetésen és az a baja. Azóta viszont béke van, és sikerült is rávennem Katrint az RtR gyûjtésre.
Szóvá teszi esetleg hogy valaki van már ilyen küldetésen? Mert akkor csak annyi a gond, hogy még nem telt el elég idõ ahhoz, hogy új egyén indulhasson erre a feladatra.
Amennyiben szóvá sem teszi csak hümmög (egészen pontosan azt mondja hogy tud az ilyen irányú vágyainkról azt részérõl a téma le is van zárva), akkor ez van. Vele nem fogsz tudni ilyen feladatot elvégeztetni. Tapasztalni már tapasztaltam nem egyszer és elég változatos companion-októl, hogy megmakacsolta magát azt nem lehetett feladatra küldeni (legalábbis ilyenre nem). Nem mindig ugyanaz az emberke volt a problémás, volt hogy senki sem volt az de olyan is hogy egyszerre többen is. Ráadásul mindezt modtól függetlenül megtapasztaltam már több játék során.
Valami tuti befolyásolja a dolgot de hogy mi azt nem tudom. Lehet hogy köze van a jó kedélyéhez, hogy ott van a haverja a csapatban vagy sem, de ezt nem tudom. De esetleg az is lehet probléma forrása, hogy valamilyen szinten mindegyik companion kötõdik egy csoporthoz és ha azokkal nagyon rosszban van a játékos karaktere az esetleg befolyásolhatja a dolgot. Bár ez csak találgatás részemrõl.
Mitõl függ az, hogy el tudom e küldeni a hõsöm RtR-t gyûjteni? Jelenleg Katrin és Ymira vannak ilyen misszión, és most próbáltam meg elküldeni Deshavi-t, de csak hümmög. Tudtommal Deshavinak Bundukkal van baja ilyen szempontból, õ viszont még nem volt ilyen küldetésen. Komolyan mondom nem értem. Vagy wikin helytelen az információ, vagy Deshavi meghülyült. Vagy mindennek tökéletesnek kéne lennie? Most nézem, hogy a vezetési stílusommal elégedetlen.
Semmi köze a dologhoz (mármint hogy hova házasodsz be). ha esetleg az elismerésre gondolsz akkor a viszony valóban beleszól de csak egy csepp a tengerben, ennél sokkal több dolognak kell klappolnia és akkor sincs tuti siker.
Ha biztonságban akarsz lenni legalább a birodalom kiépítésének kezdetén akkor nem árt egy nehézségtõl függõen 25-40 közötti kezdeti pontszám mielõtt megszereznéd az elsõ saját területedet és lehetõleg olyantól vedd el akit éppen támadnak (a legjobb ha többen is). Ehhez használd fel a companion-jaidat és küldd el mindegyiküket támogatást szerzõ feladatra (ez 3 hétig kivonja õket a történésekbõl de mikor visszatérnek kapsz pár pontot a RtR értékedre). Egyszerre azonban nem tudsz sokat elküldeni, de pár naponta mehet egy személy. Ha minden companion-t felhasználsz erre akkor egész szép mennyiséget össze tudsz szedni. Azt utána elbocsáthatod azokat akikre nincs szükséged (vagy egyikükbõl lehet ideiglenesen miniszter míg meg nem nõsül a karaktered hogy aztán a feleség - illetve ha nõi karaktered van akkor férj - átvegye ezt a szerepet).
Valamiért azonban a házasodásért nem mindig adja meg a program (modtól függetlenül) a RtR növekményt, szóval ebbõl ne számíts sokra. A fõ "bevételi" forrás ezen a téren a companion-ok használata és késõbbiekben a neked szimpatikus lordok átcsábítása.
RtR gyûjtését még az elõtt érdemes megkezdeni hogy megszereznéd az elsõ saját birtokodat függetlenként. Így mérsékelhetõ annak esélye, hogy egyszerre rátámadjanak újdonsült birodalmadra a többiek.
Companion ilyen célú feladatra küldése (pár naponként lehet küldözgetni ilyenre õket, egy személyt csak egyszer, de nem összekeverni az infógyûjtõs feladatokkal), nõsülés, más lordok toborzása kell a right to rule növeléshez.
Elfogadtatáshoz meg szorgosan küldözgessed más uralkodókhoz a követeidet (companion-ok) a miniszterednél e célból fellelhetõ opció segedelmével, bár sok reményt ne fûzz a sikerhez mert nagyon összetett dologról van szó. Aztán vagy mázlid lesz vagy nem (8-10-es persuasion skill jó ha van a companion-nak akit ilyen feladatra küldesz, ám az sem mindegy kihez kit küldesz, plusz hogy mekkora a birodalmad és aktuálisan milyen a viszonyod az adott uralkodóval valamint annak országával és végül nem utolsó sorban, hogy mekkora a RtR értéked és mennyi lordot uralsz). Inkább nem (nagyon keveseknek sikerült ezt sikerre vinni)
Úgy alakult hogy független királyságot alapítottam hogy tudok trónjogot szerezni vagy elfogadtatni magamat valamelyik királysággal?
Nem kellett volna megvárnod az éjszakát, elég ha fellobban a tûz és látszik a térképen, utána már mehetsz is szabadítani. Annak annyi a szerepe, hogy elvonja az õröket így sokkal kevesebben lesznek, a szöktetés nagyon könnyûvé válik.
A lordok meg néha nem akarnak veled menni és megtámadhatnak. Ez fõleg olyankor szokott elõfordulni, ha a királyságukkal vagy valamelyik haverjukkal rosszban vagy.
A lordszabadítós küldetés bugos, vagy mi? Három Vaegir lordot akarok kihozni Ichamurból. Addig rendben van a dolog, hogy leütöm a prison guardot, utána bemegyek, beszélek mindegyikkel, hogy jöjjenek utánam (lényegtelen, hogy azt mondom, hogy harcoljon velem, vagy hogy maradjon hátul), aztán amikor kimegyek, rám akarnak támadni a kihozott lordok. Ha valahogy lerázom õket, és leütöm az utcán bóklászó õröket, akkor meg nem történik semmi. A lordok egy helyben állnak, ha közel megyek, akkor le akarnak ütni, ha meg kimegyek a városból, akkor kiírja, hogy sikeresen kijutottam, de a lordok továbbra is bent vannak a börtönben. Valaki tapasztalt már hasonlót, és ha igen, akkor hogyan oldotta meg?
ismeri valaki ezt az 1860 old america modot? mert 1.153 ra patchelt warband nem látja.
A mostani Pendor modos játékomban még a 100. nap elõtt lespawnolt Aeldarian, és küldetésemnek éreztem megszerezni mihamarabb az íját.
Beálltam a Sarleoniakhoz vazallusnak, és a 130.nap körül mindenkivel kibékültek; az összes lordjuk szabad lett, és gondtalanul szaladgáltak az országban. Elmentem a Noldor városba, és lerontottam a viszonyunkat -1-re. Ezután nekiálltam és felkerestem személyesen annyi lordot amennyit csak tudtam azzal a dumával, hogy: van egy tervem, kövessenek. Nem volt egyszerû egybetartani a csürhét, valakinek mindig eszébe jutott leszakadni. Nagy nehezen elvittem kb. 10 lordot Aeldarian-hoz, és automata csatába elég nagy veszteséggel, de levertük õket. Aeldariant sikerült elfogni, úgyhogy megvan az íj, így nem kell gemet pazarolni a felszerelésre.
Korábban semmi értelmét nem láttam a vazallusságnak, de az a helyzet hogy ekkora haderõt ennyi idõ alatt nem lehet másképp kiállítani. Ez a gemek gyûjtésének leghatékonyabb módja a játék elején, nem kell hozzá magas szintûnek lenni, csak addig kell eljutni, hogy beálljunk valamelyik királyhoz. Sokkal könnyebb lenne a dolog, ha megválasztanának marshallnak, úgy egy gombnyomással magam mellé gyûjthetném a lordokat. Valószínûleg ezt már nem fogom megvárni, lassan olyan erõs leszek, hogy saját országom is lehet.
Ne a download-ra bökdöss, hanem a get this torrent-re amennyiben fel van telepítve és be van állítva a torrent kliensed. Ez egy torrent oldal, nem sima letöltõ ahol elég egy download-ra bökni.
Ha ez nem tetszik akkor Google a barátod, beírod és szétnézel a dobott találatok között.
1.153 crack van valakinek? http://www.moddb.com/mods/1860s-old-america-v-099-g/downloads ezt a modot kipróbálnám a de a modules mapában nem látja a launcher , valaki tud segíteni?
Most már minden világos. Nagyon szépen köszönöm, sokat segítettél!
A dolog rendkívül egyszerû okra vezethetõ vissza, a kényelemre. Az USA-ban a legtöbb ember így jut hozzá a programhoz és nem veszi meg a dobozos verziót vagy tölti le azt a készítõ oldaláról ha egyszer fillérekért hozzájut a steam-en (ahol átlag 6 hetente van akció mikor 5 dolcsi ért megvehetõ a program). A dolog hátránya, hogy van némi eltérés a steam-es és a nem steam-es játékban ami hibákat generál ezért a steam-es verzióhoz már többször is volt olyan verziószámú köztes patch, ami a játék hivatalos verzió listájában nem szerepel.
Azt sem tartom kizártnak, hogy az általad nemrég linkelt a 1-rõl 1.006-ra upgrade NW is a steam-es variáns azt emiatt nem megy neked. Irány a Taleworlds oldala azt onnan kapd le direktben a 1.006-os verziót azt azzal próbálkozz meg az oldalról letöltött 1.153-al. Aktiváló kódod úgyis van mindkettõhöz ha rendelkezel a játékkal szóval gondod nem lehet. Törttel viszont lehet hogy nem fogsz sikerrel járni.
Ahogy olvasgattam a különféle topikokat 1.154 és NW témában a Taleworlds-ön, a legtöbb embernek nincs semmi problémája a programmal. Felteszi a 1.153-as Warband-et, majd ezután teszi fel a 1.006-os NW-t és simán megy neki (legalábbis eredeti verziós nem tört játékok esetében). Hivatalosan is csak ennyi kell és semmi más a mûködéshez.
Amúgy meg a vicc, hogy a 1.154-es verzió a hozzászólások szerint ugyanúgy 1.153-ként van kijelezve a játékban, semmi verzió változás nincs és a beszámolók alapján azok a modok amik 1.154-et igényelnek mennek 1.153-al is és fordítva szintén.
Tehát a lényeg, hogy ha nem steam-es a játékod akkor neked a 1.153-as Warband kell a gépeden legyen és a 1.006-os NW (Napoleonic War). Az 1.154 csak egyfajta összekötõ a steam-es változatú Warband 1.153 és a 1.006 között.
Azt ugye tudod, hogy 1.154-es verzió csak és kizárólag steam-es verzióhoz való (nem véletlen hogy nincs fenn a Taleworld-ön, mert csak olyan hibákat javít - semmit a Warband-ben így semmilyen warband-es modhoz nincs rá szükség - ami csak a steam-es verziókban van jelen és a multis NW-t érinti meg a steames marhaságokat).
Az általad linkelt helyen meg bár a cím említ 1.154-et, valójában csak a mb_warband_napoleonic_wars_upgrade_1000_to_1006 file van, tehát az abszolút alap NW upgrade-je a legfrissebbre.
Ha nem steam-es játékot használsz akkor felejtsd el a 1.154-et, mert ez lesz a hibák forrása (ha meg azt akkor úgysem neked kell patch-elni emrt megteszi a megfelelõ sorrendben és módon számodra ezt a steam). Meg aztán ha jót akarsz magadnak akkor ne holmi upgrade-eket rakosgass fel, hanem direktben töltsd le a játék legfrissebb verzióját a készítõk oldaláról azt írd bele a saját aktiváló kódodat (ha meg virágboltival játszol akkor meg értelemszerûen a megfelelõ verzióhoz tartozó törést applikáld). Ezekkel a korábbiról frissre upgrade-ekkel csak a baj szokott lenni, rengeteg hiba vezethetõ vissza rájuk.
Próbáltam ezt a variációt is.Semmi npwars, csak alap warband 1.1-re 1.154 megy (még semmi crack) és szintén ez a hiba üzi.Nah most ami érdekesség, hogy az 1.154 nem csak warbandhoz ,hanem npwarshoz is kapcsolódik.Mindegyikhez tartalmaz javításokat.Telepítésénél npwars fájlokat is berakosgat.Itt megtalálod a patchet és hozzá egy kis leírást, ha érdekel.
Na letöltöttem az npwars-t és látom, hogy ez keményen belenyúl a játék mappába is, de ahhoz, hogy érvényrejussanak a változások az mp_warband_dedicated.exe-vel kell indítani a játékot, amit ez a csomag rak be. Jobban jársz, ha ezt az egészet elfelejted. Tedd fel a WB-t rendesen, és rá az 1.154 patchet és azt a modot, amit használni akarsz. Az npwars annyira átalakítja az egészet, hogy nagy valószínûséggel csak azok a modok fognak vele menni, amit az npwars oldalán is megadnak (van vagy 2, ha jól látom, bár sokat nem foglalkoztam vele).
Bocs, de egyik mod sem helyettesíti a WB patcheit, legfeljebb igényli valamelyik verziót. A modok mindig egy külön almappába kerülnek, a patch meg direktben a játék mappáiba. Azaz hiába tetted fel az npwars-t, ettõl még nem lesz 1.154-es a játék, így emiatt nem megy az a mod, ami ezt a verziót igényli.
Ezzel a moddal szeretnék játszani.1.154-et ír.A Npwarst talewords oldaláról töltöttem le.Törtverzióval szoktam játszani ,ám még crackelni sem crackeltem ebben az esetben.Felraktam a Warbandot 1.1, rá a talewordsrõl töltött legfrissebb Npwarst és ezt a hiba üzit kapom.Tehát nem crackeltem semmit (Warbandot sem) ill. nem patcheltem, mert ,ha jól tudom akkor a NPwars helyettesíti az 1.154-et.
dolorex: Ez már látható, az elõzõ nem volt az. Ilyen hibaüzenettel még nem találkoztam ,talán érdemes lehet felkeresni a taleworlds fórumát azt ott a technikai nehézségekkel foglalkozó topikot. Ha valahol tuti találsz megoldást az ott lesz. Esetleg vedd le a 1.154-et mert ezek szerint a hiba forrása abban keresendõ.
Illetve biztos hogy kell az a patch a napoleon-hoz? Az még mintha mindig a 1.006-os verzióban leledzene. Ott meg nem írják hogy kéne hozzá. Warband esetében is a stabil és hivatalos változat még mindig a 1.153-as, míg 1.154 az nincs. Az 1.155 meg még béta fázisban van.
Ha netán most sem látnád akkor leírom, milyen hibaüzit kapok. "mb_warband.exe-Belépési pont nem található Az eljárás belépési pontja (?getDriverCaps@System@FMOD@@QAG?AW4FMOD_RESULT@@HPAIPAHPAW4FMOD_SPEAKERMODE@@@Z) nem található a DLL-ben (fmodex.dll)." Íme.Utána kerestem, a hibának konkrétumot nem találtam vele kapcsolatban.Letöltöttem egy fmodex.dll, amelyet system32be kell másolni.Mivel nekem 64bites op rendszerem van, ezért SysWOW64 mappába kellett felüliratnom ezt a fájlt.Újraindítottam ,de semmi nem változott.Mit mondtam csak NPWarsnál ill. 1.154nél jelentkezett ez a hiba.Bízok benne ,hogy találunk megoldást!:)
Pontosabban a nem két-két tulajdonságot növel. Még a nem választása elõtt van 5 STR, 5 DEX, 4 INT és 5 CHA. A férfi ad +1 STR-t és +1 CHA-t, a nõ +1 DEX-et és +1 INT-et.
Ha elolvastad elmondta neked a mod miért adta a deathbringer-t. Amúgy egészen pontosan 50 ellenfél lenyomása kell hozzá egy csatában.
Lesz majd achievement összesen lenyomott ellenfelekre vetítve is (most nem emlékszem hogy 5000 vagy 10000 után) kettõ is. De kismillió egyéb dologért lehet kapni és ha jó dologért kaptad akkor bizony pozitív változást tapasztalhatsz majd skill vagy tulajdonság vagy egyéb téren. Achievementekbõl amúgy van pozitív és negatív dolgokkal kapcsolatos is.
Az átcsábítás nem függ a nemtõl, csak a beszélõkétõl (persuation skill), az érdemi érveléstõl (pendorban legalábbis nem mindegy kit és milyen indokkal akarsz magad mellé állítani és az sem mindegy milyen viszonyban van a már melletted állókkal) és a királyságod erejétõl. Ugyanígy a viszony sem függ nemtõl csak az elvégzett feladatoktól és cselekedetektõl (lordmentés csatából/dutyiból, lótifuti melók általi viszony javulás és így tovább). Ezek fixek a sima Native esetében is. Ahogy uwu is írta a nem csak az egyik kezdõ tulajdonság értéket és a házasodást befolyásolja és ezzel vége is minden eltérésnek a két nem között.
A fagyásra csak azt tudom mondani, hogy a hiba nálad lesz. Az oka kismillió és egy dolog lehet. Elég ha letöltések közben kicsit is sérül egy fájl, vagy épp rosszul települ amirõl nem értesülsz és máris kész a hibaforrás. De ha te holmi suno vagy praven nevû helyeket látsz akkor ott nyelvi gebasz van, mert pendorban egyik sincs. Ahogy swadian királyság vagy egységek sincsenek. Ha ilyeneket látsz akkor megvan a hiba forrása (nem angol verzióra ment rá a pendor mod vagy ha netán törttel játszol akkor valami csúnyán átverõs törést sikerült találnod). Esetleg a registry-ben benne maradt a korábbi telepítés amikor magyarítással próbálkoztál. A sima uninstall azt nem biztos hogy kipucolja.
dolorex: Ha linkelni akartad azt, mit tartalmaz az üzenet, úgy nem jött össze, így nehéz megmondani mi lehet a gond.
uwu420: 149% a csúcs amit ki tudok csikarni anélkül, hogy az armysizer-t is bevetném és megnövelném 600-ra a csatalétszámot. Ekkor (már 149%-nál) normál sebzési szintek vannak, good AI-k, hard manual lance irányítás, manuális blokkolás irányítás, fastest combat és 150-es csatalétszám. Ha a manuális blokkolást leveszem az 25%-al csökkenti a nehézséget.