Hülye hozzáállás pláne OFP/ARMA vonalon. A minõségi javítások és kaidványok 90%-a a communitytõl jön. Lásd fdf soundpack, lásd modwar soundpack, vagy az említett HIND vagy a MAPfacttól az Ah-64/CH-47 D csomag.
Érdemes õket berakni. ha meg olyan küldit csináltak amibe kellene egy mod akkor azt jelzik, hogy honnan tudod leszedni.
Való igaz én is lecsekoltam. Holott valóságban a hitelesített sebessége a Ka-50-esnek maximálisan 340km/h a cirkálósebessége pedig 310-270 km/h között van. A CObra valós maximális sebessége 193 Mérföld / óra az cirkálósebessége pedig 173 mérföld/óra. (ez kb 310km/h). Ergó a játékban kb hasonlósbességgel kellene menniük.
Viszont a játék az játék és egyik sem közelíti meg a valós adatokat szóval tök nyolc. sem a párna sem az overtorgue hatás nincs szimulálva így tök 8 mit nézünk.
A Kamovhoz 1 személy elég a cobrahoz 2 kell.
A kompatibilitási hacacáré miatt általában nem komázom az utólagos (fõleg az egyéni) módosításokat alapból semelyik játékban sem!Meg asszem' úgy több olyan küldetést csinálnának a népek, ami így a többségnek jó (ha nem kell mindig ezerféle hiányzó dolgot még külön mindenkinek letöltögetnie)!
Igazából nem is teljesen jól mondtam, nem egészen a gyorsulásra gondoltam, hanem a sebességére! Mert kb. ugyanolyan magasságról
elrugaszkodva a Hokum alig tartja a 220-at, a Cobra azonos magasságról röhögva kitolja (és tartja) a 270-et!!!... Ez azért már jelentõs!!!(Persze ha nagyon magasra emelkedünk, akkor megy mind a kettõ gyorasabban is, de hamar elveszítjük a sebességét, ha nem akarunk a földbe csapódni.) Egyébként nyilván csak -hogy is mondjam-a saját megfigylésre támaszkodva mondom (nem volt stopper).
"viszont a CObra könyebben leesik mint a hokum"
-Én is erre számítottam, de szerintem itt ez nem így van!!!
A Hokum páncéljába ugyanannyit kellett lõni (pl:egy Cobra ágyújával, de asszem' más fegyverekkel is leteszteltem) ugyanonnan (kb.7m-rõl próbáltam), mint a Cobráéba!!!!... Úgy tûnik tehát, hogy a páncélja egyáltalán nem kompenzálja a lassúságát!!!
És itt most nem arra gondoltam, hogy a valóságban melyik a jobb gép, hiszen ez azért messze van a reálisnak mondható szimulátortól!!
Az nagy szentségtörés volt, hogy nincs alapból Hind!!!! Az milyen király gép!!!Ahhoz képest, hogy milyen brutál fegyverzete van alapból, mekkora nagy rajság, hogy még kotonákat is fel lehet cuccolni az utasterébe, akik az ajtóból tudják használni az oldalgéppuskát!!!
Mivel mérted azt a gyorsulást? vagy az authentikus ="én úgy érzem" módszerrel határoztad meg?:)
BTW a hellfire-ek valóban erõsebbek mint az orosz páncéltorõ eszközök, viszont a CObra könyebben leesik mint a hokum. (nem beszélve a Hindrõl és az Apacheról:D Messze sokkal jobban sikerültek mint a Cobra vagy a Hokum))
Szerintem az FDF sound mod jobban sikerült. Pl a MODWArban rögtön találtam egy hibát: amikor burst fire modeban tüzeltem egy fegyverrel akkor csak egy lövés hangját hallottam.
Szerintem a Cobra sokkal jobb, mint a Hokum!!!Vízszintesen mintha jobban gyorsulna, + a rakétái is mintha sokkal pontosabbak lennének!Meg mintha a Hellfirerel nem kéne annyira pontosan a célra tartani...(Igaz, hogy a Hokumon több rakéta van, de ez néha annyira pontatlannak tûnik a másikhoz képest, hogy ez eléggé idegesítõ, és a mennyiséggel ezt néha nem kompenzálja!)
'500 different bugfixes' hmmm es meg igy is marad tuti
Hey!
Marek Spanel ezt mondta:
Just a quick update on the patch status:
we decided to release the patch as version 1.08 and it's getting to last round of testing. We thank all who helped us to beta test the public beta versions. It helped us a lot.
We also managed to get few nice new improvements to version 1.08:
* voice over net is improved significantly
* Increased contrast of light for all weather conditions
* Bullet impact is now drawn also on objects and vehicles
* 2D optics now support wide screen and triple monitor aspect ratio correctly
* New texture detail "Default" that auto-detects the amount of VRAM (Recommended Texture Detail setting for users of cards with more than 512 VRAM)
* Reworked logic of teamswitch to make it more suitable for detailed manual squad command control
* Full support for multiple airports by AI pilots
* A bit faster and more fluent radio protocol
In total, since version 1.05 we made around 500 different bugfixes, improvements and tweaks made in the game.
We will update you on the patch release with specific date of availability as soon as the patch testing is finished.
Továbbra sem boldogulok. Megnéztem azt a bizonyos bin fájlt. A soundmod bin-jében lévõ config fájl úgy néz ki, hogy van egy config.cpp illetve számos szövegfájl amit a cpp hív meg. A játék eredeti bin-je viszont egyetlen config fájlt tartalmaz, és abban van benne minden, nem hív meg külön szövegfájlokat adatbázisszerûen. A kettõt nem lehet összeegyeztetni. Én a ModWarSound-ot használom. Valakinél ha másik sound mod van, megpróbálná esetleg hogy mûködik e ez az addon? Link: http://armedassault.eu/news.php?readmore=456
Hogyan lehet multiplayerben respawnolni úgy hogy ugye a szerkesztõben playable-re teszem a katonát de nem a saját csoportom és hogy ott is tudjak újraéledni . Próbáltam a : katonanév group this de ez nem segített .
Nem tudom én azt vettem észre, ha fennt csücsülök TS-en és single playerben játszom lejjebb veszem a játékban a hangerõt akkor leveszi a Wave sávot is windows-ban. Így kurvára nem hallani amit TS-en beszélnek és még a játék is halk. Viszont ha felveszem a játékban az effectek hangját akkor zajosak a lövések és ugyanúgy nem lehet hallani a TS-t a "zajos környezet" miatt.
Valakinek ötlete vagy tapasztalt hasonlót? Ingame voicecom szarötlet mert olyanokkal dumálok közben akik nem játszanak.
Jóvan meghegesztettem, a hent pocsék volt.
1.: Raptor poénosnak gondolta, hogy hagy benn blufor csapatának 1 AI-t
2.: cadet modban volt az elsõ pálya: az ellenséget pirosan feliratozta 500m-ról mégha bokorban, domb mögött volt akkor is.
3.: 1.05ön volt 1.07 helyett.
Felvetették az ötletett hogy jelöljük ki egy vagy 2 napot a héten, amikor majdnem mindenki ráér és akkor jó nagy ARMA partykat lehetne rendezni, hogy ezek a napok melyek legyenek az rajtatok múlik, ezért írjatok nekem privátba, hogy melyik nap lenne jó.
Privát üzeneteket 1 hétig várok aztán közzéteszem a fórumon az eredményt.:) Majd megkérem a fórum gazát, hogy írja ki ide a fórum fejrészébe ezt a napot, hogy az újak is lássák, hogy mikor vannak fent sokan.
VÁLASZOAKT ELÕRE IS KÖSZÖNÖM!
jó ötlet habár a miki hasznos szóval kovácsold meg ha tod :)
Jah ma is menjünk 2320-ra kommunikálás TS-en www.arma.hu! (bár a mikrofonom valamiér' nem funkcionál :\)
DirectX 9c legújabb verióját ... és akkor menni fog ...
Rájöttem. A soundmod BIN fájlja valami miatt nem tudja meghívni a desert OPFOR tartalmát. Ezt hibaüzenettel tudatja is velem "bin\config.cpp/CfgVehicles.McN_T72". Megnézem mi van a Bin-ben egy extractorral, hátha össze tudom hozni a kettõt.
Egyik megoldás sem nyert. Vannak módosított PBO-im amúgy amiket a soundmod mellett használok, és mûködnek. Viszont ez a Desert OPFOR csak akkor mûködik, ha a szûz arma.exe-vel indítom a játékot. Próbáltam hogy a soundmod fájljaival felülírom az eredeti fájlokat, de a sivatagi opfor így sem jelenik meg az editorban.
Meg lehet e csinálni azt hogy több mod-ot egyszerre alkalmazok? Mert ugye egy kukac-mappanév-ikon kombinációval mûködik egy addon, de ha pl nekem van egy sound mod-om, meg pl egy everon mod-om, akkor hogyan tudom mindkettõt egyszerre használni úgy, hogy az eredeti fájlokat ne kelljen módosítani? Köszi a segítséget.
Hi!
Mikor lesz legközelebb multi?
Csatlakoznék, ha lehetséges.
Milyen beállítások mellett futtatjátok a gammát? A lenti videókon már egész jól fut, ilyet nem sikerült eddig elérnem.
Hali
Peti néven futottam az elmúlt napokban, ténleg klassz volt a game fõleg a CTF-ek :) de azért az elszabadult BlackHawk Misson se volt rossz
Csá mindenkinek!
Ezt a játékot hol lehet letölteni vagy valaki el tudná nekem küldeni?Mert volt egy néhány oldal a honnan letöltöttemés mindig volt valami baja.Vagy nem volt meg végig,virusos volt...stb.A segitséget elöre is köszönöm! [email protected]
lol! hehe. Micsoda másolásvédelem...
valahogy éreztem hogy valami buktató van a dologban :D
akkor marad a demó ha még vannak egyáltalán rajta.. :(
ha nem zavar hogy néha ok nélkül sirállyá változol, meg halsz vagy csak egyszerüen nem találsz el senkit mert akkora a szórása a fegyvernek akkor igen, tudsz játszani...
Hali
Csak megkérdem, hogy lehet ezzel neten törtel játszani?
Mert a demó val játszottam csak ott nagyon gány volt(bugos)
osztán meg gondolom a full mégis csak jó nem?
Ma este 20 és 21 óra körül ha minden igaz tudunk jönni páran akik ma délelött játszottak. Remélem Ti is lesztek és játszunk pár jó kört.
Naugye jó az a server :>
Most már tényleg fel kell lendíteni az életet armahu-n.Gyertek csak nyuodtan ott is van mindenféle fórum nem kell félni nem lesz faszlámázás :D
Hi.
Ha gondoljátok ma este is játszhatunk, egyelõre úgy néz ki ráérek. Nekem tetszett a tegnapi bár annyira nem voltam aktív, elég fáradt voltam.
1.07 egyelõre nem megy nekem, még nem találtam hozzá cracket, mindig kidobott sirálynak.