Mert a startbetapatc.bat -ot kellene elindítani , lejjebb megtalálod hogyan kell létrehozni ezt a bat file-t és akkor menni fog . Ez csak akkor nem megy ha nem eredeti a game , akkor nemindul .
Sziasztok.
Felpatcheltem a játékot, de amikor elindítom bal alul nem azt írja ki hogy 1.07 hanem még mindig azt, hogy 1.05. Ez normális? Nem kell elõtte újratelepíteni?
Egyébként érdemes megnézni a "The Unit" címû sorozatot is mert szerintem nagyon jó :)
Elõször is nagyon köszönöm, nekem hirtelen nem jutott eszembe a google, egybõl a dc-t próbáltam. Dc-n 38db hubon voltam fent, melyen a Jesper Kyd kifejezésre elég sok találat érkezett. Letöltöttem az összeset, és egyik sem volt az amit keresek. Robert Duncan-ra egy találat sem érkezett, csak hülye kép formátumú amire nekem nincs szükségem...
Próbáltam a sima Duncan kifejezést de csak hülye arab zenét sikerült letölteni.
Szvsz rrõl a fikázós és lenézõs stílusodról igazán leszokhatnál....
Nagyon bonyolult volt raguglizni a negy perc utan lathato szovegekre. Igen, s le lehet tolteni onnan jopar szamot, de ezeket nem fogom megkeresni helyetted...
Kérlek segítsetek. Kéne egy zene, ami ennek a videónak a végén van. A legutolsó szám, annyira tetszik, hogy nagyon. Az outroban írja a zenéket, de dc-n nem találtam meg... Aki tudja ki az elõadója, vagy mi ez kérem segítsen:(
Elmenni sztech boltba, rámutatni egy kellõen erõs videókártyára, majd perkálni, hazavinni, beépiteni a gépbe, ujra armát elindítani és örülni :) (esetleg talán még az is lehet hogy tul régi a videokártya drivered, vagy directXed, de szerintem inkább maga a videokártyád...)
Igen , kipróbáltam . Sajna a DoMove-ra sem reagálnak a tankok és az emberek sem semmire , hiába írom be állnak egyhelyben . Sajnos maradt a waypointos megoldás pl a heli mikor felvesz a load--get-in páros , waypoint összekötve . Viszont próbálj egy pár küldit szétbontani az unpbo-val pl a gyárit és nézd meg hogyan van benne .
a _moveInCargo heli sorral az a gond, hogy ha ezt írod be a squad leader (player) initjébe, akkor azok már eleve bent ülnek a gépben! Valszeg egy másik trigerrel lehetne a synchronize-t kialakítani:
wp nélkülli csapat
>>>
trigger (benne a megfelelõ, ám nem tudom milyen parancssor az on.act-ben)
<<<
heli wp-ja load
Ez utóbbi és a trigger lenne összekötve. Mindenesetre majd próbálkozom, köszi a válaszokat!
Ha a player a csoport vezetoje, azaz be tudja szallitani a tobbieket ahelibe, akkor siman csak figyelni kell, hogy bent van-e az egesz group.
Ezt elvileg meg lehet irni egy triggerben.
Nahh még itt vagyok de már fexem . Valami ilyesmi is van : katona MoveInCargo heli neve és ezt a jármû initjébe kell írni , és van ilyen is hogy : "_x MoveinDriver heli" forEach Units csapatnév . Idézõjel az kell és a MoveInDriver gondolom lehet MoveIncommander stb-stb . Próbáld ezeket , sajna én a waypointosat választom mert az egyszerûbb és gyorsabb .
Köszönöm a választ:) De mint lentebb írtam, küldetés-szerkesztésnél nem szoktam a "player"-nek és csapatának abszolút wp-ket lerakni. (Ez tudom, hogy szívás azoknak, akik cadet módban akarnak nyomulni és nem látják a sárga kockákat! Ugyanakkor sokakat zavar, bevallom, engem is!)
Szóval ezért vagyok megglõve most, mert ez a pálya egy kampány része és nem jövök rá, hogy saját wp nélkül hogy tudok "összejönni" ezzel a nyamvadt uh-val, hogy el is vigyen. (A linkelt képet csak bemutatásként raktam ide, mert nem értettem tpM91 ötletét...)
Nahh a jobb oldali csapatnak is teszel waypointot de az elsõ az MOVE legyen mert küldönben b*szik rá beszállni és utána legyen GET IN . AZaz a heli LOAD és a csapat GET IN waypointot közelrakod majd F5 -el a synchronize vonallal összekötöd . A lényeg ami BUG-ot észrevettem hogy pl ha be akarsz ültetni 2 katonát a helibe akkor az elsõ pont MOVE legyen , ha mindjárt GET IN -t teszek elsõnek akkor nem csinál semmit , ugyanez van a csapatoknál mikor beszállítom õket . Ez a baj volt az Opflashpointnál is .
oké. letettem a market és...? a _unitDoMove parancssor hova íródik? és a markert hogy "szinkronizálom" a helivel, hogy le is szálljon és fel is vegyen? szóval ezt nem vágom...:) A simán lerakott wp-ok esetében sikerült, de nem akarom õket használni.
Lerax 1 markert s akkor: _unit DoMove (getMarkerpos "markerneve")
A heli felvevõ waypointját és a csapatot beszálló waypointját közel kell tenni egymáshoz és szinkronizálni, tehát utóbbi menüpont alatt összehúzni a kettõt.
Sziasztok! Szerkesztési kérdésem lenne: hogy tudom azt megoldani, hogy a csapatomat "felvegye" a heli, majd beszállás után folytassa az útját az editor map-en kijelölt irányban? Az addig rendben van, hogy trigerrel aktiváltam, hogy jöjjön értem, de az MP-k között (load, onload etc) hiába jelölöm ki ezeket, "cseszik" leszállni értem...:) Szóval: jön>leszáll>én beszáll>majd menet tovább.
A segítséget elõre is köszi!
Ez így van , elindul ugyan az 1.05 Ysau-val de kb 20 perc oszt sirály lesz . EZ az 1.07 el sem indul sehogy sem . Hiába Yasu hiába a legújabb Daemon Tools . Várjuk Vitality bácsi újabb trükkjét .
rally és katonai szimuláció egy engine-nel? a vezetés részén biztos sokat dobna :)
Most olvastam PCguruban , hogy a Codemasters jövõre ki akarja adni az Operation Flashpoint 2 -t valami Neon motorral amivel az uj Colin McRally is megy. Mik vannak?
Nekem yasuval is madarra valtozott az 1.07 beta elottiek :/
Hahaha, de a regi registry-s trukk, mindenfele yasu nelkul ami mar itt is ki lett targyalva azzal mukodik. Kerdes csak az hanyszor valtozok majd madarra :)
Eddig oke, de uj securom van rajta... yasuval nem mukodik a megszokott modon.
nekem nem csinalt valamiert, de ha csinaltam en is megkaptam a vertexes hibat, aztan meguntam felulcsaptam a betabol minden file-t akkor meg a securom magyarazott, a francba kellett nekem kolcson adni az eredetimet, igy nem tudom megnezni az 1.07 -et egyelore :)
Talan itt kerdezte valaki, a 1.07-es patchet -mod BETA -val kell inditani, amugy az eredeti 1.05 indul, de hat le van irva a readmeben...
1.06-ban javitanak erre utalo dolgot.
biztos forceolni kell valahogy, hogy legyartsa maganak, ha regebbi verzio.
5151 - Fixed: Retail version doesn't try to compile shaders now unless being specifically asked to generate them
Azér béta mer van 0.0000001% esély, hogy CTD-lesz ennyi.Simán fel lehet rakni nekem eddig semmi gond nem származott belõle.(csak 4gigás modmappát csinál^^)
Bár már lassan eltünnek a bizonyítékok a szõnyeg alatt, ugyhogy nehéz utánnaolvasni :), aki követi a fórumot viszonylag gyakran az tudja mirõl van szó.
Fú látom nagyon sok idõd van. Valamit jól elbaszol mert az én warez verziómban idáig is volt dátum állítás. 1.0 volt vagy mi. Alap verzió. Még fel is tettem a kérdést itt a fórumon hogy mi értelme az évek állításának! Vissza lehet olvasni.
Nah alapból ki van hajtva s ha ráváltasz akkor bele lehet nézni:
De ebben az a jó, hogy úgylátszik lehet majd Oxygen2-ben 2 'eye' memóriapontot használni pl talán megoldható, hogy SVD-n lehessen használni az irányzékot is.
és hogy van megoldva, kihajtja, mikor a gránátvetõre váltasz, és máshova hajol?
tudnál róla pár shotot betenni?
Mondjuk kipróbálnám hogy t-72-vel rálõve a motorosra, mi történik..
Az 1.4 az eredeti verzióhoz képest nekem nagyon új volt. Például szuper hogy lehet már rejtõzködni a növények között, stb... Az 1.5-ben meg két dolgot vettem észre, a célkereszt sokkal jobb egér mozgatása közben, illetve van egy béna moötor, amivel nem lehet elesni. Ha ennyi látványos újítás lesz az 1.7-ben is, akkor nem is érdemes feltenni.