Én nem próbáltam Very highon csak high-on 1024*768 ban egyedül a prosz akármi ami mosottá teszi az volt LOW és én ott nem akadtam még erdõben és harcközben, se zoom-nál, Very highon nem próbáltam!
NA most boldog vagyok, megvan az uj gép, AMD A64 3200+, 2GB RAM, Ati X1950 Pro videokari, és tejjesen szaggatás nélkül megy full max grafon akár sûrû erdõben! Rosszabbra aszámítottam. A legsûrûbb erdõben lehet egy kicsit érezni hogy lassul a játék, de legalább ott se szaggat, szal még ott is tökéletesen lehet célozni. Ha leveszek az árnyékból very high-ról high-re, ez megszûnik!!!
Kicsomizod az ArmA/AddOns/ weapon.pbo-t és berakod az ArmA gyök könyvtáron belül egy tetszõlegesbe (pl.: @ModWar/AddOns) majd a rar.-ban lévõ weapon mappát bemásolod ugyanide és felülírod majd jobb katt create PBO és lett egy weapon.pbo-d :)
majd inditó ikont csinálsz hozzá
...ARMA.EXE -nosplash -mod=@ModWar
Valaki megtenné, hogy magyarul leírná, mit kell csinálni?
Köszi!
Installation:
1. Create a mod-folder with the name "@ModWar" in the main Arma directory and a sub-directory named "AddOns".
2. Extract the weapons.pbo in the AddOns folder of your original ArmA installation with cpbo and copy the weapons folder to the AddOns directory we created in step 1.
3. Extract the archive to your Armed Assault main folder (should use the correct pathnames for our new mod-folder) and overwrite the config.bin.
4. Create a new weapons.pbo in "@ModWar/AddOns/ via the context menu entry -> Create PBO.
5. Create a shortcut for ArmA with the command line parameter -nosplash (no intros) and -Mod=@ModWar (to launch the game with my mod)
6. Try to enjoy the atmosphere of Armed Assault with authentic weapons
Mit szolnátok ha 20:00 tól játszanánk egy kicsit??
Február 16-án fog megjelenni és a Sprocket nevu online terjesztohálózaton keresztul meg fogod tudni venni az angol ARMA-t vagy eévileg magyarországon is lesz bolti eladás (az 505 szerint kiadott sajtoanyag alapjan)
sziasztok!
Most mi van ezzel a játékkal? megjelent már? ha igen hol tudom megvenni? ha nem mikor fog megjelenni?
értem,köszi, még1 kérdés,amikor én készitek egy harci helyzetet,vagyis mikor én rakom be az embereket a mapra. Itt hol lehet beállitani,hogy milyen jármü vagy milyen fegyver legyen nálam? mert mindig csak egy fajta helikopter,tank,vagy fegyver van nálam.
akkor pedig törzzsel fordulni macerás, pedig sokszor van rá szükség...de mind1, sztem már nemkicsit bonyolítottuk túl a kérdést :)
azt tudom, de pl azt nem lehet megoldani, hogy elõre nézõ törzs mellett balra 90fok körül lõjj...gondoltam ilyesmire gondoltál, mert ilyenkor mozognak függetlenül a kezek a felemelt fegyverrel együtt a törzstõl
hmm most így belegondolva tényleg, viszont akkor a reális szimulációhoz +1 szabadsági fok kéne csak a törzs mozgatásához...talán majd valami továbbfejlesztett wiimote szerû izé + trackIR együtt képes lesz rá...de ez még odébb van :)
most még csak az arma korlátolt, fej, kéz+törzs külön irányításával kell megelégedni :)
(bár ugye annak, hogy a fej külön mozgatható a trackIRnek vannak gyakorlati elõnyei is az olvasott tapasztalatok alapján, viszont a kéz+törzs kettébontásával már nehéz elképzelni ilyet)
trackIR-hez sajna még nem volt szerencsém, épp arra gyúrok, hogy legyen...majd errõl inkább akkor nyilatkoznék ha kompetensebb leszek a témában :)
amúgy pedig a floating zone léte, vagy nemléte csak addig számít, amíg van célkereszt, és mivel ugye az igényesebb szerverek veteran modban futnak, így szinte tök lényegtelen, mert a csípõbõl tüzelés ígyis, úgyis lutri...vállhoz emelt fegyverrel pedig mindenféleképpen együtt fordul a törzs értelemszerûen :)
semmit sem utalok jobban mas FPS-ekben mint a fejbe szurt tengely körül forgó gyalogost.... Tök illúzióromboló....
A szemkéz koordinációt meg pont az a leegyszerûsített szarság bolondítja meg:) pl helikopterben imádom, hogy forgatom a fejem és nincs megbolondítva a szem kéz koordináció:)
Valszeg te egy TrackIR-tól keresztül is döfnéd magad:) nem elég, hogy az ember mozog még a szálkeresztis attól függõen, hogy merre fordítod a fejed:)
Olvass vissza. Egyebkent ha nezed a fegyver 3d-s modelljét az mozog pontosan. Ugyanis te sem stabil kézzel forogsz a tengelyed korul hanem csak akkor fordulsz egész testtel, ha a fegyvert már nem tudod mozgatni.
hi,olyan gondom lenne ,hogy most raktam fel a játékot ,és valahogy az egér irányitás nem koser ,valahogy késik vagy nemis tudom ahogy mozgatom az egeret nem reagál röktön.De legkisebb grafon is ugyanez a helyzet,ez valami beállitás? vagy ilyen a game?
Inkább ne okoskodnál.
Gondolom az 505 verzió lesz az 1.04-es és kiadnak majd egy nagy patchet ami az 1.05 lesz és ezzel az összes verziót egy szintre hozzák.
De viszont azt irja :"Before the end of February we plan to release a new patch 1.05..." szóval tervezik ,h még Feb.vége elõtt lesz az új patch. Namost akkor ez az 1.03helyett lesz akkor nem tuti ,h megkapjuk a releassel egyidõben.
biztos idióta a kérdés de most ez azt jelenti hogy febr 16-tól itthon is lehet kapni?..
Itt egykis érdekesség az armaholic-ról:
- European Release
ArmA: Armed Assault for the European/Worldwide release by 505 Games went Gold and 16th February is now confirmed as the release date.
- North American Release
We are pleased to confirm that we secured a publisher for North America. An announcement about the North American release of ArmA will follow shortly - stay tuned!
- Patch 1.05
Before the end of February we plan to release a new patch 1.05 for all editions of ArmA that will ensure an internationally unified game environment. The patch will also improve various aspects of the game for the existing users.
- Editing Tools
We're going to start beta testing of ArmA editing tools soon. The process of releasing the entire necessary infrastructure to the community will be our ongoing effort in the upcoming months and we're working hard on it. Please be patient and understand that this is not something that will happen at one point but intstead we'll be releasing one piece of the tools after another.
Read the complete update as Maruk has postd on the BI forums by clicking below.
Quote
European Release
ArmA: Armed Assault for the European/Worldwide release by 505 Games went Gold and 16th February is now confirmed as the release date. The full list of countries where 505 Games will distribute the game (in no particular order): United Kingdom, France, Italy, Spain, Finland, Denmark, Sweden, Norway, Netherlands, Belgium, Luxemburg, South Africa, Australia, New Zealand, Iceland, Ireland, Andorra, San Marino and The Vatican Cit, Greece, Portugal, Croatia, Serbia and Montenegro, Bosnia, Slovenia, Liechtenstein, Cyprus, Malta, Turkey, Israel, Middle East, Hungary, Romania, Bulgaria and Japan.
You can pre-order ArmA from Amazon.co.uk and many other retail outlets in various countries covered by 505 Games publishing.
North American Release
We are pleased to confirm that we secured a publisher for North America. An announcement about the North American release of ArmA will follow shortly - stay tuned!
English Online Direct Download Release
The full English version of ArmA will be available for purchase via the online games service Sprocket from 27th February worldwide.
Patch 1.05
Before the end of February we plan to release a new patch 1.05 for all editions of ArmA that will ensure an internationally unified game environment. The patch will also improve various aspects of the game for the existing users, including:
* reworked and improved multiplayer game browser screen
* improved Voice over Net
* dedicated server platform underwent big stability and performance improvement
* ability to turn off grass in video options and grass flattened around soldiers for improved visibility.
* visually improved and smoother LOD switching
* various performance and stability optimizations
* new modern style GPS device displaying small map on top of game view in some situations for easier navigation
* support for more keyboard shortcuts to actions
* generally improved AI (including driving and combat)
* new content: Su-34 Fighter and Su-34 Bomber, TT650 and M1030 military motorcycles, AKS74PSO, KSVK, M107 and M16A4
* and more...
Editing Tools
We're going to start beta testing of ArmA editing tools soon. The process of releasing the entire necessary infrastructure to the community will be our ongoing effort in the upcoming months and we're working hard on it. Please be patient and understand that this is not something that will happen at one point but intstead we'll be releasing one piece of the tools after another. The BI Community Wiki will remain the main place for us to share all important information related to ArmA editing with the community and it is also the best official place already containing comprehensive information on various aspects of editing and modifying ArmA.
Ja... és mégvalami : "....Middle East,Hungary, Romania, Bulgaria and Japan."
Hát ott Chernobyl volt a story. Jó nagy full füves terepeken ami jól beszaggatott :\ . Dinamikus kampánnyal pl.: megsebesülsz akkor a köv páylán is meg leszel stb... A játékmenet viszont nagyon hangulatosra sikeredett.
Sok mindenhez csináltak borítót még addon packokhoz is amit otthon kirakhatsz a polcra hogy ilyen is van. Majd esetleg a BIS által fejlesztett olyan mint anno a Resistance esetleg fizetõs lesz.
Tudja valaki hogy a V.I.R.U.S. boltban is meg fog jelenni, vagy csak letölthetõ formában? Ez egyébként hivatalos cucc? Csak mert a honlapján megjelent nemrég valami borító féleség.
hát nem tom mitõl van, de az elv ez:
- aki a szervert csinálja elõször letiltja a netet
- elindítja az ARMA-t
- megcsinálja a szervert (LAN)
- ALT+TAB -> windows
- hamachi elindít
- többiek csatlakoznak a hamachiban a szervert csináló hálóhoz
- vissza ARMA-ba és már mûxik is..
nekünk 3 emberrel is mûködött már.. amúgy télleg elég béna hogy ilyen gagyi módon ki lehet játszani a védelmet..
Nem hagy nyugodni ez a hamachi.
Miben különbözik pl egy sima LAN hálozattól?
Mert ugye ott ugyan ugy azonos user ID probléma merül fel, és hamachi alatt mi van ezzel?
Meglehet hogy csak nem irja ki valamiért az egyezést, mert ha ez tényleg müködik minden probléma nélkül akkor anno OFP alatt is megoldott lett volna.
másik m113 adatlap..
úszási sebeség, merülési mélység.. ha jól fordítom az angolt
"The vehicle is capable of "swimming" bodies of water."m113
Na ilyet se láttam még. Azért kíváncsi lennék hogy ez egy tengerben is mûködik e, ahol minimum hogy valamilyen hullámzás azért van.. Mert ugye szép ez a kép, de nem látszik az sem hogy ez vízben halad, vagy vízen úszik. Mert ugye a kettõ nem ugyanaz.
Az m113 tényleg úszik a vízen? Mert az armában igen, és elég furcsa látvány volt ahogy a lánctalp hajtotta a jármûvet, mint valami kétéltût. A benne lévõ levegõ biztosít ennyi felhajtóerõt, vagy csak egy hiba a realisztikus szimulációban?
Igazából én ezt a zárt rendszert azért találom jó megoldásnak, mert így a BI a warez másolatot tekinthetné egy fajta propaganda anyagnak azaz letölti az illetõ egy verziószámban tegyük fel 1.03 ez az alap, majd végigtolja singliben, de ahhoz hogy neten tudjon vele játszani már be kelljen jelentkeznie egy autentikációs serverre ami kinyitja neki azokat a fájlokat amik ahhoz kellenek illetve leellenörzi az ID-t!
És persz ha jön majd az 1.04 és a többi akkor azt már nem tudná fölrakni, mert nem lehetne megszerezni netrõl. Erre mondhatná valaki hogy akkor, majd fogja valaki akinek meg van eredetibe és kiveszi azokat a file-okat amiket módosított az update igen ám de pl STEAM fel is rakja a frissítést és egy-egy update után raknak egy egy védelmi módosítást ( minde update után más-más) az updatebe hogy ne lehessen olyan egyszerûen másolni így mire megtalálják ezeket kis szaroakt ( illetve sok gondaljár) addigra jön a következõ és kezdhetik elõrõl. Így rá lenne kényzserítve hogy ha kell akkor vegye meg!
Ez nem zárt, ok a vásárlásra ez megoldás, de én nem eree gondoltam igazából, hanem az Updatre, illetve hogy zárt legyen, egy külön kis klien progival, amivel ellenõrizni lehet a játékot :) és a SPROCKET nem ilyen tudtommal, de persze lehet hogy tévedek!!!
Másik, hogy hol lehet itt regisztrálni a játékot, hogy én megvettem és esetlegesen, ha ne adj isten elszaródna a cd, letöltsem jogtisztán????
Nem lenne rossz dolog, ha a BI is csinálna egy zárt hálózatot ( STEAM ), amin keresztül jönnének a frissítések, illetve ahonnét könnyen meg lehetne venni a játékot és persze le lehetne tölteni, hogy ne kelljen a biztonsági másolatokkal törõdni.
Így kénytelenek lennének megvenni, mivel nem kapnának updatet, illetve lenne egy ID amit a BI tudna ellenõrizni :).
Mondjuk ehhez marha sok pénz kéne, de hosszú távon megtérülne!
10nap! És vége az 'angolverzióravárok' kifogásoknak ;D
Ok ok, én csak sajnálom, hogy nem tudtok jönni szerverre. De legalább nektek ezzel a megoldással nincs hangproblémátok. Remélhetõleg két héten belül itt a patch és a dedikált szerveren se lesz.
hi most szedem le a gamet,nagyon érdekel,hány gb? mert én itt 9*500 mb-ot látok meg egy 200 mb-ost,ez lehetséges? a faq-bol szedtem a linket..
hamachival 3an nyomtuk ugyanazzal és semmi gond..
amúgy én meg fogom venni a gamát de eddig még nem volt rá költhetõ péz.. uh áthidaló megoldás míg ki nem fizetik egy melómat..
"-Szerverkeresõben kiválasztott szerverre belépsz, és ennyi. 2 azonos kulcsnál, lehet kidob, de az 1.01-es tapasztolatokból ítélve, ettõl nem kell tartani."
Ez szerverbeállítástól függ. Egyszerû rúgd ki ha egyezik / ne rúgd ki ha beállítás. Ha nem is rúg ki, ettõl elõjöhetnek a már emlegetett fade problémák (pl szépen kiesik mindkettõ a meccs közepén vagy egyéb bug). Hacsak nem legenda az egész :).
Ha pedig hamachival meg lehet csinálni, amit írsz, és így nem veszi észre az azonos kulcsot...akkor jó szarul írták meg az ellenõrzést :).