Innen szedtem a patchet a megjelenes utan par percel meg a BIS forumbol "szedve" a linket. http://morphiconftp.de/download/arma/Arma_GermanPatch_102.zip
Ebben van OpenAL update is! Lehet ez olyan verzioju patch ami nem kerdez ilyet. De hogy a patchekel a helyzet az az amirol irtam, azt a metabolitol kapott mail tamasztja ala:
"Dear Sir / Madam,
A new 1.02 patch that is compatible with the download and retail versions of Armed Assault has now been released. The 1.02 Patch will do a checksum on game�s exe to determine which version (online or dvd) you have and will install the patch appropriately. If the checksum test doesn�t work you will be prompted to choose the version of the game you possess, online or dvd. Once selected the patch should be installed without any problems.
However, if you do receive an error message during installation you should simply click on ignore (several times) and the patch should be installed afterwards.
Please find below the link to the zip file for the 1.02 patch and the patch info available on the forum (please note this is in German).
Ez csak a patchböl szedi ki a cdkey ellenörzést!
Viszont az ArmA indító exe ugyan ugy keresi és kiolvassa a regböl a serialt, ami ha warez akkor fadet produkál.
"...de install elõtt ki kell választani melyik verzóhoz akarod telepíteni. DVD-s vagy letöltött(legalábbis a német 1.02-nél így van). "
Ezt honnan vetted?! Halottad vagy olvastad vagy magad lattad?! Mert nekem ugyan nemet letoltos verziom (metabolis-s) van es azon az 1.02 patch semmi ilyet nem kerdezett. Bar teny hogy valamikor hajnal 2 korul telepitettem a patchet de csaknem almodtam....
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy részben igaz.:) Ugyanazt a patch-et kell letölteni mindkét verzióhoz, de install elõtt ki kell választani melyik verzóhoz akarod telepíteni. DVD-s vagy letöltött(legalábbis a német 1.02-nél így van). Gondolom én a 2 változatot egy patchbe rakják. De végül mind1 is, nem ez a lényeg, csak ezzel a régiónkénti megjelennéssel, jo sok plusz munkát csinálnak maguknak.
"Tényleg ellenõrzi a játék egyáltalán, hogy módosított fileokkal csatlakozik-e valaki vagy nem?"
Igan mar az OFP is ellenorizte csatlakozasnal, es vagy kivagott egybol, vagy a bentlevok szolitottak fel hogy (a mindenki altal lathato szerveruzenet alapjan) tavozz, vagy gond van es rakd rendbe hog egyezzen!
ez plusz addon és nem cserél semmi eredetit. Ha a szerveren be lenne rakva és pálya lenne hozzá csinálva amiben ezt használja, akkor akinél nincs meg annak kidobná hibával.
v0.7* angolositas ota backupol a telepito, igy konynen visszamasolhatoak a fileok egy patcheles eseten.
*.:igy ertelem szeruen mind a v0.8 (v1.01 arma), es v0.9(v1.02 arma) angolositas is!
Ez mar most sem igaz! Ugyanaz a patch jo a letoltos verziohoz mint a lemezeshez! Ez le is van irva tobbhelyen a neten ahonnan le lehet szedni! (foleg hivatalos forrasok pl Morphicon/Metaboli stb..)
Én nem raktam fel, de érdekelne, ez egy külön választható ak lesz a játékban, vagy a már meglévõre rakja rá. Amennyiben ezt felrakom akkor multiban is választható lenne? Csak azért érdekel mert az elég gáz lenne, ha bármilyen módosítás megtorlás nélkül aplikálható lenne multi terén is.
Megyek a mezei ak-mal valakinek meg távcsövese van:)
Tényleg ellenõrzi a játék egyáltalán, hogy módosított fileokkal csatlakozik-e valaki vagy nem?
vicces amugy, ki kell adniuk egy cseh peccset, ami alapban 2 részre van osztva, letöltött, vagy dvd-s, aztán a német peccs, itt ue. a szitu, majd a lengyel patch, és végül az angol. Feltételezem utóbbi kettõnél is fennál a letöltött illetve dvd-s verzió közti különbség. Remélem az igy adódott +munka nem fogja késleltetni a kiadásra váró javítócsomagokat.
#4834- deptudom, én most a cseh kulcsot használom a cracked 1.01 patchel, mert igy nem cseszi el a kampányoknál, meg single missionoknél azokat a kis képeket.
De ha jol értem a faqban leirtakat akkor egy cseh változatot ha német kulcsal telepitünk akkor német lesz, ezután akkor elviekben használhato hozzá ez a patch is.Jol gondolom?
Akinek német verziója van(nem eredeti), az kipróbálhatná hogy EZZEL az unserial patch-el jó e az 1.2-es telepítés, illetve elõ jön e a fade.
Ennek a filenak a lényege annyi, hogy az eredeteti német patch-et megpeccseli:), és az így nem fog cd kulcsot ellenõrizni, így talána a fade sem aktiválódik.
Sajnos cseh verzióhoz nem találtam.
Egy kérdés, ha megvenném a cseh verzióat akkor nekem azt minden patch kijövetele után angolosítanom kéne, valamiylen user által készített nyelvi fájl-al? Csak azért, mert ebben az esetben tuti mekkvárom az angol verziót.
Ofp-be volt heavy sniper :) finmodba volt valami barret nevû cucc, 12,7 milis mesterlövészpuska AP, vagy HE lövedékkel. Meg volt még valami másik is, de már nemtom a nevét. Amúgy ember ellen nem volt valami jó, mert ahhoz túl nagy volt a lövedék, és pontatlan. De emberek ellen csapatban, egy HE lövedék azért nem volt rossz :) na meg lehetett vele bmp-t lõni :)
ez az 1.2es peccs mi a tosz akar lenni de komolyan , leszedtem 80mb ok faxa, van még kemény 8gb szabad helyem de ez a buzi peccs addig települ míg el nem foglalja az egész 8gigát és nem lehet feltenni. Azt ne mondjátok h 8gb helyet foglal a peccs mert helyben beszarok
Hmmm...Szerintem nem arra gondolok.
Az én küldetésemnél az elején 2ember csatlakozik hozzám-egy híd felrobbantása után.Majd be kell menni egy szövetséges táborba,ami támadás alatt van.Ott 10re bõvül a squad létszáma.
Amint itt kiírtok mindenkit,beküld egy ellenséges táborba,amit 4db T72,1db UAZ,meg egy jópár gyalogos véd.
Innen a következõ pont a város felett van,itt található egy ágyú is.Itt azt írja ki,hogy várjak,de nem történik semmi....
Már próbáltam azt is,hogy "XYZ"vel átváltok a többi szakaszra és elvégzem az õ feladataikat is,kiírtok mindenkit,de úgyis semmi...
A T72-t legegyszerübb úgy elintézni,hogy belelössz a lánctalpba,ilyenkor egybõl kiugranak belöle.Azokat lelövöd a társaid segítségével.A sérült tankba meg nyugodtan beszállhatsz,s oszthatod vele a BMP-t Shilkát
Én is ezzel szívok egy ideje. (Már ha a kampány utolsó állomására gondolsz) Amikor az egységemmel a kijelölt pontra érkezünk, kinyírunk pár enemyt, akkor kis idõ elteltével megjelenik egy t72, shilka, meg bmp2. A szomorú az hogy nem rendelkezünk elég fegyverrel ahhoz hogy semlegesítsük õket. Egy pár katona a mieinktõl pedig ott állnak a domboldalban, hozzájuk kéne csatlakoznunk, de e helyett ott lapulnak a sötétben míg minket halálra lõ az enemy. Maximum egy bmp2-t meg shilkát tudtam kicsinálni, a t72 viszont sajnos túl kemény falat.
Elképzelhetõ hogy a nyelvtudásommal van baj, lehet hogy nem is kéne õket megtámadni hanem megvárni míg továbbállnak, és késõbb csatlakozni a másik csapathoz?
A modelleknél belehet állítani hogy milyen felületü legyen (persze majd csak oxygen 2-vel)
armour, bricks, castiron, castironplate, cloth, cushion, dirt, fabricp, glass, glass_armored, granite, hay, iron, ironplate, leather, mattress, metalplate, plastic, plastic_material, pottery, rubber, rubberplate, wood, wood_desk.
Azt viszont még nem tudom hogy különbözteti meg hogy milyen lövedékkel lövöd. Ha van egyáltalán tipus meghatározás és nem csak az hogy mekkora a hit értéke.
Tudja valaki,hogy mit is kell csinálni az utolsó küldinél(Tsuna)?
Elküld egy pontra,ahol ki van írva,hogy várjak,de nem történik semmi.
Kb 5ször nekifogtam már,minden ellent kipucoltam,de semmi...
Csakhát a rombolópuskáknak is akkor vennénk hasznát ,h lenne normális objektumátütés szimulálva. Ahogy a 12.7es nem visz át egy UAZ-t ugy egy KSVK se fog átütni egy BMP-t :\
-Egy új repülõgép, a Szu-34, amelynek két felfüggesztési variációja lesz, légiharc rakétákkal ill. földi támadó fegyverzettel (feltehetõen lézerirányítású bombákkal, hogy az AV-8B LGB ellenpárja legyen).
-Négy új kézifegyver, az AKS-74 PSO gépkarabély, amely az M4 ellenpárja lesz (végre lesz a keleti oldalnak is optikai irányzékos gépkarabélya). Az M16A4 gépkarabély, látatlanban ez az AK-74 ellenfele lesz, tehát nyilt irányzékû gépkarabély. A KSVK és az M107 pedig nehéz mesterlövész puskák (rombolópuskák) lesznek.
Kérdés, hogy a csehek nem kívánnak kiadni egy saját angolosító peccset vagy szövegfájlt? Mert ez így nem a legjobb, ami most is van az hemzseg a helyesírási hibáktól :\
Tuti benne lesz egy patch-ben.
Lehet az eddig megjelent verziókat fogják az eu-s verzióhoz igazítani, de az is lehet, hogy már korábban belekerül az eddig megjelent verziókba egy patch-el. A lényeg az, hogy biztos minden régioju játékban ugyanazok a fegyverek jármûvek stb lesznek.
És ez gondolom kijön a cseh verzióhoz is patch formájában.
Vagy megveszem az angol verziót szivesen mondjuk 1000 vagy 2000 ft-ért...
(menjenek már a picsába amúgy is zavar hogy nem egy global verziójú Armat kezdték árúsítani)
A februárban megjelenõ Angol verzió újításai:
2 uj repcsi: Su-34 Fighter és Su-34 Bomber
2 uj katonai moci, mindkét oldalnak(ezt nagyon hiányoltam:P): TT650 és M1030
2-2 új géppuska: AKS74PSO,KSVK | M107,M16A4
1 új misszio: "Blood, Sweat and Tears"
Úgy birkóztak meg ,h csináltak keygent és nem volt ütközés.
Ha jól emlékszem, a warez OFP-nél is megbírkoztak a F.A.D.E. problematikájával. Azért bízom abban, hogy itt is hasonlónak lehetünk majd tanúi. A kérdés: mikor?
Víz miatt tettem be a képet. Arra gondoltam talán bizonyos grafikai butítások miatt növekedett az fps. A bug-ot meg azért írtam, mert a srác aki ezt aképet linkelte eredetileg, azt írta hogy bug.
Megnéztem és a warez CDkeyek valóban a Dogman által is emlitett finomságokat mivelik:D
Ugy hogy aki eddig még nem tette meg, mivel ugyis jön a karácsony kérjen magának ajándékba egy ArmAt:)
Végeztem egy kis tesztet az ArmaMark-kal.Az 1.01 vs. 1.02 ver.armára vtam kíváncsi.Nos az 1.01-es amában az OfpMark pont=1839 lett,az 1.02-es armában az OfpMark pont=2228 lett.Tehát tényleg gyorsabb az új peccsel,és az vettem még észre h a betöltéseknél is sokkal gyorsabb.A visibility-t is feljebb tudtam tolni 3000-ig,és így is simán fut.Úgyhogy kira' az új patch,csakhát a Fade miatt nem használható sajna.
Nem szeretem a PC vs. Konzol témát, de pár dolgot azért megjegyeznék a témával kapcsolatban:
-A konzol grafikai minõsége állandó: Nem igaz! A konzolokra való fejlesztés alapvetõen eltér a PC-s fejlesztéstõl. Ott egy adott hardver van, amire optimalizálni kell, kihozni a benne rejlõ lehetõségeket az adott fejlesztési idõben. Nézd meg milyen grafikája volt az elsõ PS2-nek, és milyen grafikai szintet mutatnak a legutóbbi játékok. Egy klasszisnyi a különbség. Ugyanez a helyzet most a PS3-al: elvileg a legerõsebb gép a piacon. De csak elvileg, mert egy-másfél év múlva fognak megjelenni azok a játékok, amelyek már ki is használják rendesen.
-A konzolos fejlesztés egyszerûbb, és jobb a fejlesztõknek: Nem feltétlen. Konzolnál alapvetõen elég komoly mértékû royalitit kell leosztani a konzol készítõjének. A kiadók pedig konzolok esetén is ugyanúgy nyavajognak a kiadási dátumok miatt, mint PC-n. ^^
-A konzol nem szaggat: Kettõs probléma. A sima PAL TV felbontása (720x576) még a manapság PC-n abszolute minimumnak tekinthetõ 800x600-at sem éri el. Egy átlagos PC-n azért minimum 1024x768, de inkább 1280x1024-es felbontásban játszanak, ezek pedig azért komoly különbségek (az utóbbinál cirka 3x annyi képpont van, mint a PAL felbontás esetén). Ennyivel kevesebbett kell kiszámolnia a konzolnak. Hacsak nincs HDTV-d, ahol viszont megint a játéktól függ, milyen szinten szaggat vagy sem (mert szaggatás, belassulás ott is elõfordul).
-A konzol olcsóbb mint a PC: Ha megfelelõ minõségben akarod élvezni, akkor a nextgen konzolokhoz kell a HDTV. Ami magában egy elég decens számítógéppel ér fel...
-Konzol és ArmA / Game2: Hej-hó, vajon jó-e lenne - merthogy konzolon "kissé" nehézkes az addonok kezelése azért jelenleg. És lássuk be, hogy ez az abszolute elsõdleges dolog a mi esetünkben. Az OFP-t anno a Codemasters egyezsége alapján készítették el XBox-ra, a BIS meg is szenvedett vele, igaz bizonyos technológiák így kerültek be az ArmA-ba. De erõs kétségeim vannak afelõl, hogy lesz ArmA v. Game2 konzolra.
böszmeség :)
Csak kiszurja valamelyik kiadónak a szemét ,ha meg nem akkor ennyit errõl remek országban élünk :)
Én 750 duronnal, 128 mega rammal, voodoo2-vel nyomtam. Hát nem ment zökkenõmentesen. És ez még mindíg jobb hardver mint az xbox, ráadásul most az új konzolok úgy nyers teljesítményben is jobbak mint egy csúcspc...
OFF
De egyenlõre szó sincs arról h a gamék irányítására is lehessen használni.Mint ahogy a #4766 hsz-ben linkelt cikkben a PS3 kapcsán írják is: "Érdekes lehetõségként merült fel, hogy a jövõben a PS3 billentyûzet és egér kíséretében jelenik meg a boltok polcain, ami megkönnyítené az internet elérését és a médiacenteri szerephez kötõdõ funkciók használatát."
Utalás sincs a gamék irányításának lehetõségérõl,bár talán firmware frissítéssel +oldható lenne,de ahhoz úgy kéne +írni a játékokat,amivel a fejlesztõk sztm nemigen vacakolnak mivel nincs rá igény.És ez 2010 utánig,tehát a PS4 +jelenéséig így is marad.Úgyhogy PC Forever
Viszont a konzol elõnye pont az általad említett hátrány :) amiatt hogy nem dinamikus, azt a kevesebb erõforrást jobban ki lehet használni, mert jobban lehet rá optimalizálni.
És hát az OFP:Elite-t beleszúfolták az xbox 64 mega ddr ramjába, és elfutott az xbox geforce3 szintû videokártyáján, a 733 P3 procival, szebb grafikával mint a pc-s ofp, és jópár javítással amit az armában láthattunk. Ez azért elég durva. Egy ilyen pc-n az ofp el sem indult volna :)
Egy konzolból egy idõ után több mint 90% teljesítményt ki tudnak hozni, egy pc-bõl, meg jóesetben optimalizált programoknál 75%-ot, de azt átlagos inkább az 50%.
Én se temetem a PC-t, hamarosan veszek pedig X360-at is...Én azért örülnék ha lenne rajta ArmA :D
Meg amuigy is egyszerüen hozzáköcc az X360-hz egy egeret+bill.-t, oszt ottvan az irányíításs!!!