felraktam a német verziót, felraktam az 1.01-es patchet, leszedtem a crackelt mds-t, bemountoltam 4.08-as d-toolssal, YASU-t elindítottam, -habár azt írja, "YASU was unable to find any device(s) to hide from SecuROM 7.x..." és utána azt írja az ArmA, hogy "Összeférhetetlenség támadt egy emuláló szoftverrel." Mit csináltam rosszul, vagy mit hagytam ki?
Köszi a helpet
jujj, most teszem fel a munkahelyemen a cuccot, rohadt furcsa, azt hittem elromlott valami: "instalovat"
nem is emléxem, hogy valaha is láttam volna angolon kívül más szöveget játékban...
team alligatorban igencsak jól mocorog a heli.Nekem abban a fegyverek fizikája nem tetszett.Egy sorozat 38 mm FFA aztán csak kis pöttyenés arrafele amerre löttem
Mondjuk remélem lesz valami egységesités a modok között, mert az OPF-el is az volt a "probléma" hogy hiába volt meg eredetibe Mégse lehetett multizni mert ahány szerver annyi mod volt és a fene se tudott kiigazodni hogy mikor mit kéne telepiteni hogy menjen.
Ezt az egységesitést ugy értem hogy összeszednék a kisebb modokat egy nagyobb packba és a server nevébol kiderülne hogy melyik kell.Vagy server oldalrol letöltené a progi ami kell neki
grat, ez kb olyan jó hsz volt mint az : épp 43%-nál jár a letöltés
Raknának bele inkább opciókat, a régi ofpst is beleértve és akkor mindenki ki tudja választani a neki leginkább megfelelõ heli kezelést. Így mindenki elégedett lehetne.
hát..... IMO ez a helikopter kezelés igencsak erõs visszalépés lett... 90-rõl azonnal megáll szinte a heli emelkedés nélkül.. napersze... Ilyen még az amcsifilmekben sincs pedig ott nyomnak ám kunsztokat:D
Ez a baja BIS-el:D a sok vérláma sír a heli miatt erre sutba is dobják a realisztika mindenek felett elvet és lebutítják... ahogy az az Mh6-os repül minden csak nem reális...
Lehet, hogy nem értitek mire célzok. BF2-ben semmi probléma nem volt (csak a példa kedvéért). Szerintem hagyjuk. Elõkerítem a kormányomat azt megsasolom azzal, ha hazaérek. RBR-el és GTR nálam is nyerõ :P Csak az Arma kedvéért nem akarok az asztalomon tudni egy kormányt, egy joyt és még a klavit is, mert nem látnék ki köztük :)
a Carton sem autós játék... :-) ûrhajóverseny :-)
autós játékkal akarunk játszani ott a Richard Burns,a GTR1-2,a GP4...na azok autósak...a többi csak ûrhajóverseny-csúszkamászka :-)
de ez nem az a topic...Arma,meg Arma meg Arma...és ez így is van rendjén :-)
jah...nekem nem mennek a triggerek...nincs ipp...leteszem,átmérõ meg minden...nem kapcsol "presentre" ha belelépek...(aki érti,tudja mi ez,aki nem ne is kérdezze...)
OFP-vel játszottál? Abban is ilyen volt...
jaj hadjuk már ez nem autós játék arra ott a karton,karbon...
Hadd kérdezzem már meg hogy a füvet csak néhány méterrel elõttünk lehet érzékelni? Pl 100m-el odébb már nem látni a gazt?
Nemtudom hogy azt észrevettétek e vagy csak én érzem ugy hogy ugy 100 km/h sebességtöl mintha nem reagálna a ruderre.És hátrafele repüléskor egy kicsit megzavarodik.A herrierrel nem tudtam bukfencet csinálni mert függöleges helyzetnél nem akart tovább billenni.
A billentyûzet digitális (Vannyomod, vannem ...) ... kormány, joy meg analóg ... bedöntöd 7 fokot és ok ...
Szóval .. ha nem lennék olyan qrva lusta már rág kipróbáltam volna az X52-vel a koptereket :)
Nem tudom, az autó vezetése is rémgagyi. Egyszerûen nem lehet benne finoman kormányozni. Nyomok egyet jobbra vagy balra akkor mindig meghatározott mértékben fog elmozdulni. Ez bizony pocsék megvalósítás. Még csak bill.-el próbáltam, ha joyal jó, akkor nics gond.
Egyetértek, sztem is csak élethûbb lett a heliirányítás, a sok sírás után kipróbáltam végre én is hogy milyen is, és csak annyi a lényeg, hogy finomabb mozdulatokkal kell repülni, és gyakran kell használni a gázkart, meg a ruddert. De ezt már pár oldallal elõbb leírtam.
most volt a spektrumon egy helikopterekrol szolo musor abban epphogy azt mondtak a mostani harci helikoptereket mar tok konnyu vezetni a tapasztalt pilotaknak. persze nem az orosz oldaliakat.egy jo pilota-lovesz paros percek alatt ledaralhat egy kisebb falut.
nekem mar az elso kampanykuldetesbe is angolul pofaznak
van egy fasza rekedtes hangu katona a hang alapjan elegge egy masnapos alkoholistanak tunik hehe
most néztem meg néhány videjót a jutúbon, és meglepve tapasztaltam, hogy az egyik helikopteresben angolul karattyoltak. az angolosítás amivel itt kavartatok, ezek szerint a hangokat is leváltotta? azt hittem csak az írott szöveget.
hmm most nézem, hogy ezis zetor, csak nincs rajta az a megszokott kabin, ami ugye nálunk is jellemzõ...azt hittem, hogy valami amcsi szutykot tettek be...
akkor segáz :D
\o/
Nagyobb hangsúlyt fektettek az üzemanyagnak a játékban mert eddig elég nehéz volt kifogyasztani.
Bár lehet hogy most meg túlzásba vitték de fuelCapacity megoldja. Tankoknál kevesebb, szóval most már nem csak javítani, lõszert feltölteni megy vissza egy technika hanem üzemanyagot tankolni is:)
Igazából nekem a helivel nincs bajom, tudom hogy rohadt nehéz mert próbálkoztam komoly szimekkel is mint a jénszes epecs longbow2, csak valahogy nem az én mûfajom a forgószárnyazás. Túl nagy rajta a propeller, és még az is rossz helyen van. Lánctalpak meg ágyú sincsen rajta. :) Tény hogy rohadt nehéz az életben is vezetni, nem véletenül kétszemélyesek a harci helik.. viszont a programban már csak azért is nehéz, mert nincsen az ég világon semmi komolyabb mûszered ami alapján repülni lehetne a cuccot, nincs throttle, nincs varió, van szpíd meg altitúd meg mûhorizont/kompassz.. kb. mint egy elsõ világháborús vászonborítású kétfedelû gépen. Hogy a célkijelölési nehézségekrõl ne is beszéljünk. Szóval röviden felemás, adtak egy elég nehéz repmodellt, ami hajlamos a túlérzékenységre és a korrigálhatatlanságra, és az ég világon semmi támpontot hozzá, a rutinon keresztül amit megszerezhetsz idõvel, de garantálom hogy vérrutinosak is jónéhányszor földbe mennek majd multiban.
Ami viszont egyértelmûen nem tetszett, bár még csak a Cobrát próbáltam, az a nevetséges mennyiségû üzemanyag. Talán ha 5 perce elég. Multiban így mire lesz jó? Vár a reptéren, és *ha jelentik* (nem fogják) az harckocsit, felszáll és odarepül? Addigra rég nincs ott a harckocsi, mert vagy kilõtték már réges rég vagy elment onnan. Csatatér feletti repkedésre esély sincs.
Elég sok szerverre be enged multiban a csúnya törtel is. aki esetleg addig nem próbálta most megteheti.:)
Igazából szerintem a heliirányítása most lett helyretéve. Aki játszott komolyabb heliszimekkelaz tudja, hogy bizony annak a szar helikopternek igencsak kell idõ megállni emelkedni és süllyedni. A Colective-el és a hajtómûtlejesítménynyel folyamatosan játszani kell.
Vegyük alapból a helikopter irányítást: A gázkarral a rotorok állásszögét állítod tulajdonképpõen. Ezzel befolyásolod a fordulatszámát. Ha a gázkar középállásban van a gép elkezd lebegni. a földtõl való elszakadáshoz kell egy nagyobb "fröccs" ami után visszavéve a gázkarból akár 1 méteren is lehet lebegni. Majd ha csökkented konstans sebességgel süllyedni vagy emelkedni kezd a gép. A vicces része az, hogy ahogy a vlóságban is a gyorsításhoz elõre kell dönteni a gépet.Viszont ezen esetben az emelõ erõ kevesebb így meg kell növelni a rotorok állásszögét is. Ha eldõl a felület (amit ugye a forgó lapátok generálnak) akkor a felhajtóerõ is csökken, így adni kell rá "gázt" hogy továbbra is tartsd a magasságot ám elõre is haladj. Szóval a gázzal folyamatosan játszani kell .egyyszerre 2 kontrollt kezelsz legalább vízszintes repülés során. a gázkart és az irányt... Pl nagyon jól meg lett csinálva a hirtelen körzés egy cél körül. és ezen esetekben bizony az következik, hogy a gép lezuhan:)
Nehéz a heli vezetése, de közelebb áll a valósághoz mint az az OFP-ben valaha is meg volt jelenítve. SZVSZ persze szigorúan.
Szerintem nem attól függ a kérdés hogy szeretjük-e a BF-t vagy sem, de tény hogy a heliirányítás tényleg el van baszva, meg még egy pár dolog az ArmA-ban.
- beakadások a tereptárgyakba, ugyanígy menj föl egy víztorony vagy az építkezés alatt álló ház tetejére. "Kissé" nehézkes. Elõször is el kell tökölni azzal hogy az ember megtalálja azt a pontot, ahol fel tud mászni a létrára. Fönnt aztán azt látja, hogy kilógott a korlát mögül, és leesett. Vagy lefeküdt, és lóg a lefegõben.
- A hangok effektek. egyszerûen tré, fos, igénytelen, a leggyengébb pontja.
- AI, ami az ég világon semmit nem fejlõdött az OPF óta, az pedig nem ma volt. Ha van scriptelve, odamegy. Ha már ott van, lõ. Ha lõnek rá, lefekszik. Ha nem lát semmit, nem lõ, nem csinál semmit. Köbö ezt tudja.
- bugok a küldetésekben, szarul mûködõ scriptek, van mission objective ablak, ami aztán eltûnik.
- A sérülésrendszer elavult
- cseh nyelvû híradó. Szörnyû egy nyelv. :) :p
Nem mondom hogy a BF jobb, én nagyon keveset játszottam vele mert ott is ugyanez baszta a csõrömet csak még jobban. Viszont a BF2-ben legalább van (némi) fejlõdés az elõzõ részhez képest, és az alapdolgokat nem tolták el annyira, gondolok itt megint a hangra, és a beakadásokra, amik a legidegesítõbbek. Az egyetlen mentõöv az a néhány küldetés, ami hangulatosabbra sikeredett, de az eredeti OPF-hez képest nagyon rövidek, egyszerûek. Menj ide, védd meg ezt, esetleg menj tovább, ölj meg mindenkit, szállj be a jármûbe.
Valahol ott tartok a kampányban hogy az amcsik ellentámadnak végre, mert hogy megjöttek a maríín-ok. És kezdem uncsizni a dolgok, kb. eddig tartott hogy visszaemlékezzek hogy hogy volt az OPF-ben, na itt tökugyanígy van, csak csilivilibb a grafika, és irgalmatlanul szarok a fegyverhangok. A realizm mod javít rajta valamit, amíg nem lõnek rád, amit onnan tudsz, hogy valami kattog. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem még egyetlen egyszer sem sikerült a nyomjelzõk nélkül arra asszociálnom, hogy itt bizony gépkarabéllyal, ne adj isten géppuskával lõnek...
Talán modokkal lesz javítva, illetve a multi kárpótol érte, de ez így egy kicsit kevés hosszútávra, fõleg mert itt nincs az mint az OPF-nél hogy aszta, ilyen még nem volt, nagy sziget stb.
én azt mondom, hogy kezdj el a mission editorral ökörködni...és ha már azt veszed észre, hogy az egész délutánt elb@asztad azzal, hogy terepen versenyezteted 2 bottal a skodát és a traktort, miközben helibõl figyeled, hogy melyik nyer, nah azután mond, hogy nemtetszett meg :D
Okés! Értem alényeget, csak az elsõ nekifutásra ez nem fogott+..
De remélem egy-két jó csata után másként fogom értékelni a gammát....
Nekem a lent említett gamma is egy év elteltével kezdett igazán tetszeni annyira, hogy megvegyem eredetibe.... :D
a sok pro vérpistike, aki 30 órát seggel egy játék elõtt naponta itt semmire se megy, mert hiába az überskill, a reálisabb mozgás, illetve fegyversebzés miatt, ha nem fedezik a popóját ugyanúgy halott...jóval csapatorientáltabb az egész az egyéni teljesítménnyel szemben...itt nincs olyan, hogy 1 ember ledarál egy egész squadot, akik együtt mozognak...
bár nemvagyok teljesen tisztában az arma sebzésrendszerével, de felsõtestre 2-3 golyó kell...illetve ha lábon lõnek akkor pl nem tudsz felállni, de életben maradsz (a nagy távolságok miatt multiban ez elég gáz...ezért mindig legyen nálad +1 gránát, mert itt nincs gombnyomásos suicide :))
Szerintem a textúrákat Kegetys Photoshop textura pluginnal csinálják vagy mittudomén...
nekem most az a legnegyobb gondom ,h elhomályosodó ironsightokat akarok ,de akkor meg baromira szaggat :(
Egyébként ahhoz milyen progik kellenek hogy az egyenruha texturáját lehessen megváltoztatni?A PS-en kivül, és hol kell keresnem azokat a fájlokat amik az egyenruha texturához kötödnek?
Egyébként ahhoz milyen progik kellenek hogy az egyenruha texturáját lehessen megváltoztatni?A PS-en kivül, és hol kell keresnem azokat a fájlokat amik az egyenruha texturához kötödnek?