Megvan a game, telepíteném az 1.01-es cseh peccset amit innen szedtem le és azt írja, hogy wrong cd key. Ilyenkor mit lehet tenni?
ezt írtam be telepítésnél REDP-0R22S-15CR9-95TWT-L57KT
Arról már ne az EA tehessen ha eladták x összegért a céget...
Nah, hát mások nagyjából már leírták. Még annyit, hogy a sorozat alkotóit (DICE) idõközben bekebelezte a kiadó. Valószínûeg rendes FPS-t már nem is látsz többet tõlük, mert õk már MMOFPS-ben és hasonlókban gondolkodnak. Közben még megpróbálják a lehetõ legtöbbet kihozni a bf2-bõl (booster packok, bf2142 és egyéb hülyeségek), de szerintem ez nem jött be nekik.
Modok vannak, más kérdés, hogy annyira merev a rendszer, hogy a készítõk vért izzadnak még az apróbb változásokhoz is.
Ja, és az csak most jutott eszembe, mit csináltak a legnagyobb mod (DC) készítõivel. Felvásárolták az egészet jól potom 300e $-ért, aztán a bf2 kiadása után kb. 3 hónappal lapátra tették az egész csapatot.
Mondjuk az EA-rõl rosszat írni nem nagy kunszt, ezzel van tele a net :)
az 1.41 valami egy darab 8adrendû szerverhibát orvosolt, amit abszolút nem vett észre senki, viszont 2-3 új bug jött vele együtt, és ezért 600megát kellett leszedni, mert csak egybecsomagolt patch verzió jött ki...
mondanom se kell, hogy mennyire örültünk neki, mert mire kijött rá egy napra játszottunk nemzetközi meccset 12vs12ben, ahol ugye a szabályok szerint mindig a legújabb javítással kell játszani, ezért mindenkivel leszedetni gyorsba az új peccset, szervert is gyorsba frissíteni (amivel persze nem kompatibilis az elõzõ remote kliens), mivel egy másik csapatnak is hostolunk szervert, ezért ez dupla élvezet...a szerver frissítés után meg nagyon nem akaródzott megfelelõen mûködni, így jó kis 120as pinggel kellett játszanunk külföldi szerveren, buktuk is a meccset :(
undorító delfin ugrabugra még mindig megvan, meg néha a havert is ellenségnek mutogatja, és most 2142 után már sansztalan hogy lépjenek akármit is...szal ja, nagyonjó a support
Bocs ez nem EA topic, de nagyon sok szar jön ki a keze alól. ÉS a gond az hogy ráüla licencre és lehetõséget sem ad más cégnek, hogy azonos témában egy profi dologgal elõrükkoljon. (itt kifejezetten a sport licencekre gondolok amikbõl igen nevesa címeket lehetnekihozni PC-re...)
Sztem nem állította meg a supportot, ha jól tudom most jött ki az 1.41 patch. és a játék egyáltalán nem szar sõt. de az ea attól még szar. persze minden multicég szar.
hmm azért armaban is vannak szépségek, mission editorban próbálgattam az egységeket, és a próbaszigeten rögtön felszaladtam a t72-esel a palatetõs magtár tetejére
Szar játékot adott ki? Ráült nagyon sok neves licenre?? egy full bugos játékhoz megállítja a supportot mert jön az új rész ami ráadásul nem is ugyanaz a kategória?? Soroljuk még a bûneit?
Arra van valami megoldás, hogy ha bekapcsolom a hardweres gyorsitást a hangnál akkor idonként elhalkulna szöveghang, ill. hogy az autok meg a helikopterek hangja olyankor is hallatszik amikor látszolag nincsen is a közelben olyan eszköz.Föleg a lögyakorlat pályán volt állandoan autohang.
konkrétan mit tett vele?
Nincs mod? De van.
1 évente új rész? igen
Mi rosszat tett hát akkor az EA?
Igen, ez lenne a jobbik eset, hogy azért mentek saját utakon, mert nem voltak hajlandók lefeküdni a nagy kiadóknak. Csak meg kell nézni mit mûvelt az EA is a Battlefield szériával.
Úgyvan!Éppen ezért becsüljük meg a BIS fáradozát (és hogy nem adták fel elveiket,és nem adták el magukat 1 tetü nagy kiadónak,ezzel megfosztva a rajongókat a többéves fergeteges játéktól) úgy hogy megvesszük az eredeti játékot,pláne ha még akarunk majd vmikoris nyomulni az OFP2-vel.Ennyit igazán +érdemelnek a srácok.Ugye?
Uff!
Azért nincs rendes global kiadója a játéknak mivel nem tudtak úgy megállapodni egy kiadóval sem ahogy õk akarták. Az OFP nyílt moddolható platform volt ennek köszönheti/köszönhette a sikerét. Ha egy nagy kiadóhoz kerül a játék tutira veheted, hogy
1.: lezáratják a kódot, és nem lesznek modok jó ideig
2.: OFP szigetekk és kapány nem kerülnek át az ARMA-ba soha (jogviták miatt pedig nézd a BIS már meg is hirdette rá a projectet)
3.: Kérdés hogy álltak volna a BIS katonai fejlesztéseihez.. lehet, hogy nem rajnogtak volna azért ha a BiS mást is csinál az õ játékukon kívül. Márpedig a cseh srácok ebbõl tartják el magukat.
Én az az igazság, hogy örülök ezen játék esetén, hogy bár kicsitr nyögvenyelõsen de végül ki lett adva és olyan formában hogy megállja a helyét a 20. században (jó nem optimalizáltság terén) de elég sok részén)
Nekem tetszik nagyon és szerintem ezzel is elleszünk Game 2 megjelenéséig mint az OFP-vel voltunk idáig:)
Fõleg olyat keresnék, amiben egyedül gyakorolhatok (egy kupacban mindenféle jármû és bizonyos távolságban rakat ellenfél). Égne a pofám úgy fellépni valahol egy szerverre, hogy még az alapokat sem tudom.:D
Nem ARMA miatt lett volna csere ... Idõtállóság miatt ...
De jó ez nekem :) Fõleg a pénztárcámnak :)
Procicserével nem is érnél sokat armánál... annak videokártya kell(mint általában a játékoknak), prociban még a 2500+-om is elég neki :)
Nekem most X2 3800+, DFI Lanparty UT SLI, 2x1GB Hynix ECC, 7900GT döcög itthon ... Gondolkoztam a Core Duo cserén ... 6300, ASUS P5B Deluxe és hasonló 2x 1GB 800-as mem-re 60 ropit kellett volna rádobnom ... Az meg rengeteg ... (Fõlegy hogy az X2-esem 2700-at megy alapfeszen :) ) ...
Szóval én megtartom az S939-es platformot asszem ...
Az a tragédia, hogy egy ilyen game nem talál magának normális kiadót, mert már rétegjátéknak minõsül. Akkor ettõl csak rosszabb lesz?
Egy kis on is legyen, posta költség nélkül (átszámítva) 8500ba került/db az ArmA.
A számlán ez látható:
1 Armed Assault PC
2 ArmA: Armed Assault- special edition (lol)
Jah :D de már egybe lenne:)
Nekem most még itt figyel a polcon (1hete szemezek velük kb):
Abit AB9PRO, Core2Duo E6400 ez több mint valószínû @ 3800-on ketyeg majd
2GB GEIL 800mhz és ugye a lent látható Gainward 8800GTS...
Ami per pill még a házban van:
Abit NF7, AthlonXP 3200+ , 1GB ram, MSI 6600GT (128mb) Ezen nemtom hogy megy az ArmA most már nem is fogom kipróbálni. (ja igen eza konfig mondjuk Cifu ledobott gépe volt kb 1éve, vga nélkül offkorz)
Örülnél ha mongyuk az EA lenne a kiadó? Akkor leve 12999HUF lett volna, kijött volna hozzá 4 peccs 2 év alatt, minden peccsel 8324376524 új hiba, 2 év után meg újabb rész, még több buggal, de a neten megvásárolható + fegyverekkel?
Télleg mi van (pontosabban, mi nincs) a német verzióban amitõl fele akkora mint a cseh, rájött már valaki , és angolra miért kell ennyit várni, mire kijön már a világ összes nyelvére le lehetne forditani tutorialostul, campaignostul, menüstöl, mindenestül?
Csak az a baj hogy még ezen sem fut röccenés mentesen....szvsz (vagyis nem hiszem)
Ja ... tudom :) Én arra gondoltam, hogy nregeteg küldetésnél szopom meg azt hogy a küldetés effektív hossza 20 perc, én lenyomom 47 alatt mert nem hajlandók a kecsegek azt csinálni amit mondok ...
De a triggeres küldik néha megölik az idegeimet ... most megint kezdhetem elõrõl az egyik pályát a Campaignban (122353263-ik alkalommal ...) mert a végére érek és nincs vége :(
Na, én is kipróbáltam. A játékkal magával teljesen elégedett vk. Ezt vártam. Szép is, jó is. DE! Az a k**va optimizálás. Áhh Szinte csak Lowon játszható nálam.(bár úgy tényleg akadásmentes) Ezen: AmdA64: 3200+, 2GB RAM, Ati X1600 Pr 256mb. Na, azért többre számítottam. Editorban Tiszta pályán akár Fullra is húzhatom a grafot, nem akad, pl nagyobb város felett helikopterrel se. De Campaing, Missions, az néha elég gáz.
általában le tudsz jönni a tetõrõl úgy, hogy odamész a tetõn az állványhoz, és megjelenik a zöld lefelé nyíl... aztán persze biztos van kivétel
nah végre volt egy kis idõm, és feltettem én is, igaz még csak a karcolt változatot, mert elõbb még konfigot kéne rá gyúrni :)
sok meglepetés nem ért, az én történelem elõtti gépemen full low-on majdnem játszhatóan fut, pont amire számítottam :D
pár apróságot leszámítva nagyon igényesen lett kidolgozva sztem, földi jármûvek mozgása végre normálisabb, 3d irányzék nagyonjó, városi harcokra is rágyúrt keményen a bis (ugye ofpben a közelharc azért hagyott némi kívánnivalót maga után :))
így elsõre 2 hiba volt benne zavaró, az ofpbõl ismert liftes épület fenti ajtaja pont annyira nyílik csak ki, hogy ne lehessen kiférni, illetve a "betonkoszorús" háztetõkrõl lehetetlen lejutni ugrás hiányában (egyik single missionba futottam bele, fel volt állványozva az oldala, felmentem, és jól megleptem az utolsó életben lévõ ellenséges szakaszt, és vége is lett a küldetésnek, de ugye nem tudtam eljutni a szállítóheliig :))
Az a baj, hogy a warez telepítéssel kapcsolatban szinte folyamatos update kellene, hiszen ha jön egy új patch, akkor megint lehet valószinüleg egy új leírást csinálni. Én is respektálom Kaszi46 türelmét, hogy nekiállt, rááldozta az idejét és megcsinálta.
Ami a részletesebb dolgokat illeti (menük, beállítások, stb.), lehet, hogy arról majd elkezdek valamit összehozni, de ugye ez szabadidõ kérdése, azzal meg kutyául állok.
Alapozónak jó lenne egyébként egy OFP leírás is, hiszen a játék kezelése és mûködése úgy 90%-ban megegyezik vele. Hajdan elkezdtem írni egy ilyesmit, de már fogalmam sincs, hogy egyáltalán meddig jutottam vele, és publikálva lett-e. Majd megnézem a vinyó backup könyvtárait, lehet, hogy valamelyik pókhálós sarokban még ott van. :)
Ezek az "AI" problémák valójában nem AI problémák, vagy legalábbis valószinüleg nem azok. A küldetések felépítése un. trigerek-re épül, ha az adott tényezõ jelen van, vagy éppen nincs jelen, akkor történjen ez és ez. Tehát az adott helikopteres küldetésnél valahogy úgy nézhet ki, hogy ott van a két négyfõs osztag, aki vár az LZ-n, ha a helikopter leszált, akkor a triger aktiválódik, és a két csapat következõ waypontja aktív lesz, amely arra utasítja õket, hogy szálljanak be a helikopterbe. Lehet, hogy az egyik csapat trigerje nem aktiválódik (pl. mert a helikopter messzebb szált le, vagy a fene tudja), vagy akár hiányzik, esetleg a waypont valamilyen beállítása nem stimmel. Ez esetben a küldetés készítésekor vétkeztek valószinüleg, és nem tesztelték le rendesen.
A másik lehetõség, hogy a trigereknél valami más script tényezõ miatt nem következi be az aktiválás, vagy éppen idõ elõtt aktiválódtak. Az OFP-ben is ismert jelenség volt ez, olykor csak érdekes volt, például ha meg kellett ölnöd XY-t, de egy véletlenszerû útvonalat követõ baráti járõr vagy helikopter éppen arra járt, és megölte, akkor Mission Complete lett, pedig te még a közelébe sem jártál. Az idegesítõbb az, amikor valamiért nem aktiválódik a triger, aztán teljesen elõrõl elkezdve a küldetést x próbálkozásra minden tökéletesen megy, ahogy a küldetés tervezésekor kigondolták.
Megkérnélek, hogy a továbbiakban mellõzd a blogszerû hsz.-eidet arról, hogy honnan szeded le, hány százaléknál jársz, és hogy az adott órában éppen milyen problémád adódott a letöltéssel. Tudnillik senkit sem érdekel!
Csak azért bátorkodom emiatt felemelni a hangom, mert ha így haladunk tovább, akkor most az jön, hogy lépésenként tájékoztatsz minket arról, hogy a telepítés mely szakaszában jársz éppen, majd hogy az options éppen melyik részében állítgatod a játékot, majd realtime közvetíted, hogy hol jársz a küldetésekben. Légyszives kíméld meg a topicot ettõl. A valódi tartalommal bíró hozzászólásokkal semmi bajom, de eddig kb. 10 hsz.-edet töröltem a fent vázoltak közül, és már kezdem unni...
Személy szerint én is szivesen látnék minél több fontos vagy gyakori kérdések szedetét, kezdve az alapoktól, a küldetésekig, tippekig.
Egyrészt rendezõdne a topik másrészt jól jönne azoknak a játékosoknak, akiknek még szokatlan, ismeretlen az AA (ofp). :)
Cifu: nem lényeges a dizájn, az is elég ha a faqban könnyen megtalálja mindenki amit keres (telepítés, követelmények, küldetések, multi, stb), Kaszi nekem is segített, szóval respektálom munkáitokat.
nekem még egy kérdésem lenne: bennem van a hiba, vagy az AI-ban? Nekem is hasonló problémám van mint Bucsernek, a csapattársakat nagy nehezen bekönyörögtem a szállítójármûbe, kijönni meg nem akarnak az istenért sem...:D
Hát én minnyá leszopom magam!! Egy haverral leszedettem az uccsó filet! És kurva jó, most jött át msnen kemény 2-3 óra alatt. De megvan. Már csomagolom ki a cuccot!!!
vááá 4. alkalommal csinálom ezt és az a 4 hülye mindig ott hasal vagy áll...
Argh...
köszönjük mindenkinek a fáradozást.
Mellesleg torrenten is lehetne tölteni, ha az 1000db seederbõl nem lett volna egy nap alatt 150. Õk azok, akiknek nemhogy a dobozos verzió, de a visszatöltés is drága.
A GS is "butított" GT annyiban hogy alacsonyabb órjalen megy :) GS-re kerülnek a GT órajelét nem bíró GPU példányok. Amúgy sztem a butítás inkább az azmikor letiltanak a gpu-ban valamit mert nem mûxik jól pl pipeline, a csak alacsonyabb órajelû gpu az inkább gyengébb minõségû, nem butított.
Bohemia Interactive have announced a community project that will convert everything from Operation Flashpoints cold war campaign to Armed Assault.
The project is looking for community members to help create addons, missions, islands etc in the best detail as possible that Armed Assault can offer, check the BI Forums and the BIKI for more information
Csak hogy játékhoz kapcsolódó kérdés legyen: 1.01-ben a BlackHawk kiképzés során mikor fel kell szedni az osztagot miért csak 4-en szállnak be? a másik négy lent marad. ÉS nem aktiválodik a trigger, hogy tovább menjen...
NEM NEM NEMMMMM!!!!4
Megaupload azt a kibszott 200 mb os filet kellene má csak leszedni, és erre meg tulléptem a határt! vérjak 800 percet!! Nem 80, 800perc! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
azt is rühelem ha valaki hülyét kérdez és azokat is akik geciskedve válaszolnak ! :O
Összeírtam az összes warez elindítási módszert, és a warez multizás mikéntjeit is. Mert már valóban elég idegesítõek az ismétlõdõ kérdések. Aki fel tudja rakni valahova az plz keressen meg priviben. Természetesen én is a játék megvásárlását pártolom, de majd csak akkor ha megjelent világszerte angolul. Addig meg úgyis kénytelenek leszünk megtûrni a, mégegyszer 'kimondom' warez-t.:P