vazz most olvasom a faq-ot, hogy semmi info nincs arról, hogy nálunk mikor jelenik meg. a letöltött werzióra rámegy valahogy ez az 1.01-es peccs? (angolul is?)
Honnan tudom leszedni azt a "módosított MDS-t".
Az én verziómhoz nem volt mds.Leszedtem külön egy másik torrentrõl,de a starforce nem enged tovább...
Hát csak a normális szervereken lesz csapatmunka pl OFPnél is OFPHu szervereken voltak jó hentek ott általában volt jó csapatmunka de pl ha felmegyek a 'European Elite Community' meg a hasonló szerverekre mit látok? HEAT lövõ SvD-t a 30emberbõl 25 egy sor modified data fileokkal jön fel mindenki megy a feje után az XM177E2 nek is valami spec lövedéket moddoltak szal tele van csíterekkel akik csak ugy felmennek lövöldözni össze-vissza :\
**csába, még mindig nem voltam VIP-et reggelni ... szóval ... félreértések elkerülése végett, majdnem mindenben jobban bejön mint a BF2, pozitív értékelésnek szántam, DE tény hogy vannak benne negatívumok ... :)
A lényeg: tetszik ez a fajta megközelítése az katonai játékoknak, a megvalósítás is jó, lehetett volna jobb is, de akkor sosem adják ki :(
A német Securommal jelent meg. Egyébként olvasgatva a commenteket a fóruumokban a kiadott verziók mindig fejlõdnek. tehát a németben elvileg kevesebb bug volt mint a cseh változatban. majd az 1.01 patchel egy szintre lettek hozva. Gondolom az angol verzió kiadása után is egy szintre lesznek hozva majd a verziuók a multi miatt, hogy a community ne szakadjon szanaszéjjel.
Ok, nem a vakítás a gond, az tetszene, hanem a mértéke ... meg hogy van olyan pálya hogy adott irányba ha megyek akkor mindeféleképp teljesen elvakít a nap ... hiába nézek lefelé vagy felfelé, vagy oldalra el ... :) Gyk. nem lehet látni semmit ...
Mellesleg a peccsel még nem próbáltam, ezek a peccs elõtti dolgok ...
Van egy olyan küldi ahol sunnyogni kell éjjel enemy bázison és 2 T-72-t valamint egy BMP-2-est kell leikvidálni ...
... Kilõttem a kapuban álló õröket, majd pár perc múlva, mikor már majdnem odaértem a tankokhoz, jött befelé egy Ural, és az abban ülõk riasztottak ... a pofám leszakadt, amikor rájöttem :)
A multira leszek igazán kiváncsi, ha lesz több szerver meg valamilyen szintû csapatmunka ...
Azt majd próbáld meg, ha elszakadtál a géptõl, hogy a nap mellé nézel 20 fokot, akkor már téged nem vakít el?!?
Az AI-n meg szerencsére elég sokat javít a patch, ha anélkül próbáltad.
ezt 1.01 es patchel próbáltad? mert ott viszonylag jó már az AI nem lát át a fákon nem lõ fejbe 300m-rõl. pl.: õrjárat közben megtalálja a hulla társát akkor beszarik azt fedezéket keres figyel stb...
Azzal már találkozott valaki hogy a német változat miért csak 2,5GB a cseh meg 4,3Gb most láttam egy oldalon.Amugy a németben nem sF védelem van?
Nekem eredeti van ... a fõ kérdés az az, hogy a már meglévõ angolosítást hogyan tudom beleintegrálni a mûvedbe, ha nincsen benne :)
Akkor: egy kis unalomûzõként így kora reggel rittyentenék ide a nagyérdemûnek egy abszolút laikus (Ez itt szerény személyemet takarja ... mivel az OFP-al én érdemben nem foglalkoztam, ezért írom ezt ...) által készített beszámolót :)
Szóval: sikeresen "bepalizva" egy ismerõst megrendelte magának az ARMA-t ... de nem tetszett neki ezért hozzám került hogy adjam el (De valszeg a vevõ is én leszek ...)
Összehasonlítási alapnak az OFP lenne jó, de azzal én érdemben nem foglalkoztam, helyette egy pár pályát kipróbáltam a VBS egyik alapwerziójából ... Legyen mondjuk a BF2 (Nem ér röhögni ...) az összehasonlítsái alap ... Tudom nem egy kategória de nagyjából ugyanazt adja, csak más rétegeknek :)
Grafika ... bár a dinamikusan változó textúrák tudnak meglepetéseket okozni, de nem rossz ... pár dolog viszont kifejetetten idegesítõ ... pl: "HDR" nevezzük HDR-nek hogy belesüt a szemembe a nap (A postprocessing High ugyanis nem épp gépkimélõ ...) ... Na igen, de hogy 20 fokot foroghatok úgy hogy közben folyamatosan belesüt az azért sok ... :)
A fû király, hogy nem lehet kikapcsolni az is, hogy fekve nem látok ki belõlle az is, de hogy ha multiban lábonlõnek, elfekszem a fûben, felkelni nem tudok, nem látok lófaszt se, de engem se látnak az idegesítõ ... inkább lõnének agyon ... :)
Gépigény ... khmmm ... 1280x1024 normal-low megyeget ...ami elég gáz ... ráfogható lenne a látótávolságra, de mivel a fû csak 10-15 méterig látszik, ezért nem hiszem hogy az fogja meg ... annyit látok mint az Oblivionban, csak csúnyább és lassabb ... :(
Játékélmény: Na ez az ami viszont üt :) A BF2 igazi pörgipörgi ehhez képest, de itt mégis több az adrenalin ... sunnyogok, mint vaddisznó, mert tudom, hogy itt nem az lesz hogy a 3 méterre álló bunnihopper köcsögöt úgyis 4-szer körbelövöm mire 1 lövés talál ... rendesen figyelni kell ... együtt mozogni ... Multit próbáltam német szerveren ... Mindeki össze vissza futkározott ... teljesült pár régi álmom ebben a gameban ... pl.: az AT specialist-nek végre lehet normális fegyvere :) A Defender (BF2 Support) végre nem lövi körbe a fél bolygót, hanem igenis veszélyes :) Pár dologhoz nem vagyok hozzászokva ... de qrvára teccik
pl: CTF - Capture the Flag ... lopják a zászlót az Amcsik ... srác beugrik a MI UAZ-unkba és elindul kifelé a bázisól ... /me AT specialist ... de már nem lenne idõ elõkapni a rakétát ... ezért csak eccerûen kilõttem az UAZ kerekét, ami kellõképp lelassult, így az Amcsi kénytelen volt kiszálni, ami persze nem volt nyerõ ötlet akkor már :)
A másik gond, ugyanezt az UAZ-t (Kerék még mindig lyukas ...) vinnék el ... na mondom erre rábasztatok, szép nyugodtan becélzom , UAZ PUKK ... gyönyörû TK ... Bakker ...
Single: Itt is volt aztán hideg is, meleg is ... Hangulatos, sokszínû küldetések, csapattársak munkája, stb szimpi volt, egészen az elsõ impossible missionig ... amit fogalmam sincs hogyan oldottam meg ugyanis 30 próbálozásból 20 alkalommal jutottam el ugyanoda, 21-ére vége lett a küldetésnek ... pedig egy egyszerû mindenkitkiirtós küldi volt ...
Az angol nyelv hiányán hálistennek javítottak külföldi srácok :) Ahogy nézem a magyaron meg a hazaiak fognak :) Próbáltam az angolosított cseh ARMA-mmal német szerveren játszani ... vicces volt, de mûködött :) (Némely üzenet német volt, némelyik angol, a maradék meg cseh :) )
De legalább mûködött ...
Vissza egy kicsit a játékélményhez ... Tényleg nem egy BF2 :) Ez leginkább jó mint rossz :) ... Számít hogy terepen vagy úton közlekedem, ha túl gyorsan nakihajtok valaminek sérül a kocsi (Ismét a kidurranó kerék ... utánna mehetek tovább gyalog :) ) ... De itt végre nem sérülnek a tankok ha rájuk köpnek a gyerekek :) Végre egy tank fel tud menni egy emelkedõn sérülés nélkül, ki tud dönteni fákat, szóval ebbõl a szempontból király :) A harci helikopterek valahogy nem igazán akartak nekem menni egérrel + billel, mint a BF-ben (Ott sem vagyok nagy spíler ... de picit megy ...) ahogy bekapcsolom az Auto Hover, azonnal beindul valami ... nem igazán tudtam rájönni micsoda, leginkább rodeóra tippelnék ... össze-vissza pörgõ-forgó valamicsoda ... Na mindegy, ehhez béna vagyok ...
Az AI is érdekes ... néha értetlen mint az állat, néha meg olyan qrva okos hogy csak na ... néh vak, héha sasszem ... :)
A fegyverválasztást hiányoltam ellenben, azt hittem, kicsit nagyobb lesz a választék, de nem félek, sokat hallva az elõdrõl, szvsz itt sem fognak a modderek sokáig pihenni :) Ugyanez vonatkozik a jármûvekre is ... (Kedvencem a Skoada 120 L szép Piros rejtõszínnel alig feltûnõen robog az erdõben :) )
Mindent összevetve, egy nagy rakás bug, persze "aprócska" gépigénnyel ... Viszont a hihetetlen játékélmény ami társul hozzá :)
Szóval szeressem :)
na ez az, mikor jelenik meg angolul? ezt megvenném...
Nekem símán megy. bemountoltam a módosított MDS-t és csont nélkül fut. Még csak letiltanom sem kellett semmit sem Starfuck-ot sem semmit sem használnom. Csak a patchet nem lehet felrakni mert ellenõrzi a cd-key-t és ami nekem van azt bannra tették.
De az 1.0 alapján eldöntöttem, hogy biza ez meg lesz véve. Úgyhogy várom a megjelenést angol nyelvterületen (vagy küldetek nõvéremmel egy német példányt:)
Az angol a mostani patchel sem változott (csak plusz nyelvet raktak bele), de ha esetleg lesz lényegi változás a késöbbiekben, arra már tovább fejlesztem az aautot ami mindent szépen megcsinál majd magától.
Ha ennek ellenére saját magad akarsz ügyködni vele, akkor keress meg!:)
Sanos aki warezos cdkeyt használ az nem fog tudni a patch után játszani! Mivel letíltották azt, ugyhogy amig nem lesz keygen marad nekik az 1.00!
Sziasztok! Ismét! Ebben a lövész kiképzésben van egy kis problémám. Nem tudom nektek hogyan ment a dolog, de nekem az elsõ feladatnál mintha valami bug lenne. Azt hiszem nem kell ismertetni, de a feladat az hogy 25 táblát lõjünk ki, táblánként 5 másodpercünk van, és összesen 30 tölténybõl kell gazdálkodni. Hibátlanul, tévesztés nélkül kilövöm a 24 táblát, van még 6 töltényem, és a helyett hogy feljönne a huszonötödik tábla, egy ablak jön fel hogy 24-et lõttem, és hogy találjak el 25-öt ahhoz hogy végig mehessek mind a 6 teszten a sniper-hez. Valami ilyesmit ír ki angolul. Miért van? Hiszen hibátlanul végiglõttem. nem értem..
Köszi Szépen!!!
Alig várom, hogy este letesztelhessem :)
Egy gyors kérdés: Az angolosítást hogyan tudom alávarázsolni ha újat adnak ki ? (A régebbi gondolom benne van ...)
Na sikerült jászani hamachival neten ... Kissebb ( elhanyagolható) hiba üzenetet lehetett egyszer kétszer észre venni de ezen felül semmilyen probléma nem volt a játék menettel .
hmmhmmhmm... 10-edjére tettem újra az ARMA-t de apatch még mindig azt írja, hogy wrong cd key... Holott a játék fut rendesen.. valami ötlet?? nincs beállítva semmi szûz install.
Legalább még 1 Key kéne hogy tudjuk használni a Multi részét :(
Remélem mihamarabb lesz generator vagy egy keylist
Na elkészült:)
Mappástól rákell másolni az armánkra és kész (pl G:\ArmA\aaut.exe és G:\ArmA\bin)
A lenyílóból lagalul kiválasztható Dogi féle magyarítás is.
Felelevenítettem az ofps emlékeimet és kifejlesztettem egy újfajta
nyelv rendszert.:)
Elõnyei az eddigiekhez képest:
-Simán patchelhetõ!
-Nem módosít fileokat (bin.pbo, language.pbo)!
-Nem kell külön modba indítani sem (@eng)!
-Külsõ programmal egyszerûen lehet váltani a nyelvek között (AUT).
-Egyszerûbb bõvíteni, új nyelvet hozzáadni.
-Rendszerezhetõ.
Hmmm, ezeXerint legalább az angol verzió már fejlettebb lesz kiadáskor mint 1.0, a cseheken tesztelik ki a hibákat/bugokat, mi meg majd jáccunk viszonylag bugmentesebben, ez teccik, csak csinálnák gyorsabban :)
1.01 - New: Support for improved UI in dialogs during joining to dedicated server
1.01 - Changed: normal maps are not used when using "shading quality" "very low"
1.01 - Improved: AI pathfinding failing less often now
1.01 - Removed: function exportLandscapeXYZ
1.01 - Fixed: Tonemapping was not involved in the flare color calculation
1.01 - Fixed: NULL RT texture can be created now if possible as a shadow buffer resource - it will save some video RAM when using nVidia SB technique
1.01 - Fixed: 1x1 texture is created now as a shadow buffer resource, when using retail version of the DX - it will save some video RAM when using nVidia or ATI SB techniques
1.01 - Fixed: Fixed bug in texture management. All textures could have been thrown away under certain conditions
1.01 - Fixed: crash when out of videomemory
1.01 - Fixed: AI sometimes did not react to change formation command
1.01 - Fixed: AI more actively scanning visually for enemy when his position is not known.
1.01 - Fixed: AI sometimes planned path through walls
1.01 - Fixed: AI sometimes did not found path around mountains
1.01 - Fixed: Message: No entry 'bin\config.bin/CfgMarkers.'
1.01 - Fixed: Dedicated server can retranslate Voice Over Net packets
1.01 - Fixed: Possible crash when exiting multiplayer game.
1.01 - Fixed: Possible crash when hosting MP session
1.01 - Fixed: LOD selection for clutters was not working properly
1.01 - Fixed: Very low shading quality settings now invoke usage of very cheap shader for trees
1.01 - Fixed: Display for mission selecting / voting on dedicated server - mission list fixed
1.01 - Fixed: Crash in multiplayer lobby screen
1.01 - Fixed: Debriefing - mission duration info was wrong in campaign
1.01 - Fixed: Command interface, with ALT held should move cursor
1.01 - Fixed: Improved AI reaction to soldier being hit nearby.
1.01 - Fixed: Improved AI reaction to friendly units observed being killed.
1.01 - Fixed: AI reaction improved for enemies disembarking vehicles.
1.01 - Fixed: Unicode used for dedicated server console output.
1.01 - Fixed: Unicode used for debugger output (OutputDebugString)
Jó, csak az ijságogban is azt irják, hogy cshország ugye: November 10., és a Gamestarban meg hivatlos teljes megjelenés: November 30!!! és az ma van... elovileg németországban, id, meg a öbbi heleny is ma jelenik meg. Tehát kérdés, hogy itt is.
A celeron nem jatekra valo. Ketszazmillioszor le lett irva.
Mellesleg én eddig 3 db teljesíthetetlen mission-t találtam (A többihez meg télleg béna vagyok ...)
De pl: Nem elég hogy elakadtam a Campaign-ban, a Single Mission-s Armored Fist-jének is az lett a vége, hogy állok és lesek, nem történik semmi ... elméletileg a taskokat teljesítettem, de semmi sem történik ...
Hmmm ... Eldobtad a füstgránátot?
Mert nekem pl: leszállt az UH ...
Tutorialt csinalom és a squad tutorialnal van egy kis gondom. Ugye be kell szállni a Strikerbe az elvisze a sivatagban egy pontra ahol egy autót kell szétlõni a kiképzõ utasításai alaphán. Majd elvileg jön a helikopter. (térképrõl rádióból hívom. Meg is érkezik majhd el kezd lebegni egy pont felett. ha az embereket utasítom, hogy Mount UH60 beszállnak majd beszállok utánuk én is és ennyi... nem történik semmi... Script hiba? mint anno az OFP-ben? Mit lehet tenni ez ellen?? gyalog elmenni a bázisra?
Sikerült egy másikat leszedni, azzal elindulna,
most kéri a cd keyt, és eddig amit próbáltam nem jó.
nekem sajna nem megy az arma(ujraindula gép) de leszedtem az ofphez modern combat crisis vagy mit, modern kori fegyverek jobb modellek tisztára armban éreztem magam:D
lehet h nem egy neve van az mds és az mdf fájloknak
hali
Unable to mount image. File not accessible
Ezt a hibát irja ki amikor, muntolnám be arma.mds-t.
Tudja vki miért van ez ?
Nekem megoldodott az openal32.dll hiba. Sajnos az egyetlen megoldás az volt hogy begyömöszöltem a gépbe egy SB Live hangkártyát és utána csont nélkül indult.
Végre megnézhettem, számomra már most lenyügözõ!!!! Sokkal jobb mint amire számitottam, pár patch teszek egy normális kártyát (most ati 9600!!!) bele és megvan a következõ pár évre az elfoglaltságom.
Persze felenged... ha nincs rajtad kívül valaki ugyanazzal a keyyel, ha van akkor azonnal kick.
De lesz azzal is ilyen gond, mert volt akinek eredetivel csinálta :) amúgy ezt a warez miatt rossz, meg hibás dolgot el lehet felejteni, mert ezt csak a bsa emberei etetik be, hogy ne warezolj, mint a "rossz minõségû" másolat dvd-ket is a kókuszban vagy az passzívban.
Hát nekem ennyi volt openal32.dll hiba egyfolytában és nem találom a megoldást. Majd idõvel nálunk is biztos megjelenik az eredeti, és azt majd megveszem. Remélem azzal nem lesz ilyen gond...
Köszönöm a segítségeket
Nah én válalnám a missionokat magyarra (ha angol középfok elég hozzá ;) )
viszont akkor a
Hamachin se ment?
megeshetik nincs tesztelve csak az editor megy
vagyis inkább az van hogy a master servernek nem tudja lejelenteni a key-edet és ezért nem tud kivágni a francba.
de sztem ha lanon két azonos kulcsot talál a helyi szerver épp úgy kivág mint OFPben....