Catalyst 4.09 9800PRO P4 2.4 HT 1 GB RAM
Jobban megy mint anno a resistance miko megjelent, LODol hát lodoljon.... én gépem bírja jól bár ha a prioritást felnyomom a prociventit kipörgeti maxra :D
Elképzelhetõ, de "annyira" azért nem gyenge szerintem ez a konfig, hogy legalább kis részletesség mellett ne lenne bugos... Bár ki tudja???
Sziasztok! Állat jó ez a gamma, csak ahhoz, hogy igazából élvezhessem, "kicsit" jobb VGA-t kellene szereznem. Még viszonylag alacsony / normál grafikai részletesség mellett akár egész kellemesen is játszhatnék... DE! Valami miatt bugossá válik folyamatosan a grafika: eltûnnek a textúrák, illetve mindenféle förtelmes "geometriai ábrák" népesítik be a képernyõmet... :) Ilyenkor újra is kell indítanom a játékot. Radeon 9800PRO-val nyomulok, 6.11-es Catalyst driverrel. Próbáljak ki régebbit? Vagy van más ötletetek? A proci 3 GB-os P4, 1 MB RAM-mal. Köszi.
ki lett rakva aszfaltra igy már onnan is tölthetö
tiszta sims - lekozelebb mar a tüz melett tancolni fognak :)
Sziasztok. Légysz valaki adja meg nekem a rapidshare torrentes változatának a rar jelszavát. Nem tudom kicsomagolni, és hiába kerestem a neten nem találtam jelszót. e-mailben is jöhet. [email protected]
Leszedtem az Armed Assault CZ-rapidshare változatot.
Csomagolnám ki erre azt írja ki hogy:
Disk full
Only ntfs file system can handle files larger than 4gb
Nem túl logikus...
Hibás lehet?Megnézem valami más csomagolóval de ha van ötlet akkor segítsetek.
Erõs béta , az hogy hol maradt angol szöveg azt én is tudom :) még sok helyen..
Ahol magyar és nem tetszik/nemjó, arról jöhet infó...
Ezt tanusíthatom. A single küldik gyakorlatilag játszhatatlanok, mert vagy úgy lebutítja a progi a grafikát, hogy az embereket nem is lehet látni, vagy olyan kicsi az fps, hogy semmit se lehet csinálni rendesen. :-(
De mondom, ott más gond van, jobban kéne mennie azért sokkal, amúgy sztem ikább 7600gt vagy 7800gs lenne jó armának úgy az ócsóbbik kategóriából, bár ezek sem olcsók, de karácsony után, meg a g80-nak, meg az r600-nak köszönhetõen talán csökkenni fog az áruk.
bocsánat az offért:(
de...
valaki tudna linket adni a rapidshare-eshez:)) (kerestem mindenhol de nem találtam)
elõre is köszönöm és még1× bocsánat, lehet itt is, de privibe is
Szerintem felesleges is vele próbálkoznod ... sokan még a 6600-asokkal is szenvednek vele ...
Lassan nem ártana vmi ARMA2 magyar oldal is, ahova ezek a moddok, progik felkerülnének rendszerezve... 2 nap múlva már senki nem fogja megtalálni õket az biztos.
Megerõsítve, mûködik! A kampány már játszható többé-kevésbé némi angol nyelvtudással így (a játék folyamán általában angolul beszélnek a katonák, így érteni lehet azért, hogy ha menet közben valami karatyolás megy).
Csináltam egy kis progit a nyelv kiválasztáshoz.
A következõ nyelvekkel lehet indítani: English,Czech,German,Polish,Russian
plusz az mpmissionst is lehet választani Czech és English nyelven (a briefing kivételével)
Ha a Magyar kész lesz akkor azt is belerakom pluszként vagy a lengyel helyett.
A CD gyökérben levõ OpenALwEAX.exe-t futtasd...sztem
ujra setup
Nekem indításnál a következõ hibaüzi jelenik meg. Vkinek hasonló, esetleg vmi ötlet a kiküszöbölésére? Ez lenne az üzi
Cifu:
FAQ
"Kérdés: Lehet benne már ugrani és úszni? A víz alá sétálva már legalább a víz átlátszó?
Válasz: Ugrani és úszni még nem, de a víz már áttetszõ."
Lehet úszni
Ezaz ezzel sokkal könnyebb elinditani csak át kell nevezni arra ami az erdeti mds
Régen a mohpa csinálta de az nvidia drivert kicseréltem abit-ra (mert nekem abit silurio van) akkor jó lett. De már az se mûkszik
Nem CPU limitált, legalábbis egy egyszerû, gyorsan összeütött küldetésénél egy 2400Mhz-en futó A64 X2-õn (ami ugye itt lényegtelen) 800x600 Low-ban simán 50 feletti FPS volt. A CPU limit szerintem csak akkor jönne elõ, ha rengeteg AI lenne jelen és intenzív csata folyna. Ezt (is) le kéne tesztelni...
A játék jelenleg elsõ sorban VGA limitált szerintem, azért nem jellemzõ a 30FPS feletti érték, mert az OFP-hez hasonlóan az ArmA is dinamikus LOD-vel és textúraméretekkel dolgozik. Ha nagyon leesik az FPS, akkor elkezd ezekkel játszani, ami persze kissé zavaró szerintem is (látványosan el/feltünnek az árnyokok, a jármûvek modeljeinek különbözõ részletességû modeljei cserélgetik egymást néha), de tény, hogy ez az ára a nagy látótávolságnak és a sok objectnek.
Nekem az OFP is csinált ilyet pl. a CSLA vagy milyen modnál, meg volt FlashFX-nél is, az SB Live hangkártyát rühellte, de csak bizonyos driver-nél. Estetleg megpróbálhatsz ennek is utána menni.
celeronrol váltottam 939-es amd-re áttettem a 2x512-es ramot ami egy per jelen kivül még verzioszámban is eggyezett.Na most a celeronos alaplapban hibbátlanul mentek,viszont az uj amd-s cuccban kb hasonlo hibákat produkáltak.Két egyforma ram lett a megoldás
hát vmi olyasmit, hogy ha nem elõször jön fel ez az üzenet akkor ellenõrizzem a memóriát, cserljem le a videókártyát meg ilyen baromságokat,meg a szokásos hülyeségek h keressem meg a szolgáltatót meg hibajelentés stb. de megnézem ujra, de az egy kicsit tovább fog tartani mert az erdetit kölcsönadtam és most warez van itthon
inkább ha leírnád egy papírra milyen kék halált ad és egy részét betennéd ide lehet tudunk segíteni. de ez általában hardver hiba.
Faszom meg már ki van tényleg h ujraindul a gép a játéktól reccsen a winyó és ujraindul, de ezt már eljátszotta más gammákkal is pl:mohpa,carbon,vietcong2.. a gamma eredeti(sk) Mi lehet a gond nem értem, persze ha kipipálom h ne induljon ujra a gép ha hibát észlel bejön egy kék halál és minden szart ir. Már a windowst is 80x ujratettem
Ahogy elnézem a képeket szerintem nálaim is egész jól fog futni,CSAK JÖJJÖN MÁR KI!!!!
Következõ kép egyáltalán sehogy sincs rajta, mint mondtam, az idõutazást még nem találták fel :) ha már/még nincs a kép készítésének pillanatában a képben az a dolog, akkor nincs rajta.
Nem azt mondom, hogy rajta van a következõ kép, hanem hogy van róla infó. Ha egy elmosódott csíkot látsz, akkor az információ arról, hogy hol volt, és hogy hol lesz a köv kockán. Nem _konkrétan_ az elõzõ/következõ kép van rajta, hanem infó arról, hogy mi volt/lesz.
Pl.
Filmen:
1. autó eleje belóg kép jobb szélén
2. autó eleje a kép felénél, onnantól halványodó elmosódott csík
3. autó kilóg balra a képrõl, elmosódva
Ugyanez kis záridõvel fotózva, vagy számítógépes játékban:
1. autó eleje belóg kép jobb szélén
2. autó a kép felénél
3. autó kilóg a képrõl
mindhárom kép teljesen éles.
Szerinted melyik látszik folyamatosabbnak?
És az elmosódott csík az az információ, ami hiányzik a második sorozatból.
nézd meg ezt a videót.
30fps mégsem folytonos mert olyan rövid záridõvel készült hogy nincsenek elmosódva a képkockák.
egy mozifilm 24fps-el sokkal folyamatosabbnak látszik.
nem, mert az elõzõ kép már elkészült, és utána jön a következõ, következõ képrõl meg semmiképpen nincs információ, mert az idõutazást még nem találták fel :)
Te még nem pauséltál le videót? Mondjuk ne egy drámát nézz, hanem inkább akciófilmet, ahol pl futnak. Bármilyen gyors mozdulatot kockázz ki, aztán majd rájössz...
"Ja, csak egy film adott képe információkat tartalmaz az elõtte és utána lévõ képkockákról. (Ilyen elmosódások formájában)." Te valamit nagyon elnéztél :\
Filmnek minden képkockája egy darab egész, teljes kép, pont úgy ahogy a játékoknál egy frame. Az emberi szem 24 képkocka/másodperc körül már folyamatosnak látja, ami nem azt jelenti, hogy a 24 és 50 képkocka közötti különbség nem észlelhetõ, de már 24 is elég a folyamatossághoz.
Ja, csak egy film adott képe információkat tartalmaz az elõtte és utána lévõ képkockákról. (Ilyen elmosódások formájában). Ezzel szemben egy játékból vet screenshot semmi ilyesmit nem tartalmaz, csak egy statikus kép. Ilyenbõl viszont nem teljesen elég a 25 darab másodpercenként.
hány játék is támogatja? 1 -2-3?? Mennyi is? Én egyel találkoztam eddig... Az is kritikán aluli volt. Másrészt nem kötelezõ megvenni.. ahogy dual core procit sem kötelezõ venni.
Hát, nem kötekedni akarok, de ha már külön kártyát akarnak ránktukmálni a fizikai gyorsításra, akkor azt azért ne mondjátok, hogy az olyan qrva nehezen különválasztható folyamat a játék többi részétõl... Sõt, volt itt valami olyan hír is SG-n, hogy AI-gyorsítókártyán is gondolkoztak már...
Erre lenne jó a több mag, de sajnos vagy hülyék hozzá, vagy jobban megkente õket a gyorsítókártyák gyártója. (Ezzel most nem elsõsorban az ArmÁra célzok, hanem a fizikai gyorsítót támogató játékokra)