Én eleve csak a menüt, radiózást, editort, szal az interface-t írom át angolról magyarra.
OFP-nél is ezt csináltam csak meg, a többit (kampányok, briefing) mások csinálták anno, meg most is mert nekem nincs kedvem hozzá :D
Cifuék remélem csinálják a cseh->magyar kampány fordítást, azt ha meglesz mindekettõ akkor összetehetjük amink van...
béta menü még béta szal várj még egy két napot...
Egyetlenegyszer már sikerült is elindítanom
Azóta csak kínlódok
Nemhiszem hogy cpu limitált, inkább valami korlátozás lehet, nem ez lenne az elsõ játék amiben korlátozzák az fpst, meg amúgy is, egy film is csak 25-30 fps :)
Én már annai is örülnék, hogy a játék cuccait és a háttérben futó oprenccerfüggõ dolgok külön magon dolgozzanak, hátha akkor profitálnánk végre valamit a duál kórból ... Bár pár helyen érezhetõen gyorsabb már most is :)
Hol tart a magyar béta? Lehet jelentkezni béta-bétateszternek? :) Melyik nyelvet írtátok át magyarra?
Ez az, ezt énis észrevettem és igen, mstmár visszaolvastam, de a kíváncsiság kedvéért megkérdeztem, hogy vmit le kell-e húzni amivel nagyjából megszûnik...Na ha lesz egy kis idõm, nekugrok és megnézem, hogy miylen beállítás produkál több fps-t...
Igazából azt találom furcsának, hogy 30 FPS fölötti értékrõl még senki sem számolt be. Akár levették a grafot (a legbrutálabb gépeken is) akár nem. SZVSz megincsak erõsen CPU limitált a program vagy valami gát van beépítve. Másra nem tudok gondolni.
Hát ha neked is jólesz, mert sok embernek a gépéhez képest igen szarul meg az arma valami miatt, nekem szerencsém van, mert a gépemhez képest elég jól megy, ha neked is szerencséd van hasonlóra számíthatsz talán még jobbra is mert nekem csak 128 megás a kártya, és az arma szereti a sok videomemóriát :). Amúgy ez nagyon megnyugtató, hogy csak egy erõsebb videokártya kell, és hasítani fog a gém. Nem 10 km-es látótávval, de legalább 5 km-el :)
A video és MP3 tömörítés egyszerûsíthetõ és párhuzamosítható statikus kód amit könnyû felosztani szegmensekre. Míg egy dinamikusan változó eygik után a másikat követõ folyamatosan változó algoritmu esetén baomi nehéz, hogy melyik szegmenig használja az egyik és melyik szegmensig a másik. A 2. mag az esetek 90 százalékában még így is kihasználatlan marad.
Pl sok video/mp3 coder/encoder használja a dual magot, még HT-s P4-en is(amiben ugye csak virtuálisan van két mag) észrevenni a gyorsabb tömörítést...
Elõbb vagy utóbb de a gamék is támogatni fogják majd, egyenlõre ugyláccik ez még gyerekcipõben jár, fõleg a bistudionál.
Lassan nekiállok és megírom az ArmA kiszivárogtatott forráskódját is jól
" leszámítva egy fenyõerdõ közepét :) "
:DDDD ez jóó, akkor valami hasonlókra számítsak:)?
Konfigom: INTEL P4 3.06GHz, 1GB RAM, ATi 9600 Pro 256 MB...
Miért áruld már el mi használja ezeket? Nem csak hogy mire írják hogy fogja használni,mert kiadáskor mindíg kiderül, hogy hoppá mégsem használja, és átb@sztak, hanem azt ami tényleg használja!
Nekem hasonló gépen, de csak radeon9600pro-val, és terrain quality: low (itt semmi különbséget nem látok low és very high között), object quality: very high, texture quality: normal, shading quality: low (itt a very low és a low között nagy a különbség, de low fölött alig észrvehetõ), postprocess: low, aniso: ki, árnyék: disabled (mer ez nagyon sokat lassít), AA: disabled, blood: high, És 1600 méteres látótáv. Így mindenhol 10-30 fps között megy, leszámítva egy fenyõerdõ közepét :)
A játék támogat több procimagot, vagy 64 bitet, vagy valami hasonló dolgot???
És ha akad? Nem számít... :D
HUN beta
nem tudo miért nem veszed a fáradtságot arra, hogy vissza is olvass... Le lett írva, hogy a játék gépigénye óriási. És igen normális, hogy szarul megy nálad.
No, végülis sikerült nagy nehzen rábírnom,hogy menjen, viszont:
Írtóra szaggat a játék...Ezen a konfugon így kéne mennie?
800x600 Basic beállítás: közepes (szlovákul nemtom hogy van :D) és 10-15fps, nagyobb értéket csak akkor kapok, ha kiérek egy városból. Ennyire optimalizálatlan vagy valamit nekem kellene levennem?
ja ok
egyébként ez nem kampány, hanem single mission
a gunship
Dede ... sõt nekem is angol minden ... kivéve az üzenetek + a missionok + brífingek ... De hazamegyek leellenõrzöm megint... De én direkt emiatt kapcsoltam ki a Subtitlest ... ez zavart ugyanis ... nekem az Cseh maradt ...
Gondolom angolosítottam. Gondolom nem olvastál vissza :)
Azt áruld el inkább, hogy a miért tudom elolvasni a rádióüzeneteket a szkrínsottyaidon :) Mert nekem a Beer on ICE helyett tuti PIVO-zott volna az ARMA :) Multi küldetés? Vagymi?
Miutan warez release hivatalosan még nics belõle, így ne is kezdj majd el azon sírni, hogy cseh vagy szlovák az egész.
Másodszor le lett már írva párszor, hogy mások hogyan üzmelték be. olvass vissza vagy keress vissza a fórumban. Nem hiszem, hogy helyetted más fog keresgélni.
Hogy a francba lehet elindítani xp alatt ezt a gémet? akármivel próbálkoztam nem sikerült...Egy fizikai meghajtóm van cka a gépbe! Plz help! Ugye nem kell kihuznom?
Nekem a rapidshare-os már nem mûködik! Azt írja, törölveett
Váháááá!!!
Kurvajóóó!!!
Megvan a köv. 3 évre a játékom.
Bocs hogy nem építõjellegû a hozzászólás de egyszerûen le kellett írnom
annyira zsírfasza ez a cucc.
Pofonegyszeru a torrent.Idemessz: www.torrentspy.com. Rakeresel : armed assault. Letoltod a .torrent kiterjesztesu fajlt.Feltelepited az Azureus nevu programot, es megnyitod benne ezt a .torrent fajlt. Ha megse megy igy akkor marad a 47 db rapidshare link, azt leirtak par oldallal korabban.
tudna vki linket adni honnan lehet letölteni? pár oldallal ezelõtt van egy torrentes de sajna az nálam nem mûxik, hiába írom be a linket a torrentkeresõbe (én hülye vagyok a torrenthez, nemtom hogy kell használni)
sztem a levegõt normál állapotban tudja csak visszatartani, nem 300 méter futás után :)
úgy vettem észre normál állapotban is mozog a célkereszt a légzés ütemére csak nagyon finoman, de ezer méteren snipernek ez nagyon sok :D
Nah az ArmA-ban van olyan lehetõség ,h 'Hold Breath' gondolom célzásnál levegõ visszatartás, tudta ezt már valaki mûködésre bírni? mert én pl x-re beraktam (úgy hogy kivettem a crouchot meg ami be volt konfigolva hozzá) de nem müxik. Futás után a katona ugyanúgy veszi a levegõt és remeg a keze hiába nyomom
missziót és a hadjáratok briefingjét kivéve mindent
Most olvasgattam a béna angolommal az angolosítós fórumot és állítólag kész vannak ... vagy valami ilyesmi ... elméletileg a hétvégén derül ki mi lesz az angolosítással ...
Sokan az anticsít progitól félnek, hogy "honosítás" után nem tudnsak majd multizni meg ilyenek ... Érdekes lesz ...
sztem az lesz a legjobb, ha mikor majd megejlenik az english, kiirjátok nagy piros betükkel h KIJÖTT AZ ENGLISH VÁLTOZAT, addig meg akkor nem lesznek lfelesleges kérdések...
Kipróbáltam a lefordított tutorial küldetést, de nem kerek sajnos a jelenlegi állapotában. Elõször is a küldetésválasztó képernyõnál már hiányolja a küldetés bemutatóképét. A küldetés maga pedig ugyan betölt, de nem történik semmi, a kiképzõ õrmester nem kezd bele a szövegébe. Gondoltam a küldiszekesztõvel megmahinálom, de két dolog tünt fel:
1.: A user küldetések immár nem az ArmA könyvtárban találhatóak, hanem a dokumentumaink között (C:\Documents and Settings\felhasználói név\Dokumentumok\ArmA Other Profiles\ArmA profil neved\missions).
2.: Amikor kiválasztanám az editorban a küldit, azt vágja a képembe, hogy a küldetés read only, és ennyiben maradunk, vagyis be sem tölti.
Most próbálkozom még vele. Eddig sajna magyar szöveget csak a helpben láttam:
Mármint hogy lehet belõlle angol verziót kreálni, vagy van már valami kis fordítás?
Én kölcsön kaptam haverom ArmA-ját, nekem eddig tetszik, bár sokat nem tudtam nyomni vele ... eddig 1280x1024 Minden normal. PostProcessing low, 4xAA 8XAF élvezhetõen fut :) És még tetszik is ... csak kicsit gáz hogy mindig valami Pozor vagy Zmernáren van :)
na lécci télleg:vki írja le hogyan kell indítani aki már leszedte, mert ha mûxik én is kipróbálnám -természetesen csak addig amíg nem jön az english version -akkor irány a bolt..:)addig jáccok az ofpvel
AZt valaki megtuggya mondani, hogy csinájjam meg, hogy gépinditásko lehessen választani, hogy VISTA, vagy XP indujjon?
(Külön particion vannak, a Vistát raktam fele elõször, utána az XP-t, és az a BUZI XP indul automatikusan...
Fúú mennyit OFP-tem régen!Ez most tök jól jött, minden új gamet végigvittem mostanába, most meg egy felújítás is!:) amugy sehonnét sem jön gyorsan, de türelmes vok, hátha..:S
Tegnap sajna nem volt idõm foglalkozni vele, ma este vagy holnap reggel megnézem, igérem. ^^
Na a setup és a training 01 fordítása elkészült :)
A trainig hamarosan tovább fordítjuk csak hát idõõõõ.....
Icebird-nek és Cifu-nak tesztelésre elküldve.
amd 64 3000+ 512 ram és 6600GT vel érdemes leszedni?
Jah az baromi jó pálya :D asszem Finmod 1.4 kell hozzá.Egyébként Cifu, az a D30as ágyú meg bugos nem lehet elpusztítani :) 5szacseltól nem robban fel
Ha már ai: ofpben van egy szenzációs pálya, vmi sniper cucc. A lényeg:
- egyik oldalon van asszem kb 5-6 katona, mindegyiket alakíthatja player
- másik oldalon van 1 db játszható civil, õ a sniper terrorista forradalmár
- illetve van kb 10-20 sima civil ai
A lényeg: a városban el vannak rejtve dobozok, bennük dragunov. A mesterlövész célja, hogy az összes katonát kiszedje. A katonáknak pedig a túlélés a célja, illetve hogy elkapják a snipert. Ha civilt ölnek, vesztettek.
Na amiért az egészet felhoztam: a sniper ugye ide-oda kell hogy mászkáljon a városban, elvegyülve az ai tömegben, aztán egy fegyvert felvesz, háztetõre fel, lõ, fegyvert eldob, vegyülés újra. Na és mi lett: a sniper játékosok elkezdtek ofp-s ait játszani, mint amiket Cifu is említ. Mész az utcán, majd hirtelen lefekszel, bár okod nincs rá. Sétálsz egy fal felé, majd mikor nekiütközöl, nézel ki a fejedbõl bambán. Futsz egy kicsit, majd megállsz és forgatod a fejed. Ennek az eredménye pedig az lett, hogy szimpla viselkedés alapján ritkán sikerült kiszûrni a snipert. :) Na ennek a pályának armában is lesz létjogosultsága.
rendben, részemrõl is befejezve, valóban ez már off...elnézést
cifu:
bár általában követem a fórumot passzívan, de ugylátszik elkerülte a figyelmemet az obli kitárgyalása, és természetesen nem is álítom hogy ugyanarról lenne szó..bocs én voltam a figyelmetlen..köszönöm az udvarias válaszokat
Obe: Az Oblivionos hasonlat már párszor ki volt tárgyalva a topicban, a topiclakóknak már a könyökükön jön ki. Ez kb. olyan, mint amikor az HL2 topicban 530x merült fel az a kérdés, hogy "mit kell csinálni a fehér garbós nõvel a liftnél, mert nem történik semmi?".
Oda és vissza kitárgyalva lett, hogy mi az, ami miatt az ArmA egyedüli a piacon, eredetileg a kérdésem, amire válaszoltál költõinek indult, mert nincs igazán ehhez fogható játék (amiben amúgy meg tévedtem, mert a WWII Online végülis ilyesmi, ill. bizonyos részen még több is (dinamikus online háború)).
LizardX: Sajnos én úgy látom, hogy egy-két apróságtól eltekintve azért nem fejlesztettek rajta túl sokat. Szép, hogy csapatban mozognak, és látványosan fedezik egymást, vagy hogy nem áll neki az út közepén tárazni, hanem a ház oldalához megy (de nem feltétlen mögé), ám továbbra is csinál olyanokat, hogy zavarodottan lefekszik-feláll-tesz öt lépést-lefekszik-feláll... Az is zavaró, hogy a "mindent látó AI" effekt továbbra is benne maradt. Ha leraksz egy útra egy Satchelt, és felrobbantod a konvoj élén haladó BMP-2-õt, akkor a teherautókról leszálló gyalogosok két másodperc alatt kilõnek, mégha egy domboldal peremén, fák között kuksolsz. Továbbra is problémát jelent a sofõröknek néha a kormányzás, és nem, vagy csak hihetettlen szenvedések árán jutnak ki a szorult helyzetükbõl, ha például mögéjük állt egy másik jármû.
tpM'91: Azért az ArmA nem készül olyan hú de sok ideje. Tavaly tavasszal kezdék el a fejlesztését, és a grafikai újítások döntõ többsége idén tavasztól került bele. Van pár dolog, amit a VBS1-bõl még áthozhattak volna (mint a jármûvön való független mozgást) persze, tény. Nézd viszont a jó oldalát. Amit ígértek, azt azért belerakták. Van JiP, van végre rendes multi-gunner lehetõség, és van benne használható, valódi tüzérség például:
Mókásnak találom, hogy amikor video options-ben az általános beállítást very low-ra teszem, majd a terrain detailt, mivel így is normal marad, lenyomom very low-ra, az általános beállítás szerint a beállításaim megfelelnek a very highnak. Pedig very ocsmány :). Hát ez van. Mondjuk 800*600-ban így játszható, és csak kicsit rondább mint az ofp :). De legalább többször dob ki asztalra. Mindegy, mire lesz egy kicsit erõsebb gépem, szerintem a BIS is javítja a hibákat.