Õszintén bevallom az OFP-vel nem játszottam a VBS1-el viszont igen. Na már most azt szeretném tudni ,hogy itt is csak küldik vannak mint VBS-ben? Vagy van valami dinamikus kampány szerûség.
Majd akkor lesznek igazan jok a jatekok amikor egy ilyen varost romma lehet pusztitani
2. Single küldi: feladat egy város kitakarítás 4 SF katonával. A város kihalt, mindössze ellenséges katonák és két UAZ és néhány üres civil autó van benne (a jármûvek lockolva vannak, nem lehet beleszálni még akkor sem, ha az ellenség fél perce furikázott vele), az AI itt nem nyûgözött le, kissé félszegen, késlekedve reagálnak a történtekre az ellenséges katonák, igaz láttam egy szimpatikus esetett is: az egyik járõrpárost elsõ tagját fejbelõttem, a társa hátrafordult egy pillanatra, majd inaszakadtábból továbbrohant elõre be a házak közé. Sajnos a küldetési cél problémák maradtak. Két ellenséges katona egy udvarba húzódott be, társaim pedig a waypoint környékén begubóztak, nekem kellett megkeresnem õket egyedül (és mivel nem én voltak a szakaszparancsnok, ezért utasítani sem tudtam õket). Végül ki a városból, és egy Blackhawk száll le értünk.
Köv. single küldi: Annyit látok, hogy egy útzár van támadás alatt. Akármit csinálok, élettartamom legfeljebb másodpercekben mérhetõ, hacsak nem vágom hasra magam valamelyik épület mögött. Sajnos nem értem a küldetés feladatát a cseh nyelv miatt, ezért többszöri próbálkozásra fogom csak fel, hogy a teherautóval el kell rohanni egy 2km-re lévõ bázishoz egy rajra való GI Joe-ért. Elsõ két próbálkozásra nem érek idõben vissza, és a százados visszavonulót rendel el. Harmadik próbálkozásra 120 méterre a céltól az ellenség szépen kilõ a vezetõfülkébõl...
A fizika egy viszonylag egyszerû modellt alkalmaz, az OFP kicsit csiszolva, vagyis nincs rongybaba effektus, és nincs olyasmi, mint a CS-ben a szemét vagy a hordó lövöldözése, mozgatása. Állítólag túl sokat enne a netkódból.
Az környezet alapvetõen nagyon jól rombolható, legalábbis a fákat mind ki lehet dönteni, kicsit túl könnyen is (egy 5 tonnás teherautóval szinte utat lehet törni az erdõben, igaz jópár nekifutásra van szükség). Hasonló a helyzet a kõ és drótkerítésekkel. Néhány tereptárgy (mint egy viadukthíd) rendesen lerombolható, a többi azonban sebezhetettlen eddigi tapasztalataim szerint.
Az elpusztíthatattlan épület - 18 HE gránát találat után is áll (viszont szép a csõtorkolat elõtt felverõdõ por effektje)
NINCS demo... hol olvastad, hogy van Demo ARMA-ból? ha meg nem ARMA akkor offtopic.
vegasbol pc demo még nincs! 1ébként pár hét mulva kiderül, h pc-re h tudták optimalizálni, 1ébként iylen kis ökör játékot minta roboblitz nem hiszem h sokat optimalizálnának...
azt a kaki kis roboblitzet próbáltam mki fulra huzva, h mégis mit tud az engine, bár sztem amugy nem egy óriási játék:P a lényeg, h azért ölég jol fut maxon! (amugy azért mondjuk a gears of war joval kidolgozottabb, de megtesz ez is tech demnak elöször:P)
Igen. Unreal Engine 2.5 verzió...
UE3-at a Roboblitz vagy a Rainbow Six: Vegas használ a jelenleg elérhetõ játékok közül (a Vegas esetén ugye csak demo még). A Roboblitz grafikája eléggé... egyszerû. A Vegas viszont erõmûvet igényel, és kétlem, hogy 7600GT-n maxon "jól" elfut (vagy akkor a "jó" minõsítés terén kissé más értékrendünk van).
Ez jó hír, akkor mégsem HP alapú, ha vannak különbözõ részei a jármûnek amik sérülhetnek. (Télleg, az OFP-ben is mintha lett volna elkülönítés, toronyra meg ilyesmire). A BF2-ben pl. van 1000 pontja egy tanknak, minden lövés levon belõle valamennyit. 1 ponttal még mûködik a tank, 0-val meg bummm felrobban. Ettõl kicsit jobb, de ez a lényege.
úgy emléxem, mintha igazán ponta panzers ben lett volna kicsit hangsulyosabb h honnan kapod a találatot... (emléxem mindig szétlöttek mert azzal szorakoztam h honnan kapnék kisebb sebzést...:P)
nekem is ilyen gépem van, ha nem fog rajta menni akkor nem érdekel a gém, unreal 3-as cucc is faján megy rajta (1ébként most lett jó gépem), szal ha nem megy jol, akkor várok peccsre vagy vmire, de nem hiszem h tulzottan optimalizált lenne.. (nem csunya a játék amugy, söt, de ha azért egy unreal 3.0 maxon 1024-ben elmegy jol a gépemen, akkor ennek is el kell annyin...)
HP sebzés ide vagy oda nekem nagyon tetszett amikor lokálba indított cti-nél egy bmp-vel egy város közelébe értem, messzirõl lõttem a gyalogos ellenállókat, de pár m136-os lövedék eltalált. Ettõl elszállt a baloldali láctalp és a páncézat is erõsen sérült. Nekem szerencsére nem lett semmi bajom, de a jármû használhatatlanná vált. Kiszáltam és gyalog megközelítettem a várost. Elértem az elsõ házakat, majd egy hatalmas robbanást hallottam a hátam mögül. Hátranézek és látom, hogy a bmp adta meg magát. Ott lángolt szegény a sivatagban a sziklák között. Ha belegondolok, hogy csak pár percen múlt az életem :)
mert nemtom.. nekem alapból fel lesz rakva 1280x1024-ben és alap h highon vagy meden próbálom ki XD
Miért nem adtak ki Demot? Legalább ingyen meg tudnám nézni ,hogy nem fut nálam.
Bakker, megnéztem az uj 200megás videót, de megbántam, most már másra se tudok gondolni csak hogy a kis rpg-mmel jól seggbelõjek egy-két m1a1-et . Asszem többet nem nézek, se uj képet, se uj videót, mert nem fogom tudni kibirni addig, amig meg nem lesz . Aki még nem látta volna, és kiváncsi rá, az letöltheti innen, de csakis saját felelõsségre nézzétek meg, súlyos függõséget okoz már elõre is .
Egyet értek veled :D
Bár én még igy is most akarom
1; Legyen egy ideig az érdeklõdöknek elérhetõ, 2; legyen letesztelve, nyílván majd mindenki a saját konfigjához/lehetõségéhez igazítja, 3; jöjjön ki az elsõ hibajavítás, ami remélem optimalizáció is.
Szeritem ezek után lesz érdemes megvásárolni, hiszen "addigra" letisztul a vérpistike hangulat, lesznek szerverek, csapatok, tapasztalatok. :)
Aki pedig már most megvásárolta, azoknak jó játékot! :)
Eddig max 10 FPS jott ki belole.
De majd veszek uj gepet egyszer, vagy kivarom, mig megpeccselik picit :)
Az a64-754 3200+@2200MHz, ddr400, ati9600xt konfig keves.
Régen rossz ha egy játék ilyen kijelentésekkel vonul be...
Nem értem miért nem lehet megcsinálni, olyan szintü sebzésmodelt mint pl a soldiers-howw2-ben, egy m1a1-nek is ki lehet lõni a tornyát, vagy megsérülhet a motorja, nem mind1 hogy milyen irányból lövik, milyen szögben találja el a lövedék, ráadásul a hp-alapu sebzésnek enyhén kevés köze van a valósághoz. Nem mondom hogy a soldiers damage modelje a realitás mintaképe, de mérföldekkel jobb a játék mintha panzers meg blitzkrieg féle "tank életerõ" pontokkal szórakoznák, és sokkal szivesebben játszanék olyan játékkal, ahol legalább arrafele törekednek, hogy valósághübb legyen a dolog. Remélem legalább az OPF2-ben a légi és páncélos harc realitásfokát, feljavítják majd.
Ettõl föggetlenül azért még mindig várom az Armát, már nagyon flashpoint hiányom van :)
Namost visszatérve az eredeti témára (ArmA). Hogy lehet a kampányt coop-ban játszani?
Ha jól emléxem nem olyan rég volt egy botrány belõle, hogy egy rpg-7 elég szép lyukat ütött egy m1 oldalába. Semmi komoly dolgot nem talált el, de eléggé durva figyelmeztetés volt.
Maradt a HP rendszer. Egyábként az elsõ öböl-háborút hozzák fel mindig az M1A1-el kapcsolatban, de tegyük szépen hozzá, hogy az iraki T-72-esek egy viszonylag régi pct. lövedékkel lövöldözhettek csak, és a pct. rakéták terén sem a a legmodernebb eszközökkel rendelkeztek. Az pedig, hogy egy M1A1-et oldalról nem tud kilõni egy másik M1A1 APFSDS-DU lövedékkel, egyszerûen hazugság.
1991.02.27: A legnagyobb FF incidens, ami összesen 10 jármûvet érintett.
A B-66 jelzésû M1A1HA Abrams-ot három 120mm-es DU lövedék találta el, az egyik a torony alsó részén találta el, súlyosan megsebesítve az irányzót, aki rövid idõ múlva belehalt sérüléseibe. A legénység többi tagja is súlyos sérülésekkel élte csak túl az esetet (az ok egyébként az volt, hogy a B-66 más irányba haladt, mint a századának több jármûve, ezért nézték ellenségnek). Az alap M1A1 egyébként nem rendelkezik olyan "kemény" bõrrel, a szegényített urán panelekkel csak az M1A1HA és M1A2 jelzésû egységek rendelkeznek.
Az A-14-est egyetlen DU lövedék találta el, és a keletkezõ tûz miatt beindult a halonnal oltó rendszer, a sofõrt ez sebesítette meg, a legényéség többi tagja komoly sérülés nélkül megúszta az esetet, a jármû viszont teljesen kiégett.
Az A-33 jelû Abrams-ot egy Bradley TOW rakétája tette mozgásképtelenné, mikor eltalálta a motorteret. Egy másik Abrams két DU pct. lövedékekkel semmisítette meg a kiürített harckocsit, a bal oldalról kilõtt lövedékek a jobb oldali toronypáncélzatot is átütötték.
A 2003-as iraki inváziónál a mozgásképtelenné vált Abrams-eket saját társaik, vagy A-10A-ról indított Maverick rakétákkal lõtték ki, miután a kényesebb dolgokat a személyzet leszerelte/kiszedte a harctérbõl.
Az Abrams frontpáncélja nagyon erõs, de oldalról sebezhetõbb. A neten mindenféle zaftos incidensekrõl lehet olvasni T-72 vs Abrams témában. Ami engem érdekelne az az, hogy a hp alapú sebzés helyett vannak-e lepattanó lövések, veszélytelen penetrációk stb.
M1
The strength of the armor is estimated to be about the same as similar Western, contemporary main battle tanks such as the Leopard 2. The M1A2/M1A1 can survive multiple hits from the most powerful tank munitions (including 120 mm depleted uranium APFSDS) and anti-tank missiles[citation needed]. In the Persian Gulf War, Abrams tanks survived multiple hits at relatively close ranges from Iraqi T-72's, ATGM's. M829 "Silver Bullet" APFSDS rounds from other M1A1 Abrams were unable to penetrate the front and side armor (even at close ranges) in friendly fire incidents as well as an incident in which another Abrams tried to destroy an Abrams that got stuck in mud and had to be abandoned.
Igen, eletszeru. Foleg kozelrol.
Az m1 pancelzata lehet, hogy megved egy PG-7-tol, de egy PG-29 leviszi a fejet.
Egy kozelrol jovo sabotot meg nem sok minden allit meg...
én OFP és ArmA FAN vagyok kit érdekel tudok-e normálisan játszani vele fõ ,h megvan ;P ;D
szal nem eladó a cirka 25FPSes sivatagi lövöldözésekkel elleszek a patchig
HEhe! Remélem meggondolod, amit Alma2 mondott a 3005 hsz-ben! Kapásbol itt egy vevõ:D
Ja és az eredeti ához kapsz még yajándékba Boiling Pointot
NA?
ÁÁÁ asszem várok a köv. peccsik mer nem tudok értelmesen játszani :\ az még valahogy elmegy ,h ~25 30 FPS el ellövöldözgetek a sviatagban nade bemegyek egy erdõbe máris ~10 FPS :\\ a célzónézertõl nem is beszélve
Nem professzionális alapon kielemezve, de nagyon úgy tûnik, hogy ha sok ramod van a vga-n az sokat tud segíteni. Jobban össze kéne még nézni a kártyákat, de lehet hogy tényleg az derül ki, ha vki armához akar gépet venni, 512-re szûrjön. Ami persze vhol egy vicc, vagy nem tudom. Szerintem a 25 fps-re van esélyed egyébként teljesen low-nál. De a következõ gépedig csak a sivatagos részen játszhatsz ;)
bocsi a hülye kérdésért:S
de ez a játék már megjelent?
hányszor indítottad el párhuzamosan az arma-t, hogy így megy ilyen gépen? :)
ha viszont tényleg nem torz az eredmény, az elég lehangoló...
szóval valszeg sanszom sincs arra, hogy 3200+ procin, giga rammal, meg 6600gtvel játszható legyen full minimumon 1024*768-ban? (legalább 25fps)
hopsz ez kétszer ment, bocsi, meg azértis mert picitse armáról szólt.
Mánemazé de valahogy énis ezt irtam, kivéve amivel nem értek egyet
- procifoglalat, jó cserélgessék, nem kell mindenbõl a legujabbat megvenni, ki kell hozni a legjobbat a dologból (minél idõtállóbb összeállitást venni (persze ez is emberfüggõ, van akinek nem szempont a pénz, még kk-európában is)), ha már változtatni nem tudsz a marketingstratégiájukon.
-pciX helyett agp lenne, talán még a 7800szériát nem befolyásolná nagyon, de 8800tól felfele, sztem erõsen szüksáv lenne az agp (tehát szerinted még jó lenne. meddig? pár hónapig?) Most jött el a váltás ideje, mert már vannak gpu-k amiknek nem elég, ennyi. Itt is ez van, ha agp-s alaplapod van, veszel olyan vga-t, kapsz még hozzá kártyát a 7es szériából is, amikkel kihuzhatod még egy jó idejig (talán).
-ddr2 566 valóban nem gyorsabb, de fejlõdik a világ, akinek van pénze az valószinüleg ddr2 1066mhz (vagy több!) csucsminõségü corsair (van más gyártó is, csak errõl olvastam nemrég, asszem ) mittomén milyen dominator vagymi méregdrága ramokkal simán késleltetésben is hozza néhány sima ddr modul sebességét majdnem 2xes órajelen, na most akkor meik a gyorsabb, arról nem is beszélve hogy sima ddr kezd drágább lenni.
Az egész hardware biznisz, már jó régóta a lehúzásról szól, mért kell ezen meglepõdni. Okosan kell vásárolni, és rendesen körülnézni elõtte, mer hónapról hónapra változik majdnem minden.
Ugyanez a helyzet a szoftvereknél leginkább a játékoknál, kiadnak egyet, pár hónappal késõbb jön a kiegészitõ, ami általában még patchnek se megy el (tisztelet a kivételnek, amibõl 1re kevesebb van). De a legjobb példa a Silent Heroes, különálló játékként hozták ki nemrég, ugy hogy az egész játék szinte egy az egyben, a soldiers-howw2, csak uj singlepléjer kampánnyal (ami még rövid is, és bugos) és pár csillivilli animációval, ami azért még igyse üti meg a warcraft 3 animációk szintjét. És mindezt majdnem full áron kiadni, hát ez a lehúzások teteje.
Mi nem érthetõ? Folyamatosan cserélgetik a procifoglalatot(lehúzás), holott jól tudják a gyártók milyen igényei lesznek egy késõbbi procinak, mégis bevetnek egy foglalatot, aztán fél év múlva bejelentik, hogy új foglalat lesz(ez jó nekik, új alaplap, új proci). Pcie helyett még mindíg bõven elég az agp 8x, minek váltani(lehúzás)? ddr2-es memóriák nem olyan sokkal gyorsabbak(lehúzás) mint az 1-esek(sõt a 600 mhz körüliek még lassabbak is, a nagyobb késleltetések miatt), az amd eredetileg ki is akarta hagyni ezt a lépcsõfokot. Plusz, most is mûködik a memóriakartell, elég csak ránézni a memóriák árára.
Logikus, hogy lehúzás az egész, mostanában igazából jelentõsen fejleszteni, csak a 2 gpu gyártó tud, procinál, memóriánál megy a különbözõ ürügyekkel lehúzás, foltozgatás, stb. Minden gyártónál olyan szuper cuccok vannak, hogy el sem tudod képzelni, de nem adnak ki egy sokkal jobb cuccot rögtön, hanem még elõtte között kiadnak pár dolgot, és jól lefejik a júzer pénzét, és röhögnek a markukba.
A pci xpress még nagyon sokáig lesz, max kap egy version 2.0 számot.
Procifoglaltban meg max akkor van igazad ha, a 939-es amd-sre gondoltál, de mivel én hosszutávra gondoltam, amikor procit vettem, ezért am2 foglalatu gépet raktam össze, ez azt jelenti hogy (nagyon) sokáig nem veszek uj procit (kivéve ha jó cserelehetõséget látok olcsón). Intelnél is tudtommal mennek az LGA775-ben a core2 duo és extrémek is.
A ddr2-t is csak nagyon soká váltják majd fel a ddr3as ramok, fõleg ha abból indulsz ki, hogy sokan sima ddr ramokat használnak még ma is, és nem biztos hogy rögtön ddr3ra váltanak majd, a várhaóan magas ára miatt. Szal szvsz a ddr2 is elég idõtálló dolognak tünik.
Technológia váltások mindig vanna, és valószinüleg lesznek is, most nemrég amd-nél (ddr2), és ugy általában (pcix). Még ha a hsz-odban az ezek elõtti generációra gondoltál, azoknak meg még hoszabb volt az élettartamuk, szal télleg nem értelek.
És a hardware gyártók is ha nagyon összeszedik magukat, tudnak nagyobb léptekben is elõrehaladni (lásd amd, piaci elõretörése után, jött is egy core2duo), normál esetben ezeket a fejlesztéseket nyilván nem siettetik, hogy minél több példányban el tudják adni az elõzõ generációt. Lehet hogy ha az amd veszitett volna piaci részesedésébõl az utóbbi idõben, még mindig p4 lenne az intel legjobb asztali processzora?
Starforceos hogy irná ki?Te sem vagy teljesen komplett.Ráadásul ös-öreg ofpst nyaggatsz teszem hozzá teljesen feleslegesen.Mert nincs az az isten hogy odadja neked ingyé.Max sokszoros áron :))
Nem unalmas a kunyerálás?? Õ vette a fáradtságot, hogy megvegye. Állj le. Ha kijön warezban leszeded. HA nem jön ki majd megveszed februárban bár szerintem tuti lesz még bevásárlókörút.
Engem pl idegesít már, hogy 5. 6. Hsz-ben kunyerálod a más által megvett játékot olyasvalakitõl akit nem is ismersz.
nézd meg 800x600ban, és ha úgy átlépi a 150fps-t, akkor semmi para =)
Mindig is úgy voltam vele, hogy inkább a felbontással veszek vissza, mint bármi mással..