Áh. A serialt nem használnám , mer én nem akarok most multizni, inkább csak a siglet akarom kipróálni. És ugytudom csak akkor bassza a serial, ha mindketten fevvagyunk vmi serveren. (mindketten akarnánk azonos S/n-el)
Lécci azt is nézd meg hogy 1280/1024ben mit mutat!? :DD nekem tft-m van és majd ehez veszek új gépet vagy javítom fel a mostanit (mert annyi biztos hogy ez ami van kúka) .. lécci :DD
Remélem ennek a felével is lehet majd élvezni.. =(
Ráadásul ez a 1680x1050 nem is annyira magas felbontás.. Mondjuk a pixelek számát tekinte az 1024x768 ennek kb a fele, tehát annyira nem vészes a szitu.. DE NEM AKAROM Lowban tolni.. SHiT!!!
A starforce mellett még ott van a serialos védelem is, amit gondolom senki sem ad, mert az nem lenne jó neki sem ha multizni akarna majd valamikor amikor már lesz kivel :)
Számomra a BF2-tõl jobb lesz minden szempontból. A realizmushoz meg a látótáv, sok egység a legfontosabb, azok meg megvannak ha jól látom.
Ezek azert annyira nem jo hirek, de anno nem is a legi dolgokert szerettem ezt a jatekot, sot mar nem is emlekeztem rajuk az igazat megvallva, de a jelek szerint most sem ezert fogom szeretni :)
FIgyelj, egy próbát azér megér nem? Végülis neked mind1! Ugyis nem vok olyan szemét, hogy "visszakérjem" az elcserélt cuccot. De ha megnyugtat, magyarosítás érdekében is kellene. Kérlek könyörülj meg egy szerencsétlen OFP fanon! Brühüühüühü! Tûkön ülve vártam a gámát. (egyszer télleg beleültem véletlenül egy tûbe)
Na benne vagy? (alap dolgok: Nem terjesztem pénzért, warez oldalra sem küldöm( amugyse szeretem azt a piszok warezt), stb...)
Van egy sztorim. A gothic 3at egybõl leszedtem warezba, húdejó, de ahogy lehetett kapni, magyarul, szalattam és megvettem. Az ilyen fontos játékokat télleg megveszem.
512Mbyte-os a GF7900GTX, így most hirtelen nem rémlik, hogy felezõdött volna az FPS, de mintha tényleg kissé lassabb lett volna. Majd holnap még alaposabban megvizslatom ezt a részt.
A légi jármûvek irányítása érzésre maradt többé-kevésbé OFP szinten. A helikopterek irányítása talán mintha egy kicsit nehezebb lenne, de lehet, hogy csak kijöttem a gyakorlatból. Helikoptereket továbbra is egér + bill. kombóval tudom irányítani rendesen, joy-al kínszenvedés. A repülõgépek szintén erõsen OFP érzésüek, igaz csak az AV-8B-t próbáltam, de ezt viszont csak joy-al lehet rendesen irányítani, de azzal is maradt a rém nehéz arcade irányítás, de legalább orsózáskor mostmár nem lesz irányíthatattlan a gép, mint az OFP-ben. A gázadás maradt olyan marharépa rendszeren, mint volt, vagyis nem egy adott gázkarállást állítunk be, hanem egy hozzávetõleges sebességértket, amihez a játék igyekszik hozzáállítani a hajtómû teljesítményét. Így aztán még ha hozzá sem nyúlsz a gázhoz, csak leejted, vagy felhúzod a gép orrát, máris leesik a hajtómû fordulatszáma, vagy éppen felpörög...
Sajnos multit nem volt lehetõségem kipróbálni még.
Szia! Neeeeem! nEeem bííírom kiiiiiiii! Mennyi volt összesen, a szállítási költséggel együtt?
Vagy nem lennél olyan nagyn kedes, hogy kiirod isoba vagy valamai??? LÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉCCCI??? Csak hogy ne legywen bûntudatod, úgyismegveszem ha itt is kapható lesz, dfe én már nem bírom tovább! Ez a legjobban várt gém számomra! (nesze neked Crysis) Plííííz!
És ha lemásolnád nekem vagy vmi, és elcserélnénk valamire??? Az nem illegális, mer ugy vn a szabály, ha pénzér adod az a csúnyadolog!!! Naaa plííííz (Írj privit!) Bármit adok érte! Egy kormánypad? Vagy EREDETI Boiling Point?? Vagy mindkettõ?? Naaa igy má télleg megéri:D
Ja es a milyen a gyari multi ? ki tudtad probalni ?
Az ofphez kepest, mennyit javitottak a legi jarmuvek iranyitasan, fizikajan, meg mindig kb 8 evesek szintjere van belove, vagy azert javult a helyzet ? esetleg allithato a realitasa ?
És az editor is tuti hogy nem ilyen volt nálam, az is angol lett.
Cifu, az ofp ftp-rõl szedd le az angolosítást (pub részen van), a fegyverek leírását is átteszi angolra emlékeim szerint. Kizárólag az egyjátékos rész küldetés leírásai nem angolosíthatóak most egyszerûen.
Nos nekem is megérkezett a Cseh verzió, köszönet érte Kubi kartársnak!
Elsõ tapasztalatok:
A játék bár "angolosítással" is nagyon cseh. A legalapabb dolgokon kívül (mint az Options dolgai, az Editor, vagy a HUD-on lévõ szövegek) minden cseh, még a fegyverek elnevezése ill. az editorban a gyalogostípusok is. Valószinüleg lesz erre megoldás (a .pbo-kat hülyére lehet szedni és összerakni), de munkás dolog, és nem tudom, nekiállnak-e. Viszont így én meg a kampánynak nem akarok igazán nekiállni, mivel fogalmam sincs mikor mit kell csinálni, csak találgathatok... :\
Hardwerigény: A gépem elégé erõmûközeli, egy AMD A64 X2 4000+ @ 2400Mhz, 2GByte ram, GeForce 7900GTX. A monitor natív felbontása nálam 1680x1050, ezért ilyen felbontással is játszottam. Elõször ledöbbentem, mert alapbeállítások mellett is inkább csak 20FPS volt, majd átböngészve a optionst leesett, mi miatt: alaphangon "Medium" az élsimitás (Anti-Aliasing), ami megeszi a videókártyát. Javaslom mindenki kezdje ennek kikapcsolásával, vagy legalábbis "Low" szintre állításával. Ezek után minden mást Very High-ra állítottam, és az alap 1200m-es látótávolság mellett szinte konstans 30Fps-ben volt részem, igaz városban leesett 20-25Fps-ben. 3500m-es látótávolsággal AV-8B repülés közben nappal 20-25FPS, északa 15Fps volt, 10000m-es látótávolsággal nappal 8-15Fps. Az engine továbbra is dinamikusan állítja a változókat az Fps függvényében, így 30Fps-nél többet nem igen láttam, de ha komoly mozgás volt (pl. városban), akkor látható volt, ahogy játszik az LOD-al, és egyszerûbb modelleket/textúrákat pakol be, illetve az árnyékok el/fel tünnek. Ez egy kicsit zavaró sajna még mindig.
A rövid teszten a következõk tüntek fel:
-A grafika nagyon szép. Nem mondom, hogy nem találok benne olyasmit, amin ne lehetne kicsit szépíteni, de összeségében nagyon jól néz ki, és legalábbis ilyen gépen a sebességével sincs gond.
-Az AI sajnos továbbra is hullámzó. Kilövöm a teherautó sofõrjét, erre a mellette ülõ kettõ társa békésen üldögél tovább. Csapatban viszont szépen mozognak, fedezik egymást, és fedezékbe húzódnak.
-A TrackIR überkirályság. Minden téren, akár gyalog, akár autóban, akár helikopterben.
-A hangok jók, a zene nagyon hangulatos.
Pár kép, így elsõre (lecsökkentettem a méretüket némileg):
Saját kinézet beállítása
Gear beállítása
3D Ironsight és tenger
Egy BMP-2 végzetébe rohan
Küldetésszerkesztõ
UH-1Z, sajnos nem mindegyik modell van ennyire kidolgozva...
Ka-50 belülrõl, a fõbb mûszerek (mûhorizont, magasság és sebességmérõ) mûködnek
1200 méteres látótávolság
1200 méteres látótávolság, 25-30Fps
UH-60 mûszerfal
AV-8B mûszerfal
3500 méteres látótávolság, 22-25Fps
10000 méteres látótávolság, 8-15Fps
Stressz-teszt: 180 gyalogos és 24 M1A1 Abrams, így levegõbõl 20Fps...
"hál istennek a vérpistikék azért itthon többé-kevésbé kordában voltak tartva (pl egy cs-hez viszonítva)..."
Ezt az ökörséget akkor gyorsan felejtsd is el. Vagy esetleg nézz be majd a két topikba, hogy melyikben mennyi a vérpistike meg a szpem... BF2-ben pont hogy semmi nem volt kordában tartva, és 10x annyi vérpistike özönlött be.
Olvastam igen, éppen azon lepõdtem meg, több meló vagy sem, opf után erre volt pénzük és idejük is szvsz belefért volna (azért remélem patch-el megoldják valamikor), én is hosszutávon gondolkodtam amikor procit vettem, de azért nem hittem volna hogy ennyi többletmunkát jelent, és ennyire leszarják a kiadók/fejlesztõk (márbocs).
Elolvastad lent mit írtunk Rafiával a többszálas programozásról? Tessék belátni, hogy nem annyi, hogy leülünk, püföljük egy kicsit a billentyûzetett és puff, holnaptól a kétmagos procikon kétszer gyorsabb lesz a játék, mit az egymagosokon. A játékok 99,5%-a nem támogatja még a kétmagos rendszereket. Sanyix szóhasználatával élve csak parasztvakítás jelenleg gamercélra a kétmagos proci.
Mellesleg én is ezen a véleményen voltam, hiába van X2 procim, inkább azért döntöttem ez mellett, mert 2008-ig ki szeretném húzni a jelenlegi gépemmel, és jövõre azért már jönnek azok a játékok, amelyek profitálni fognak belõle. Talán majd az ArmA is egy patch után...
Ez télleg gáz lenne, de elég nagy hülyeség lenne, ha mindenki ugy állithatná ahogy akarja, és igy bizonyos elõnyökhöz juthatna a graf beállitásokkal. Inkább legyenek gyengébb low-end gép szerverek, meg high-end, és lehet kompromisszumos médium is.
Cifu, komolyan nem fog profitálni az arma a többmagos procikból , egy ilyen prociigényes játéknál ez több mint szemétség, akkor a 3 Ghzes p4esekkel is jobban fog menni mint a x2es áemdémmel
nálunk 1-2 18év alatti játékosnál sose volt több mindezt 20+ fõs aktív állomány mellett, de õket megtudtuk nevelni hálistennek :)
(bár a tequila-át még nembírják annyira, szóval a profil-ba még nemteljesen illenek bele, de ami késik nem múlik :D)
hál istennek a vérpistikék azért itthon többé-kevésbé kordában voltak tartva (pl egy cs-hez viszonítva)...hál istennek a bfesek átlagéletkora is viszonylag magas (fõleg a csapatban játszó embereknél), bár a 42es idõszakhoz képest azért mindeképpen romlott, most meg ugyanúgy folytatódik ez 2142ben...az már nemis érdekli a közösség nagyrészét hálistennek
remélem arma-nak is lesz akkora bázisa, hogy a csúcsidõszakban meglegyen kb 10 olyan csapat, akik ki tudnak meccsekre állítani 10-12 embert
Háde a fû az ugye meg csak bizonyos távolságban látszik a pléjernek :\
Egyik pléjer azt hiszi hogy biztonságban van a fûben, mert körülötte van, de a 300 méterre lévõ ellennek meg nem látszik a fû ott, csak az ember :)
Itt szerver oldalról állítható a látótáv és az árnyékok. Ha jól értettem. Úgyhogy ilyen gond nem hiszem, hogy lesz. Meg itt nem lesznek remélem olyan vérpistukják mint BF-ben.
Itt írjátok, hogy nagy a gépigénye a gammának...
Csak lehet ez is olyan lesz mint a bf2, lehúzott graffal könnyebb játszani...PL Bf2 ben ha felhúzog a grafot akkor könnyen lehet, hogy nem veszed észre az árnyékban sunnyogó ellent,+az aljnövényzet is sûrübb kidolgozottabb....
De ne legyen igazam!
Én kibékülnék egy olyan verzióval, amin egy kicsit korábbi starforce van mondjuk.. Ahhoz még törés sem kell..
De nekem már keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!!!!
A warezfeltörés presztízs harc. Sokkal kevésbé befolyásolható mint a pénzáramok. Tipikus példa a Pacific Storm. Marginális a fogyasztórétege (stratégia/taktikai játék ráadásul vízen) az Sg-n a a topicban a Hsz-ek száma kb 300 és 3-4 ember követte el. Mégis kijött a megjelenés napján. MÁshol sincs olyan hatalmas rajongótábora.
Egyszerûen vannak csapatok akik a mások által impossible feladatok elvégzésében látják a kihívást és ezért csinálják. (mint az SF játékok feltörés ne mond, hogy 6-7 hónappal a rush után még milliószámra vennék a Chaos Theory-t vagy pandoras tomorrow-t pedig mégis kijött Warezban hatalmas késéssel)
Szóval az hogy az ARMA-t feltörik-e nem kérdés. csak az hogy mikor teszik meg és mennyi idõ alatt sikerül nekik. De lehet hogy a lokalizált verziót nem hackelik meg, hanem megvárják a februári Full releaset és csak akkor fognak vele foglalkozni.
Két hozzászólással korábban írtam a rétegjátékokról és a piaci hozzáállásról. Mondok egy meglepõt: a wareztársadalom is így mûködik. Amire nagy igény van, azt gyorsan beszerzik és megtörik, például NFS: Caron vagy Windows Vista (jó, igen, aktiváció...). Amire kisebb igény, az meg nem igen érdekli õket. Egy cseh nyelven kiadott játék esetén nem fognak a csapatok versenyezni, hogy ki szerzi meg / töri fel elõször... :D
Nem is értem, mér nem lehetett kiwarezoni ennyi idõ alatt! hisz ez a védelem má volt törve!
És má elég régóta lehet kapni(csah g*ciknél, [nem, gyûlöletbõl montam, irigységbõl] )!!!
Amit írtál az valóban fedi a valóságot. Sajnos tényleg ez van és ez baromi rossz, hogy lassan minden olyan játékot amiben nem 4 gombot kell használni + használnod kell az agyad az már rétegjáték. De errõl tehetnek a kiadók is meg a játék készítõk is mert olyan programokat adnak ki amik nem elég minõségiek. Felnõ egy generáció akik azt gondolják hogy xy (nem akarok senkit megbántani) játék a jó és azt gondolja, hogy az a minõségi. Gondolom nem kell ecsetelnem, hogy a régi gépeken sinclar,plus4,c64 milyen jó játékok voltak de a mai fiatalok nagy része azt se tudja mik ezek. Csak hogy egy nagy kedvencemet említsem Revs autós játék 7 gombbal kellett játszani de isteni volt. Na mindegy végül is ez egy ArmA fórum ne itt beszéljük meg ezeket. Lenne is egy kérdésem a gyári OFP objecteket használó szigeteket be lehet hívni az ArmA-ba?
Ilyen hosszú ideig csak specifikus és jól modolható játékokkal játszik az ember, ilyenek pl. a szimulátorok (pl. Fleet Command, Falcon, Lock-On, X-Plane, Orbiter) , a másik véglet pedig az összetett stratégiai vagy kereskedõs programok (pl. Populous, Civilization, Elite). A harmadik csoport a multijátékok, amelyeknél ugye szintén a modolhatóság (új pályák, modellek, textúrák, stb.) az egyik kulcsmomentum (pl.: Counter-Strike, Quake sorozat), és persze vannak az extrém helyzetek (pl. Starcraft). Viszont ezek hosszú élete sokszor egyszerûen annak köszönhetõ, hogy nincs igazi alternatívájuk, lásd pl. Lock-On, vagy folytatásuk, pl. Starcraft.
Viszont ha megnézed, ezen játékok döntõ többsége ugyanis csak rétegjáték. A rétegjátékoknak pedig hiába van kemény scene tábora, ha az nem képes az adott terméket életben tartani, lásd például a Lock-On esetét. Az OFP hiába volt nagyon jó és korrekt játék, az aktív bázisa gyakorlatilag az addonmakereknek köszönheti létét, de ahogy Avonlady frappánsan megjegyezte az oldalán, hiába van annyi csodás új Addon, ha nincs hozzájuk küldetés, ahol használni is lehetne õket. Alternatív megoldás a CTI, ugye.
Viszont az OFP kemény magját ne akarjuk összehasonlítani pl. a MOHAA/COD vagy fõleg a CS játékostáborával, amelyek még mindig nagyon jól tartják magukat. Szóval az, hogy ritkán jönnek ki ilyen programok, egyszerû okra vezethetõ vissza: a piacra. Amíg egy Sims lazán lelép(et) bármilyen akciójátékot, vagy szimulátort, addig nem fognak pénzt feccölni olyan programokba, amelyek sok munkát, ezáltal sok pénzt igényelnek, de csak egy szûk réteg fogja megvenni õket.
Civil oldal jármûvei:
Skoda 120 (Fehér, Kék, Piros és Zöld)
Persze régen is voltak bugos programok de ez ma már szinte teljesen elfogadott és ez szerintem baj. Sajnos én azt érzem, hogy minõség szempontjából egyre rosszabbak a mai játékok. Egyre ritkább egy jó story vagy egy hangulatos játékmenet. Most az a lényeg, hogy szép legyen (persze a gépigény nem számít). Nézd meg pl az OFP 5-6 éves a progi a mai napig rajta van a gépemen sõt most csinálok egy szigetet(galériába raktam egy képet ). Hol vannak az ilyen játékok (hála isten itt az ArmA) amivel 5-6 évig eljátszol.
Hajdanában nem voltak bugos játékok? Egy fenét nem. És akkoriban még nem volt olyan, hogy a neten kiadtak egy patch-et, amit lehúzhattál és felrakhattál adott esetben a problémádat megoldandó (jól emlékszem még arra az idõre, amikor a nívósabb játékok CD-jén állandó vendég volt egy driver könyvtár, amiben a biztosan, letesztelten mûködõ driverek foglaltak helyett az adott videókártyákhoz). Ellenben a várakozás és a várakozásuknak hangot adók miatt manapság könnyebben adnak ki valamit úgy, hogy tudják elõre, hogy patch-eléssel fognak kezdeni a felhasználók. Ha nem így lenne, akkor X hónappal késõbb jelenne meg, ami miatt meg legalább annyira dühösek lennének a felhasználók, mintha patchekkel kell a felmerülõ problémákat megoldani...
Vannak cégek akik azért mentek tönkre mert nem jó progikat írtak és vannak cégek akik meg azért mert elmentek az emberek olyan cégekhez akik jobban fizettek nekik. Az, hogy bugos egy progi a mai világba sajnos egy csomó ember természetesnek veszi most már csak a nagyon kirívó estekre húzzák a szájukat.
A Vistából is van 32 és 64 bites változat. De a 64 bites változat még önmagában nem elég, az adott programnak is támogatnia kell a 64 bitet. Az ArmA nem ilyen.
Az én gépemben pl minden alkatrész majdnem 2 éves, a vga kb 6 hónapos.. Semennyire sem NASA kategória, mégis a legújabb gémeket medium-high beállítások mellett tudom futtatni.. A proci és a VGA még újkorában sem volt high-end kategória..
Amit még akartam kérdezni: a windows vista elméletileg már használja a 64 bites procikat.. Ha azon futtatok bármit, tapasztalni fogok teljesítménynövekedést, vagy csak parasztvakulok? =)
Ha van pénz dögivel, akkor miért zárnak be sorban a kisebb fejlesztõk és kiadók? Lehet számolni, hogy hány egykori csúcs fejlesztõcég tünt el a sûllyesztõben, illetve kik maradtak fent - és miért.
Továbbá az alaptétel változatlan: kereslet-kínálat él. Ha tényleg olyan rossz, bugos, játszhatattlan az adott játék, akkor nem fogják megvenni, ergo a fejlesztõ cég elöbb-utóbb bebukik.
Nem azt írtam, hogy nem szebbek a játékok hanem azt, hogy amennyivel erõsebbek a mai gépek annyival nem szebb a grafika. Azzal kapcsolatba, hogy mennyi idõ egy játék elkészítése, és hogy mennyi meló van vele egy pár gondolatot írnék. A játékipar túlnõtte a filmipart szóval pénz van dögivel ergo lehet felvenni embereket. Az hogy 10-12e forint egy játék és teli van bugokkal (ezt általánosságba írtam) azért röhej. Meg ne kelljen nekem otthon nasa géppel rendelkeznem egy játékhoz ami elmenne egy fele olyan erõs gépen is szerintem ez nem olyan nagy elvárás végül is ezért kapják a fizetésüket.
Arról van szó, hogy egy algoritmust vagy lehet párhuzamosítani, vagy nem. Ha nem, akkor rakhatsz annyi magot/procit a gépbe, amennyit akarsz. Egy játék engine elég rosszul párhuzamosítható feladat, bár idõvel biztos elkezdik intenzíven kutatni a lehetõségeket.
És nem valami ritka, elméleti problémáról van szó. Egyszerûen ha az algoritmusod lépései mindig függenek az elõzõ eredményétõl, akkor csak a szekvenciális végrehajtás marad. És a legtöbb bizony ilyen. De legalább nem kell 2 évente procit vennünk, mert jó lesz 5 év múlva is...
Ez azért egy kicsit túlzás. Angliában vagy az USA-ban sem mindenki 5000$-os Alienware és Falcon Northwest gépeket nyüstöl, az átlag játékos ott is többé-kevésbé hasonló gépeken játszik, mint a magyar játékos, és itthon is vannak olyanok, akik a legfrissebb videókártyák megjelenésekor máris SLI-be pakolják õket a gépükbe. Az egy régi szép tévhit, hogy nyugaton minden a megvalósult álom és kánaán...
Egyfelõl nem igaz, hogy nem szebbek a játékok. Nézz meg egy alap Half-Life 2-õt, és utána nézzd meg ma a Source enginet ma.
Másfelõl a szebb grafika munkaigényesebb. Sokkal. Még a Quake 4 esetében fakadt ki egy fejlesztõ, hogy amíg a Quake 3 motor esetében egy nap átlag 4 textúrával készültek el, addig a sokkal szebb, de egyben összetettebb Doom 3 motor esetében egy nap alatt csak egy textúra került ki a kezei közül. Az egyre részletesebb modellek és textúrák exponenciálisan több munkát jelentenek. Itt trükközik egy kicsit a BIS, mivel a modellek nagy részét kvázi átlopták a féltestvér VBS1-bõl. De ezt nem mindenhol tehetik meg - ezért csúszott jövõ évre az UT2k7 és a Crysis is, és ezért csúsznak egyre reménytelenebbül az új játékok.
Továbbá a többmagos procikra programozni nem egyszerû. Egy programozó említette, hogy legalább másfélszer annyi munkába kerül maga a programozás, és utána vagy kétszer annyiba a bugvadászat és az alapos tesztelés egy többszálas programnál. Az új technológiák elterjedésének ez az igazi rákfejéne. Ennek köszönhetõ, hogy mostanában sok esetben nem is új, hangzatos effektekre fektetik a hangsúlyt, hanem arra, hogy egyszerûsítsék a fejlesztést, a programozást. A DirectX 10 is elsõ sorban ebbe az irányba akar (akart) elmenni.
Könnyû azt mondani, hogy csak optimalizálni kellene, és lusták a programozók, de erre emlékeztetõleg ott az ide is beszúrt szöveg egy fórumról, amely egy BIS programozóról szólt, aki angliába, egy másik céghez ment át. De elötte szinte az újjait lekoptatta a billentyûzeten, annyit dolgoztak a Real Virtuality 2 engine-en...
hát nemtudom, elvileg ugye bíznak abban a fejlesztõk, hogy a többmagos proci jót tesz majd a játékoknak, mert ugye akkor a sony se cell procit rakatott volna a ps3om-ba (7+1 letiltott mag), de épp most a konzol megjelenése kapcsán úgy tûnik, hogy azért a gyakorlatba átültetni kicsit nehézkesebb lesz, mint amire számítottak, így ott is az elsõ játékok szinte alig használják majd ki...
Szerintem az a gond, hogy itt vannak a 2 magos procik lassan már a 4 magos procik is. Vga kártyákba már kapható a nvidia 8800 is baromi nagy teljesítménnyel. Viszont a programozok nem használják ki ezeket a eszközöket. Ahelyett, hogy optimalizálnák a programokat és kihasználnák a mostani gépekben rejlõ erõt inkább az egyszerûbb utat választják ami az hogy majd vesz a felhasználó új gépet azt annyi. A mai gépek mennyivel erõsebbek mint mondjuk a 3 évvel ezelõtti gépek de a játékok szerintem nem sokkal szebbek.
majd ha jönnek a 8 16 32 magos procik dejo lessz :D