Asszem a Kordásoknak nem lesz bonyolult szlovák kapcsolatot felhajtani :)
De mindenestre utánnanézek majd ha megjelenik, hogy mit lehet tenni, meg hogy rendelhetõ lesz-e ... Gyors kérdés: Tudom nem ide tartozik ... OFP-hoz volt honosítás? Mármint Kivitelezhetõ volt? Mert ha igen, és neaggyisten ArmA-nál is mûködne, akkor valami boteccerû honosítást (Angolítás ... ehhez a gémhez tuti lesz ...) lehet össze lehetne dobni:
Mert esetlegesen a lényeg szövegeket lefordíttathatom pár haverral konyhanyelven és akkor legalább nem Pozor pozor lesz ...
Ezek szerint cseh arma-t vezzunk, vagy szlovakot. Kene keresni egy kozeli boltot, ahova hajlandoak megrendelni es felretenni 20 darabot legalabb. Arrol ne nagyon almodozzunk, hogy behozzak az orszagba, bar talan egy itmedia.sk kategoriaju ceggel ezt is meg lehetne dumalni :)
Szoval, kezdjunk felhajtani osztrak, szlovak vagy cseh kapcsolatot...
a magyar szinkron ugyis egy nagy szar lenne , elkepzelem pl Nemcsak Karolyt vagy Untisz Matyast ahogy osztjak a parancsokat, hat akkor mar inkabb egy ismeretlen angol=))
igen, ugyanaz. Szabad szemmel asszem 100-120 fok körüli, amit 1-nek vesznek, de lehet, hogy radiánban adják meg. BF moddolásnál anno belõttem a reális értéket. De az annak felel meg, mintha egy monitor méretû ablakon bámulnál ki a világra, közelharcra ugye nem a legjobb.
igen lehet is scriptel állítani pl _cam camSetFOV 0.5
(FOV = Field of View)
"Az, hogy mekkorának látszanak távoli dolgok a monitorodon az a perspektívától (zoom) függ."
Ezt a játékokban inkább FOV-nak hívják.
illetve:
"Online distribution won't be possible before UK release."
Tehát a játék legkorábban jövõ februártól (play.com alapján feb 16.) lesz letölthetõen megvásárolható, ha egyáltalán...
Egy koordináta rendszerben bármi lehet az egység, az arányoknak kell helyesnek lenniük. Az, hogy mekkorának látszanak távoli dolgok a monitorodon az a perspektívától (zoom) függ. Mivel 3d szemüveg még nincs, így általában az alap zoom túl nagy, kisebbnek látod a dolgokat, mint szabad szemmel. Így tudsz közelharcolni, mert minden ráfér 1 képernyõre. A futással a futási sebességet méred, amit a játszhatóság miatt szeretnek kicsit gyorsra venni.
Megnéztem az ominózus videót. Valóban van egy-két olyan "jelenet" benne ahol belenézünk a messzeségbe, vannak épületek is meg egyebek. A játék valóban koordinátarendszer szerint számol, de szerintem az a koordinátarendszer nem igazán helyes. Nézd meg a város méretét, azt hogy a horizonton látható (állítólag több mint 1000 m-es távolság) tárgyak mekkorák, és azok a bizonyos hegyek milyen magasak? ha nem megy képzeletben akkor hasonlítsd össze egy tájképpel, az segít beismerni a túl kicsi 1000 métert. továbbá a lentebb említett futást is bepróbálhatod és akkor rá fogsz jönni hogy elég gyorsan számolja az arma azt az 1000 métert. Még egyszer mondom, nem kötekedni akartam, és a lenti képeket csak azért mutattam be és meséltem el a tapasztalataimat, mert úgy gondolom hogy fõ tényezõ a processzor és a memória lesz a gépben amikor ezt a játékot akarjátok futtatni. Na de ez úgy is csak a megjelenés után derül majd ki!
szerintem a távolságok és a domborzat semmiképpen sem reális. még ha egy 1000-es szám van odaírva akkor sem. nem vitatkozni akarok, tényleg!
Mindemellett én azért nem nagyon láttam arma videóban sem több mint 1000 méteres látótávot a következõkkel: "hasonlóan szépen kidolgozott terepet, több tucatnyi épületett, jármûvet és embert, természetesen árnyékolás és egyebekkel felcicomázva"
Már elnézést, de csukott szemmel nézted õket?
Lásd még az E3-as press demo videóit...
Ha ilyen lesz benne akkor szóljatok, én egyenlõre csak 50 m-nél téglatestbõl valamiféle formát öltõ jármûveket láttam, 10 m-nél eltûnõ aljnövényzetet, rejtõzködési lehetõség nélkül ugyebár. Az 1000 méteres távról meg még annyit hogy menjetek vissza az ofp-be és sétáljatok le a szigeten 1000 m-t, aztán mérjétek le légyszi az idõt. Én még nem tettem meg, de gyanítom hogy az az 1000 méter nem is biztos hogy annyi.
Az 1000m az 1000m volt az OFP-ben is, a játék koordinátarendszer alapján számolja a távolságokat.
figy, sztem egy természetjárós vadászós erdõmászós játékba oké, hogy kell a csili-vili aljnövényzet de egy katonai szimulátor kistesóba minek? majd ha lesz 20ghz-s proc és felesleges erõforrás
ez már kezd olyan vérpistis lenni "miért csak ilyen a grafika? a crysisba sokkal jobb"
amúgy ebbe a dírhántörbe mi az élvezet? legalább egy rozsdás makarovja lenne annak a szerencsétlen nyüves négylábúnak, ez így csak mészárlás, ártatlan "civilek" gyilkolászása
amúgy ennek a programnak a bemutatásával arra próbáltam célozni hogy van valami abban hogy az efféle játékoknak nagyobb szüksége van a procira és a ram-ra mint egy 110 E forintos monitorvezérlõre.
deer hunter 2005 Most már elég olcsón meg lehet venni.
Sök überhumoros hozzászólás után, valamelyik idióta esetleg meg tudná mondani, hogy mi volt ez a vadászós spiel?
nézd :) bocsi hogy elpojjénkodtuk, de már ofp-ben is volt több km látótáv .. és ezt ne futkosással mérd le! (volt ojjan bug ofp-ben hogyha férefordítottad a fejed a futási iránytól és közben oldalaztál is akkor ojjan gyorsan futottál fel hegyre mintha sík terep lett volna)
az aljnövényzetet mán Dzsóbácsi is kritizálta hogy úgy van megcsinálva hogy csak a benne fekvõt zavarja de el nem rejti el :(
Jó viccet csináltatok belõle. Lényeg a lényeg, hogy én a növényzetre gondoltam. Mindemellett én azért nem nagyon láttam arma videóban sem több mint 1000 méteres látótávot a következõkkel: "hasonlóan szépen kidolgozott terepet, több tucatnyi épületett, jármûvet és embert, természetesen árnyékolás és egyebekkel felcicomázva"
Ha ilyen lesz benne akkor szóljatok, én egyenlõre csak 50 m-nél téglatestbõl valamiféle formát öltõ jármûveket láttam, 10 m-nél eltûnõ aljnövényzetet, rejtõzködési lehetõség nélkül ugyebár. Az 1000 méteres távról meg még annyit hogy menjetek vissza az ofp-be és sétáljatok le a szigeten 1000 m-t, aztán mérjétek le légyszi az idõt. Én még nem tettem meg, de gyanítom hogy az az 1000 méter nem is biztos hogy annyi.
Nem vitatkozni akarok de azokra a hegyekre is csak úgy le-fel szaladgálnak az emberek. Fussatok fel légyszi egy hegyre és utána vessétek össze ezzel. Ja, és mérjetek egy idõt is. Hasonló kaliberû kihívás a budapest környékieknek a Kevély-hegy. Légyszi szaladjatok fel. Nekem még nem ment csillaghegyrõl 50-60 perc alá hozni, de asszem az armában ugyanez menne az emberünknek. Igazatok van, tényleg sokban különbözik az általam említett vadászós játéktól.
Olyan képet mutassál, amelyen legalább 1000 méteres látótávolság mellett láthatunk egy hasonlóan szépen kidolgozott terepet, több tucatnyi épületett, jármûvet és embert, természetesen árnyékolás és egyebekkel felcicomázva. És ha ez is szépen fut a 9600-osodon, akkor mindenképpen keres meg, mert az tényleg az optimalizáció netovábbja.
hááát lehet hogy megvan a 100 is de talán ezekszerint nincs nagy külömbség 100m és 2-3 km között :DD ... vagy mennyit írtak legnagyobb látótávra ArmA-hoz???
Régóta figyelem az Arma képeket és videókat, és nem értem hogy miért gondolják azt egyesek hogy atomerõmû kell majd a futtatásához. Semmi különös nincs a konfigomban, még a videókarim se mai darab, egy sima 9600-as ati, de olyan játékkal nyomulok ami hasonló grafikai motorra épül mint az arma, és "Ultra" felbontásban nyomom. Ez a high felett van. Ebben a beállításban a köd, a víz az egész olyan mintha tényleg ott lennél. A növényzet pedig 5 helyett legalább 25 m-ig látszik. Pár kép:
Az olyanok már láttak képeket az ArmA-ból szal biztos nem pazarolják a drága idejüket egy ien "szar" játékra :D
aha... jönnek a vér istvánok, és "töltöm az xy ftp-rõl/torrentrõl má 54%-nál tart. Hogy indítom el? Mit kell beállítani a daemon toolsban? Miért halok meg ha 2-t belém lõnek? mekkora fos ez így má! Ménem lehet a tankot egyedül kezelni? Hol a healthbar? Miért megy másfelé a golyó mint amerre a célkereszt van? Miért nem talál be a golyó abban a pillanatban amikor megnyomom a bal egérgombot? Bugos a hang, teljesen elcsúszik ha távol lõnek!" stb. :) Ja és az etalon: "De szar játék, a fear grafikája sokkal jobb"
MInek kellene, hogy tele legyen özönölve feleslegesebbnél feleslegesebb postokkal? majd ha kijött az ARMA lesz mirõl beszélni. addig lélegzetvisszafojtva várjuk az elsõ cseh élményeket.
Hát a BI fórumon nem nagyon van kiiírva a gépkonfig (õk nem menõznek annyit ;D ) de ami kint van az általában A64 3200 v X2 3800+ 1giga RAM meg 6600GT de reméljük nem ez a basic
Ó.Az biztos nagyon szép lesz :)
Én valahol úgy láttam (asszem a gamestaron volt egy lista) hogy az Armed Assault mellett volt egy Október 30 jelzés.Kitudja.Lehet hogy 5 napon belül már le is lehet tölteni wanadoo-ról.Persze ha jól fut majd megveszem és multizhatunk. ^^
OFp-vel még nem játszottam online kíváncsi vok.
nem segítenél léci?
az ABIT NF7 fórumon tettem fel egy kérdést.
Én már csak azt várom, amikor real-time elszívja a füstöt a helikopter rotorja, és közben veri fel a port, majd ezt a két anyagot összekeveri a jelzõfüsttel.. (lehetõleg éjszaka, miközben világítja meg egy tûzharc..)