megnétem ezt az éjszakai videós cuccot, tökjó hogy tökugyanúgy néz ki minden mint az ofp-ben, ugyanaz a célkereszt, ugyanaz a rádiózás...
eddig az összes videóból csak egyetlen dolgot szûrtem le, hogy gázos lesz egy kicsit, de ez már a kukacoskodás kategória: minden füst ugyanolyan, ugyanúgy száll.
én csak arra emléxem, hogy az akkori geforce2-es karimon 1024-ben jácchattam az OFP-t, és jól nézett ki, de volt egy db mission (asszem nem a kampányban, hanem a plusz küldik közül), aminél figyelmeztett, hogy ehhez már 1000 mhz-es proci szükséges (nagy gyalogsági frontális támadás volt)
namármost nemrég behoztam az irodai gépemre (2,8 G pentium, integrált intel video), és itt is futott, mint az álom, és ugyanúgy 1024-ben (persze tom hogy a felbontás nem minden, de asszem az egyéb video beállítások is úgy közepes szinten lövõdtek be)
Szóval ArmA-hoz egy közepes dx9-es kártya bõven elég lesz az effektek miatt, de fõ meghatározó a proci lesz ott is
Hamarosan amúgy is kiderül. Én örülnék a legjobban, ha igazad lenne, és egy 7900GTX-en 2xFSAA és 16xAniso-t is megengedhetném max. részletesség mellett, 1200m-es látótávolságnál. Félek ez túlzott optimizmus lenne azonban...
Szeretek a realitás talaján állni, és nem vágyálmakba kergetni másokat.
Legnagyobb erõforrás gyilkos a látótávolság amit ha duplázunk már nem hogy felére de inkább még alá esik az fps, független ez egy csúcs VGA-tól és memóriától 1GB felett.
Egy jobb VGA-nak ott vesszük hasznát hogy pl. 2x AA és aniso helyett már maxon lehet tolni lassulás nélkül. Viszont olyan nagy különbségek nincsenek látványban. Szóval ArmA-hoz egy közepes dx9-es kártya bõven elég lesz az effektek miatt, de fõ meghatározó a proci lesz ott is
Még x1950bõl is lesz AGP-s... aztán már 2 éve temeti a sok szakértõ.
Rendszeresen benézek a topikba, elvégre kíváncsi vagyok a játékra. De lassan a következõ kérdés jön: fog futni az áfortek egeremen a játék?
Akinek inge vegye magára, akinek meg nem, az nevessen rajta.:)
Ráadásul én annyival is beérem ha médiumon elfut csak a lényeg hogy ne akadjon engem igazábol csak a játékélmény érdekel...
Remélem hamarosan kiadnak majd egy X-box 360-as változatot :D
Nekem AGP-s kártya kéne...
Láttam Radeon x1650 AGP-s változatot 50-60 körül és szerintem az egész jó,és azon egész szépen futna az ArmA.Vagy nem? :D
"csak a dx7-es kártyán nagyon rossz hatással van az fps-re az aniso meg az aa" - Hát nem elég ez ? az egyik legfontosabb kinézetjavító a bekapcsolt AA
Mondtam, hogy voodoo2-n a textúrák nem voltak olyan szépek, mert csak 128*128 textúrafelbontást támogatott, de fényekbõl ott is 32 volt (ez az ofp maximuma, nem a vidokártyáé. Talaj poligonrészletességét meg ugye a terrain detailnál lehet állítani, az mindíg normalon volt (kivéve amikor a resistance kampányt játszottam geforce2-n, mert akkor highon volt, komolyan, és jó fps-el). Geforce2 mindent támogatott amit az ofp is(igen 2048-as textúrák, a 32 fényforrás is), mivel dx7-es kártya, és az ofp is dx7-es. És mint már mondtam, semmit sem állíthatsz jobbra egy újabb videokártyánál mert az ofp nem tudja, csak még a szûréseket teheted rá jó fps-el, meg dxdllt, de ez már külön babrálás. Mint ahogy írtam, a videokártya sokkal kevésbé játszott szerepet az ofp futási sebességében, és az effektek beállíthatóságában, mint a processzor és a memória, 3 videokártyán próbáltam, mind3 között jó nagy generációbeli különbségek voltak. Gondolom te is cseréltél procit és memóriát többször is, azt miért nem számoltad bele a plusz sebességhez? Miért csak a videokártyát? Többször próbáltam, hogy videokártya tuninggal mennyivel lesz több fps ofp-ben... hát semmivel, ellenben procituningnál, vagy egy kis plusz memóriánál érezhetõen gyorsabb lett(300 mhz procituninggal kb +8 fps lett az eredmény, 100mhz gpu, és videoram tuninggal 2-3 fps gyorsulás) ez az egyik baj az ofp-vel, hogy nem igazán használja ki a videokártyákat, és ezért nincs ma sem olyan gép amin 5000 méteres látótávval very high terrain detailon egy normális missont normális sebességgel végig lehet játszani.
Jó, akkor nálad ugyanolyan szép az OFP Vodoo2-õn, mint bármelyik Dx9-es kártyán.
Nem számít a fények száma, az LOD, a talaj poligonrészletessége, sõt a textúraméret sem. Ámen.
Én meg azt mondom, hogy Voodoo2-tõl a Radeon család csaknem teljes skáláján át (Radeon 32MB DDR, Radeon 8500, Radeon 9800Pro/XT) a GeForce 6800GT és 7900GTX-en végig játszottam az OFP-vel. Nagyszerûen lehetett látni ahogy a videókártyák egyre erõsebbé válásával már északa sem volt 1fps, amikor 32 fényforrás mellett egy Mi-17-essel sorozattûzet nyitottam az 57mm-es rakétablokkokból. Amikor 9800Pro-n rakhattam a talaj részletességét High-ra normális fps mellett. Amikor 128Mbyte-os videokártyával a 2048-as textúrákkal is már játszható volt a játék. Hogy a repülés még 6800GT-n és 3+Ghz-es procin sem volt röccenésmentes 2000m-es látótávolság mellett.
Nem tudom, FCs hihetetlen változatosságú gépfejlesztésein keresztül volt szerencsém megnézni az OFP változását sokféle konfigon, és elég jelentõs volt szerintem a képminõségjavulás. De ha csak az aniso, meg az aa ennek az oka, ezt se kéne lebecsülni, mivel ezek óriási külöbséget jelenthetnek.
Nem szivatlak.
Leírtam, semmi nem volt kikapcsolva, csak az extra szépítések, az aniso és az élsimítás.
Nem lehet kikapcsolni semmilyen képességet. Nincs több fény, nincs több lod beállítás, mindíg is az ofp volt a korlát. Gf2-nél is ugyanúgy maxra lehet állítani a az objektumok mennyiségét, fényforrások mennyiségét is, ha jólemléxem még a 12 megás voodoo2-n is lehetett, csak a textúrafelbontást nem(amikor kiadták az ofp-t amúgyis a gf2 volt a csúcskártya, még 3 se volt). 2048-as textúrák meg pl a resbe se nagyon vannak, csak a ka50-en, és amúgy sem kell minden textúrát betölteni a videomemóriába, és mondom tényleg ugyanúgy néz ki dx7-es és 9-es kártyán az ofp, csak a dx7-es kártyán nagyon rossz hatással van az fps-re az aniso meg az aa, és nem lehet dxdll-t használni, ennyi. OFP-nél ha egy sokkal erõsebb procit vettél, annak sokkal jótékonyabb hatása volt az fps-re, mint egy új videokártyának.
Ha mindent kikapcsolsz a kártya képességeibõl, akkor nagyon bölcs dolog max.-ra felhúzni utána a játékban a dolgokat. :)
Azt pedig ne mond, hogy ugyanúgy néz ki, azt nem hiszem el. Több fény, jobb LOD beállítás, kevesebb szaggatás és textúrák (egy 32 v. 64Mbyte-os Gf2MX memóriájába be sem fér az összes 2048-as textúra) stb.
Mivel az ofp dx 7-es, meg glideos, azontúl tökmindegy hányas dx kártyán megy ;)
Textúrafelbontást nem állíthatja a játék, az a preferencesben van beállítva, a config fájlban elmenti, és kész. Az fps-tõl függõen a visual quality-t változtatta (milyen távolságban rajzolódjanak ki a részletesebb lodok), és azt is csak 20 fps alatt, fölötte nem(akár le lehet venni asszem 1 fps-re is ezt a határt. Akármilyen hihetetlen, a mostani dx9-es kártyámon is ugyanúgy néz ki az ofp (ha nem használok dxdll-t), mint a dx7-esen, csak annyi a különbség, hogy mostmár a max mipmaprészletességet, élsimítást, aniso szûrést is rá lehet kapcsolni, és nemnagyon lassul tõle, nem úgy mint a régi kártyával.
hát úgyvolt, hogy lesz hozzá kis idõ mulva procim meg alaplapom is, de valahogy mindig jött valami fontosabb, ami elszívta a pénzt, a mostani csotrogány meg csak az agp-set eszi meg, így a 6600gtnek marad a szekrény :)
Megnézted milyen a "fullra húzott" visual quality egy GeForce2MX-en és milyen volt egy rendes Dx8.1 v. Dx9-es kártyán? :))
Egyébként pedig ugye az OFP alapból a cél FPS-nek megfelelõen butította le szükség esetén a grafikát. Tehát (nem sértésként, de) nem is álmodhattál arról, hogy max. textúrafelbontással és valódi max. részletességgel lásd a játékot. ;)
Resistance kampány geforce2 mx400-al árnyékostúl, multitexturinggal is simán ment, és persze alapbeállításokkal(ami max textúrafelbontás, mert mindíg a maxra állítja automatikusanÖ, és fullra húzott visual qualityval, 1500 m látótávval.
9600as vidkarim van, ne lombozzatok már le ennyire :D
(najó, tisztában vagyok énis a low-low end helyzettel, már 3 hónapja ott lapul a szekrényemben egy pci-e s 6600gt, amivel csak eldöcörög majd, de majd elõtte vételezek hozzá procit mög alaplapot, míg megjelenik úgyis megy le az ára :))
Lehetett bármilyen erõs procid, az árnyékokkal és max. textúrákkal a Resistance is min. egy Radeon 9800Pro szintû kártyát igényelt...
Jólvanna a kulcsszó ott van ,h szerintem és annyira :D
Hiába képes magának az effektnek a megjelenítésére, ha nem képes megfelelõ sebességgel kirakni azokat. A 9600-os kártyákon max. alacsony részletességgel fog játszhatóan futni, ez boritékolható.
Ez egy (majdnem)teljes fordítás egy kis hibával: az alap OFP kampány briefing-jei (a térképen a naplóban amik vannak feladatok leírva) nincsenek lefordítva, de mindenhol magyarul vannak feliratozva a kampányok. A redhammer és a resistance az pedig full magyar szöveges mindenhol.
Ne izgulj elõre TPM, le fogom fordítani ezt is :D
Ha csinálsz team-et akko csinálj a küldik fordítására, mer azt megint nem fordítom le :)) OFP Hu menü + kampányok...
Ez igy nagyon jól néz ki :P ugyis ez most a hivatalos logo :D
A scriptembe homokszem került, mert Seaweed képei eltüntek a rendszerben, márpedig õ csinálta a bannerek 95%-át.
Ezért fagyott le a script az utóbbi idõben. :)
ebbõl a logóból kéne átlátszó változat, és azt ráaplikálni a mostani képekre az ARIAL-os logók helyére, és mindenki örül :)
még cifu manual rotation script(tm)-je is változtatás nélkül alkalmazható rá tovább :D
Szerintem kár ezen agyalni, mert ha tényleg lesz vmi "Steam"-es letöltõs version, akkor tárgytalan a nyelvkérdés...
Idézem magamat: "Az alap missziók fordítása meg nem hiszem, hogy fontos lenne." Az inglissel semmi bajom, mert azt értem többnyire.Cakhogy inglis nem lesz csak egy év múlva (se). Az ûbermecstõl meg az Isten mencs :) Na jó nem. De az még a menûben is okozna nekem nehézséget. Persze meg lehet szokni, illetve meg fogjuk szokni mert nem lesz más. Vagy várunk még egy évet... vagy kettõt :)
Nem hiszem, hogy a feliratok fordítása a nyelvtudást kivéve különösebb nehézségekbe ütközne. Különben nem lenne annyi féle kiadás. Ha jól emléxem az ofp-ben is csak egy file volt amit notepad-dal lehetett szerkeszteni. Az alap missziók fordítása meg nem hiszem, hogy fontos lenne. Juss el ide, juss el oda, maradj életben, foglad el, kill bill :)
Nem is az a kérdés ,h kijön-e hanem az ,h : miko? :D