csak azéé mert ofp-ben strela volt (ha Mlékeim nem csalnak) :))
de a képet elnézegetve erõs a gyanúm hogy balkezes ipse követte el mert a lépvédelmis ürge mögött lévõ is a bal kezében fogja a fegyvert ..
Az orosz kiadó, az Akella érdekes csavart csinált: a játékot Operation Flashpoint 2: Armed Assault néven hozza forgalomba. Az egyik érdekesség az, hogy az OFP név a Codemasters jogtulajdona, akivel az Akella nincs kapcsolatban. A másik, hogy a logó készítésekor a desinger a Battlefield 2-vel álmodott éppen...
-továbbra sem forog a keze a kormánnyal.
-katona körbe forgásnál szintén nem kapott animációt csak egy tengely körül forog.
-ki-be szállás jármûveknél rosszabb mint ofpbe.
-a katonák futása lassított felvétel.
-durva lod váltás humvinál egyik kameranézetnél nagyon látni ezt, tiszta négyszögletes a kereke.
-fegyvereknél még mindig belelóg a kéz.
-rosszul kidõlõ falak, fák, bele a jármûbe.
-minden térkép nézés után töltés képernyõ.
Felkérek mindenkit, hogy a személyes ellentéteit ne itt élje ki legyen szíves. Köszönöm!
Ok nyertél:)
Egyébként nem olyan rossz ám a VBS1, csak egy kicsit többet vártam tõle. (Az lehet mögötte, hogy az ArmA-ból megjelent képek tudatalatt befolyásoltak.)
érthetõ:D de ez kb olyan mintha 2 hasonló enginel készült gamet hasonlítassz össze és mikor az egyiket elbasszák a másodikat meg sem nézed mert azt mondod rá, hogy el van baszva azelsõ alapján . (lásd Chrome és Call of Juarez esete haverom játszott chrome-al és mikor meghallotta, hogy call of Juarez alatt ugyanaz az engine mozog ki sem akarta próbálni. Aztán meglátta nálam és hazavitte végigtolta és közölte, hogy ez számára az év FPS-e eddig.) Szóval csak azért mert az engine aznos a célszerûség és a használati szándék baromi különbözõvé tudja tenni a programokat.. nem beszélve a generációs különbségh.. a VBS mikori is?? 2-3 éves?
Nekem ez a minden irreálisan csillog villog efekt amúgysem jön be. Mondjuk erre az a legegyszerûbb megoldás, hogy kikapcsolom, és egybõl reálisabb képet kapok.
Na ezt valahogy én is ugyanígy tudtam. Azért is írtam, hogy sok köze van egymáshoz a két proginak. Nem ocsárolni akartam az ArmA-t, csak hamár a VBS1-re épül az ArmA gondoltam sok hasonlatossága lesz a két proginak, ezek szerint tévesen:(.
Sokadrészt meg HDR nagyon sokat tud dobni egy játékon ha valakinek a videokártyája a normális kezelését lehetõvé teszi ()ergo nem ATI X800)
De mi köze van ennek ahhoz, hogy az ARMA milyen lesz??
Egyélbként azért keült ilyen késõn warez forgalomba az vbs 1 mert eredetileg USB hardver kulcsos melynek feltörése nem 2 nap lévén igen mélyen bele kell nyúlni a rendszerbe. Mellesleg a VBS1 OFP-re épül bbevallottan kicsivel több és az idõk folyamán a modulokkal bõvült tovább. Az arma pedig a vbs1-re épül ergo ARMA is ofp-re épül c sak lehet hogy egy csomó olyan dolog lesz benne az ARMA-ban amoi a VBS-be csak modlokkal került be.
Ok Te sokkal több infóval rendelkezel a játékkal kapõcsolatban, ebbõl következeõleg biztos, hogy neked van igazad, de az sem véletlen, hogy az ArmA megjelenése elõtt látott napvilágot a VBS1 warez változata.
Tévedésben leledzel, a VBS1 több és kevesebb, mint az ArmA. A VBS1-ben pl. van jármûben való mászkálás, de például a grafikai része gyengébb. Az alap VBS1 ráadásul semmit sem mutat meg, hiszen alapvetõen a kiegészítõ modulok határozzák meg képességeit, ezért nem is bölcs dolog egy komplett játékhoz hasonlítani. Szóval éppenséggel pont, hogy nem szabad a VBS1 alapján ítéletet mondani...
Minap az átkos wareznak köszönhetõen a kezembe került a VBS1. Gyorsan feldobtam a gépemre és már teszteltem is, hogy mit tud, azaz ebbõl következtetve, hogy mi várható az ArmA-ban. (Ugye az ArmA ebbõl a játékból fog elágzni, nem pedig az OFP-bõl.) Hát elsõre egy kicsit csalódás volt. Majdnem ugyanaz mint az OFP 1.96, csak idétlenül feltupírozott grafikával (minden fénylik benne), gondolom, hogy ez lenne a teljesen fölösleges HDR. A többi ok, mert igazából OFP, elég kevés küldi van benne, kampány az nincs, dehát nem is ezért született a játék. A gép igénye az nem semmi, vagy csak én nem tudtam még beállítani optimálisan. 900 m-es látótávnál és közepes textura részletességnél, valamint 1280x1024-es felbontásban sem szalad valmi jól. Mondjuk lehet, hogy az én készülékemben van a hiba: 2 GHz proci, 1GB RAm, X850XT. Ez csak egy gyors ismerkedés volt vele tegnap este. Ha valaki már égebb óta gyûri, az bizonyára sokkal jobban tud róla véleményt alkotni, magyarán az õ szava a métrék adó. A warezoltan megjelent VBS1 elõfutára az egy hónapmúlva megjelenõ ArmA-nak, mindenki töltse le és tesztelegesse, hogy mire számíthat kb 30 nap múlva.
meg ciki a szitu, és kircsi a bilcsi? :)
amúgymeg a látótávról annyit, hogy a bf2nek e körül van a maximuma, amit produkálni tud, míg ofp (és ugye valszeg arma) esetén az ekkora látótávolság erõsen a skála elsõ harmadába esik
az uj videok xp 3000+ -on futottak állítólag, szal futni fog rendesen, sztem
közép graf beallitassal a mai gépeken, és kicsit butitva az én egy éves gépemen is
ArmA radio:)
ma 19:00-tól pofáznak a játékról, de lengyel igy csak annyit érteni hogy Operation Flashpoint és Armed Assault:) Viszont jó zenék mennek rajt.
naonüber 2 vh-s modnak ott az il2:O)))
OFF
Ha valakit érdekel, egy srác árul egy SB Pro PE-t. Kicsit borsos az ára, de szerintem meg lehet próbálni alkudni.
ON
hind sztem nagyon hiányzik, meg harrier is kaphatott volna egy repcsit ellenfélnek, így megint csak levegõ-föld fegyverzet lesz kidolgozva, dogfight megint sehol, pedig ekkora területen már lenne értelme a modern gépekkel is :(
(bár ha a camel-eket szánják dogfightra, és kap viszonylag normálisabb fizikát, akkor márcsak idõ kérdése egy nagyonüber második vh-s mod...)
Szvsz ott volt a kész addon, oszt berakták mert poénnak tartották. Talán belefûzik valahogy a történetbe (mivel mindkét oldalon van, lehet, hogy egymás ellen fognak repülni ?), de én sem értem amúgy mit keres ott.
Bármelyik komolyabb netes boltban megrendelhetõ, szóval ilyen téren nem akkora gond. Csak éppen mégis kínos lenne, hogy ha csak ilyen vargabetûvel lehet majd hozzájutni a játékhoz...
Így van, online nem lenne semmi gond, de Mo-gal kapcsolatban erõsen aggódom. Ha nem lesz letölthetõ változat, és forgalmazó sem, akkor szervezhetjük a bécsi utakat (ahol meg csak német nyelvû verzió lesz).
Mondjuk vicces, amikor a hiv. fórumon ugyanazok sírnak az US kiadó és megjelenési dátum hiányán, akik a Steam-es online kiadást felvetõ topicban annyira ellenezték a STEAM-et. Mennyivel egyszerûbb lett volna, és nem kellene az adott ország megjelenési dátumjai miatt aggódni...
A magyar/angol/international megjelenésrõl tudtok valami bíztatót mondani? Eddig úgy tûnik, ott jelenik meg, ahol épp tudtak rá kiadót/forgalmazót találni.
M113
Land Rover (sima zárt, sima nyitott és géppuskás)
Civil oldal jármûvei:
Skoda 120 (Fehér, Kék, Piros és Zöld)
VW(?)
Szedán
Busz
Pick-up (dobozos, nyitottplatós és divat-pickup)
régi pick-up (dobozos, nyitottplatós és divat-pickup)
Ural
Legalább magyar nyelven kiadhatnák ha már angolul nem megy :))))