© PhantomAss 2006. szept. 04. 20:04 tudja vki hogy a flashpointban hogyan lehet lõni a stingerrel vagy a sztrelával? nem akarja követni a célt....( az OFP fórumot nem találom azért ide írok)
De ha ki is van kapcsolva a celkereszt, akkor is ugyanugy jarsz el, ahogy irta sanyiksz. Az optikas nezetben a szalkeresztet folyamatosan a celon tartod, megvarod mig szep egyenesen repul a heli vagy repcsi, jobb gomb, majd tuz, s talalatig koveted a szalkereszettel. S ha mindent jol csinaltal, akkor jol leszeded.
De lehet AT-vel vagy rpg-vel is helire vadaszni ;>
Ez ám a jó hír, fõleg a BIS-nek. Egy kicsit félõ, hogy mostantól inkább a jóltejelõ és biztos bevételt jelentõ VBS1/2-t fogják fejlesztni, és kevésbé koncentrálnak az ArmA-ra, Game2-re. Ha eddig ráértünk, ez a kisidõ már igazán nem számít (2145).
hali
tudja vki hogy a flashpointban hogyan lehet lõni a stingerrel vagy a sztrelával? nem akarja követni a célt....( az OFP fórumot nem találom azért ide írok)
Elég csóró országban lesz a háború a civilek még a buszmegállóban is mezítláb vannak. Viszont van köztük egy két teltkarcsú alak biztos választaniuk kellet kaja és cipõ között.
Én meg azokat az illetõket ismerem akik csak az east csatin sírnak a bugok miatt, meg olyat is akinek akkor tûnnek fel a rossz dolgok ha easten van, westen soha :)
Ja! Annak az illetonek a jo isten is 1 bugos szar.
(A kiadók ugye vérpistikére optimalizálnak)
Ez igaz, de tudtommal a BIS azért keres új kiadókat (országonként), mert nem alkusznak. ÖÖ... mégis?? Azthiszem ezt már említettem: az OFP nem a grafikai megjelenítése miatt lett nagyonsok játékos kedvence. (Saját vélemény: akkor mi a francért ezt a részét kell a játéknak agyonpolírozni, a többit megcsakúgy fejlesztgetni.)
asszem egyszerûbb beállni (valamelyik) seregbe :)
Az biztos, hogy az életszerûségre így nem lehet panasza senkinek.:) 1:1 méretû makettek és full realisztika.:)
Én is hasonlóan látom. De már elmentek a lehetséges határig, így is alig találnak kiadót. (A kiadók ugye vérpistikére optimalizálnak). Ha ettõl is profibb szimulátor kell, akkor asszem egyszerûbb beállni (valamelyik) seregbe :)
Látom dolgoznak a BIS-nél. Csilivili grafika meg HDR vérpistékéknek, de a többtíztonnás tankok még mindig repkednek.:-( Hát én nem tudom, hogy mennyi meló lenne ezt a problémát megoldani, de azért ez 2006-ban. Ugye a grafikára vonatkozóan mindenki ezt szokta felhozni: "2006-ban elvárható".
Na jó, ezt azért írtam, hogy legyen valami negatív kisugárzás is.
nem tudom ezek a képek voltak-e már?
Egész hangulatos: harrier pár másik
Hát jó de azért ha felmegy benned az adrenalin mert lõnek rád plusz egy BMP is közeledik az úton fogadok többet fûznél hozzá mint jajj ne. De ettõl még jó játék.
néha azért odateszi ofp-ben is, hogy "óh nóó", ez bõven elég...ennél több érzelem már úgyis csak felesleges locsogás lenne :)
amúgymeg multiban úgyis kivannak kapcsolva ezek a kiabálgatások, mert elég sokmúlik azon, hogy idõben meghallod é az ellent vagy sem...
A rádiózás sokkal jobb az OFp-hez képest de igazán lehetne a katonáknak kicsit több mondanivalója. Pl ha lelõnek valakit ne csak annyi legyen ,hogy 3 is down ráadásul ezt is olyan közönnyel jegyzi meg mintha csak egy hangyát tapostak volna el ,nem pedig a bajtársát esetleg haverját lõtték volna szét.
Fogadunk ,hogy le fogják dönteni a diktátor szobrát. Amúgy az egyik képen eléggé belóg a keze az M203asba az egyik katonának.
Hmm , érdekes képek , lefényképezték a monitort vagy mi ez ?
A harmadik kép meg vagy ferde vagy az én szememmel van baj , de legalább jól néz ki az M249(?) .
Félreérted , tudom mi az (szebbik nevén : "csapott célgömb") , azon merészeltem kacarászni ahogy kinéz , emlékeim szerint az OFP-s jobban hasonlított az eredetihez . :)
nemtom, ofp multiban "kaotikus közelharcnál" se vettem észre semmi rosszaságot :)
szépen megfeküdt, akinek megkellett feküdnie (többek között én pl, de asszem ez nem a szerver hibája :))
egyedül ez a lobby várósdi nemtetszik, de arma-ban ez úgyis kikerül...
Bírja szerintem, mert más elven mûködik, mint egy bf vagy cs szerver. Alacsonyabb ticken, és többet bíz a kliensre. Cserébe kaotikus közelharcban nem lesz olyan "beadós". Dehát nem is errõl szól ez a game.
Ha sok player látja egymást, és lõ egymásra, akkor is a kliens elõbb fog elkezdeni lagolni, a saját bw hiányából kifolyólag, mint a szerver.
Igen emberi játékosra gondoltam. Az ofp-ben nincs korlátozva. Volt is valami rekorddöntés pár éve, hogy egy ofp szerveren 150-en voltak. Én sajnos lemaradtam mert akkor még nem volt eredetim, és ledobott a szerver :)
Amúgy a magyar szerveren úgyemléxem 1-2 éve volt egyszer amikor 40 ember összegyûlt, azt annyian játszottunk valami ctf-et asszem :) bírta a szerver.
De akkor most többszáz vagy 50-100 lessz a max playerszám?
Gondolom pont ezért vannak bizonyos megkötések is a katonák megjelenésében. Itt pl a magasságukra gondolok. Az arc vagy bõrszín úgyis csak közelrõl érdekes, messzirõl mindenki egyforma.
Hírek német nyelvterületrõl, az információk a német kiadótól (Morphicon) ill. a BIS-tõl származik:
-Megjelenési dátum 2006 November 30.
-A német kiadó 100.000 példánnyal kezdi a terjesztést.
-A demo az aranylemezre való kerüléskor várható.
-A víz át lett dolgozva, áttesztszõre van megcsinálva.
-A fû nem lesz kikapcsolható.
-A windows szervernél játékosonként 16kb/s sávszélességel kell számolni (ie.: 1Mbit elvileg 64 játékosra elég, 10Mbit 640-re).
-A linux szerver csak az aranylemezvre való kerülés után lesz várható (ie.: kiadás után fog csak megjeleni).
További képek, videók és hírek hamarosan várhatóak.
Na az elsõ képen már természetesebben tartja a fegyvert mint az eddigieken.
irta szanyeegz: "Icebird szerzett valahonnan egy xboxot csinált videot miközbe játszik az elite-el. Asszem be is volt linkelve az ofp topigba, sõt valahol az ofphun biztos megvan. Tényleg jól futott rajta, és jobban nézett ki mint az ofp, ütközésvizsgálat is normálisabb volt."
Q: Milyen készültségi szinten áll az ArmA?
A: Úgy gondolom per pillanat valahol 88-90%-ig késznek tekinthetjük, de az utolsó 10% mindig a legnehezebb. Befejeztük az új füst effektet, a több lövészpoziciót a jármûvekben, az új víztextúrákat, a földbe csapódó lövedékek után felverõdõ részecskéket, stb. Most következik az FPS optimalizálás, és a textúrák valamint az animációk továbbcsiszolása, és a hangokon is dolgozunk még.
Q: Rengeteg fejlõdést láttunk az idei E3 óta, elsõ sorban a garfika és az effektek terén. Úgy tûnik, mintha az eredetileg csak a Game2-be szánt jellegzetességek is belekerültek volna. Most mennyi van az ArmA-ban a Game2-bõl illetve a VBS2-bõl?
Q: Nem mondhatjuk, hogy ez a grafika a Game2-é vagy a VBS2-é. Jelenleg az ArmA és a VBS2 ugyanarra a motorra épül. A VBS2-ben talán kicsivel több kidolgozott elem van, és sok olyan apróság a harci szimuláció terén, ami nincs benne az ArmA-ban. A Game2 esetében csupán pár jellegzetességet lehetet az eddigiekben látni. Biztos lehetsz benne, hogy két év múlva a játék (a Game2 - Cifu) teljesen másképpen fog kinézni, mint az ArmA jelenleg.
Q: Az OFP-ben az összes katona és civil ugyanolyan magas volt. Ez így lesz az ArmA-ban is, vagy lesznek eltérõ magasságú modellek? Lesznek benne például gyerekek?
A: Gyerekek nem (A fenébe, pedig már biztos is voltam benne, hogy nem hagyják ki a moralizálást :)) - Cifu). Rengeteg eltérõ model lesz, de mindnek azonos a magassága. Erre az animációk miatt van szükségünk.
Q: A jármûvek felrobbanásakor történõ animáció fejlesztve lesz, vagy marad a régi "összegyûrt papír" effekt?
A: Ez az egyik, amit az elején kivettünk a játékból. A szétlõtt jármûvek mindig feketék és égnek (jelenleg). Nem tudom megmondani, hogy a fejlesztés végén hogy fog viszont kinézni.
Q: Lesz T-80 vagy T-90 az ArmA-ban, hogy ellensúlyozza az amerikai M1A1-est?
A: Nem, csak T-72-esek lesznek, sok T-72-es. A létszámfölény jelenti a kiegyensúlyozást.
Q: Az OFP:RES esetében a pályakészítõk egy problémába futottak ha túl sok egység volt a pályán. A waypontok a nagy tömegekben nehezen kezelhetõkké váltak. Lehetõség lesz, hogy minden egység waypontja külön színnel legyen jelölhetõ? Megmarad a játékban az OFP:RES-ben lévõ létszámlimit, vagy az ArmA már képes lesz több AI-t is kezelni?
A: Jelenleg minden waypoint ugyanolyan szinû, mint az OFP:RES-ben. Ugyanúgy a 64 group limit per oldal is megmaradt. De mostmár több, mint 12 egység lehet egy groupban. A küldetésekben az 1-10 terjedõ egységeket az F1-F10 gombokkal irányíthatod, és az F11 és F12 pedig újabb tíz egységet hoz be (vagyis lépkedni lehet vele).
Q: A civil lakosság élni fogja a saját életét, és az állatok csak jelzésértékûként lesznek jelen, vagy veszélyt is jelenthetnek a játékosra vagy az AI-ra?
A: Talán a kutyák rádugatnak, majd elfutnak - semmi több. De ha lehasalsz a fûbe, és elkezdenek a legyek repkedni körülötted, hmmm, úgy gondolom ez veszélyes lehet a játékosra.
Q: Az ArmA megjelenése csak akkor lehetséges, ha már biztosak vagytok benne, hogy minden tökéletes, vagy felkészülhetünk arra, hogy folyamatosan jönnek megint a foltozások? Lehetséges lesz, hogy egyszerûen felpatcheljük a játékot, vagy várható lesz olyan, az egész játékot feje tetejére állító eset is, mint a béta patcheknél elõfordult?
A: Nem csinálhatsz mindent tökéletesre, vagy a kiadási dátum 2010, vagy még annál is késõbb fog bekövetkezni. Úgy vélem, hogy ha már az ArmA 99,9%-ban bugmentes lesz, akkor kerülhet kiadásra. Természetesen a patchelést igyekszünk egyszerûre megcsinálni.
Q: Mit gondolsz, az aranylemezre kerülés közel van már?
A: Nehéz kérdés. Talán 2-3 hónap még. Tudom, hogy ugyanezt mondtam az E3-on is, de azóta rengeteget dolgoztunk a játékon. Igen, talán 2-3 hónap.
Icebird szerzett valahonnan egy xboxot csinált videot miközbe játszik az elite-el. Asszem be is volt linkelve az ofp topigba, sõt valahol az ofphun biztos megvan. Tényleg jól futott rajta, és jobban nézett ki mint az ofp, ütközésvizsgálat is normálisabb volt.
A katonák ruházata egységes lesz vagy lesz külön pl mesterlövész meg pilótaruha? Mert én a pilótaruhába bújt mesterlövészt komálom :)
Az a "sz@r" azért elég meggyõzõ, legalábbis a hivatalos fórumon nem egy OFP fan csak ezért vett XBoxot, és nyilván nem azért, mert olyan rossz. :)
Csak pötyögd be a Youtube.com-on az OFP Elite kulcsszavakat. Pár példa:
Egyszer annó még régen készítettem egy küldit saját magamnak,ahol mindkét oldalon a maximális lélekszám volt (asszem kb.180fõ/oldal), 1GHz-es gépen 512Mb rammal elviselhetõen futott.Igaz nem voltak egyszerre a képen, hanem Everon egyik harmadán voltak elosztva. Szóval van remény. :-))
Tudod mit hiszem ha látom. Te már láttad xboxon azt a szart?(valóban jó lenne egyébként)
A másik dolog ami már nagyon ingerel, hogy azért most már kéne egy játszható demo, nem pedig videók meg képek mert azzal már nem csak a padlásom van tele......
Elsõre nekem is marhaságnak tûnik. De aztán belegondoltam, hogy megcsinálták azért az OFP:E-t XBox alá, aminek van kemény 64Mbyte ramja és egy 733Mhz-es Intel Mobile Celeron procija. Állítólag nagyon megküzdöttek vele, de megoldották hogy ezen a HW-n is fusson normálisan a játék olyan küldetésekkel, amelyekben van 100 AI. Ma pedig egy átlag PC-be azért van már 1 Giga ram, és egy 2,5Ghz-es proc...