Jovan na Csodabogár :)
Valóban jó lenne ha több száz katona flangálna, de valahogy paraszt vakításnak tartom...
Gondolj bele még te csináltál olyan küldit amiben 100 alatti ellenséges erõ volt és az hogy futott....
Jó jó tudom ez ArmA nem OFP blablabla de azért ezres nagyság......ennyire azért nem olyan jók ;)
Irgum burgum. Ne bombáz a negatív hullámaiddal kérlek.
Ha tényleg megcsinálják, és valóban ilyen méretû lesz a háború Sahrani szigetén, akkor kiugrok a bõrõmbõl. Az OFP-ben ez volt az egyik legnagyobb bajom, hogy elvileg kõkemény harcok vannak, de úgy, hogy három km-et sétálhattam az állítólagos frontvonalon a nélkül, hogy életnek akárcsak a jelét is láthattam volna. Ha ez igaz, tényleg élõ, folyamatosan mozgó lesz a sziget.
Q: Lehetséges lesz egy jármûben (pl. egy helikopter rakterében) mozogni, illetve onnan a kézifegyverekkel kilõni?
A: Nem.
Q: Lehetõség lesz egy üres jármûben elbújni úgy, hogy a másik fél azt ne lássa ellenségesnek?
A: Nem.
Q: Azok a katonák, akik lehasalnak a fûbe, azok "láthatattlanok" lesznek, vagy legalábbis nehezebben észrevehetõek nagy távolságból?
A: Tervben van (ie.: jelenleg még nincs ez lemodellezve - Cifu).
Q: Lerombolható lesz minden épület?
A: Minden épület lerombolható lesz az végleges ávltozatban. A lerombolt épületek után romok és törmelék marad.
Q: Tervben van utólagosan kiadott hivatalos addonpack vagy plusz kampány késõbb, mint pl. az OFP:Resistance?
A: Nincs döntés egyenlõre ez ügyben.
Q: Az éjjellátó készülékek csak szem elé függeszthetõ NVG szemüvegek formájában lesz jelen, vagy a jármûvekbe telepített és fegyverekre szerelt éjjelátók is lehetségesek lesznek?
A: Ha marad rá idõ, mindenképpen bele szeretnénk rakni.
Q: Az új parancsrendszer az F-billantyûkkel fog mûködni?
A: Igen.
Q: Milyen parancsok lesznek kivéve, és milyenek lesznek berakva a parancsmenübe?
A: A kérdés megválaszolatlan maradt.
Q: A kerekes jármûveknek lesz (lehet? - Cifu) rendes optikájuk?
A: Igen
Q: A jármûvek lõhetnek ki rakétákat?
A: Igen, láttam HMMWV és Stryker által kilõtt rakétát a demóban.
Q: Korlátozva van a tornyok / fegyverpoziciók száma a jármûveken?
A: Nincs, az egyetlen limit az, hogy hány embernek tudsz parancsolni. (??? - Cifu)
Q: A "Linda" light verziója hozzáférhetõ lesz a moderrek számára?
A: Nem tudni még (ha igen, akkor is csak jóval késõbb)
Q: A levelek a fákon egyetlen polygonból állnak?
A: A legtöbb esetben több textúra egymáson.
Q: Lesznek különbözõ testfelépítésû emberek, mint például kövér, magas vagy alacsony emberek?
A: Igen, de minden eltérõ méret új csontokat (bones - Cifu) és animációt igényel.
Q: Van várható megjelenési ideje a fejlesztõi moduloknak, mint a Visitor 3.-nak?
A: Nincs.
Q: Lesz-e kiadva alap MLOD model az addonkészítõknek, különösen a gyalogosok terén, amit fel lehet használni custom gyalogosok alapjaként?
A: Igen, de még nem tudni mely modellek lesznek ezek.
Q: A jármûben ülõ gyalogosoknak lesz a "vezetõi" nézetben saját modelje, az OFP-ben alkalmazott legmagasabb LOD helyett? (az OFP-ben pl. az APC-ben ülõ éjjelátó szemüveges modelleknél volt ebbõl probléma)
A: Lesz vezetõi nézed az 1st person nézetben, de lehet választani, melyik LOD modelt használja.
Q: Változott a jármûvek páncélzati rendszer az OFP óta, és ha igen, hogy lehet a jármû különféle részegységeinek a sebezhetõségét megadni?
A: Igen, a rendszer át lett dolgozva, és a páncélzati értékeket meg lehet változtatni.
Q: Lehet lézeres célmegjelelõt elhelyezni más jármûvön is a helikoptereken kívûl?
A: Tervben van, de nem tudni, marad-e rá elég idõ.
Q: Lehetõség lesz arra, hogy bekonfiguráljuk bizonyos határok közé az arcokat (pl. Ázsiai vagy Afrikai arcok legyenek csak)?
A: Igen, sõt lehetõség van arra is, hogy bizonyos típusú arcokat ne használjon a játék, pl. keleti típusúakat.
-A játékban nincs hõkamera (Thermal sight), a játék ugyanakkor használja a HDR árnyékolást, tehát ez csak moddolás kérdése.
-A fegyvereknél lehetséges a különféle felszereltség, például felhelyezhetõ hangtompító. (Két napja, hogy ennek éppen az ellenkezõjét állították - Cifu)
-Lehetõség lesz továbbra is custom arc-textúrák használatára SP és MP játékokban is.
-A nyilt irányzék valós 3D-ben van megvalósítva.
-A TrackIR gyalogosként és jármûben is használható lesz.
-A magunkkal hurcolható felszerelés (inventory) bõvítve lesz , és könnyebb lesz kezelni is.
-Beépített voice program lesz, amely socket és directplay módban is mûködni fog.
-A repülési model jelentõsen át lett dolgova, és a BIS "félig-szimulátornak" nevezi. Tehát könnyû lesz a kezdõ játékosoknak is, de a tapasztalt játékosok sem fognak csalódni benne.
-A hangkezelõ motor teljesen újra lett írva. A hanghullámokat immár felfoghatják az akadályok, pl. a hegyek, épületek, stb. A hangsebességének figyelembe vétele továbbra is modellezve van.
-A sérülés textúrák és a sérülésrendszer továbbra ugyanaz, mint az OFP-ben (egyenlõre).
-A sziget mérete nagyobb, mint 400 km2 - a terep nagyon változatos lesz a sziget különféle pontjain.
-Az ArmA ugyanarra a motorra épül, mint a VBS2. (kérdés, hogy a VBS2 fizikai motorja is benne lesz-e - Cifu)
-Valószinüleg egy új ArmA trailer várható a közeljövõben.
-Ki lehet dönteni mindegyik fát.
-A tüzérség benne lesz a játékban - Placebo nem tudja még hogyan és miként, de azt igen, hogy benne lesz. :)
-Akár több ezer katona is lehet egy küldetésben, azonos idõben (!!!!!!).
A rádiós beszélgetésbõl a lényeg armedassault.eu-ról.
We will NOT have thermal sights, the game DO use HDR lightning, so it can be modable.
Weapons can be configured with different configs. For example silences
We will still be able to use custom faces in both SP and MP
Ironsights is 3D
TrackIR will function for both soldiers on ground, but it is also implemented for crew members in vehicles.
Inventory is incriesed and it is made easier to use it while in combat
Ingame voice is implemented in Armed Assault like in OFP, but will also work using sockets (not directplay - red).
Flightmodel is greatly increased, and BI is calling it "semi-realistic" - so you can easy spot a "newbie" among more experienced pilots.
The sound engine have been redone. Soundwaves can get blocked by obstacles such as hills etc. Sound-speed is still modelled of course.
Wound-textures and injury-system is still the same as OFP(so far).
Island size is above 400 km2 - Terrain will be very different on different locations on the island.
ArmA is based upon the same engine as VBS2
We will probably see a new ArmA trailer later on.
You will be able to 'chop' down a tree
Artellery will be available - Paul doesn't know how, but he sure knows it's there :)
You can have thousands of soldiers in a mission on the same time
Jééézusom felkerült a VBS mindenhová azonnal topik neki LOL.....
én leszedtem...bár ne tettem volna...tudom, tudom, realitás meg minden, de grafikailag ez a video egy szemét..nem akarok itt semmiféle flémet kelteni, de az itt belinkelt képek alapján mást vártam..az ofp-t játszottam sokáig, tetszett is, de ha ez a végsõ állapotot mutatja akkor nagyon szomorú vagyok:((
Ohhh hát ezt nem tudtam..... azt tudtam hogy usb kulcsos, de ebben ugye nem exe, volt a crack helyen hanem egy bin gondoltam csak megoldották valahogy...
Na mind1 akkor ez is felesleges hype volt.....
az anim ugyanaz, csak 1,2 helyen van különbség a képen is látható relax "üzemmód":)
A kiegek 128bites tikositással vannak védve, az alapot meg max OFP enginel tolhatod, ugy meg nem sok különbség van.:) másfél éve már itt foglalja a helyet, annyi haszna azért volt hogy ap5-ben vbs1 katonák vannak az eredeti helyett.
össz vissz 1cd mint az OFP kb akkora kb 650mb (bin)
nekem a fények tetszenek a szabadban, ahogy áll a katona a domboldalban olyan mint egy valódi táj dögmelegben... ez kvára szubjektív, de nekem nagyon bejön a hangulata megint.
Tenga: A játék motorja rendelkezik valamiféle fejlett fizikával? Ha igen, ez a BIS saját munkája, vagy egy kereskedelmi forgalomba bocsátott fizikai motor mint a Havok vagy a PhysX? Paul: A motor saját fizikai technológiával van felvértezve, nem használ kereskedelmi forgalomban lévõ fizikai motort.
Tenga: Minden OFP fan kiváncsi arra, hogy a folyamatosan "úszó" célkereszt a játékban marad-e? A videókban fix célkeresztet láthattunk eddig. Lesz lehetõség az opciók között, hogy átváltsunk a mozgó célkeresztre? Paul: A játékosnak lehetõsége lesz választania melyik célkeresztfajtát szeretné használni.
Tenga: A netkód fejlesztve lett (az OFP-hez képest)? Az OFP-ben akár több száz játékos is játszhatott, igaz komoly lag mellett. Van jelenleg limitálva esetleg hogy hány játékos lehet egyszerre játékban? Paul: Természetesen, ahogy azt korábban is említettem komoly fejlesztésnek let alávetve, amikor az XBoX játékot készítettük, és az ArmA-ban ezt még tovább csiszoltuk. Végsõ számokat nem tudok mondani amíg a játék nem lett masszív többjátékos játéknak alávetve, de konzervatív becslések szerint az ArmA 50 és 100 játékost képes lekezelni, úgy, hogy ennél is több AI van jelen az adott küldetésben.
Tenga: Miben különbözik a BIS-féle CTI (Capture The Island) az OFP alá kijött, fan-made CTI-tõl? Paul: A mi CTI-nk egy kissé karcsúsított változata az eredeti CTI-nek, és egy kissé populárisabbra lett alakítva.
Tenga: Az animációk, amiket jelenleg látunk a végsõ állapotát tükrözik a játéknak? Paul: Mi folyamatosan újabb dolgokat adunk bele a játékba, és polirozzuk a benne lévõket, és ez így fog menni, amíg az arany mesterlemezre kerülõ kód nem hagyja el bütykösre gépelt ujjainkat!
Tenga: A jármûvekben való sétálás tervben van? Lehetõség lesz arra, hogy lõjünk ha benne ülönk (pl. vezetés közben az ablakon át kilõni)? Paul: Ezek nincsenek tervbe véve az ArmA-ban.
Tenga: Lesznek repülõgépek a játékban, vagy ki lettek véve a sziget méretkorlátai miatt? A repülõgépek és helikopterek repülési modellje fejlesztve lett? Paul: Igen, lesz repülõgép valamilyen módon minkét oldalon. A repülési modellen rengeteget dolgoztunk, és egy fél-szimulátor szerû módozatot lõttünk be, miközben az irányíthatóság könnyû maradt. A fejlesztett repülésmodel ugyanakkor lehetõvé teszi a különféle légi manõverek végrehajtását.
Tenga: Visszatér az akciómenû, és ha igen, fejlesztve lett, vagy egy új rendszer lesz a játékban? Mi a helyzet a parancsmenüvel? Lehetõség lesz a kézjelekkel való kommunikációra? Paul: Az akciómenû megmaradt, de alaposan át lett dolgozva, és egyszerûbben kezelhetõ lesz. A fõbb tevékenységek egy kattintással elérhetõek lesznek, és így kevésbé akasztják meg a játékost. Ugyanez igaz a parancsmenüre. A legfontosabb változás, hogy immár a parancsmenüt is lehet egérgörgõvel kezelni. Az ArmA-ban nem lesz kézjellel való kommunkáció.
Tenga: Milyen elemei lettek fejlesztve a ballisztikának? Paul: Az elsõdleges cél amin dolgozunk a lövedékek átütése illetve megállítása. Például hogy a puha anyagokon, mint a fa átmenjen a lövedék, míg a kemény anyagokon, mint a fém vagy kõ megállítják illetve gellert kap rajtuk.
Tenga: Lehetõség lesz a játékban hogy a fegyverünkre kiegészítõket szereljünk fel? Paul: A leszerelhetõ fegyverkiegészítõk lehetõsége nincs tervbe véve az ArmA-ban.
Tenga: Ami AI-t látunk a videókban azok a véglegesek, vagy még fejlesztés alatt állnak? Mi lesz fejlesztve? Koordinálni fogják a támadásaikat? Paul: A videókban nem a fejlesztett AI szerepel. Az fejlesztett AI esetében a célunk hogy egy komoly kihívást nyújtó, és nehezen kiszámítható mesterséges inteligencia létrehozása, amely például alaphelyzet a könnyebb navigáció miatt a kiépített utat használja, de ha veszélyt érez nem haboz beugrani a legközelebbi bokorba. Az AI sokkal jobban ki fogja használni a fedezékeket, és például tárcsere elött fedezékbe húzódik, nem az út közepén kezdi el a hevedert befûzni. Az AI képes lesz indirekt tûztámogatást (aknavetõ v. tüzérség - Cifu) kérni ha a úgy látja jónak, például nem tudja pontosan merrõl érte támadás.
Tenga: Mi a tervezett megjelenési dátum? A rajongótábor különféle idõpontokat kapott eddig válaszként. Paul: Mivel az ArmA megjelenése eltérhet régiónként, nehéz kõbe vésett dátumot megadni. De minden az irányba mutat, hogy ez év utolsó negyedévében. A konkrét dátumot az adott országban mûködõ kiadó jelenti be, mikor végleges lesz.
Tenga: A VBS2 hozzáférhetõ lesz valamikor a nagyközönségnek? Paul: Ebben a pillanatban ez nagyon valószinûtlennek tûnik. A VBS2 kifejezetten a kiképzett katonák számára készül.
Igaz de csakazt akartam mondani, hogy ez a valóságban is így mûködik.
de nem áll teljesen.... csak úgy látszik mintha megállt volna. így mûködik a szemed számára is a dolog ha megnézel egy helikopet collective-t élõben az is úgy tûnik mintha állna. ezt hívják stroboszkóp efektusnak.
hangcsúszás belöve, modosított videot ofp.hu-ról lehet szedni!
most látom van valami effekt a repcsinél mikor hangsebességre gyorsul:)
Oké. Áll padlón. A füst nekem nagyon tetszik. A jármûvek mozgása is korrekt. Az emberek mozgása is korrekt. Amitõl még kicsit félek, az a repülõgépek mozgása, de majd a spanyol inkvició segedelmével azt is megoldjuk. Kérem szépen, jön a messiás, valaki nyisson már kaput neki. :)
Nekem jön... bár ezt az ereszd el a hajamat sebességet (kemény 3.2KB/s) még az 56k-s idõkben sem dicsértem volna... elvileg 31 mega. A többi oldal nem rakja ki, mert nem kapnak rá engedélyt (exclusive akkor is ha beledöglik a szerverünk...).
Ha lejön (HA), akkor megpróbálom felrakni, de még így is legalább másfél óra... minimum. :(
Nekem kér jelszot meg nevet a letöltéshez :(
Ha valakinek már lejött fel tudná tenni valahova?
Whaoo... ez a GC egyre jobban tetszik, csak úgy özönlenek az új képek - és videók. Legalábbis elvileg letölthetõ egy exclusive videó Innen. Csak éppen jelenleg a szerver túlterhelt pötyet...
Addig is a képek:
Felhívnám a figyelmet az asszimetrikus felfüggesztésre... customizálható fegyverzet?
Sajnos a T-72-eseken továbbra sincs légvédelmi géppuska... :\
Csak az a szép zöld gyep fog nekem hiányozni, semmi más. 1000m-ig minimum, mert ez a 2m-ig látom füvet, inkább ne rakták volna bele. Semmi funkciója nincs, max addig gyönyörködhetsz, fetrenghetsz bent míg az ellen simán szét nem kapja a burádat!