nem tudom, hány perc alatt renderelnek egy ilyen képet. Az én gépem biztos el lenne vele egy darabig. Utána ráengednek még n db szûrõt és egyéb képfeldolgozó algoritmust, aztán meg is van a végeredmény. Remélhetõleg /szarkazmus/ a fizikai engine is ennyire cizellált és aprólékosan kidolgozott.
2 új kép
http://www.bis-ingame.net/cmpro.ext/news.php
Nem tudom, megmondtak-e neked mar, de a Mikulas halott, a Husveti Nyuszit meg elvitte a roka...
karácsonyra csak hozzánk vágják...
Hat, december 24-en Q4 se lesz tul realis, hiszen akkor mar majdnem vege...
ja igen, szeptember végén OFP lanparty lesz pilismaróton, azért 30+ emberrel még az OFP is tartogathat mindenkinek meglepetéseket, szóval gyertek! Részletek ofp.hu-n.
hát a q3 nem is lett volna túl reális, mindjárt vége
Igy a képeken elég jo a füst ,de kiváncsi lennél milyen mozgás közbe befolyásolja-e monjuk a szél vagy a helikopter rotor.
Most majd a térdig érö gazba is el lehet bujni bár ez oda-vissza igaz.
minnél hamarabb adják ki annál több javito patch kell majd
Miért kellene készen lennie? Ezek az információk végülis akár az E3-as alfa változat alapján is származtathatóak... (a BISwiki oldalán is ott olvasható, hogy az információ még változtatás tárgyát képezheti...)
És az ArmA videóban (aza 80megás .avi) az Ural platóján ülnek katonák , követi õket 2 MH-6 heli, a platórol mérnem lövik a heliket pl PK-val?
De ez olyan mint vbsben az épületrombolás, azt se adták ki hivatalosan, csak 1 vid volt róla, nem? Armánál ezt nem említik sehol sem, legalábbis nekem nem tûnt fel.
Pedig vbs-be már vót ez legalábbis 5t trák platójáról lövöldöztek, és mászkáltak rajta.
Szigorúan véve nem ezt jelenti, max azt, hogy csinálnak az uazba egy hátsó ak-s lövészállást, tehát beszállhatsz oda g36tal is, te egy hátul ülõ, kifele lövöldözõ ak-s leszel. Viszont amit te mondasz, hogy a jármûben mozgni lehessen meg kilõni, ezt is tervezik, de az emlékeim alapján ez inkább esélyes a vbs2-be mint az armaba...vagy sehova :)
Jah, sõt még a lecsukott csomagtartóból is lõhetsz, de akár az üzemanyagtartályból is :)
LoL amikor az OFP coop küldetéseit nyomtuk spannal mindig megéreztük elõre a veszélyt, mivel amikor valami trigger beindított 40-50 AI-t, azonnal belassult a gém =)
A Crysis egy nagyon jól megírt grafikus motorra épül, de jópár dologban alulmarad (várhatóan). Az egyik játékban lévõ NPC-k / PC-k száma miatt. Itt bõven 100+ egység lesz egyszerre a harctéren, a Crysis a képek alapján e téren elõrelép a FarCry-hoz képest, de messze nem ennyire. Aztán a fizika ugyan látványosnak igérkezik, de továbbra sincs benne például távolságfüggõ hangkezelés. Megint érdekes kérdés a ballisztika. A dinamikus idõjárás. És a többi. Nagyon hozzászokott a játékos társulat ahhoz, hogy a grafika határozza meg a játék sebességét. Vannak kivételek is.
Ez már azért szerintem túlzás, azért annyira szép nem lesz a játék, hogy indokolt lenne egy ilyen gépigény.
Báhh, hát ezen még a Crysis is szaladni fog az elõrejelzett gépigény alapján, nemhogy az ArmA, nagy látótávolság ide vagy oda.
A játék tényleg megjelenhetne, mert nekem ennél sokkal jobb gépem van, és már tolnám max beállításban. Én 1300-1800 fps-t saccolok a saját mostni konfigomon.
CPU: 3,6 Ghz (vagy AMD esetén 3700+), lehetõleg kétmagos
RAM: 2 Gbyte
VGA: GeForce 7900GT / ATI Radeon X1900XT vagy jobb az átlagos beállításhoz (Gf7950GX2 vagy Radeon X1950XTX a max. beállításhoz)
A BISwiki oldalára felkerültek a minimum és az ajánlott konfig infók:
Minimum:
* CPU: 2 Ghz
* RAM: 512 MB
* Nvidia Geforce FX w/ 128 MB RAM, ATI Radeon 9500 w/ 128 MB RAM
* Merevlemez hely: 3 GB (vay több, a letölthetõ addonokhoz)
* Windows XP ill. Windows 2000 és DirectX 9
Ajánlott:
* CPU: 3 Ghz
* RAM: 1 GB
* Nvidia GeForce 6800 vagy Ati Radeon X800 illetve e fölött, legalább 256 MB RAM-mal
* Merevlemez hely: 3 GB (vay több, a letölthetõ addonokhoz)
* Windows XP és DirectX 9
2145-ben, az hogy pontosan melyik hónap melyik nap az még nincs pontosítva, talán az évvégén a karácsonyi szezonra. Vagy 2145-ben nem lesz karácsony és évvége sem? Hmm.. nem tudni, de egy biztos: a dátum.
Az AH-1Z prototípusának "A" alakú (befele dõlõ) kiömlõnyílásai vannak, hasonlóak, mint az AH-1W esetében. 2004-ben a kiömlõnyílást ilyen vízszintes megoldásra cserlték legalább az egyik protopéldánynél. Arról nem tudok, hogy mi az ok-okozat összefüggés, de ez a vízszintes állapot lesz elvileg a sorozatpéldányoknál.
Ha jól követem az eseményeket, akkor a folyamatosan fejlesztett motor következõ generációja, tehát a VBS2 közelebb lesz a Game2-höz, mint az ArmA-hoz. A BIS esetében a VBS2-ben fog debütálni az új fizikai motor, amirõl már volt szó korábban.
Okés:) én megyek vissza X-plane-t berhelni:) Valamiért nem szereti a windowsomat:/
Hat ez az...a legtobb helyen ilyen "normalis" kinezetu AH-1Z-ket latni...es csak ezt az 1 kepet talaltam errol a "fajtarol"....meg a Bellhelicopter lapjan is a "normalis" kinezetuek vannak...pedig ha valaki kompetens...de majd jon cifu hatha otobbet tud mondani az ugyben...en nem vagyok otthon anyira a jenki teknolodzsiban...