Angol nyelvû fórumokon többször elõfordult, hogy totál ismeretlen lengyelek mikor meglátták, hogy magyar vagyok, beírták ezt. Utána én is elkezdtem. :)
A Militaryphotos.net oldalon már meg is szóltak minket, mert sportot üztünk belõle. ^^
Sztem annyira nem vészes a helyzet.. Nekem van egy 7600gt-m meg 3000+A64 és jelenleg minden tökéletesen mûködik.. Nincs olyan játék jelenleg ami ne menne max grafikán.. És a konfig majdnem 2 éves.. Egyedül a VGA volt cserélve most.. 1,5 év múlva majd upgrade megin..
OFP-ben nem láttál olyan M1A1-et, amelynek volt M2 géppuska a parancsnoki búvónyílás keretén?
LEM (egy lengyel kiadó) bejelentette, hogy õk adják ki Lengyelországban az ArmA-t, természetesen teljesen lefordítva ékes Lengyel nyelvre. A megjelenési dátum jelenleg Október 6...
Ezeket a játékokat a BIS Australia dobja piacra online elõrendeléssel. Ilyen módon nem igazán egy kategória az ArmA-val (már az ára alapján sem).
Bohemia Interactive Australia kibocsátó lesz kettõ egyedül áll játékok a heteken belüli online boltjukból. Azt jelenleg nem tudják, ha ez letöltésen vagy lemezvásárláson keresztül van. Az elsõ VBS 1 Lite, (vbs 1 OFP katonai foka), vbs 1 világos van egy bérbeadótermék a további modulok és eszközök közül mindegyik nélkül. Már egy hét óta teszteltem ezt a VBS 1 Lite-ot, és ez egyedül egy nagyon jó állvány játék, egy jó hajófenék több mint Armed Assaultot hivatalosan kibocsátják. Azt nem erõsítik meg még,
de VBS 1 Lite becsült, hogy hozzálát 25 amerikai dollárhoz. VALAMINT egyedül fognak kibocsátani egy másik állványt játék, nemes osztrákok Vietnamban ez ugyanazon a motoron alapul. Szintén már egy hét óta azt kipróbáltam, és ez úgy látszik, hogy nagyon jól elvégzett egyetlen játékos (észrevett hálózati opció nincs) egyedül áll játék, és 20 amerikai dollár egy becsült áráért. Legyél tanácsolt, hogy ezt hivatalosan nem jelentették be vagy nem erõsítették meg mégde több információ jön nagyon hamarosan. Részesedtem egy VBS 1 Lite AAR elnevezte Convoy Escortot és Hostage Rescue-t. Szintén vietnami játékban osztottam meg néhány screenshotot az osztrák-okból.
Bohemia Interactive Australia will be releasing two stand alone games from their online store within weeks. It is currently not known if this is via download or disk purchase. The first is VBS1 Lite, (VBS1 is the military grade of OFP), VBS1 lite is a lessor product without all the additional modules and tools. I have been testing this VBS1 Lite for a week now, and it is a very nice stand alone game, a nice hold over till Armed Assault is officially released. It is not confirmed yet, but VBS1 Lite is estimated to be about 25 US dollars. ALSO, They will be releasing another stand alone game, titled "Austrians in Vietnam", this is based on the same engine. I have been trying it out for a week now also, and it looks to be a very nicely done single player (noticed there is no network option) stand alone game, and for an estimated price of 20 US dollars. Please be advised that this has not been officially announced or confirmed yet, but more information is coming very soon. I have shared a VBS1 Lite AAR titled Convoy Escort and Hostage Rescue. I have also shared some screenshots from the Austrians in Vietnam game.
Ehhh .. nekem tegnap úszott el a TrackIr 4-em :( (Félretéve minden férfiúi büszkeségemet, sportemberré avanzsáltam ...)
Mindegy, asszem megint letesztelem majd a Cam2Pan-t ha ez kijön :)
Egy dolog hiányzik igazán: a távolság. Amíg nem megy lazán a 2-3 km-es látótáv egy FPS-nek, addig a tank sosem lesz olyan erõs mint valójában. A T72 BOF -t érdemes kipróbálni, ott a távolságok viszonylag jók.
Ha tényleg "élethûen elpusztíthatatlan" tankokat akarsz, azokat ma még csak wargamekben (Steel Panthers, Combat Mission) találod meg.
Na most gondolj bele...
11*11*2=242
Ha az AI.-k helyett is playerek lennének...
Jah és van 3 side CTI is...
Azert nem olyan rossz a helyzet. Egy atlagos CTI meccs 11vs11 (+fejenkent 11 AI).
A latotav 1200 v. 1500 meter. Nekem 1600x1200-as felbontason megy szaggatas nelkul (~20FPS). Igaz low terrain detail, mert a kartya memoriaja tele lesz a sok haromszoggel :) (atlon64 3200+, ati 9600xt 128MB)
Mondjuk az igaz, hogy high terrain detail mellett es 5km latotavval mas eleterzes lenne jatszani...
A BF2-t meg torold le, mert elbutulsz.
jah, gondolom teis várod, hogy végre 20vs20as meccseket hozz össze :D
Nem változott, ezért nem kell maxon játszani, és ez nem is fog változni az ArmA-ban sem, ott sem fogsz 5 km-es látótávval játszani 4 magos proci nélkül, de általában a legtöbb játékos megelégszik 1500-2000 méteres látótávval, amit már elbír minden gép, ja persze very high terrain detaillal nembiztos.
huhh növényzet nagyonkirály
meg úgynézki arma miatt lesz inkább trackir x52 helyett...bár ezmég odébb van, mint a megjelenés...ugye olyan õsz vége, tél eleje olyan reálisnak gondolható, igaz?
mármint 2006, ha nemlenne egyértelmû :D
embrek en mar ugyan eleg reg nyomtam utoljara ofpt kb 2 eve, de ha emelkezetem nem csal meg akkor sem volt olyan megfizetheto gep amin telejs felbontasssal reszletesseggel max latotav melett egy egy komolyabb palyan tobb aival ne szaggatott volna, valtozott mar eza helyzet s ha nem akkor mire szamithatunk az aa-val kapcsolatban?
Persze debilség telefont telefonáláson kívûl másra használni, de azért ez nem rossz, márcsak a címe és a borítója alapján.
Sajna mivel en a mobilt kizarolag telefonalasra, legkirivobb esetben papirnehezekkent hasznalom, nem szolgalhatok ilyenjellegu fouri elfoglaltsagok kellekeivel
Egy cool game mobilra. Ha valakinek meg van elküldheti.
Ha valakit komolyan érdekelnek a harckocsik, akkor az látogasson el ide. Itt talál részletes leírást az MBT-k töltõautomatikájáról, fegyverzetérõl, alkalmazott lõszerkrõl, stabilizátorrol, tûzvezetõrendszerekrõl(minden lényeges típusé megtalálható). Sajnos csak német nyelven.
A Thalesnek (reklam:)) es sok mas gyartonak van is ilyen termeke, BGTI-nek (Battle Group Thermal Imaging) hivjak. Az eszkozokrol eleg sok kepet talalhatsz a neten, de az altaluk mutatott keprol nem sokat. Polgari celu eszkozok is eleg jo kepet adnak. (google: tehermal imaging; pl http://www.imaging1.com/thermal/ANIR.html)
Erdekes lenne megcsinalni valami hokep szeru dolgot, csak nem tudom, megoldhato-e ez OFP alatt. Amennyiben kozol a motor valami informaciot egy csatornan (alpha, vagy barmi mas), hogy az adott keppont a hatterhez vagy objektumhoz tartozik, akkor nagyon jol meg lehetne csinalni. Nelkule max trukkozni lehet.
Lezeres tavolsagmero van szerintem. Kodgranat, es fust is, csak nem birjak a gepek.
A HEAT es APFSDS loszerrek roppalyaja mas volt a @DVD vagy @BW modban (crCTI-hez voltak).
A fegyverzet es muszerek serulese szerintem megoldhato, lehetne a muszereknek definialni egy-ket armor pontot a tornyon peldaul, de Icebird ezt jobban tudja.
A tankok sajnos nem fognak jobban mozogni. Nekem sikerult mat a haztetore pakolnom BMP-t 2-3 aknaval. Ahogy az Arma videokat neztem, ott se lesz jobb :(
Érdekelne egy tank felszereltsége, mivel lehet legkönnyebben célpontot felderíteni
Legkönnyebben a TIS-el (Thermal Image Site), a modern MBT-knél ezt alkalmazzák. Viszont van egy régi módszer is, a tornyból kibújva távcsõvel, ez is igen hatékony.
mik azok amik elõsegíthetik hogy megmaradjon játékban a tank tekintélye, ne legyen olyan könnyû célpont pl. egy gyalogosnak?
Itt elsõsorban a gyalgsági kézi páncéltörõ fegyverek hatékonyságán kellene változtatni. (pl egy M1A1(HA)-ra RPG-7-bõl egy raklappal rá lehet lõni a torony front páncélzatára, annak akkor sem lesz semmi baja)
Valóságban egy gyorsan mozgó kb 300 m-re lévõ harckocsit elégnehéz eltalálni RPG-vel. Az irányított pct rakéták sebbesége és pontossága is korrigálásra szorul.
Valakinek van ötlete hogy mik azok amik reálisabbá tennék az ofpt, de még játszhatóság keretein belül?
Ötlet.
1. Lézeres távolságmérõ
2. Ködgránát vetõ (ez lehet, hogy már van az új modokban)
3. Füstgenerátor modeltõl függõen. (elképzelhetõ, hogy ez is van az új modokban)
4. valós lõszer menyyiség és töltési idõ
5. HEAT és AP lõszer röppályá külömbsége (idõ!) Hatékonyság pl 3000 m felett szembõl ne lõjön ki egy Abrams KE lõszerrel egy T-80-ast. Viszont egy M2 25 mm-es KE lõszerrel párszáz méterrõl hátulról simán kilövi.
6. Találatkor az MBT-n lévõ otikai mûszerek sérüljenek
7. Végére a legfontosabb úgy mozogjanak a tankok mintha valóban 40-70 tonnásak lennének, ne úgy mint a papír repülõk.
Hirtelenjébe csak egy pár ötlet. Ha valami érdekel MBT területen, akkor nyugodtan kérdezz hátha tudom rá a választ. Nameghát a bop-on nagyon tanulságos cikkek vannak a külömbözõ páncélzat típusokról, ami jól használható a sérülés modellezésnél (egy kis reklám).
(Ezt nem én mondtam: Szerintem Cifu is tud haditech terén segíteni, Kiskorúb pedig pct fegyverek területén dobhat meg egy-két hasznos infóval, csak kérdezni kell tõlük.)
Ahogy néztem a CfgVehicles Config Reference-ben az ArmA sérülés modellje nem igazán fog különbözni a mostanitól.
Részben ezért is, a mostani ofphu szerveren futó addon csomag átlesz dolgozva, lehetõségekhez mérten minél reálisabb lesz. Késõbb ezt átviszem ArmA alá is.
Meglett csinálva pl. hogy tankba beülve a környezeti zajok eltompulnak.
A tankoknál folyamatban van egy részletesebb sérülés modell kidolgozása is:
eredeti: Engine,Hull,Turret,Gun,LTrack,RTrack
új: Hull,HullFront,HullL,HullP,Turret,TurretFront,Gun,LTrack,RTrack
Most már nem elég csak eltalálni egy tankot, nagyobb szerepet kapott bizonyos részek pontos találata.
Ezen kívül a lövedék sebzése is átdolgozásra kerül(t), a távolság is számítani fog hogy egy lövedék milyen sérülést okoz majd. Az tank optika, belenézve torzító hatás kelt. A kézi fegyverek, új iron sight-et kapnak, és nagyobb lesz a visszarúgásuk.
Érdekelne egy tank felszereltsége, mivel lehet legkönnyebben célpontot felderíteni, mik azok amik elõsegíthetik hogy megmaradjon játékban a tank tekintélye, ne legyen olyan könnyû célpont pl. egy gyalogosnak?
Valakinek van ötlete hogy mik azok amik reálisabbá tennék az ofpt, de még játszhatóság keretein belül?
A legjobb lenne két kép, az egyik az arma-ból, very low beállításokkal, és egy az OFP-bõl very high-al.
Najó abbahagyom nemértek hozzá
Azért a modell részletessége között is hatalmas különbségek vannak. Nézd meg a fényszórókat vagy a ködgránátvetõket. A nagy felbontású textúrák tényleg sokat dobnak egyébként a modelleken, ez is tény. Az alap OFP emlékeim szerint 512x512 textúraméretett támogatott, a RES már 2048x2048-at.
Jó nyilván az Arma-s kb 15x annyi poligonból áll..
Nem akarok hülyeséget mondani, de az Arma-s kép színvonalát sztem meg tudná közelíteni az OFP-s, ha kicserélnénk rajta a textúrákat és kapna shadereket.. A két kép között a legnagyobb különbség a textúrarészletességben van..
Jah, a kép FFUR2006 v1.0 kieggel és dxdll-el készült 1280x1024 es felbontáson 8.20as részletességgel 512x512es textúrákkal és 0.102-s LOD-on :)
Az OFP modelljei nem voltak rosszak a maguk idejében... de nézzük reálisan, mára igencsak... hát... fogalmazzunk úgy, hogy nem túl részletesen kidoglozottak. De tessék, a bizonyíték:
egész egyszerûen azért a bf2 modelt toltam be, mert azt ismerem, az ofp addonokkal ellentétben, és sokkal egyszerûbb volt rá normális képet túrni a neten :)
Amugy #1854-ben tpM91 felrevezeto volt! Mert ez egy "szarramoddolt" OFP-bol valo kep, es nem az alap geprol keszult kep! Az azert eleg megdobbento kulombseg lenne!
Igy nemkizart hogy Sotetbarom ez alapjan mondott velemenyt!
Egyertelmuen nem alljak meg a helyuket...de nem erte miert jottel megint a BF2 modelle ha nem "azert"?! A korrekt az lett volna ha nyomatsz egy kepet egy alap OFP modelrol es egy 3rdparty addonrol amin leszurheto hogy tenyleg nem alljak meg a helyuket! Mint ahogy tpM91 is egy addonrol rakott be kepet!
akkor a visszaolvasni nem szeretõ, antibf drukkerek kedvéért leírom a félreértések elkerülése végett, hogy az alapkérdés az volt, hogy az ofp alapmodelljei most, 2006ban megállják é a helyüket vagy sem, és nem ofp vs. bf, akármennyire is ezt szeretne valaki látni benne :)
Az alap OFP, OFP:Red Hammer és Resistance modellek nem olyan hú, hova tegyem a séróm szintûek. Az Addonkészítõk által csinált modellek azok, amik már ki is néznek valahogy.