8 Screens on WP
Development of Armed Assault (ArmA) is progressing rapidly and Bohemia Interactive is currently looking for a publisher. Armed Assault is now planned to be released in H1 2006.
Beugratós kérdés. Tudnillik a Dél-Sahrani páncélosokat kell kilõni. Amit te ki akarsz lõni, azok ha jól látom T-72-essek, amik az Észak-Sahrani erõkhöz tartoznak. A képen én egyetlen dél-sahrani páncélost találtam 10 percnyi bogarászás után, az pedig a kép bal alsó sarkában látható M1A1... ;)
Hát mit mondjak megfordult a kis buksimban, hogy most már igazán itt az ideje neki.:D
Mi lesz igy a nyáron velünk ha minden jo játékot eltolnak év végéig?
Ha jol látom még augusztusban sem lesz kiadva a játék:
BIS published the 100th FlashNews with an Armour Hit Competition with many attrative prizes. Furthermore they started the Bohemia Interactive Community Wiki, which is a great step to collect infomation about BIS and their games.
"It's really great to see the launch of our community wiki, another key element of the infrastructure that we provide to our valuable community. I encourage all of the talented people around to join the wiki and help us to make it as complete and accurate as possible, as without you it will never reach its full potential. Opening our wiki is one more step towards the release of our next PC game, Armed Assault, which will surpass Operation Flashpoint in many areas, most notably in terms of how open it is to the editing community. The wikipages are also an important platform that allow us to share information quickly and efficiently with you."
-Marek Spanel
BIS also announced that IDEA Games will be presenting Armed Assault at the Games Convention (23th-27th august) in Leipzig (Germany). Unfortunatly they will be in the GC Business Center which isn't open to the public.
The FlashNews informs us about Armed Assault previews in different game magazines, too.
For comprehensive information please read the FlashNews.
Alapveto hibas gondolkodas! Egy ejes felderito par, radioval, GPS-el, celmegjelolovel, az uj modern harcteri laptoppal (mitudom en hirtelen mi a neve) amivel latja az UAV-k es a korozo csapasmero geparok celmegjelolojenek a kepet es legicsapas minden egyes vasdarabra! Minimum JDAM-el hogy egszerre az egesz menetoszlop tamadhato legyen...es volt-nincs problema, veszteseg egy szalse, az aldas meg olyan hirtelen jon, hogy mire kopni akarnak hogy "oszolj" meg "gepjarmurol" mar egnek a konzervdobozban!
nem az a kérés, hogy a lehetõ legnagyobb kárt okozzuk, ami ugye több jármû kilövésével érhetõ el...
mindegyik látható jármû ellenséges a városban?
mert akkor ugye ott a közeli egyedülálló abrams, ami egyedül soványka célpont, a kép jobb felén ott van a 2 teherautó, amik viszont nem páncélozott jármûvek, tehát marad a kép felsõ részén látható 4 tankból és 1 teherautóból álló konvoj...viszont a 4 tankból még a legoptimálisabb esetben is csak 3at tehetünk harcképtelenné, mivel ugye 3 RPG-nk van...szóval a másik legnagyobb dilemma, a menekülési útvonal biztosítása hatványozottan elõtérbe kerül.
A konvoj mögött ilyen szempontbõl elég szerencsétlen helyek találhatóak (persze csak ha a tetõket vesszük figyelembe, mert sztem csak onnan érdemes támadni), viszont ha elölrõl támadjuk meg, akkor egyrészt kevésbé sanszos, hogy megmurdáljon a tank a találattól, illetve hamarabb észrevesznek...
szóval sztem e közül a három pont közül lenne valamelyik a legoptimálisabb:
szóljatok, ha valami észveszejtõ f@sságot írtam :)
amúgy jópofa játék, tetszik :)
Egy játék. A feladat, hogy felkértek egy aussi tisztet, hogy határozzon meg egy pontot az adott képen, ahonnan a legjobb esélye van kilõni egy Dél-Sahrani páncélost. Aki a százados által megadott ponthoz a legközelebb klikkel, az gyõz. Ezen kívûl egy legfeljebb százötven szavas memoárt kell írni, hogy miért is a miért is az Armed Assault a katona titkos fegyvere.
Es dobokockaval sorsoljatok ki hoyg ki legyen az AI?
Operation Flashpoint :) öt éve megjelent és ez a legélethûbb teljes lörû harci szimuláció. (igaz az AI néha csinál furcsa dolgokat ,de azér elég jó, fõleg a kiegekkel)
Kicsit off ,de elég gáz ,hogy mostanában nem képesek kiadni egy jó taktikai FPS-t. Mindenki csak arra alapoz ,hogy eladnak valami szart egy nagy elõd nevével és dõl a pénz. Az AI már nem is fontos ,a Lockdownban a csapattársaim csak arra lõttek ami elõttük volt ha egy tango 5 méterrõl elkezdte hátbalõni a csapattársam az csak sikítozott ,hogy lõnek rám de meg nem fordult volna. A GRAWba meg simán megtámadják SCAR-L-el az M1est persze az utca közepén álldogálva.
És most itt ülök játék nélkül. Ha van olyan taktikai FPS ami jó és az idén jelent meg világosítsatok fel. Mert szerintem nincs.
A nalam ebben a mondatban ugy ertendo, hogy 'szerintem', de nem baj.
pont nemrég írtam az op.flashp. topicban, hogy nemrég a melóhelyemen letöltöttem és játszottam az alapjáték meg a resistance demójával, 2-2 pálya, és rá kellett jöjjek, hogy minden hibája ellenére a játék még mindig király a mûfajában. ha ez az arma is csak ugyanazt hozza csak szebb graffal és kevesebb buggal, nekem már az is jó lesz.
Jó most énis leírhattam volna hogy 6848,31 forint, de minek? Mert amúgy pontosan ennyi, legalábbis hivatalosan, és szerintem nem a nálad lévõ értékeket számolják.
Én elég keveset tudok magáról a játékról és az elõtte lévõ részrõl. Egyszerûen kíváncsi vagyok...:)
Kivárom, megnézem, remélem hogy egy letisztult scene és egy korrekt játék lesz belõle...;)
LOL mérkezdenék elõröl? a BIS éppen azér szakított a kiadójával a Codemastersel ,mern me folgalkozott ekéggé az OFP vel :), azér nincs még kiadó mer a BIS válogat és olyat keres akivel meg tud egyezni.
"Találnak kiadót azoknak nemfog tetszeni vmi és elõröl kezdik az egészet LOL"
iqhuszár e vagy?
Bucser tudok 2 jobb verziót.
1. Otthon ülök a gép elött felmegyek a www.cdgalaxis.hu -ra meglátom, hogy megvan nekik az Armed Assault és nembírom levenni a szemem a dobozról.Aztán megrendelem online és másnap kihozzák.
2.Felmegyek a www.wanadoo.atw.hu -ra és letöltöm. Kipróbálom a játékot. Utánna eldöntöm hogy megveszem-e (avagy multizni akarok) vagy nem veszem meg mert elég volt belõle a Single Player :D
Persze én megfogom venni...
Talán...
Attól függ...
LOL elsõzör írok ebbe a fórumba tehát mindenkit üdvözlök.
Szerintem az lesz hogy befejezik ezt a cuccos.Találnak kiadót azoknak nemfog tetszeni vmi és elõröl kezdik az egészet LOL
Remélem nem :D
Mert már nagyon várom...
Kiadhatnának vmi Bétát vagy Demót
Pardon, ez a 2006 Október a német újságírók talánya. Placebo is írta a hivatalos fórumon, hogy amíg nincs hivatalosan bejelentett kiadó, addig biza hivatalos kiadási dátum sem lesz. Továbbá a németek is a press demo alapján írták az ismertetõt.
Október elõtt már tuti nem lesz ArmA! Korábban mintha azt mondták volna hogy már csak kiadó keresnek, és ez idõ alatt csak finomítják. Ehhez képest még mindig csak 75%-os alpha. Nem tudom mit adtak volna ki ha netán találnak kiadót, elég nagy szarban lettek volna az biztos.
"NE bombázz már a negatív hullámaiddal!! Gondolkozz pozitívan!!"
Várok... Zuhog az esõ s én pedig tovább várok... várom a tökéletes helyzetet... Ekkor megérkezik a teherautó. Szememhez emelem a látcsövet kihúzom magam... Fekészülök... a pillanat közeleg... Megvárom míg a teherautó elhajt az ellenállás egy tagja egy dobozzal tér vissza a házba... A feladó Bohemia Interactive Studio... A remény feléled a szám kiszárad szívem dobog... De az ajtó még zárva... Egyre nagyobb izgalommal várom a bolt nyitását és mikor az elõbb említett ellenálló visszatér az ajtóhoz és a kulcsait elõhúzva szabad utat enged türelmetlen valómnak berohanok az épületbe és gyorsan körbetekintek... A pulthoz rohanok és az ingénél megragadva az ellenállás vezetõjét véres szemekkel ránézve Vallatólag megkérdem
-Hol van?
-Micsoda?
-A doboz!
-Milyen doboz?
-Amit ma reggel kaptak!
-Az Armed Assault??
-Igen! Akarok egyet!
A páciens felsóhajt és int fejével a beosztottja felé az pedig értetlen tekintettel kihozza az utolsó dobozt is melyet még nem küldtek ki az elõrendelõknek
- De fõnök azt ígérte, hogy az enyém lehet!
- Majd a következõ szállítmányból kapsz.
- Az elõzõ 3 õrültnél is ezt ígérte.
- Add neki oda! Hát nem látod? Teljesen elszánt! Bármire képes!
Csendben átnyújtja a dobozt és félrelép mikor kabátom belsõ zsebe felé nyúlok. Hallom, sóhajt, látja kezemben a bõrtárcámat. Kifizetem a doboz tartalmát és kitisztult tekintettel elindulok kifelé a helyiségbõl. Az értékes doboztól megfosztott eladó gyilkos tekintettel követ utamon kifelé. Hát megszereztem... az enyém végre ennyi várakozás után az egyetlen és pótolhatatlan világklasszis...
az ARMED ASSAULT
Az E3 és a Press Demo lecsengett, az utóbbi idõben látott felpezsdülés pedig ennek volt köszönhetõ. A BIS-tõl csak az OFP megjelenésének 5. évfordulójára tech-videót kaptuk (annak a kb. a fele az E3 trailerbõl származott). A hivatalos fórumban is alig van aktivitás, jobb hijján a várható realitásról cserélnek eszmét az emberek, de az is csak takaréklángon megy. Várunk tehát tovább....
Nekem így hirtelen csak az rémlik, hogy 1x valamelyik pályán háromnegyed órányi laposkúszás és várakozás után 100 méterrõl pont akkor látott meg egy õr, amikor a lábújjhegyem is bent volt a környék legnagyobb bokrában...
Erre nincs tippem...de biztos, hogy nem "letapogatással" mûködik, hanem egy adott botról minden frameben eldönti az engine, hogy lát-e téged. Ebbe a vizsgálatba lehet belevinni esetleg távolságot, részleges takarást, mozgást stb. Nyilván minél részletesebb a modell annál több CPU idõt eszik.
Resistance-s bokrokon asszem nem is lát át... vagy legalábbis nem tud átlõni rajta, csak a régi, lapokból összerakott ütközésvizsgálat nélküli bokrokon.
CPU idõ szempontjából mindegy, mert lehet írni gyorsabb ill. lassabb de bonyolultabb AIt. A modderek úgyis csodákat fognak majd tenni. Igazság szerint csak a viselkedés lesz moddolható, és biztos lesznek elemi mûveletek (pl. spotting, mozgás) amit nem lehet átírni. Ezeknek a mûveleteknek a sebessége, pontosabban a növekedési üteme az érdekes. Ha mondjuk a botok számával egyenesen arányosan nõ a CPU szükséglet, az nagyon jó, de könnyen lehet, hogy pl. négyzetesen. Így 2x annyi bothoz már 4x erõsebb gép kell, ami ugye manapság már beletelik pár évbe.
Mellesleg az igazi spotting még a Combat Mission szerû játékokat is megfekteti, szóval egy realtime és fõleg multiplayer játékban csak nagyon erõs absztrakciókkal lehet ait csinálni.
Bar lehet hogy en vagyok tul militans, es "fegyerbuzi"..de en elvarom hogy meg ha virtualisan is hasznalok egy fegyver vagy egy fegyver rendszert az legyen realis, olyan mint az igazi...vagy ha nem is tud annyit a virtualis (pl egy szimben egy gep) de hulyesegeket meg fikciokat nem muveljem mar....inkabb akkor legyen foghijjas..de ne sci-fi...
Leginkabb az akasztot ki hogy a realitasoktol olyan messze van mint Mako Jeruzsalemtol...MK82 Snakeye Su-27-esen..meg H-29 (nincs rendszerben a tipuson hiaba orosz!)... meg sok okorseg amirol kb az jott le nekem hogy fegyver-fegyver'...hulyegyerekeknek jolesz ugyse tudjak mit lodoznek tonnaszam el ("mondá a fejleszto")....igy aztan kb 20 percig volt anno a gepemen es sikongatva uninstalaltam!
Na most fejezzetek le mással mivel hasonlítottam volna?
hát pedig ha multi-jármûves fpsrõl van szó, akkor még mindig az a grafikai etalon, illetve az eddigi ArmA videókban látott "kárótnyelt" futásanimációk is tanulhatnának valamicskét a bftõl :)
az persze most mellékes, hogy a bf2 egy igencsak árkád játék minden téren :)
(gondolom leginkább a sebzésrendszere az ami kiakasztott :))