A pc-s világban aki komolyabb játékprogramot fejleszt, értsd ez alatt a szimulátorokat. Az a jelenlegi piacon önállóan nem tud megélni, kell neki egy szponzor, ami általában valamelyik hadsereg. Tudtommal már a Lockon is beállt a sorba.
Nem tudom mire ez a nagy rinya! Mert az SB Pro PE hardware kulcsos megoldasa az jobb ?! Raadasul arrol a jatekrol 100-bol 90-en nem is halottak meg....megis megvan...miert? Mert nem elsosorban gamerekbol el a ceg! ...es en ugylatom ez egyre inkabb tendencia lesz az ilyen cegeknel...a BIS-t is ilyennek latom..csak epp pepitaban!
Átlag gémer azt sem tudja, hogy a játék amit megvesz milyen védelemmel van ellátva. (marketing gyakorlatomat ezen témában csináltam egy 400 fõs mintával) Sõt a védelmeket sem ismeri... 400-ból kb 50-en válaszoltak a kérdésemre hogy befolyásoölja e megvételben a játék másolásvédelme és kb 10-en válaszoltak igennel (fel is soroltam párat) ÉS a vételrõl volt szó nem a warezolásról.
Az SG-re járó átlag (nevezzük csak Vér Istvánnak) orrba szájba warezol és a legtöbb játék csak addig jut el topic szintjén, hogy: Ugye Nem SF?? ugye megy meghajtólehúzogatás nélkül. Anyu nem indul el a játékom....
Szóval aki komolyan vesz egy adott programot az megveszi. És a fejlesztõk ezekre építenek és nem azokra akik doboz alapján megvesznek egy gamet (jó vannak ilyen low budget fejlesztõk is de ritka) pláne nem a warezos majmok másolásvédelem igényeire... ÉS most ne gyere magyarorsazági keresetekkel mert egyre szarabb kifogás lesz..
A demo jó dolog, (mivel vannak olyan progik amihez még azt sem adnak ki) de nem mindig tükrözi a teljes játékélményt/játékmenetet, vagy esetleg nagyon lebutított. Én azt mondom, hogy elõször warez, ha nincs akkor demo és csak ezek után a pénzkidobás.
Erdekes! Mindenki esznelkul szidja a SF-et...nekem tobb SF-es game is van a gepemen es megse volt SOHA egy szal problemam se ebbol...ez egy bazi nagy Urban Legend..meg nyavajgas csak! (SZVSZ)
Hát én meg nem örülük a Starforce védelemnek. Ezzel elzárják a kipróbálás lehetségét az érdeklõdõ játékosoktól. (Az OFP elõször warezba, majd késõbb eredetibe lett meg nekem is, ha nem tudtam volna kipróbálni, akkor valószínû, hogy a mai napig nem is ismerném a játékot.) Ezzel már buktak egybõl egypár vásárlót, mivel úgy is csak azok veszik meg akik amúgy is megvennék Starforce ide vagy oda és így lemondhatnak az új/hezitáló vásárlókról. A másik ok ami miatt nem örömteli hír a Starforce, hogy elég sok fejfájást okoz még azoknak a felhasználóknak is akik nem kevés pénzt áldoznak az eredeti szoftverre. Nem beszélve azokról akik eleve elfordulnak minden olyan játéktl amin Starforce védelem van (én már ilyet is hallottam).
Kipróbálni ott lesza demo. Ha van eszük lesz benne multi. Engem nem zavar a StarForce. nagyon kevés játékkal játszom. ÉS azért nem kár fizetni hisz évekig lekötnek. (il-2, Lock_on, Nascar, OFP, Oblivion)
engem inkább a gépigény aggaszt..medium beállitáshoz 1.5 gb ram:(((
En kifejezetten orulok neki (mar csak karorvendesbol is..mert az a legszebb amiben nincs irigyseg ) hogy a verpistikek nem tudjak lemasolni!
Amugy ha teljesen komolyra akarom forditani a szot, abszolut ellentmond mindannak amit felvazoltal maga az OFP! Azt se lehetett neten masoltal nyomni mert kivagott mint macskat szarni..es jo volt az ugy! Megis olyan massziv tabora lett/van hogy mai napig ontja az addonokat es jobbnal jobb modokat!
Ugyhogy jojjoncsak Starforce en tamogatom!
sf 2 ok miatt is eléggé kitolás lenne:
1. egyrészt egy szutyok spyware, így mégha eredeti is elég nagy fejfájást okoz...bár ez annyira mégse vészes
2. ami sztem komolyabb: itthon mindenképpen megpecsételné a játék sorsát...az a popularitás amit nyernének az optimalizált multival, rögtön elis veszne azáltal, hogy egyszerûen nem tudja az ember kipróbálni anélkül, hogy megvenné...és ez nagy érvágás lenne (bf2 esetén is: kijött, törttel játszogatott mindenki, utánna az elsõ peccsek, illetve a ranked szerverek okozta kellemetlenségek miatt rengeteg ember határozta el, hogy megveszi)
Az OFP védelme a FADE volt, de azt a Codemasters "tetette bele". A másolásvédelem alaphelyzetben a kiadó feladata, õ szabja meg milyen védelemmel látja el az általa kiadott játékot.
bármilyen védelem szerintem csak idohuzasra jo, elobb-utobb mindegyiket feltorik. lehet nem igaz de halottam mar olyat hogy SF-os jatekokat feltortek mar.
persze en biztos megveszem az armat, de azert jobban orultem volna ha vmi sajat vedelmet csinalnak elvegre eleg ugyes programozoi vannak a bis-nek. annak idejen az ofp vedelme is eleg jo volt
En talan mar orulok is neki hogy SF-es lesz! Legalabb a fejlesztok jol jarnak es talan hosszutavon igy mi is jatekosok!
Énis megveszem, de nem szeretném percekig a "checking disc" feliratot bámulni, és azt sem, hogy "starforce driver installed, please restart the system"...
Demo mérete 2 giga, ez durva, úgy hogy aszondják egy csomó minden hiányzik, a szigetnek is csak kis része van meg :) De lehet hogy még nem kapcsolták be a pbo-ba csomagolásnál a tömörítést, mer az sokáig tart, és majd a végén :)
Remélem a teljest nem starforcal adják ki (bár ha ez lengyel teszt igaz, akkor már megvették, és használni is fogják..), nem mintha nem venném meg, de nem tetszik, ha egy starforce szerû undormány van a gépemem (másolásvédelem az csak ne telepítgessen semmit, márpedig a starforce telepítget). Bár így biztos több pénzhez jutna a BIS, de lehet hogy szûkebb körben terjedne csak el a védelem miatt.
Meglátjuk mit tudok kihozni belõle, bár a német nem erõs oldalam (7 évig tanitottak rá, mérsékelt sikerrel).
A lengyelek által tesztelt változat még mindig béta, és nincs optimalizálva.
1. Az ArmA press demo StarForce védelemmel rendelkezik és 3 azonosítókulcsot kér
2. ArmA press demo mérete mintegy 2 GB
3. 2 egyjátos küldetés, "taktikai felülnézeti kép" 3D ablakban (?), ez kikapcsolható.
4. Gondok vannak a "Parancsnoki (vezetõi?) animációkkal". Bizonyos részei hiányoznak (?).
5. Még realisztikusabb a visszarugás (a játékos M4-essel ment, és megjegyezte, hogy sokkal nehezebb lõni vele).
6. Ezt a 3 küldetés leginkább "közelharc", "az elsõ küldetésben a csapatunknak bizonyos pontokon található gyalogosokat kellett semlegesítenie. Leginkább a Rainbow Six-re emlékeztetett, ahol több oldalról támadtuk be a célzónát, bekerítve a célpontot, mire bepánikoltak. Láttam 25 méterrõl, ahogy megpróbálnak elrejtõzni, és ahogy a társaink keresik õket."
7. A földön fekvõ fegyvereket sokkal gyorsabban lehet már felvenni. Nincsenek menük, csak egy kattintás, és már meg is van.
8. Nincs többé gyors kúszás, ha valaki a földet harapva megnyomja a "Q"-t, a karakter felál. Ez valamennyire veszélyes az OFP játékosoknak, akik sûrûn használták ezt a lehetõséget.
9. Az NPC menüben megváltoztattak pár dolgot. Bizonyos parancsok eltüntek, mások pedig új helyen tüntek fel, vagy össze lettek vonva. Új parancs a "Watch" (hold watching out/look out), ami járõrözésnél sûrûn használatos.
10. Bizonyos esetekben használható csak a karakterválasztás (tehát nem akármikor). A régi karaktered ezután az AI irányítja.
11. Van még pár probléma az AI jármûvekhez fûzödõ viszonyához. Többjátékos módban megtörtént, hogy egy parancs lett kiadva két AI-nak, hogy ülljenek be a Humvee-be. Amint megtörtént, a két AI a tetõn állt.
12. A jármûkezelési és a repülési engine fejlesztve lett. A vezetés sokkal élvezetesebb, és a repülés sokkal dinamikusabb, a kismadár (Littlebirds) nagyon hirtelen reagál és nagyon jól manõverez.
13. Új hangjai vannak a természetnek, és a karaktereknek.
Ja, és a végére:
Medium Details at Geforce 6600 GT , 1,5 GB RAM.
Low Details 320x240, 256 MB RAM
Az eredeti lengyel szöveg kb. ez volt:
Az Armed Assault extrém szinten konfigurálható (a felbontás akár 320x240-re is visszavehetõ).
Még egy ráadás: a fórumban elejtette Placebo, hogy az arcok a VBS1-bõl jönnek, és reméli, hogy hamar ki fog jönni egy arc-pack az ArmA-hoz.
Plusz egy: azt is elejtette, hogy pár héten belül újabb meglepetésre lehet számítani a Bis-tõl.
Gondolom a textura méret a 320*240 és ahoz mérten a 256mb ram... látótávolságot is írhattak volna :)
A medium meg..... hát ez van 2006ról beszélünk és az "OFP" rõl :)))
De legalább már látszik ha fuj a szél:D
Frankon hajladozik a gaz!
hát mivel az eddigi képeken leginkább a növényzetet demonstrálták (bár nemtudom, hogy ezek mennyire hitelesek), így nemtartom túl elképzelhetetlennek, hogy erre is rágyúrnak :)
(bár multiban igencsak gázos lehet a sok gáz ami hajladozik, dikk :))
Én mondjuk a Game2-tõl már elvárnám azt, hogy a Crysis E3 videóban látható módon a bokrokon áthaladva azok félrehajoljanak... Ez is egy lépés a még reálisabb világ-ábrázolás útján. ;)
következõ generációs fizikai gyorsítókkal talán majd szingli játékokban :)
a mostaniak topja, ahogy láttam a folyadékok többé-kevésbé élethû megjelenítése, de az igazi brutál az tényleg azlenne, ha a talaj-t, a sarat is ugyanígy valós idõben számolnák (lánctalpasok szétkaparják a földutat emelkedõn, buldózerekkel el lehet egy egész dombot tüntetni...etc :))
az biztos, hogy ez még gém2 utánni idõszak, akkor is még erõsen "álmodj királylány" kategória, dehát ugye valamerre fejlõdni kell :)
Ásóról jut eszembe, szerintetek még hány év, mire használni lehet virtuálisan is? (Nem az ásóval szájbaverésre gondolok, hanem lövészárok ásásra... Tutorial: na kopasz, árkot ide! :D )
Nem tudom, azert az arnyekok igencsak a realitashoz tartoznak, nem a csilli-villihez. Ficko a saroknal arnyekot vet -> eszreveszed. Haztetorol arnyek, stb.
Azért tegyük szépen hozzá, hogy nem ártana bizonyos dolgokban elõre lépni grafika terén is. Viszont ahogy lent említetted, inkább fizika terén kéne fejlõdni (most úgy is ez az új divat. :D). Például szívesen látnák majd a Game2-ben olyan dolgokat, mint a Crysis E3-as videójában, amelyben a növényzeten nem keresztülsiklasz, hanem a bokrok, ágak félrehajlanak...
Megnyugtatás képpen elárulom, hogy jól néznek ki ezek a játékok is. Gondolom, hogy ezeket a game-ket se Vér Istvánok nyúzzák a full grafikai efektek miatt.
(Egyébként meg az elõbb abban nagy volt az egyetértés, hogy az OFP nem a grfikájával vívta ki a játékosok elismerését. Sõt igazából a hsz-ekbõl az jött le, hogy nem is nagyon igényli a többség a csilli-villi PVC kinézetet. Erre beraksz más játékokról képeket, és tessék egybõl kiderül, hogy az OFP-nek van a legszebb grafikája, minden más ronda.)