Nem úgy értem. Én is sokat OFPztem, nagyon kedveltem/kedvelem.
Nem grafikailag csúnya, hanem a beállása szar. Ez az egyik a másik meg az ha már grafról van szó: nem olyan részérõl készítek bannert a játékban ami nem néz ki jól (mert egy bannerban az esztétika fontos)
És ez borzalmas. Katona balra néz, fegyver kéz elõre, de az ujjai körbefollyák a fegyvert, a könyöke meg úgy néz ki mint ami el van törve 8egészen pontosan a ruha), ráadásul a kép többi része el van mosva, hogy a katonán legyen a fókusz.
Egyszóval borzalmas kép. (a katona tök esetlenül, ügyetlenül néz ki, nem úgy mint egy katona...)
Azt azért hozzátenném mégegyszer, hogy engem nagyon nem izgat a grafika egy játékban, de ha valami nem néz ki jól azt nem mutogatom ilyen módon...
Cifu úgy érzem téged rendesen osztanak :)))) Nem baj nagy vagy megbírod. Bevallom én is várom hogy valamiben kiigazítsalak ;)) Ez eddigi ismeretségünk során 1x sikerült:)))))
A FADE egy eléggé durva megoldás volt, teszem hozzá nem is teljesen hatástalan. Viszont azóta sem igazán látni más játékokban. Miután jelenleg még az sem biztos, hogy milyen formátuban és ki lesz a kiadó, még korai a védelemrõl beszélni, lévén ez fõleg a kiadó reszortja.
Na igen, az még szép lesz.
OFP CDkulcs+CDcsekk volt, vagy csak CDcsekk?
(Szar lenne, ha DVDn jönne ki, és indításonként meg akarná nézni, hogy benn van-e a lemez... Egyrészt utálom az adathordozókat, másrészt nincs DVD olvasóm :) )
áhh mire végig olvastam 130+ feltti hozzászólást :) Tényleg azt hittem hogy kijött :)))
BF2 és OFP összehasonlításhoz csak annyit fûznék hozzá hogy a 2játék MÁS.
A BF2 modhatni egy könyebben játszható és ebbõl kifolyólag populárisabb "OFP".
Kár ezen vitatkozni.
Ja és perpill 2.ak vagyunk a top10ben :)))
az alap ofp még csúnyább, mégis majdnem minden nap játszok vele még most is...
Ebben a játékban nem a hiperszuper grafika a lényeg hanem a realizmus és jó játékmenet.
Egyfelõl hajnali egy van, szóval kvantummechanikáról csak nem vitatkozhatunk, másfelõl meg a lényeg a lényeg, tpM91-nek remélhetõleg AMD 2200+ procival sem lesz problémája a futtatással.
BTW felteszem neked S754-es alaplapod és procid van, mert azok magasabb frekivel ellensúlyozzák az egycsatornás memóriavezérlõt (az S939-es procik kétcsatornás memóriavezérlõvel rendelkeznek).
AMD 2200+ van az aláírásodban, az AMD-nél nem a valós Mhz-et kell nézni már jóideje (én azért nem írtam külön, hogy 2Ghz-es Intel vagy 2000+ AMD proci, mert kapkodtam már a fordítással), hanem az XYZ+ jelölést, szóval no para. ;)
3ghz, 1gbram, meg egy új középkategóriás kari csak elég hozzá pazmmeg..
"Hozzávetõleg egy 2Ghz-es Intel/AMD proci, 512Mbyte ram, 64Mbyte-os Dx9-es videokártya körül lehet a játék minimális futtatásához szükséges gépigény."
Basszus nekem csak 1800-as procim van :(
Véééérpistikéééék????
Arma-ban???
HÖHÖHÖHÖÖÖ
Jöhetnek! De a BF játékosok is kössék föl a gatyót mert itt nem ugy mennek ám a dolgok mint müanyagföldén!
Játszottam BFet pár hétig...hááát ha igazán csapatjáték lenne akkor még be is venné a gyomrom de 3 hét alatt 2x volt 30 percnyi szorakoztato játék mikor össze birtunk hozni 1 kisseb csapatot ami jol összedolgozott...igaz 3 perc mulva le is csitereztek:D
Nameg OFP ben nem akad fent a t72 az elsö bokorban hanem legázoja...pedig 5 éves:D
Ezzel szemben OFP ben Néha fél orát ücsörögsz 1 helyben ha zászlovédelemre vagy beosztva de mégis jo mert érzödik a csapatfeeling keményen!
Az igazi csapatjáték pedig CTI ben mutatkozik meg,majd bambulhattok az elsö cti mecssen,jéééé ilyen is van?
Vérpistikéknek pedig ilyen tipusu játékban nem sok esélyük van:D aki nem ésszel játszik az nagyon hamar elpatkol mifelénk...
nem vagyok ideges...csak megjegyeztemmegint hatha elozoleg elszaladtatok felette...(eppen en is csinalhatnek...de egesznapi bringaszereles utan orulok ha nem dolok le a szekrol :DDD)
Csinaljon mar valaki egy szebb logot! plz..a lelkemnek ugy kene :DDD
Mas:
En is abban bizok hogy nem volt es nem is lesz az ArmA se egy polularis tomegjatek! (ellenben bizok abban hogy azert akkora tabora van hogy megeri a BIS-nek kiadni...)
De ez mar OFP-nel is igy volt...mert ha csak a multit nezzuk mar a verpistike aki rohan elore mint ahogy azt jol megtanulta a tobbitol es lo esznelkul az azonnal lekopik a jatekrol amikor jon egy PSZH-val es x kilometerrol kap egy 9M114-es talalatot..es azt se tudja ki honnan es mivel olvasztotta nyakaba az acelt
Ez engem is aggasztott az elsõ videóknál, amelyekben az OFP jól ismert dallamai csnedültek fel, de az új trailer megnyugtatott. Új zene, ami ráadásul nagyon hangulatos és eltalált is lett.
Visszatérve picit ArmA-ra...
Szerintetek negyedszerre is ellövik az "OFP témát" a játék zenéjeként? Volt linkelve egy cseh videó, mintha abban az szólt volna... Nincs vele bajom, adja azt a jóókis OFP fílinget, de negyedszerre már pofátlanság, nem? :)
bf2 is többezernél járt mikor kijött, pár fanatikusnak, és feltépõdött régi sebeknek köszönhetõen :)
(meg a közösségi élet is nagyrészt a topikban zajlik, amivel sokszor elnyertük már borg figyelmességét :))
Nono! A Stalkerbõl már kiszivárgott több alfa/béta/zéta változat, és fõleg ezekrõl, illetve a "még mindig nem jött ki - nembaj, akkor is állat lesz" c. adok-kapok szól napestig. A HL2 topicnál is vagy 4-5000 hsz. foglalkozott csak a kiszivárgott bétával.
Ha az ArmA-ból kiszivárgott volna egy béta változat, szerintem mi is úgy pörögnénk, mint a ringlispil! :)
Aláírom, és vallom. Csakhogy most a piszkos anyagiakról van szó. A BIS-nek egy kiadó kell, aki kiadja az ArmA-t (és/vagy a Game2-õt). Szerinted a kiadók számára melyik prezentáció lesz vonzóbb? Az ArmA-é, vagy a Game2-é?
A rajongótábor nem kérdéses, hogy hacsaknem valami iszonyatosan elbaltázott játékról van szó, megveszi a játékot. De a kiadó a tömegekre építene, márpedig a "divat" jelenleg a látványos grafika, meg a technikai újdonságok. Lehetne példázni bõven, a legfrissebb játékos e ringben a Ghost Recon 3. Emlékezni fogunk rá egy év múlva? Lehet. Mivel támogatja az Aegia fizikai gyorsítókártyáját. Egyéb téren van pozitívuma? Végülis van, a grafika. De jó játék, olyan, ami huzamos szórakoztatást képes nyújtani, amit évek múlva is elõveszünk? Hát azt azért nem mondanám. Sikeres játék? Hát az UBIsoft folytatni kívánja, tehát igen.
azé má jönnek a négymagos szarok csak jobbak lesznek :)
mostani vasunk gond nélkül visz 2 32es bf2 szervert, úgy hogy minden saját erõbõl van benne, szóval azt pakolunk rá amit akarunk, egyedül a külföldi sávszél, ami azért hagy némi kívánnivalót maga után, de ha csak az egyikrõl játszanak külföldi csapattal meccset, akkor nemvolt még gond ezzel sem...mire kijön az ArmA valszeg kap majd úgyis upgrade-et, szóval sztem nekünk nemlesz gondunk azzal, hogy nembírja a szerver :)
hát ha megfelel a "multira kihegyezett ofp1.5" koncepciónak, pár paraszvakító modern grafikai megoldással felvértezve, az már lehet, hogy elég az üdvösséghez...
hát ha még idén sikerül kiadni, és tényleg nagyon rágyúrnak a multira, akkor elég nagy sikere lehet, mert pl a bf is elmegy a ratyi lézerfegyverek irányába, ami már az én gyomromnak is kezd sok lenni, és ezzel nemvagyok egyedül a bf scene-ben...ArmA pedig eléggé esélyesnek tûnik, hogy sok ember bandukoljon át rá (ha kapna még valami conquest féle lebutított cti játékmódot, ami 12-16 emberrel is jól játszható lenne, akkor a klánélet is fellendülhetne rajta, lehet nem1 bf csapat egy az egyben átjönne)
Én titkon reméltem, hogy a BIS az elsõ tétova tologatás után (2005 közepe) inkább a Game2-õt tolja elõtérbe, hiszen ma valljuk be, a fõ "vevõcsalogató" a grafika, és újabban a fizikai motor. Nem így tettek. Remélem, hogy az ArmA után viszont tényleg rövid idõ alatt várható lesz a Game2, bár a jelekbõl én nem ezt látom... :\
hát pedig az rendelkezik az egyik legösszetettebb játékmenettel...gyakorlatilag egy óriási, sokáig futó cti szerver :)
az "egy szutyok nyugati front" pedig csak az egyik okoskára utalt egy másik topikból, wwii online játszódik a legnagyobb területen az összes létezõ fps közül...