Hát pedig remélem nem fog elterjedni az ofp-nél is ez a vegyél ilyen olyan kiegészítõket többtízezerért, ha nem, akkor le vagy szarva, nemjátszol vagy szenvedsz dolog. Merthogy a repszimulátoroknál úgylátom így van. Ofp-nél szerencsére nem így, mert pl egy cti szerveren sem az számít hogy állítsuk 1500 méteres látótávra, mert akiknek jobb gépe van annak jó legyen, akiknek meg gyengébb, az le van szarva, hanem beállítják 1200 meg 900 méterre, hogy mindekinek jó legyen...
És a tracir-nél nem az ofp-bõl kell kiindulni, mert lehet hogy az arma-ban máshogy lesz megoldva az irányítás...
Ezzel tisztába vagyok,egyet értek veletek csak lehet hogy máshogy jött le a hszböl.Akinek van használja engem nem zavar, ha lenne rá lehetöségem én is használnék (bár ha softveresen is támogatja akkor a cam2pan progival tudnám használni)
Ez pont olyan mint ha az FPS-eknel betiltanak a nagy erzekenysegu egerek hasznalatat.....hulyeseg! Ez nem verseny.
Szerintem meg nem ezzel akarják rávenni a népet a ásárlásra hanem ez így mûködik. ha valaki akkora ász hogy neki nem kell TrackIr akkor nem kell. De aki vett magának egyet (like me) az nehogy hátrányba kerüljön már mert volt rá pénze és akarja használni... Ez tipikus "dögöljön meg a burzsuj geci" hozzáállás holott lehet hogy õ csak élvezhetõen és reálisan akar játszani (mert azért el kell ismerni a track IR igencsak hozzáad a feelinghez és a hatékonysághoz). Serer oldalon ezt letiltani a világ legnagyobb baromsága és totál nem etikus. ennyi erõvel ki lehetne venni a mouselookot is mert van aki nem tudja használni...
Épp ezt akartam mondani, hogy azt senkit sem érdekel hogy valakinek nincs ilyen eszköze, ha nem akar hátrányba lenni akkor vegyen egyet.Ugyan ez van a rep szimeknél is ott is nagy elöny egy trackir föleg a sisak célzo uzemmodnál.Mégse lehet beállitani hogy az adott serveren ezt ne lehessen használni.Ezzel akarják rávenni a jonépet a vásárlásra.
Annyiban elõny, hogy nem kell egy billentyût lenyomva tartani a freelookhoz. Tényleg rohadt nagy elõny... Ha pedig már van egy TrackIR-em, akkor értelemszerûen használni is szeretném, nem azért vettem, hogy a polcon porosodjon. Ez kb. olyan dolog, hogy akkor legyen szerver oldalról forced a grafikai beállítás, hogy valaki ne tegyen elõnyt szert abból, hogy alacsonyabb grafikai részletességgel és árnyékok nélkül játszik... Hogy akkor egyeseknek játszhatattlanul lassú? Kit érdekel...
"-Támogatva lesz a TrackIR!!!!" remélem szerverrõl letiltható lesz a multiban, mert egy kicsit rohadt nagy elõnye lenne a trackir-esnek a ir nélküliekkel szemben...
-10ezer ig háááát nem semmi lesznek páran akik kipróbálják aztán restart a gépnek :))
-Volt voip...
-Bazzzz Co-Op 200 játékossal :))))))))):DDD
-Na ennek(trackir) örûlhetsz :DD (megjött már kiakarom próbálni!)
-Akkor megint nem sikerült optimalizálni a játékot bravó..
-A látótáv csúszkája 10 000 méterig húzható (!!!), az általánosan használhatónak 1600 métert említenek.
-Beépített VoIP (megkoptak az emlékeim - nem volt az OFP-ben is már VoIP?)
-A Co-Op legfeljebb 200 játékost támogat, természetesen a különféle szakaszoknak teljesen eltérõ küldetéseik lehetnek.
-Támogatva lesz a TrackIR!!!!
-A játék ugyan nem használja ki a 64bites op.rendszert, de a kétmagos rendszerekre optimalizált driverek miatt kétmagos rendszereken akár 20-30%-al is nagyobb FPS érhetõ el.
-Egy Dell XPS gépen (a pontos változatot nem írják le, de "high-end"-ként aposztrofálták) 1600 méteres látótávolsággal cirka 20 fps-el futott a bemutatóküldetés.
-Van egy egyelõre nehezen értelmezhetõ rész. Ha jól értem, lehetõség van belebújni az egyik másodlagos küldetést végzõ ember bõrébe, de csak addig, amíg él. Tehát ha megölik a másodlagos küldin lévõ AI-t, akkor ez a lehetõség elúszott. Amit nem értek, hogy ezt most miért és minek...
Itt legalább a T-72 úgy nézki ahogy kellett volna az elsõ részben is. Reménykedjünk, hogy a jármûvek, leginkább gondolok itt a páncélozott jármûvekre mostmár egy kicsit valóság hûbben lesznek megoldva.
...és utána egy külön szervergépet rákötni még az otthoni gépünkre, hogy számolja külön a fizikát... ezért kérdezték meg az egyik interjúban, hogy támogatja-e a játék az Aegia PhysX fizikai gyorsítókártyát (Havok nem egyelõ PhysX). Egy ekkora játéktéren ennyi objektumra csak valami hasonló módszerrel lehet normális fizikát számoltatni.
Szóval ha ilyesmire vágysz, akkor go Ghost Recon 3 + Aegia PhysX...
kár, pedig ezzel a megnövelt térképpel az armed assault lenne az egyetlen fps a wwiionline mellett, amibe érdemes lenne valósághû repülõfizikát beletenni...nembánnám ha az elhúzódó kiadókeresés közben meggondolnák magukat a srácok, és véletlenül belecsempészõdne egy lock on a játékba :)
ezután márcsak egy csipetnyi life for speed (esetleg screamer 4x4) kéne, és határozottan konvergálna az ArmA az "überjáték" felé :)
Láthatunk benne MH-60-as, AH/MH-6-os és AH-1W heliket, M1A1 Abramsot, M1126 Strykert, M113A2-õt, M163 Vulcant (??? mi a fenét keres ez itt??), valamint még M998 HMMWV, UAZ 469, Ural-375D, BRDM-2, BMP-1, valamilyen civil Pick-up, T-72 (talán T-72B?), Shilka és Mi-17.
ehhez az Armed Assaulthoz kell valami elõzõ rész,vagy ilyesmi, vagy ez egy önálló játék?
Nemtudom miért,de nekem most olyan érzésem van , hogy pozitiv irányba csalodunk ebben a játékban.Az utolso képeken már sokkal részletesebek az emberek és sztem realisztikusabb pozicioban állnak mint az elözö képeken amik sima opf-es volt.
És ezen a képen már nem log bele a keze a fegyverbe ha jol látom.
Egyébként ha már az animácionál tartunk,szerintem az még elviselhetöbb gond amikor a rotoron meg egyéb helyekrölszállnak ki meg be,nekem inkább az furcs, hogy az irányválltásoknál megáll a katona, egyhelybe megfordul majd elindul a másik irányba.Ide kéne valami dinamikusabb átmenet.
Amugy itt megtalálhato az osszes kép az AmrA-bol és a Game2-böl
sry a láma kérdésért,de...lekéstem a megjelenésrõl,vagy még ti is vártok a géjmre?mer megtetszett képek alapján a játék
mindegy csak jol modolható legyen és akkor beleélvezek a gatyámba töle :)
Sztem vannak fontosabb dolgok is a progiban amit érdemes megcsinálni, mint ezt az animációs problémát. Meg különben is. Ha az ellenség száll ki így a gépbõl, akkor azért nem érdekel, mert éppen azon agyalok majd, hogy kínáljam meg egy rakétával a helit. Ha pedig az enyémek, akkor meg nyilván nem a helit fogom nézni, miközben hátat fordítok az ellenségnek.:-)
Nem arról az animációról beszélek, hogy pl kinyitja az ajtót, kiugrik aztán visszazárja. De ne a rotorból essenek már ki, Battlefield2-ben is meg tudták ezt rendesen csinálni.
Minden jármühöz külön megkéne csinálni az animációt, a kiszállást a megfelelö pozicióra a jármün ahogy megkapaszkodik és lelép, leugrik, ahogy felmászik pl egy tankra kinyitja a fedelét és lemászik a megfelelö pozicióba. Legtöbb játékban az egyszerü beleteleportálás van. Söt, hirtelen nem is tudok olyat mondani amiben igy van megcsinálva. Steel Beasts Pro Pe-ben is csak kamera mozgás van, a te szemszögedböl látod ahogy bele mászik, kivülröl viszont nem látszik modell.
Ha fejlesztik az AI-t nem tom mi lesz, eddig is elõfordult h. a bokorban feküdtem és az 500m-re tõlem cikkcakkban futó orosz katona AK-val 1 lövéssel fejentalált... :)
Direkt említik is az interjúban, hogy pont azon a téren fejlesztenek, vagyis hogy lehet, hogy mostmár nem is fog észrevenni, vagy például ahelyett, hogy rambot játszana, inkább szól a társainak.
-Szimulált visszarugás a fegyvereknél, vagyis minden fegyver másként fog viselkedni a kezünkben (érdekesen hangzik, de igazán jól megcsinálva ezt még sohasem láttam)
Na ez mi? Ofp-ben is volt visszarúgás (sokan utálták is pl az M60-t mert úgy rángatott folyamatos lövéskor mint állat :) ), és általában fegyvertípusonként külömbözõ volt, most ebben az újban mi a más?
"-Ballisztika, vagyis a lövés pontossága és a lövedék ereje változik a távolságtól és a széltõl függõen (hehe, kicsit nehezebb lesz így a mester- ill. orvlövészek dolga :))"
Eddig is a lopakodós, orvlövészes küldik voltak számomra a legnehezebbek... most meg majd még durvább lesz. :D
Ha fejlesztik az AI-t nem tom mi lesz, eddig is elõfordult h. a bokorban feküdtem és az 500m-re tõlem cikkcakkban futó orosz katona AK-val 1 lövéssel fejentalált... :)
A másik interjúnak már csak az új részleteit emelem ki:
-Több torony ill. lövész egy jármûben (ugye emlékszünk, hogy eredetileg az OFP-ben és a RES-ben egy torony ill. lövész lehetett csak)
-Ballisztika, vagyis a lövés pontossága és a lövedék ereje változik a távolságtól és a széltõl függõen (hehe, kicsit nehezebb lesz így a mester- ill. orvlövészek dolga :))
-Szimulált visszarugás a fegyvereknél, vagyis minden fegyver másként fog viselkedni a kezünkben (érdekesen hangzik, de igazán jól megcsinálva ezt még sohasem láttam)
-12 fõ küldetés lesz az egyjátékos módban.
-A déli államok regurális erõi régebbi amerikai fegyverekkel rendelkeznek, az elit õrség viszont a legújabb amerikai eszközöket kapta meg. Az északi diktatúra kissé elavult szovjet eszközökkel operál.
Még jó hogy nincs idõd :)
Piros jobban nézne ki mint a narancs :)