Montoya elsõ ideje is olyan volt, mielõtt kiesett, tehát vagy mindketten könnyû autóval mentek, vagy ilyen gyors a Merci, vagy Alonso van jobban megtankolva mint általában . De holnap meglátjuk, csúnya dolog, de örülnék ha Alonso kiesne holnap, jó lenne ha szorosabb lenne a pontverseny .
Jó vagy rossz, izlés kérdése, de a célját nem érte el, nem lettek lassabbak az autók, csak inkább veszélyesebb lett az egész, és persze közel se mernek annyit bevállalni .
Muszáj volt nekik, különben nem indulhatnak, de már számtalanszor hangot adtak annak, hogy a gumiszabály úgy sz*r ahogy van . A Michelin hibázott, mert nem volt felkészülve a szélsõséges körülményekre, de hozta volna a jó gumikat, csak Mosley és Whiting nem engedték, a 6 autó indulása mellett döntöttek, hisz tisztában voltak a következményekkel . Egy lassítót sem lett volna kunszt építeni, de azt meg (egyedül) a Ferrari ellenezte . Egyébként Mosley hibái közül a legnagyobb az lenne, ha szeptemberben megbüntetnék a Michelin-es csapatokat azért, mert a pilótáik életét féltették, de ezt már Ecclestone is hangsúlyozta .
Max Mosley és FIA-s bandája hozta a gumi meg motor, meg egyéb értelmetlen szabályokat, és miatta (Whiting-gal egyetemben) volt olyan az amcsi nagydíj, amilyen .
ez igaz de azert eleg rendessen rajart a rud mostanaban. persze hogy itt volt az ideje, de mondogatni egyszerubb mint ezt megvalositani. most megcsinalta es remelem tartani is tudja magat ehhez a szinthez. milyen szinten alazo lenne mar? mind a 2 Mercedes a dobogon az elkovetkezo versenyeket ;)
Épp ideje volt, hogy a leggyorsabb autóval mutasson valamit Montoya is.
Ha nincs a 10 helyes hatrany biztos hogy nyer. Montoya meg brutalisat autozott...
Még szép, nem is arról van szó, hogy nem örülne neki, csak nem veregetheti a mellkasát, hogy "igenis megérdemelten, becsületes küzdelemben nyertem" . Már egy ideje errõl lenne szó, sajnos .
Tegnap az idõmérõ után maga Alonso mondta, hogy sportszerûtlen a motorszabály, gyanítom õ ebben a helyzetben rendesen fõne a levében . De abban biztos vagyok, hogy õ sem arra számított, hogy ennyire neki kedvez minden, egy versenyzõ sem azért indul, hogy így az ölébe pottyanjon az elsõ hely .
Nevetségesek ezek a szabályok. A spanyol rohadtul semmit nem tett ezért a nyolc pontért, és ez már nem az elsõ ilyen futam az idén. Sajnos van egy olyan érzésem, hogy ebben az évben nem a leggyorsabb versenyzõ nyeri a vb-t, hanem a legszerencsésebb a gyorsak közül.
Montoyának gratula, hibátlant, szépet versenyzett, végre bebizonyította, hogy õ is meg tudja verni Alonso-t ! Kimi pedig ismét hatalmasat ment, habár a 3. helyhez kellett Fisichella lefulladása, de a 12. helyrõl felhozni nagyon szép teljesítmény . Valami van ebben a fiúban, ha az istenverte motorprobléma, vagy a büntetés ne lenne, azt hiszem egész más eredmény születhetett volna, megint .
És tegnapról egy idézet, ami nekem nagyon tetszik, sajnos már nem emlékszem kitõl származik: "csak akkor lehet megverni, ha kicserélik a motort alatta"
szép volt jó volt. most már csak az a 10 hely minusz nem kéne
3.
Kibaszás ami itt folyik! De majd a futamon megmutatják mit is tud a McLaren!
És már megint kezdõdik ... Kétszer leáll a motor, persze olyannyira Kimi tehet róla, hogy megint meg kell büntetni ...
:) hmmm pár napig nem vagyok itthon és egybõl majdnem 50 új hozzászólás, máskor meg alig van egy-kettõ. Holnap megint megyek Balatonra, de azért írjatok!!!
"Azért olyan furcsa, hogy mióta megy a szekere (neki is és Alonso-nak is), hirtelen mindenki õket szereti."
Azé' nem mindenki, de sokan csak divatdrukkerek, ez igaz.:)) Én pl. BMW-s vaok, nem kimondottan szurkolok egyik pilótának sem, max annak amelyik a kekszet feltalálta.:) Inkább magának az istállónak szorítok.
Azért olyan furcsa, hogy mióta megy a szekere (neki is és Alonso-nak is), hirtelen mindenki õket szereti. Átpártolnak a Schumisok, fogynak a Ferrarisok. Ez annyira undorító dolog. Én már õsidõktõl Mercis vagyok, akkor is nekik szurkoltam, amikor sz@rul ment nekik. Kimit is azóta csipázom, amióta megjelent az F1-ben. Bár ez igaz arra is, hogy M.Schumachert meg azóta utálom, amióta anyám megszült
Csak az elsõ nyer ? Szerintem nem . És a hátsó harmadról volt szó, ha a rajtrácsot nézzük, akkor az a 6 versenyzõ, ugyanúgy a hátsó harmad is, mint az elsõ, amibe MS is beletaertozik .
igazából ott a mezõny legvégére küldik azt akinek motort kell cserélnie, az viszont más kérdés, hogy a NASCARban olyanok a szabályok, az autók és a pályák, hogy lehet a mezõny utolsó harmadából is nyerni.
Viszont ha ez a szabály, akkor a többi csapattal szemben, akik képesek megbízhatóan mûködõ technikát prezentálni, nem lenne korrekt, ha a merci az egyfutamos motorjával nyerhetne.
Én csak azt akarom mondani ezzel, hogy lehet, hogy rossz a szabály de érvényben van, ezért mindenkire vonatkozik.
Ha legközelebb a ferrari vagy a renault füstöl el, akkor hátrébb kerülnek õk is.
El lehet képzelni pl. a Nascar-t hogy érintené egy ilyen szabály, mikor ott sok pilóta a saját garázsában rakja össze az autót, a tetejében még büntetnék is ezzel-azzal ...
Szerintem meg épp elég veszteség az is, hogy egy drága kölcségeken és izzasztó munkával összetákolt motor elfüstöl, a büntetés már csak kellemetlen ráadás, hisz nem tehetnek róla ha akár egy tömítés, vagy anya elrepül . Senkinek nem érdeke (talán az FIA-t kivéve) kompromisszumokat kötni a teljesítmény vs . megbízhatóság harcban, mindig mindenki a legjobbat akarja, egy-egy mûszaki hiba az autóversenyek fontos velejárója, nem pedig szabályszegés, amiért büntetés járna, Murphy törvénye messze az FIA agyszüleményei fölött állnak, szvsz .
Belementek, hogy ez lett az új szabály. Mindenki tudja, hogy mi jár, ha beszákszol a motorja.
Kicsit lejjebb adnának a teljesítménybõl és nyomnának a megbízhatóságon, már rég vezetnék a pontversenyt. Akár a rendszeres második hellyel is lehetne vb-t nyerni.
errol van szo, de az FIA -t tulzottam semmi nem erdekli a kokemeny szabalykonyvon kivul
Én sem értem ezt a 10 helyes büntit, arról nem a versenyzõ tehet, hogy mûszaki gondja akad, ráadásul kicserélték egy tökéletesen mûködõ motorra, és azzal hátulról dobogós lett ... Nekem nem tûnik úgy, hogy abból bármi haszna lenne az FIA-nak, hogy Kimitõl (vagy bárkitõl) elveszik az elsõ helyét ...
Szerintem jó a bünti. Azt akarták, hogy csökkenjenek a költségek, ezért egy szett gumi/futam és egy motor/két futam.
Aki nem hoz megbízható technikát, az hátulra kerül.
jo mondjuk ezt en sem ertem, hogy mi a faxert kell hellyel buntetni a motorcsere miatt. WRC -ben kapnak par ezer Euros buntetest azt szevasz. Szerintem kibirnak az itteni csapatok is :D Nem volt gyorsabb mint Alonso mert a tavolsag kettejuk kozt nem csokkent szinte semmit. De ez nem is baj. Kimi -nek celba kellett ernie mindenkeppen es ezt tudta O is. Ebbol kifolyolag szerintem nagyon jo az a masodik hely. A kovetkezon mar ugyis nyerni fog :D Montoya viszont szivja a faxt de rendessen.
a finn sokkal gyorsabb a spanyolnál, és ha nem lesz világbajnok idén, akkor az az idióta, sportszerûtlen szabályoknak lesz köszönhetõ és nem azért, mert a spanyol volt idén gyorsabb... most is nyert volna, ha nincs ez a -10 hely és vele az a -30 sec elcseszett idõ az elején.
gratulálok a F-1 vezetésének, nagyszerûen megoldották, hogy most már ne is a pályán, verseny közben dõljön el a vb cím... :(
azert ebben meg ne legyel olyan nagyon biztos :) geco Schumi is jon fel, mert most meleg volt az aszfalt es nem kellett neki 65-70kor hogy bemelegedjen a gumi
meg milyen pofat vagott mar a dobogon? a Renault mernoket (vagy markketingeset) locsolta a sracokkal nem is torodott. pedig beletorodhetne, hogy ki lesz rugdalva a segge az elso 3 -bol.