igen tavaly elõtt suzukában volt, hogy ha elsõ lesz és schumi nem szerez pontot akkor nyerhet, de 2.lett (Rubens megnyerte)és Schumi meg bejött 8.nak.így lett 2 pontos különbség.
ugytünik meki elég megbizható pár verseny óta végigbirják legalábbis uccso 3 futamot :D de mostmár nemazon kell izgulnunk hogy mikor szarodik be a vas hanem a lekörözöttek mikor lökik ki õket a dobogoról...
A McLaren Silverstone-ban tesztel, Wurz 114 kört teljesített gumiteszteléssel a japán nagydíjra készülve az MP4-20A ülésében, Pedro de la Rosa pedig 40 kört ment az új V8-as MP4-20B -vel . Mindkét teszt hiba nélkül zárult .
Pedro de la Rosa: "The last two days of testing have gone well. There is obviously a big difference in power between the Mercedes-Benz V10 and the V8, but this can be adapted to by adjusting your driving style.
We are currently on a steep learning and it is early days, but so far all is going well and we have a long Winter testing programme to look forward to, to continue our development programme."
Alex Wurz: "I can’t believe we are nearly at the end of the 2005 season. This has really been brought home to me by the fact that we have been conducting Michelin tyre development work here for the Japanese Grands Prix! This has been a positive test and we now have a very good idea of which tyre we will run at Suzuka next month."
f1.racing-live.com
de la Rosa azt mondta hogy nagyon gyenge a V8-as motor.
Egész pontosan, hogy nyilvánvalóan nagy különbség van erõben a V8 és V10 közt, ezt pedig ezer féleképp lehet értelmezni, igazán ennél diplomatikusabb választ nem is adhatott volna, sõt kifejezetten pozitív, a hangsúly talán a következõ mondatán van, miszerint jön a téli tesztidõszak ami fontosabb ennél a pár napnál, legalább van egy mûködõ alap, nem úgy, mint egyes csapatoknál (nem, nem a Renault :) ) .
szerintem az utolsó két futamon is 2õs McLaren gyõzelem lesz, de legalább abban az elõny nem a Renaultnál van
Grat Alonsonak
Jah, és kivételesen a FIA sem szúrt ki Kimivel.
"Alonsoé lesz a vb-cím, de erkölcsileg Kimi Raikkönen az év gyõztese. Mindenkinél gyorsabb, ám rengetegszer volt peches. A megbízhatatlan autó és az új szabályok áldozata" - nyilatkozta Prost a Welt am Sonntag címû német lapnak.