(Más csapatnak szurkolóit megkérem, hogy ebben a topikban ne szidják ezt a csapatot, sem a versenyzõit, hisz én sem teszem ezt meg a Räikönnen fan clubban)
Ja, és még vmi: Ez nem csak Schumacherrõl szóló topik! Ezt ne felejtsétek!
Nagyon remélem, hogy végre kitalál valamit a Ferrari :( Mert valami mégiscsak jó, de mégsem :( Erre példa Schumi imolai szereplése, illetve tulajdonképpen Bari sem ment rosszul, hisz mégiscsak dobogós lett. De valami még hiányzik... :(
hát igen. de már nem is ártott egy kis változás, mert eléggé egyhangú volt az elmúlt években. igy most jó... ez ugye nem volt fikázás? (bár nem szeretem õket)
egyébként hoyg on is legyek, sztem geciség a fia részérõl hogy megint szigorítottak szabályt a ferrari kárára....
alapvetõen geciség szerintem hogy ha erõs egy csapat akkor kell pár szabály hogy visszaszorítsák.... az oké hogy unalmasak voltak a versenyek, de kérem, a ferrari összerakott egy olyan gépet amit senki nem tudott lekörözni... ez van... vegyék fel a versenyt a többiek....
bár igaz hogy most izgalmasabbak a versenyek, de milyen áron....
errõl a gumicserés szabályról még nemis hallottam, mi ez pontosan ?
Schumi lehettett volna talán jobb ha nem szívja meg megint õ a legjobban a rajtot... offkorz neki kellett a legnagyobb ívet mennie, hogy neakadjon össze senkivel...
Nem , ez még nem volt fikázás :)) Tulajdonképpen igazad van, csak nekem azok az idõk azért mégiscsak jobban tetszettek, amikor mentek a Ferrarik mint a meszes :))
De persze én még bízom bennük és bízni is fogok, remélem Schumi hamarosan ismét leiskolázza a mezõnyt :)
Én is nagyon remélem! Ahogy Schumi is mondta, valószinû, hogy nemcsak a gumival vannak itt a gondok, hanem még lehet valami, amit szerintem nem tudnak kijavitani, vagy én nem is tudom, nem jöttek még rá talán. Mert egy teljesen rossz autóval nem lehet leggyorsabb köröket futni. No mindegy, majdcsak feltámad a banda :)
"alapvetõen geciség szerintem hogy ha erõs egy csapat akkor kell pár szabály hogy visszaszorítsák.... az oké hogy unalmasak voltak a versenyek, de kérem, a ferrari összerakott egy olyan gépet amit senki nem tudott lekörözni... ez van... vegyék fel a versenyt a többiek...."
jaja
A gumiszabály pedig az, hogy nem elhet a versenyen kereket cserélni, csak nagyon indokolt esetben, amit utólag kivizsgálnak.
Azt most hirtelen nem tudom, edzésen is azzal mennek amivel a versenyen?
de ez azért igazán értelmetlen döntés, mert az eddigi tapasztalatok szerint a gumigyárak milliárdokat öltek az évek során abba hogy ki tudják fejleszteni a tökéletes gumit, ami kibír 20 kört, és most teljesen ujra kell értékelniük az összes kutatást...
jovore meg be lesznek tiltva a v10 motorok es helyettuk v8-asokat kell hasznalni...
Éjéjéj király topik! Megy a favoritok közé:)
"Azt most hirtelen nem tudom, edzésen is azzal mennek amivel a versenyen?"
Az idõmérõn (amibõl a legutóbbi futam óta újra csak egy van) már az a gumi van a kocsikon, ami a versenyen. idõmérõ után már nem lehet cserélni. Egy autó egy versenyhétvége alatt összesen 4 garnitúra gumit használhat el. Ha defektet kap valaki, akkor is csak egy korábban, a hétvége során már használt gumit lehet feltenni helyette.
Jah és a hétvége: Mindenkinek sír a szája Räikkönen miatt - hozzáteszem per pillanat én is sajnálom, DE: ki támadta meg a gumiszabályt a Spanyol nagydíj után, amikor Schumacher kétszer kapott defektet? Senki, mert az senkinek sem számított, csak a divat-antiFerrari szurkolók örömét szolgálta...
Mindenesetre én most bízom Barrichello szavaiban, amiket a verseny után a riportszobában mondott:)
hajráá FERRARI!!!!!!! remélem feltámadnak aztán jól elkenik az Allonso száját!!
felvették a versenyt, többiek lettek ilyen jók nem a ferrari szar de remélem azér õk is feltámadnak és akkor méizgibb lesz a verseyn
Elõre bocsájtom, nem szeretem Schumachert (még a Hill megtorpedózásával megszerzett elsõ világbajnoki címe óta), bár elismerem, hogy jó pilóta. Barrichello viszont nagyon szimpatikus csóka, ezért örültem, hogy hétvégén odavert az öregnek egyet. A monacói eset miatt összebalhéztak, most meg kapott a szájára a német a saját csapattársától. Ezt már szeretem! :D
1. Renault (Alonso) 2. McLaren Mercedes (Kimi) 3. Williams BMW (Heidfield) (Ferrari meg lehuzhatja magat. Ettol fuggetlenul Barichello nagyon szepen ment az utolso futamon)
elmesélek egy hasonló esetet:
Suzuka, 1990. A pole pozíciót Senna szerezte meg, mellõle Prost rajtolhatott. A versenyen azonban a francia lerajtolta Ayrtont és ekkor a brazil "nemes" egyszerûséggel hátulról belement a Ferrariba, aminek következtében mindketten kiestek a versenybõl. Ezzel Senna lett a bajnok. Sportszerûtlen cselekedet? Nos, büntetést ugyan nem kapott érte, de évekkel késõbb Senna elismerte, hogy szándékosan tette, amit tett.
Mégis Senna az egyik legnagyobb pilóta, akit én is rendkívüli módon tisztelek... Agresszív volt õ is. De nem ítélem el azért, amit esetleg tett.
Üdv a Ferrari-fanoknak! ...csak egy kép a valaha élt (számomra) legnagyobb 2 ferraris versenyzõrõl, 1982 Gilles Villeneuve és Didier Pironi, sajnos már egyikõjük sincs közöttünk :(
de azert remelem nem a regi nagyokrol lesz csak szo mert...
Pironi a halálba kergette a zsillt aztán eltörte a lábait...
csak versenyeztek apukám, az akkori autókat építették meg úgy, hogy nem feleltek meg semilyen biztonsági követelésnek, mert eleve nem is voltak biztonsági követelések, szal olvass róla kicsit többet, mielõtt hozzászólsz...
amúgy montreál érdekes lesz a gumik is + a fékek miatt.. ferrarinak a hálisten a fékekel nincs bajuk, sõt.... a gumi téma sem lehet nagyon rossz a nagy fékezések miatt a michelin megint tönkremehet majd több autónál! és ha az uccsó kanyarban valaki megcsúszik annak over!! már várom nagyon!!!
Szerintem a michelin is rámegy a safety gumikra most. Igaziból az jósolható, hogy a mclaren keveréke nem lesz lágyabb(már ha igaz, hogy legutóbb az volt). Ha meg egyforma michelinnel mennek a csapatok, akkor renault vagy williams vagy ferrari(ez utolsót csak félve...).
hát nemtom de akkor nem tudják a gyorsaságukat kihasználni
ez asszem 2001 vagy 2002 hockenheim kicsit durva volt!
Ez Luciano Burti Prostja volt. Schumi vmiért a rajtnál nagyon lelassult, és Burti már nem tudta kikerülni, nekiütközött, felrepült a levegõbe, párszor pörgött, majd beleszállt a gumifalba, a versenyt akkor leállitották és új rajtot rendeltek el.
érdekes, pl. a Toyota többet fektetett bele az elmult években, mint a Ferrari, mégiscsak most sikerült vmit összekalapálniuk. Egyébként ez nem csak a pénzen múlik...persze azon is, de nem csak azon...
hehe a Ferrari saját maga kapálja össze a pénzét sazl kuss lehet, hogy ki mennyit költ, nem 1 nagy óriás autógyártól kapja a pénzét.... A másik meg, hogy a mcLaren és a Williams se sokkal kevesebbõl gazdálkodik, szóval ez olyan hang kötözködés..
Na, látod az a különbség közted és köztem, hogy én a saját versenyzõm sikerének örülök, és nem más szerencsétlenségének...inkább neked is ezt kéne tenned, mert ezzel a szöveggel elég szánalmas képet festesz le magadról...