Mit vergõdsz te szerencsétlen, Kimi az egyik ha nem a legjobbja a mezõnynek, szóval, ne égesd magad, a Ferrari világbajnokáról beszélsz 1 Ferrari topicban te szerencsétlen. Biztos tök véletlenül keres 5x annyit mint Massa és a többiek.
Nem, egyszerûen elegem van a sok kis korcsból aki azért mert nem volt jó éve elkezdi fikázni, és megkérdõjelezni a tudását, és ezt az 1évet állítja szembe az elõzõ 7-el.
Bár maga az autó nem tetszik annyira mint a tavalyi. (Hiába, ezek a szabálymódosítások...elég hülyén néznek ki az autók...fõleg azzal a nagy hókotróval az elején...)
egyetértek, ne Alonsot igazoljuk le, hanem Vettelt!
nem tudom néztétek-e már a California honlapját, de ha nem, akkor pótoljátok mert nagyon király
nagyon szép az autó! Ha van egy kis idõtök, kérlek töltsétek ki ezt a rövid kérdõívet! Elõre is köszönöm! http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=8tkq3uqi3488c52552882
az egész idény el van baszva azzal h engedték a 3 kiscsapat (szinte biztosan szabálytalan) padlólemezeit, vhogy én nem tudom elhinni h erre egyik nagy csapat se jött volna rá ha szabályos lenne... meg lehetne összeesküvés elméleteket is gyártani, h a biztonsági autó miért csak akkor ment ki amikor épp button kiment már a boxba és miért hagyták 2-3 körön keresztül még menni a versenyt, vagy miért nem büntették meg barichellot amikor szinte egyértelmû h fasz volt és rajtbalesetet okozott nem 1 embernek, szal érdekes szabályok, érdekes ítéletek, de az az 1 biztos h ha pl a ferrarinak lenne ilyen padlólemeze akkor már szabályt módosítottak volna emiatt és betiltották volna, mint ahogy erre már volt példa, kezd egyre gusztustalanabb lenni ez az egész!
malajziában a mind a két ferrarinak pontokat kell szereznie
én csak trullit sajnálom gecis biztonsági autós incidens miatt....
A baj csak az, hogy utóbbi években mindig ez van. Elszerencsétlenkednek az elején, mert itt még nem baj, aztán meg év végén lehet szomorkodni, hogy 1-2 pont miatt elbuknak.
tavaj is ez volt.. ha nem basszuk el az elsõ 2-t akkor megvan és by happy!!!!
Talán Malajziában jobb lesz a kocsi, egyrészt az épített pálya mivoltából, másrészt mert fekszik a Ferrarinak, harmadrészt meg a hosszú egyenesekben most végre elõnye is lehet a KERS-nek. Kiminek már az elején is nagyobb tempó kéne, na meg persze egy használható taktika, egy autó ami nem adja meg magát és hiba mentes box munkák. Sajna itt tart a Ferrari mindentõl félni kell.:(
Amit kihozhatott kihozott az autóból, bár az elején tényleg nem ment nagy iramot. Leggyorsabb köridõk: Nico Rosberg GER Williams-Toyota B 1:27.706 217.668 48 2. Robert Kubica POL BMW-Sauber B 1:27.988 216.970 0.282 0.282 36 3. Jenson Button GBR Brawn GP-Mercedes B 1:28.020 216.892 0.314 0.032 17 4. Sebastian Vettel GER Red Bull-Renault B 1:28.140 216.596 0.434 0.120 8 5. Nick Heidfeld GER BMW-Sauber B 1:28.283 216.245 0.577 0.143 48 6. Timo Glock GER Toyota B 1:28.416 215.920 0.710 0.133 53 7. Kimi Räikkönen FIN Ferrari B 1:28.488 215.745 0.782 0.072 35 8. Mark Webber AUS Red Bull-Renault B 1:28.508 215.696 0.802 0.020 38 9. Fernando Alonso SPA Renault B 1:28.712 215.200 1.006 0.204 53 10. Jarno Trulli ITA Toyota B 1:28.916 214.706 1.210 0.204 50 11. Adrian Sutil GER Force India-Merc. B 1:28.943 214.641 1.237 0.027 43 12. Giancarlo Fisichella ITA Force India-Merc. B 1:29.005 214.491 1.299 0.062 51 13. Lewis Hamilton GBR McLaren-Mercedes B 1:29.020 214.455 1.314 0.015 39 14. Rubens Barrichello BRA Brawn GP-Mercedes B 1:29.066 214.344 1.360 0.046 43 15. Felipe Massa BRA Ferrari B 1:29.141 214.164 1.435 0.075 30 16. Sebastien Buemi SWZ Toro Rosso-Ferrari B 1:29.230 213.950 1.524 0.089 34 17. Sebastien Bourdais FRA Toro Rosso-Ferrari B 1:29.823 212.538 2.117 0.593 50 18. Kazuki Nakajima JAP Williams-Toyota B 1:29.923 212.302 2.217 0.100 6 19. Nelsinho Piquet BRA Renault B 1:30.502 210.943 2.796 0.579 17
És hányadik lett végül?
Nézz utána, oldalt nem adok, talán megtudsz birkózni vele, én drukkolok;)
Lehet igazuk van és jövõ évre kellene koncentrálni.... nem tudom... Jövõre egy jól megépített kasztni és egy nagyon combos KERS-el verhetetlenek lennének... De várjunk spanyol futamig :)
én itt sok javulást nem várok már, ez az év elment, a ferka vhogy a drasztikus vûálltoztatásokat mindig így tudja lereagálni h 1 évet csúsznak...
Dehogynem, a Ferrari nem egy lúzi honda, hogy akkor mostantól a jövõévi autóra koncentrálok, és idén meg elautózgathat a csapat a 18-20. helyen. Nem teheti meg, kötelezi a múltja. Ha nem is lesz VB cím, minimum 2 gyõzelem meg lesz.
Na meg a pilótáival sem teheti meg, ordítóan nagy pofátlanság lenne, hagyni egy Räikkönent szenvedni hagyni ilyen 16. helyeken.
azért írtam oda a "nem csak" szót... pl az elsõ 2 futamra elég gondolni meg pl Fujira ahol kilökte Lajost...de igazából a több tényleg nem rajta múlott, motorhiba, Szingapúr... és Monzában volt egy kicsit halovány ennyi
Meg Anglia, de most ebbe ne menjünk bele mert mindig veszekedések vannak.
Szépen egyesével elmentek az emberek a csapattól, teljesen várható volt, hogy ez fog történni. Mert ugye minden ember pótolható, csakhát pótolni kell.
A Ferrari igazgatótanácsa kedden Maranellóban ülésezett és a gyártónál az a döntés született, hogy nem fognak nevezni a 2010-es szezonra, ha nem változnak meg a jövõ évre tervezett önkéntes költségvetési sapkával kapcsolatos szabályok. 60 év után...
Kiváncsi vagyok mi lesz az ügybõl, de nagyon remélem, hogy lesz valami megegyezés mert ferrari nélkül kicsit szar lenne
Kiváncsi vagyok, mi van a háttérben. A nagy csapatoknál már a pilóták fizuja is magasabb az elõirányzott keretösszegnél.
jogos, de nem csak a ferka, a toyota ill a red bull is bejelentette már, és bmw is hasonló híreket lengetett, igazából ez a szabály ezzel sztem el is lesz törölve, ha meg nem akkor remélem h csinálnak saját kategóriát és élvezetes versenyeket lehetne látni nem pár vén fasz tétlenkedéseit és balfasságait évrõl évre
engem már nagyon idegesítenek a folyamatos szabálymódosítások, lassan már a versenyzõk sem tudják h mit lehet és mit nem, ez így már jó ideje nevetséges, ebben az évben sztem még nem is néztem végig 1 versenyt se úgy h leûltem és megnéztem az elejétõl a végéig...
Van néhány igazán neves és nemkevésbé sikeres gyártó, istálló, akik versenyelõnyre tettek szert sokéves, évtizedes kitartó munka árán. És akkor most szépen fogják vissza az erõforrásaikat, a fejlesztéseket, csak mert másoknak szegényesebb a keretük? Ha a piac nem engedhet meg olyan vastag szponzori szerzõdéseket, kevesebb lesz a bevétele az F1-nek és a csapatoknak egyaránt, így kénytelenek lesznek csökkenteni a költségvetést. De szvsz korrekt dolog lenne a csapatokra bízni, mennyit költenek. Akinek nem futja, nem a f1-ben a helye.