de ha vettelnek nem fosik be a motorja akkor nemhiszem h meglett volna az elsõ hely...am meg rém unalmas ûberfos futamot lesznek így, egyszer kijönnek a boxba 4 másodpercre és am meg vonatoznak, grat az FIA-nak megint, azt is elbaszták ami már el volt baszva
Szerintem jó lesz, csak Schumi, Todt és Kimi képe ne legyen annyira halvány. Valamint, nem kukacoskodásból, de ha a csapat VB-ket akarod felsorolni, akkor ne hagyd le a 2008-asat sem. Szerintem mehetne alá az egyéni Vb címek felsorolása is.
Tudom, hogy topic inkább az F1-rõl szól, de ennek itt a helye:)) 599GTO (ez még semmi, a ferrari oldalán elég egyedi gépet lehet összedobni, már csak pénz kellene hozzá)
és a nagytestvér:
am nem az f1rõl szól szerintem hanem arról van téma itt:P akkor tõlem is egy kis fav;)
Ember legyen a talpán, aki ezt meg meri csinálni a sajátjával:) Ezt nem értem igazán az FXX és az 599XX esetében is, hogy az a 30 amatõr (többnyire) aki megveszi õket, hogy tud pályán tartani ennyi erõt, anélkül, hogy egyszer is eldobná valamelyik kanyarban.
páran már tuti eldobták õket de szerintem ha beülsz egy ilyen kocsiba nem az lessz az elsõ hjogy kihajtod a lelkét ha egyáltalán ki tudod bár menyire teli lehet azért tuti nyom egy két próba kört:) igazi low amatör meg úgysem fog venni asztán lehet hogy a ferrari nem is ad el nekik. asszem az enzonál volt ez hogy csak a respectesek kaphattak
Sziasztok. Remélem nem off. Nemtudom volt e valaki hétvégén brnoban a luxus autó találkozón,mi szombaton felnéztünk.Aki volt az sok szép ferrari láthatott! Bejáratnál rögtön R8. Üdv!
gondolom fogják tesztelni a Top Gearben, arra leszek kiváncsi, hogy mit alakít az Lp670-hez képest...mondjuk van olyan érzésem, hogy a ferrari tudja mit csinál, mindig is tudta, nem lehet ellenfél egy lambo:D
Másik minek vennétek ha a magyar utakon 150 felett megdöglesz vele? Legálisan ki se viheted jó formán hiszen ennek oda lépsz egy hajszálat már 100on van, mint láthattad azon amit linkeltél. Max feszíthetsz vele gyök 8000el a városban meg kint a fõúton megsétáltatod, de egy Ferrari nem csak ettõl jó, hanem a hangjától és a sebességétõl, de ha ezt nem tod kihasználni akkor kuka. Ezért kell verseny F430ast venni, régen volt használtautók.hu-n. Most csak 2 dbot találtam.
Azt elfelejtettem oda írni, azért jó a verseny F430 (bár a sima is) mert kiviszed a ringre vagy pannóniára és kis vezetés elmélet vagy gyakorolhatod a versenyzõi karriered :). De tényleg a verseny pályákon tudod csak meghajtani.
Szerencsére az anyagi helyzetünk megengedi hogy ilyet vegyünk, és nem azért mondtam mert családi autót szeretnék, csak egyszerûen jobban kedvelem az olyan kocsikat, amibe többen beférünk, pl az M3-al voltam így, na az sem volt piskóta :)
Jó nektek, nem is mondtam hogy ne vegyetek, de ha igazán kiakarjátok használni az adottságait akkor vagy menjetek el Németországba vele nyaralni (2 kocsival 1 Ferka meg egy családi amibe holmi + többiek vannak). És a Német autópályán meg kihajtani belõle amit csak tud, vagy versenypályára vigyétek ahogy már mondtam :).
Olaszországba voltam nyaralni Rosolina Mareban. Volt egy Fekete F430as. Volt bennem 2 koktél úgy hogy volt bátorságom oda menni a sráchoz hogy elvinne e egy körre, mert még sose ültem és láttam ilyen autót de a kedvencem. Mondta a srác kicsi mosollyal hogy 2 perc alatt kimegyünk a fõútig és vissza. Mondom rendben tökéletes. Kiértünk a településrõl adott neki egy nagy gázt, na ott beszartam amikor lefékezett vissza mászott belém...vissza vitt aztán elindult Velencébe, én meg amikor kiszálltam ott ültem még fél órát elszívtam fél doboz cigit és mondtam hogy most már nyugodtan meghalhatok :). Szóval nekem ilyen élményt nyújtott.
Ha megveszitek akkor jó szórakozást hozzá. :). Ha pedig nem kell adjátok nekem :P.
Na igen, Németországban aztán lehet verni neki :) Hatalmas élmény lehetett az a menet, én még "csak" Lamborghini Gallardoban ültem, még vezethettem is, de sajnos csak városon belül lámpától lámpáig mentem vele, de azért nagyjából lehetett érezni, hogy mit tud :) Mindenesetre köszi az észrevételeket, ha esetleg megvennénk a nyáron, akkor tolom majd a képeket és videókat ezerrel! :D
Miközben szerdán a FIA kihirdette, a Ferrarinál nem szegtek szabályt a Felipe Massának adott csapatutasítással, olasz lapértesülések már arról beszélnek, a Formula-1-es istálló kiszállhat a száguldó cirkuszból. Ez pediug a sportág végét jelentené. Az ok: egy 2013-as motorszabály.
A Formula-1 technikai munkacsoportja pár nappal ezelõtt vázolt a 2013-as motorszabályokra vonatkozó elképzelését, miszerint 1,6 literes, négyhengeres turbómotorokat akarnak bevezetni, melyek 3 bar töltõnyomással és 650 lóerõ teljesítménnyel rendelkeznek majd - írja az f1csatorna.hu szakoldal. A Forma-1-es csapatok döntõ többsége (fõleg az újonc alakulatok) örömmel fogadták az elképzelést, a Ferrari viszont túl gyengének találja az 650 lovas erõforrásokat.
Olasz lapinformációk szerint Montezemolóék 1,8 literes, hathengeres motorokat akarnak, amelyekkel hatékonyabb, és gördülékenyebb lenne az átállás.
Luca Marmorini, a Ferrari motorokért felelõs mérnöke szerint 2013-ra képtelenség teljesen új motorokat tervezni, ráadásul a tervezet szerint a versenyzõnek négy erõforrással kell gazdálkodniuk egy szezonon keresztül: "Egy ilyen radikális változás megbízhatósági problémákhoz vezethet."
Amennyiben nem foglalkoznak érdemben a motorkérdésrõl, akkor a Ferrari hajlandó elhagyni az F1-et, és inkább a Le Mans sorozatban, vagy valamelyik amerikai szériában versenyeznek.
Stefano Domenicali elárulta, hogy a Formula-1 a Ferrari nélkül már nem ugyanaz a sportág maradna.
Veszettül fáj a szívem :(((. Annyira szeretnék egy 430ast kipróbálni egyszer a ringen. Challenget simát vagy a Scuderiát tök mindegy. Hihetetlen hogy egy Enzoval képes felvenni a versenyt!
Benzingõzös szenvedéllyel vezérelve megalapítottam a Karburátor nevû facebook oldalt, ahol a tartalmat közösen írjuk a tagokkal a következõkrõl:
Autókról, melyeket még szenvedéllyel építettek LEGINKÁBB az ezredforduló elõtt. Autókról, melyek tervezésénél a vezetési élmény elsõdleges volt. Autókról, melyekben a fém, bõr, fa túlsúlyban van a mûanyaggal szemben. Autókról, melyek még nincsenek tele elektronikával. Autókról, melyeknél még a gazdaságossági tényezõ nem volt jelentõs a tervezésnél. Autókról, melyek többek, mint egyszerû közlekedési eszközök.
Az oldal létrehozásának az volt a célja, hogy a hasonló gondolkodású emberek „találkozóhelye” legyen, ahol a tartalmat közösen írjuk. Kötetlenül lehet beszélgetni mindenrõl, ami autó. Legyen szó tulajdonosi tapasztalataitokról, saját autóitok képérõl, álomautóitokról, képekrõl, filmekrõl – a lista végtelen -.
Benzingõzös szenvedéllyel üdv,
Roli
Majdnem meglett Alonso VB 3. helye, csak aztán Vettel váltója elromlott, el kellett engednie Webbert, hogy aztán leggyorsabb köröket menjen újra, de immár a második helyen. És így Webber lett a VB 2.
Véletlenek sorozata.
ez egy elég szar szezon volt :\ bízzunk a jövõbeli sikerekben!