Minden energiát használó épületne kva negy ki/be kapcsoló gombja. Pajzsnál értelemszerûen egy pajzs (pontosabban ernyõ) ikon, mass fabricatornak 2 fogaskerék. Ha kikapcsolod az épületet, akkor közeli nézetben van rajta egy áthúzott piros kör.
Azt hogy kell...? Hogy kell lekapcsolni dolgokat pl pajzs...?
Nekem annyiban jó volt, hogy láttam nálad a MassEx és masstároló kapcsolódását, s az ezzel járó +növekményt.
Már ki is próbáltam, jóval gyorsabban fejlõdtem. Mindent én sem tudhatok, tehát köszi :))).
Mondjuk a kedvenc pályámon kb két perc alatt t1 bombázók, 3 perc múlva t1 rohamrobotok lepnek el. Nálad még 5 perc elteltével sem volt érdemleges légvédelem, a gép szemlátomást gyengén adta elõ a légiharcot, elég furcsa volt számomra. Majd kipróbálom ott is a játékot.
Nehogy belinkelj neki replayt, én már elkövettem ezt a hibát egyszer, vettem a fáradtságot és megcsináltam amit mondott (#2340), asszed utána abbahagyta? Ugyanúgy jönni fog a hülyeségeivel újra, nem kell vele foglalkozni és kész.
Olvass vissza, le van irva minden. De nekem nem kell hogy itt akadékoskodj, meg okoskodj. Ha nem akarod, nem foglalkozol vele, és kész. Csak akkor ne verd a melled a semmire...
Ne haragudj, de egyelõre te vagy az, aki a megbeszélt scenariot nem hajlandó lejátszani, de azért igen nagyravagy azzal, hogy nem lehet probléma... Én csak kiváncsi vagyok a replayre, hogy milyen taktikád van, amivel tényleg játszi könnyedséggel lenyomod õket.
Kb 3 órás meccsel én is lenyomtam Ians Crosson 3 AI-t, de ezzel szemben kettõvel nem sikerült megbirkózni, mert több resourcot tudnak ketten birtokba venni. Ehelyett te telebasztál egy pályát 5 AI-val, és vered a melled, hogy semmi gond nem volt... hát lol.
Mire gondolsz? Gpgneten van frissitve mást nem tettem fel se külön ait se semmit. Ami a játékban van azzal. Nem szeretek AI ellen játszani ezért nem is pörögtem a témára, csak itt lett felhozva hogy hu de kemény.
Te magyon okos fogd már fel hogy kurvára nem kell 6-8 massnál több!
30. perctõl ki a faszomat érdekel hány mass helyed van? Kb. kell 6 amig fel nem huzol pár erõmûvet meg mass gyárat utánna futószalagon ezeket kell tolni 40-50 percnél +600/+800 massban simán lehet lenni 1 óránál pedig 1000. Felrakom délután a replayt tanuljál, és letolom neked 2 ellen is azt a szar ian crosst bár nem tudom mi benne a kihivás lol. Elején kell kivédekezni kicsit de mivel telejsen fasz az ai 50 percnél is T1es unitok jönnek pl nuke védelem 0 stb.
Ha a gépnek lenne esze nem egy helyre tenne pl 15db T1es air védelmet, nem a hegy mögé építene 4 T2 artyt stb, 0 a kihivás gép ellen, és még sorolhatnám a faszságait.
Bullshit, azonnal megjelenik a Balanced AI az Air superiority fightereivel, lemossa a pár gunshipedet, aztán jön egykét gagyi egysége ami eltakarítja az engineert meg az épülõ ME-t. Nemtom milyen AI ellen játszottál, de nekem ha csak 1 T2 AA meg PD van ott, akkor jön a T3 bomberrel, és precizen kiszedeget mindent. Sõt, a patch óta beküldi a T3 gunshipet is, kettesével. De persze lehet mondani, hogy tegyek oda T2 AA-t, T2 PD-ket, shieldet, stealthot, meg küldjek gunshipet, meg air superiorityt is, hogy védjék a helyszínt. Mert hiszen végtelen resourceból gazdálkodunk, tehát a bázis megvédése, és a támadás mellett lesz erõforrásunk számtalan ME-t is külön külön bevédeni... igen... Én csak simán üresen tartottam ezeket a helyeket, erre is jól elment 5 T2 Arty munkája a hegy mögül. Az összes többi erõforrást a támadásra és a védelemre kell fordítani Ians Crosson, mert csak úgy özönlenek az egységeik feléd, és ha picit nem figyelsz a központi térre, máris beraknak firebaseket, amik belövik a bázisodat.
Sztem meg könyebb egy ellen, mivel az üres mass helyeket én fogom uralni nem az AI, elõször néhány t2 gunshippel lepucolom az övéit (majdnem csak a bázisán belüliek maradnak neki), majd néhány engineerrel elindulok v transportshipezek, és lefedek minél többet. Ha raksz mindegyik mellé egy t2 point defet meg egy antiairt akkor szinte nem is foglal vissza, mivel csak kósza engikkel próbálkozik, onnantól meg már nyert ügyed van mert dõl a mass. De letudom nyomni én is a több AIt is , mondjuk kicsit nehezebb, általában kettõt sikerül berusholni, mass helyek elfoglalva, gazdaságot felnyomni, persze támadni is kell egyszerre.
Olvasd már el amirõl beszéltünk. Ha telebaszod AI-val a mapot, fele annyira sem ügyesek, mert egy AI-ra kevés ME jut. Játszad csak le Ian Cross-t 3, majd 2 Balanced AI-val (amirõl ugye az elején is szó volt), aztán nyomassad a videót arról a könnyû gyõzelemrõl a 6 T3 Artyval.
Cross szöveggel 1 pálya kezdõdik azon toltam látom van egy ian cross is 4 személyes az még könnyeb, mint a 6-os ugye en 1v5ben toltam de ugy latom neked semmi nem jó, holnap azaz ma letolok csak a te kedvedért az ianon is egy menetet, mert te még a halottba is belekötnél szvsz.
A játék egyébként pedig multiról szól szaros aik ellen jatszani nem nagy élmény, 1x gyere fel netre és tolhatunk 1et. Ja és told le pls 5v1-ben akkor amit én meglátjuk hogy megy 5 balanced ellen :D
na jolvan sc nincs mert kocsog vista ugyanarra mentett mindent amit nem értek, de replayt meg lehet nezni. Felrakom vmi nyilvanos helyre
NA 5 balanced ai megvolt crosson 1:18 asszem de siman lehet hozni 1 óra alatt is lofaszt nem tudtak 1nek volt 1 értelmes megmozdulása 70% játéknál behozta pókját oldalról kis védelmem volt csak fél gazdaságot lebontotta de nem volt nagy gond huszonx suppor commanderrel 60-70%rol mindent ujrahuzni. Lokok SCket meg van replay is.
Mekkora a Cross pálya? Csak 10x10-esen játszom, mert az 5x5-ös túl kicsi, ott nem lehet kibontakozni, a 20x20-as meg túl nagy, a túl erõs airforce miatt gyakorlatilag csak idõ kérdése, hogy lenyomjon bármennyi AI-t az ember.
Ja, de pl attól is, ha setonson 5 AI-t nyomsz le :) Mert akkor van kb 3 ME / AI, még jó hogy nem fejlõdnek túl ügyesen... 3 AI már egész más téma, amikor ottvan nekik egy mezõnyi ME.
Én tegnap 20km pályán 3 balanced AI ellnében vagy 3 órát görcsöltem. 9000-et elpusztítottam, 2000-et buktam. Még éppen csak pár helikopterem volt, 40 T3 ostromrobotom, s jött a kis kedvenc pókom. Alig sebezte a védelmem, elvitte az összes egységet. Ez ment szép lassan két órán keresztül. Vagy 50 pókot és Gunship-et nyírtam ki, végül az atom és 250-es hullámban bázisamortizáló T3 robot megoldotta a dolgot. Azért ezzel a Cyberian-nal nehezebb, az Aeon T3 Gunship a király, azzal gyorsabb.
Valamit bénám csinálok, de javítjuk a technikát :)).
Én be szoktam jelölni, hogy a három AI, szövetségben legyen, ti is így csináljátok? Kisebb pályákon meg sem próbálom, 5x5 léptékben félóra alatt eltaposnak.
Setonson nekem sem volt probléma a 3 Balanced AI. Ott viszonylag egyszerû bevédekezni, és akkor mögötted ottvan kurvasok mass.
De várom a crossról a replayt, ahol 6 T3 Arty simán megépül és csuklóból lenyomja a 3 balanced AI-t (én pl Cybrannal mentem 3 AEON ellen). Legalább lesz mit tanulni belõle.
Igazából sima Supcom A.L ellen nem olyan nehéz védekezni, csak a géped bírja, és a 30.adik percnél ne a 1 órás játékidõnél tarts 7 al ellen. Sorian A.L kicsit nehezebb, fõleg ha cheater, na és persze a maptól is függ- Seton's- on 1 vs 5- öt is meg lehet nyerni (egyedül vagy arra a sok massra), de ahol csak 1 helyed van ott már neccesebb
oké letolom neked aztán kiderul ki mit beszél és hova.
Mint már írtam. Ez igy a levegõbe beszélés amit csinálsz. Valami mapon 4vs1... ja mert valszeg helyük se volt, meg resourcuk se, igy nem volt nehéz. Toljad crosson 3, majd 2 Balanced AI ellen egymagad. Aztán majd toljad a replayt a 6db T3 artyról :D
AIk ellen nem nagy kunszt jatszani 20 perc körül siman mass/energy fölénybe lehet kerülni utánna meg lenukkolom apicsába mind mire 1 expet is megépitene, béna az ai nagyon, mondom go netre lattok majd csodákat :)
Azért ezt majd próbáld ki a cross pályán is 2-3 Balanced AI ellen.
Ott annyit költhetsz a bázisvédelmedre, hogy mire T3 szintre eljutsz hogy támadóerõt építs, õk már jönnek az elsõ exp egységeikkel, amik ellen úgysem tudsz védekezni még. Lehet mesélni a 6 T3 Arti erejérõl, csak alkalmad nem lesz megépíteni...
Protektort nem szabad elhanyagolni. Sokkal olcsóbb, mint a rakéta. ;-)))
1 vs. 3-ban ott a gáz, hogy õk az elején mindenképpen fölénybe kerülnek, azért én nem leszek soha az életben képes nagy területeket bevédeni. Csak a bázist tudom védeni és rombolni tudok egy idõ után, amikorra elkészül egy erõs légierõm.
A T3 szint elérése után kb. 5 perccel már csak a 4 bázis marad meg, ez elõre tolt bázisokat én szedem szét, sajátot meg lusta vagyok akkor már építeni, hanem inkább 4-6 T3 Artit, amik elvégzik a bázis biztonságából a piszkos munkát. 6 T3 Arti ellen semmilyen pajzs nem tart ki...
Human meccsekben egész más a leányzó fekvése, fõleg ha cooperativban vannak többen egy oldalon. Ott lehet taktikázni, hogy pl 2 bevédi a témákat, a harmadik meg csak a támadásra költ. AI-val ilyet nemnagyon tudsz játszani.
Vagy akkor ha beálsz egy 3v3 ba és 1 ember kis segitséggel mind a 3matokat elintézi :D Mondjuk nallam mar ez nem áll fent de még mindig tudnak meglepetést okozni, pl tegnap 30. perc környékén már nuke jött mák volt mert elõ bázist zuzta be és mire 2. jött felhuztam egy protectort + 1 rakétát bele :D
Igy van. Van a 4 spawnos cross map. Ha ott 2 Balanced AI ellen megyek (tehát 1 üres hely van) lenyomnak mint a gombot... ha 3 ellen, akkor eltart egy darabig, de megnyerem.
Ha olyan pályán játszol, ahol sok a mass deposit (pl 6-8 fõs pályán vagy 2-3 bot ellen), akkor a gép nagyon gyorsan felfejlõdik ls bedarál. Ha annyian vagytok a pályán, mint amennyi spawn pont van, akkor egyszerûbb a helyzet, de azért javult az AI az alapváltozathoz képest.
Lehet hogy kár volt. A kedvenc pályámon /Emerald krater/ 3 balanced AI ellenében nagyjából fél óra alatt elsöpörtek, jött egy nyüves pók és end. Úgy 1 km-rõl már lõtte a parancsnokomat, sikerrel. Máskor 1 perc alatt kiiktattam , az egész pálya nem tartott 1 óra 20 percig....
Szabad visszavenni az arcból, szépen egy lehülyített AI ellen küzdeni, amelyik csak légvédelmet küld a T3-as robotjaim ellen :))).
Vagy csak én vagyok a pancser? Azért vettem meg eredetiben, hogy lealázzam a világot a mocsok nagy tudásommal a neten, most pedig porig vagyok alázva :)).
Gyakorlás indul. Elég jól megerõsítették a játékot a javításokkal, lehet hogy visszamegyek Settlers4-el küzdeni ... :))).