Gyerekek, szeretném a javításokat felrakni. Van egy néhány. Most elég a legújabbat, vagy libasorban egyiket a másik után?
Elõre is kösz a válaszokat!
Elvileg jól megy Vista alatt, de nincs benne DX10. Más kérdés, hogy a 8800 Vista alatt mennyire lesz képes megjeleníteni a játékot
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Azt olvastam valahol, hogy a játék támogatja a DX10-et. Megéri e 8800 GTS-el Vistára feltenni, vagy inkább tegyem XP alá?
Go fel gpgnetre van egy fórum ahol errõl van szó asszem temp folder a neve de van 3-4 ami vistás fagyással foglalkozik elsõre van egy memória peccs ha 2 gigád van akkor kifagyogat vista alatt.
Rendszergazda módban futtasd a gpgnetet és az sc.exet is, + nekem multhavi bétás nvidia driver van fent, ezzel nállam mostmár tökéletesen mûködik, elõtte 40 perc után mindig fagyott.
Keress rá a nevemre ott (Wrk nélkül) sokat irtam abba a fórumba ahol megvan a megoldás.
Pedig így volt nem nagyon érdekel ki mit mond ezeket mind láttam ezért nem teszem fel és mindenhonnan csak rosszat hallok,egész még elég bugos majd lesz hozzá sp 1 akkor már lehet feldobom de most még kizárt .
Érdekes nálam nem fagy semmilyen játék és mindig elindulnak. Az meg kizárt, hogy a Windows mail ennyire bugos legyen, már rég javították volna (én outlook 2007-et használok és mûködik gond nélkül). Egy valamit megsúgok, a Vista de a többi oprendszer legfõbb hiba forrása a felhasználó...
MAradjunk a vistanal szerintem ez lesz a tettes, elég sok jatek fagy rajta RÁadásul haverom tolta rajta játékot és :D egyszer elindult egyszer nem :D:D Elég ratyi kiforratlan az egész és tiszta bug a windows mail is tiszta hibás benne:DNem lehetett benne levélt törölni meg ilyenek mind 1 probáld xpn :)
Az utóbbi héten nekem is sikerült 2x kifagyasztanom.
Egy savet akartam betölteni, ahol 3db Horde AI 500-as egységlimittel meglehetõsen szét van terjeszkedve... 2-bõl 2x nem sikerült visszatöltenie, hanem csak kidob a desktopra, hogy stopped working...
A következõ konfigon 10-20 perc játék után biztosan feldobja a talpát: MS Vista + intel Core2 Duo 7300 + 2GB ram + Nvidia 8600GT 256MB rammal. (laptop)
Amivel még soha nem halt meg: MS XP + AMD A3000+ + 1GB RAM + Ati 7950Pro 512MB rammal. (PC)
3 gyanúsítottam van, a gyanú sorrendjében: Nvidia 8600GT (driver???) intel Core2 Duo 7300 (két mag???) MS Vista (DirectX 10 v. valami más???)
A legjobb védekezés a kamikaze rakéta ellen a pajzs. De a T2 elején általában még senki sem tudja kitermelni a pajzsok energia igényét. Ezért félelmetes fegyver a T2-es kamikaze rakéta a T2 elején. De ahogy felmennek a pajzsok, nem is kell velük törõdni.
Egyébként 2db T2 AA szinte biztosan leszedi õket. Tömeg ellen is jó, de abból már át fog jutni pár.
Tegnap játszottam megint egy jó kis játékot, most a nagy kedvenc UEF-fel 3 balanced AI ellen. Az elején csak egy land factory-t építettem, gyorsan felfejlõdtem T2 szintre, építettem elsõnek 1 db mobil pajzsgenerátort, 2 db T2 mobil AA-t, ezeket elküldtem járõrözni, egy T1 radart, majd egy T2 PD-t. Ezek szinte veszteség nélkül tudták tartani a bázist, amíg a T2 generátorom elkészült. Ezután T3 upgrade, a bázis pajzsokkal való lefedése, T2 PD és T2 AA a bázis széleire, 200-as mass kiépítése. Itt már lehetett számítani, hogy jönnek az elsõ experimentálok, ezért Air factory, T3 szintig upgrade 8 T3 engineer-t ráállítva, majd 10 T3 felderítõ, 25 T3 Gunship, 25 T3 Fighter. A Gunshipekkelt szétszedtem minden kevéssé védett helyet, gyakorlatilag csak a bázisok maradtak meg. A bejövõ experimentáloknak esélyük sem volt. Amint elkészült az elsõ T3 Artillery, kezdtem leírtani a bázisokat is, majd amikor már jól meggyengültek, 30-40 T3 Gunship befejezte a munkát. 4500 killre nekem volt 40 veszteségem. ;-))) Építettem még 6 db SCU-t is teljesen upgradelve, ezek végezték el a bázisokon a takarítást. Most egyet sem veszítettem el belõlük, mert együtt mozogtak és a 6*40K pajzsot nehéz szétlõni. A legkomolyabb sebzést pont az én T3 tüzérségem okozta, egyszerre 5 lövedék csapódott be a környékre, 2 eltalálta a csoportot, de azért mind megmaradt. ;-)))
Igen. "Lõtávja" szélén felrobban, oszt egy nyaláb csomag indul lefele. Azaz még a robbanása elõtt kell leszedni. (Kékes-zöldes csóvája van, lehet terep miatt nem láttad.)
TDM nem szedi amennyire megfigyeltem, legalábbis aeon bubis tdm-en átrepültem vele.
T1 aa is leszedi, de csak ha nem sréhen megy. T2 AA areát sebez azért jó, de hajlamos lekésni a cuccot így egy darab illetve több egy csomóban megint csak nem olyan faszányos ellene.
Cybran T2 bomber lenne még jó ha nem T1 bomber támadási vektoron menne.
F@sza.... Megnezem megegyszer, amugy lelassitottam -10 re ugy neztem de semmit nem lattam....
A Mercy nem közvetlenül csapódk be, mint egy sima rakéta, hanem még a levegõben felrobban és szétszórja a töltetét, ezt láttad te úgy, mintha a roncsa okozta volna a kárt. Az viszont tényleg elképzelhetõ, hogy a T2 AA a leghatásosabb ellene, illetve a mobil AA-k.
A rakéta neve kamikaze. Nem megpusztul, hanem felrobban az ACU fején... Egyébként T2 (v. T1) AA szedi le, a T3 AA teljesen hatástalan ellene.
Ezért a 3260-as patch után nekem minden védelmi pontom 1db T2 (v. T3) pajzs + 2db T2 PD + 1db T2 AA + 1db T3 AA. Ez ellen jól elszórakozik az ellen. A bázis körül minden irányba teszek ilyeneket, megkerülni nem érdemes, leromboláshoz meg idõ kell, ami alatt nekem van idõm reagálni. Érdemes jól szétszórni õket, hogy egy kamikaze egyszerre csak egy valamit szedjen ki. (Persze elõször mindig a pajzsot szedik ki...)
Visszaneztem ahogy meghalok hat mit mondjak erdekes... Az interceptoraim nem lovik csak az AA (3db T3).. 11 kamibol mind megpusztul es a 40%on levo ACU-m felrobban, hogy elotte meg a pajzsot is le kell rombolniuk, de ahogy mar mondtam csak tormelek formajaban erik el, szoval meg tormelek formaban is nagyot sebez, szerintem tul nagyot....Meg fogom ovni... Meg lehet nezni: replay vault 1v1 ranked: Hedgehunter- AngryZergling Finns revenge.....
T3 AA rakétákat lõ. Gyorsabban jön az a vacak annák, hogy kilõje->odaérjen-> leszedje. Még a cybrannak van a legnagyobb sansza leszedni vele mert elvileg azok a leggyorsabb AA rakéták, és mégis... nem mindíg jön be.
Ide flak kell. Azaz T2 AA. Mobil vagy sem.
És az sem 100% védelem.
Javaslom egyébként ilyen esetben, hogy AI ellen skirmishben próbálgasd. Ott egybõl kiderül mi és hogy szedi.
Pedig az AA-nak le kellett volna lõnie, én amikor gé ellen mentem, akkor az õ T2 AA-i leszedték, ha az AA mögé vagy azzal egyvonalban lévõ célpontot jelöltem ki.
IRJAK LE!!!!!!!! Ma egy meccsem ment el miattuk 4db T3 AA meg 30db T1 interceptor keringett es megis bejottek..!!!!!! Beperelem oket mert ez csalas.....!!!!!!!!!
Innen könnyûszerrel ki lehetett volna deríteni: SupCom units database (egyébként itt az összes létezõ egységrõl minden adat megtalálható peccsekre lebontva)
jelezném hogy ez nem sakk ;) és a sakkhoz is tedd hozzá hogy egyszer egyszer meg tudják verni az ilyen nagy ágyukat ezek a csodaprogramok de nagy átlaggban még változatlanul lemossák õket a pályárol, ergo a verhetetlenségtõl még nagyon kurva messze vannak :)
Balanced AI már az 5. perctõl küld T2-es egységeket, elõször persze a T2 bomberek érkeznek meg. T3 szinten pedig a 3 Balanced AI koordinált támadásokat vezetett ellenem T3-as csordákkal és több különbözõ experimentállal egyszerre. Különösen kegyetlen pl. egy Czar + GC keletrõl és egy SR + 2 ML északról. Szerencsémre a 2 FB nem ért oda idõben Észak-Keletrõl, ezért elõször 15 ASF-el leszedtem a Czart. 15 ASF már nem veszít, legfeljebb egy egységet egy Czar ellen. Közben szintén kb. 15 bombázó szétszedte a két Monkeyboyt. A SL elkezdte lõni a bázist, de neki idõre van szüksége szétlõni a pajzsokat. A 15 bombázóból elment 3, a maradék pedig lassan, de biztosan szétszedte a GC-t. Az összes maradék AFS és persze a bázis AA-ja végülis leszedte a SL-t is. A T3-as horda egy része átjutott a védelmemen és okozott némi kárt a bázisban, de nem jelentõset.
A Supreme Commanderben szvsz. mindig az nyer, aki uralja a levegõt, valamint akinek több T3-as Artillery-je van...
A sakkban mar van egesz jo AI (3 eve karpov kasparov fisher egyutt kikapott tole) ez is valami hasonlo csak nem fejlesztik elegen.... A magverhetetlen arra ertettem hogy az atlag meg a kicsit folotte 90% ban kikapna....
nem lenne, elöbb utobb azellen is emglenne a taktika :) megverhetetlen ai nincs, pont :) (márha a ultimate cheatet nem veszsük de annak emg mi értlme :P)
Az egyik palya 3/4 elfoglalatam es megis tobb nyersanyaga volt mint nekem... Amugy meg csak azt kellene hogy a legjobb 20 jatekost lemasolni... Megverhetetlen lenne....
Egyébként azt vettem észre, hogy a mass mennyiségétõl függ mit tud csinálni az AI. Ha nincs elég mass, akkor bénázik, de ha van elég, akkor nagyon gyorsan fejlõdik. Ezen kellene javítani, hogy jobban beossza a nyersanyagot a gép.
Rengeteget kell meg fejlodni az AI nak ma en is lenyomtam egy meccset a tech ellen es visszaneztem mit csinalt..Jo vedelmet epit az elejen bar az ACU nem nagyon tevekeny sot percekre megall..???? Meg csak tenyleg T1 eseket kuld majd meg expeket.....
A vadaszgepes legvedelmet hasznalom en is bar megvan a hatulutoje mert amiota nem lovik le a transportereket nagyot lehet szivni miatta (bar az AI nem hasznalja ki ugysem)...
Pedig a 3260-as patchben azt írják hogy a horde már küld T3-as egységeket is, de én nagy ritkán láttam 1-2 T2-est. Amúgy 2 hónap játék után már tényleg nem ellenfél az AI, ha van idõm kiépíteni a gazdaságot meg a védelmet onnét csak türelem és idõ kérdése... Ja és ha bírja a gépem :)
Azt viszont még mindíg nem csnálták meg, hogy T2-es meg T3-as földi egységekkel is támadjon az AI. Az elején jön pár T1-es egység, utána meg már csak az Expeket küldi rám, még a Horde is. JTBM, az összesen 2db AA ugye csak vicc? Nekem mindíg az az elsõ, hogy csinálok 8-10 T1 vadészt meg amilyen gyorsan lehet pár T1-es PD+AA pontot ahonnan jön az ellenség. Utána meg a T1-es védelmet kibõvítem T2-re.
Én tegnap gyorsban egy horde AI ellen próbáltam ki a 3260-at (nem akartam hosszú meccset) de rövidebb lett mint gondoltam. Az AI az elején robbanás szerûen terjeszkedett, de csak T1 egységekkel támadgatott. A támadásai ellen volt védelmem jó kombinációban, aztán gyártottam 3db T2 Bombert, ezek leradírozták a térképrõl a mass collectorainak 90%-át. Ezután gyerekjáték volt, 5 percen belül lerohantam a bázisát, és meg is nyertem.
Tegnap játszottam egy jót 3 Balanced AI ellen 3260-as patch-el egy 10x10-es pályán. A játék AI-ja még jobb lett. Az AI figyeli, hogy mit csinál az ember. Az elsõ játékban a régi stílusomban T2 AA-val akartam biztosítani a légteremet. Ez egy komoly hiba volt. A elején a T1-es, majd az új T2-s bomber-ek lassan, de biztosan szétszedték a bázisomat. Okulva ebbõl még az elején építettem 10 db T1 interceptort. Az AI-k egyetlen bombert sem építettek!!! Ehelyett a bázisomtól jó messzire küldtek Cybran T1 mobil AA-t ami tömegben simán leszed egy T1 Interceptort. Persze ez idõbe került és mire elfogytak a T1 Interceptorjaim, addigra már volt a bázisomnak egy T2-es pajzsa, alatta 2 T2-es AA és egy T2-es radar. Ez ellen T2-es bomber v. gunship teljesen esélytelen.
Sajnos ebben a játékban is elkövettem azt a hibát, hogy a bázisomnak nem biztosítottam mélységi védelmet, ezért egy Czar rázuhant a központi resource termelõ részre.
A gép most már nagyon jó kis bázisokat épít magának, az egész sûrûn védve pajzsokkal. A pajzsokat kikapcsolva tarja, ha nincs rá szükség. (Ezt pl. én nem mikrózom le, mert erre nincs idõm...)
Nem tudom, de remélem, hogy egyszer sor kerül rá. ;-))) Sajnos nekem csak extrém idõpontokban van idõm játszani, pl. reggel 1-tõl 2-ig, ez is csak hetente párszor :-(((
A gép ellen játszani szerintem is teljesen más, mint valós ellenfelek ellen. De nem biztos, hogy könnyebb. A valós ellenfelek ugyanis hibáznak, méghozzá jól kiszámítható módon. Pl. ha egy támadást vezet a bázisom ellen, akkor biztosan nem tud figyelni a saját bázisára. Ilyenkor rá szoktam bízni a saját bázisomat a védelmére és betámadom az övét és õ nem fog visszalõni SM-al, valamint nem céloz a T2 tüzérségevel amivel normál esetben meg tudná állítani a támadásomat. (Az én bázisomat T2 PD védi + T2 és T3 AA, azokat nem kell kézzel állítgatni...)
Jah tudom de amúgyis szarakodott már a korábbi verzióm... pl mikor saveltem nem került be a listába a játékállás, és úgy tudtam csak betölteni ha beírtam a save nevét manuálisan és load... Megnéztem az új egységeket, hát sztem ez az aeon Mercy elég fos, hülyén néz ki meg nincs sok értelme, talán annyival jobb a sima tactical missile-nél hogy lehet irányítani. De az hogy álló helyzetben is fogy az üzemanyaga... miért nem száll le vagy vmi? Azt nem vettem észre hogy a T1-T2 egységek erõsödtek volna...
Ha most 3220-on vagy, akkor a következõ patch-eket kell bejátszanod: 3220 -> 3254 3254 -> 3255 !!! Ezt nehéz beszerezni, de létezik!!! 3255 -> 3260
Tegnap játszottam egyet 3260-on, hát a játék rendesen megváltozott: - Az Air Superiority Fighterek kegyetlen erõsek lettek, úgy lepucolja 4 a bázis körüli légteret, mint ahogy kell... - A T1 és T2 egységek sokkal erõsebbek lettek, mint eddig. - Az Aeon Kamikaze rakétája igen erõs bázisirtó T2-es szinten. Ügyesen használva 20 db leradírozza az ellen T2-es bázisát a térképrõl. A 10x10-es map átlósan elhelyezkedõ bázisára nem ér el, de ha valaki felhúz egy firebase-t, akkor onnan bedarálhatja azt is... - Aeon-nal T2-ig kell fejlõdni, majd onnan Kammikaze-kat gyártani és megsemmisíteni az ellenség gazdaságát, ha ez megvan, akkor be lehet menni feltakarítani... Ha az ember kilövi az ellenség összes radarját, akkor T3 mobile artillery-vel büntetlenül szétlõheti a bázist v. 4-6 T3 bomber is befejezheti a munkát.
Felmész GPGNet-re és magától letölti.
Az Aeon T2 Guided Missile elvileg egy kamikaze repcsi, ugy hogy szerintem az AA leszedi. Még nem próbáltam ki, honnan lehet letölteni az új peccset?
Az Aeon rakéta nagyon béna, folyamatosan fogy a gyártás után az üzemanyaga és elég hamar kiürül, a 20-as pályát nem éri át. Az UEF nem oylan rossz, de az is gyengébb, mint a Gunship.
Az uj pecs uef and Cybran T2 bomber meg aeon guilded missile... Itt olvashatsz rola.....
A Cybran T2-es Bombert próbáltam, drága és könnyen lelövik, a heli jobb szerintem (olcsóbb és többet bír).
Valaki kiprobalta az uj egysegeket...?
Ma reggel meg azt vettem eszre hogy toroltek a 10vagy 20? mp varakozasi idot miutan az egyik ACU felrobban..!! 2 game ment el miatta (mar csak a dontetlenre volt eselyem)...:) Amugy a palyak visszaalltak eredetire...
Tegnap valamit letoltott a GPGnet (update) feletelepitette aztan meg lefagyott, ujrarakatta velem az SC-t de meg most sem tokeletes.. Belepek a ranked settings menupontba es ket teljesen uj palya van benne de osszesen 2-vel kevesebb mint eddig volt.. Mar megprobaltam a restore default-ot a settings menuben...
Ok... ha kimégy campaign menüben ott van szép lista hogy melyiken tartasz. És ott meg tudod mondani hogy melyik kampány melyik pálya.
Egy új kártyával, most mindegy hogy milyen, a lényeg hogy jóval erõsebb mint ami most van, mennyi plusz FPS-t remélhetek? Tudom hogy ennek a játéknak nem a vkari a legfontosabb, esetleg aki már cserélt karit és észrevett különbséget annak a véleményét szívesen várom!
Pff, nem tom a számát. Van egy csóka, akit el kell kísérni egy kapuhoz. 3-4 telán.
Az egyik pályán az a feladat, hogy építsek 3 radarzavaró állomást a megfelelõ helyekre. Látom is szépen hova kéne építeni, de amikor kinyírtam az elõzõ feladat commander-ét, az annak a közelében robbant fel, és földet dobott oda. Ha építeni akarok oda, piros a radarzavaró állomás.