4 pajzs 2-3?? t2 pd, aa eleg keveske en 4 pajzs 15-20 t2 pd ,5-8 t3 aa (a legjobb AA a jatekban), 10 arty val megerositett fire base- eket hasznalok ezek mar experimentalok ellen is jok ha eljut a felepitesukig az illeto.... kesobb megtoldom oket egy-ket (10-12):) mobil artyval csak hogy tamadni is tudjak kesobb... Majd jonnek a rapid fire artyk....:) T3 artyt sosem epitek tul draga es lassan keszul el + lassan lo bar pontos.
Legierot sosem epitek csak a soul rippert az eleg a takaritashoz....
Kurvanagy bázisaik voltak, és fosták a T1+T2 egységeket. Meg elvétve pár T3-at. Az elsõ exp unitokat akkor kezdték csak gyártani, amikor az elsõ AI-t lenyomtam már (kb 1 óránál). Amúgy azon a kereszt alakú sziklás pályán. A bejáratomhoz felhúztam egy 4 pajzsból, 2-3 T2 PD, 2-3 T2 AA, egy maréknyi T1 cucc, meg T2 arty kombinációt, a végén még tettem hozzá pár T3 AA-t mert elég jól berepülõztek, de gyakorlatilag ezt a sáncot meg se tudták karcolni. Pedig jöttek a hullámaik százával. Közben volt idõm szórakozni velük, épitettem 2 T3 artyt, meg 1 rapid fire artyt, és azzal nyomtam le õket, lényegében támadóerõ nélkül. Ja meg a közvetlen mellettem lévõ AI-val sakkoztam vagy fél órát, mert a geci beépitett 3db T2 artyt a hegylánc mögé, amik éppen átlõttek oda, ahol nekem 2 T3 mass, meg power meg AA volt. Mire észrevettem kipucolták õket. Aztán odaküldtem 1 T3 engineert, és az éppenhogy felhúzott egy t2 shieldet két lövés között. Na ezután hol a shieldet reparálta, hol AA-t, hol energyt meg massot épitett vissza :D Ez vagy fél órába telt, mert mindig a shieldet kellett reparálnia. Aztán a végén még felhúztam vele 2 további shieldet, meg fel is fejlesztettem õket, onnantól nem volt ellenfél a 3 t2 arty már. (légierõt meg nem épitettem ugye, ami lebombázhatta volna õket)
Amúgy az Aeon T2 shield valami eszméletlen erõs. 2 T3 Artym lõtte, és egy ilyen shield vagy 6-8 találatot is kibir belõle. Csak a rapid fire arty tudott igazán hatékony lenni, mert nem tudtak regenerálódni két találat között.
Azt mar megtanultam hala a GPGNet-es kollegaknak, egy par ranked utan raerzel hogy hogy kell gyorsan es jol mukodo gazdasagot letrehozni.. Bar meg kezdo vagyok de jol haladok...... Az "SG for the best" team hez meg senki sem csatlakozott...
ha megtanulsz hamar összerakni egy komoly gazdaságot és van rendesen energy meg mass utanna csak idõ kérdése hogy mikor tolod be mind :) hulyen epitkezik a gép, összevissza csinal mindent stb...
Akkor nem is probalkozom....Marad a GPGNet... Csak azert probaltam ki mert az elejen mikor elkezdtem jatszani az SC demoval a skirmish palyan megprobaltam a gep ellen hardban nyomni es nehez volt... Most meg....
tegnap kiprobaltam 3 tech AI ellen mit tudok... Sajnos az egyiket ki kellett loni hamar mert nem nagyon ment a gepemen, de egy ora jatek utan meg nem nagyon akart tamadni aztan kuldott egy-ket fatboyt de addigra mar a sajat csapataimat irtottam nuke al hogy ne alljon le az epitkezes (unit limit).. A fatboy jo lenne ha gyorsabb lenne, de a 15 artillery-t 30 T3 PD (+egy-ket Trebuchet)tartalmazo fire base-eim leszedtek mire odaert volna.... Szoval eleg gyenge, ma kiprobalom hogy ha egyutt vannak harman (vagy ketten) ellenem (ha lehet olyat)... A gep ellen azert nem jo jatszani mert kiszamithato, a tech AI nem tamad egy fel oraig tuti annyi ido alatt meg nagyon kemeny lehetsz. ON
legalabb nem süllyed a topigg de gondoltam hogy lesz vki aki jön es veri majd a nyalat az mar mas kerdes hogy amit te irtal szinten az de nembaj.
ON: Lemming gyere gpgnetre valamikor es toljunk egyet :)
Lehet azzal is de oda már nagyon durva ramok kellenek szerintem az nekem nem kell :) c2d tuning nem nagy tema hidd el :) persze 4 giga fölé menni már az nyáron ugysem lehet léggel és alapvetõen oda már viz kell mindenre ami megen drága :)
tuning semmi extra kis feszt mindennek fsbt felküldöd aztan hajra jó 800as ramok kellenek pl 9es szorzóval megy a 6600-as adsz neki 400-as fsb-t (800) az máris 3,6ghz 2 maggal, ennyi! :)
Ok... Legalább már azt tudom, hogy ezekre nem kell túl sokat rádobni, eleve ilyesmikkel számoltam.
Mondjuk ezúttal valami lightosabb hdd hûtést is szeretnék.
Szinten tartani nem szeretek. Túl gyakran kéne ugrálnom. :D Mostani gépemen is minden megy szépen mediumon SC-t kivéve, így jó vétel volt. 2 éve.
Kezdek meggyõzõdni a c2d-rõl... De 4 magosat nem tudom mi használ még ki. VGA még érdekes kérdés, mert 80-at is sajnálok már rá nem hogy 100at...
No, még úgyis csak álmodozok... beleásom magam jobban. Esetleg tuningolásról írhatnátok. UToljára 4 éve tettem olyan, még grafittal kellett hidakat kötögetni. :D
Ház márkája másodlagos, de ha jó hangszigetelést akarsz ,akkor egy nagyobb tömegû márkás házat válasszál. Tápból egy jobb márka 400-450W-os tápja jó lesz (450-es Chieftec pl, vagy ha többet szánsz rá, akkor pl Enermax, de FSP is jó). Lényeg, hogy ne legyen noname szörnyûség (Mercury, Codegen, stb) és ha nem akarsz SLI-t, akkor elég a 450W, de ha nem akarsz tuningolni, akkor a 400-as is. A házba kell hátra egy lehetõleg 12cm-es ventillátor (minimum 9,2-es férjen be, de a 12-es halkabb), illetve oldalt legyen rácsozás a CPU és a videókártya felett. Ha több, mint 1 merevlemezt akarsz, akkor oda se árt egy ventillátor.
A ház egy régi Thermaltake Xaser III most akarom eladni nem érdekel?(20ért vettem hasznaltan) Van benne 7 venti és szép nagy :)
Hûtésre semmi extra vettem egy asus silentsquare hûtõt az egy 10es volt.
Én is hosszú távra gondolkodok de hamost leesik a 4 magos ára 60 körülire asszem ebcserélem a 6600ast igy mindig kicsit költve szinten lehet tartani a masinát :) A 8800GTX volt alegjobb vételem a gépbe még mindig tartja az árát és már több mint 1 éve vettem. Nem is fogom lecserélni max ha jön a 9000es sorozat :)
6600 faja nekem siman megy 3.8on is de most hogy meleg van 3,2-re leengedtem :)
8800GTS 320 is elég lesz egy darabig ezekkel már alapórajelen is eljátszol, az hogy nem húzol semmit elég baj de a te dolgod, ha mákos vagy alapfeszen! elmegy a 6600-asod 3-3,2-ön. Ez 40% tuning nekem pici fesz emeles mindenhol és simán birja.
De konzolon nincs SC, meg nem tudsz netezni se vele :) Én most próbáltam ki a processzorom húzását, de felvett +30W-ot és kb 6 fokkal melegebb volt magasabb ventillátor fordulat mellett. Talán ha hûvösebb lesz, megnézem megint, mert az SC-hez kéne a plusz teljesítmény. Videókártyából én inkébb az 1950pro-t javaslom, állítólag a 8800GTS meghal majd valós DX10 alatt. Jõvõre lesz csak értelme DX10-es kártyát venni (következõ AMD/Nvidia GPU-kat).
Elvem, hogy nem húzok semmit. Nem kockáztatok és nem költök extra hûtésre.
De tomshardware CPU guideja szerint +10-et ráteszek és egy c2d 6600-al jobb vagyok. Vga meg lehet 8800GTS 320Mb lesz.
Sajna intel/Nvidia most jobb. :( Ja, és igen, úgy néz ki mégis rá fogom cseszni a pénzt megint. Ami vicc mert ennyibõl két konzolt vehetnék röhögve. Mármint az új gépem árából.
4 tech ai ellen jatszottam unalmamban kb 45 perc is eleg lett volna szet lehet õket nuke-al lõni, de inkabb 8 fatboy meg pár száz t3as bot melett döntöttem, sokat nem birtak csinalni lehet megprobalom mas palyan a 7 ellenit is :)
intel drágább nem vitás de ha veszel 2 normalis 1gigas modult egy jobb lapot akkor a gyengébb intelt ugy meg lehet cibalni hogy az erõsebb amdt oda vissza alázza
ne vegyel amdt szvsz, bár c2d drágább de ég és föld én szoktam jatszani x2-es playerekkel neten és sokkal gyorsabb c2d-n, tegnap toltam 8-a pályán seton 4 tech ai ellen sose röccent meg a játék pedig volt hogy 150 t3as ass bot ment elõre meg 6-7 fatboy, szembõl meg jött minden :)
Szvsz minden map mérettõl függ. :) Pl.: Scathis nagyon baba. Mire oda jutsz valszeg van egy adag scu is.
Stealth gen fel, scu-k ott helyben építik a scathist, meg 8-10 shieldet köré. Monkeylord: Stealthes, és szintén gyorsan felhúzható terepen is. Cybran SCU brutál jól épít.
Czart én nem szeretem. Nem leht javítani, és focussal leszedhetõ. SR nagyon kemény lett, de levegõbõl megehetõ (30 t1 fighter megteszi a dolgát ha mozgás közben kapja el), gunshipek is sebzik. És hiába van nagy tûzereje, a lõszer sebessége miatt mégsem öl olyan gyorsan, és akkor is lõ mikor már a célpont tuti puusztul csak még nem ért oda az elõzõ csomag. :)
Fatboy tényleg defenzív inkább. Viszont nagyon jó tüzérség ha nyomulni akar az ember. GC... nos, érdekes. Jó mikróval egy ML leszedheti. Ellenkezõ esetben csúnyán véd, nyeli a sebzést.
Most a legjobb ár/arányban a SR. Mind felhasználhatóságát mind képességeit tekintve.
megint észrevettem egy fura dolgot. Ha az UEF van ellenem (skirmish), akkor az egységeiknek nincs normális animációja. Semminek nem forog a kereke, még a legnagyobb egységeknek sem. De ha nem ellenség hanem én irányítom õket, akkor meg minden ok. Nem értem ezt komolyan...
Szerintem nem 4 Myrmidon leszedi meg mielott odaerne... Nem eleg nagy a healtje..... healthje:7500, 4 myr kb8mp alatt sebez annyit
A legutóbbi patch óta nekem úgy tûnik, hogy a CZAR lett a legdurvább exp egység a játékban. Még a Monkeylordot is utoléri és mindenféle ellenség ellen van fegyvere, ráadásul a legutóbbi patch óta még életereje is van elegendõ. Plusz ehhez még hozzájön, hogy ahol lezuhan, ott igen komoly károkat tud okozni. Megépítése meg nem is olyan vészes, inkább energia kell neki, amit könnyebb termelni, mint anyagot. A Colossus nem rossz, de megfelelõ légvédelem nélkül könnyen leszedhetõ 8-10 T3 Bomberrel (ha idõben észreveszi az ember). UEF kicsit el lett hanyagolva, a Fatboy inkább védelemnek jó, mert sajnos nagyon lassú (mintha régebben gyorsabb lett volna). Monkeylordot inkább meghagytam védelemnek, a többi exp egység túl könnyen leszedi. Exp Gunship még egész jó, de kell legalább 3-4 egy csapatba, hogy elég kárt tudjanak okozni, mielõtt leszedi õket a légvédelem. Lezuhanáskor sajnos kevés kárt okoznak. A Scathis RFA legnagyobb gondja meg a viszonylag kis lõtáv és hogy oda el kell jutni valahogy. De ha sikerült megezdeni a lövöldözést és elég ideig meg tudod védeni (ilyenkor kár, hogy a Cybrannak nincs mobil pajzsa), akkor hamar bedarálja az ellenség bázisát.
Felraktam a SCA UI modot es nagyon lelassult az a mugy sem szelvesz gepem... Valakinek hasonlo..... Mar 1v1 is problemas.....
Firebase magyarul kb harcállást jelent, egy bázis, ami fegyverekbõl áll (tehát jó adag T2-es, T3-as lézer, AA meg artillery). Én tegnap próbáltam egy 20-as térképet 3 gép ellen (mind külön volt, de a térkép olyan, hogy az elején inkább csak 1vs1 a két oldalon), de mire elkezdtem összehozni a támadóerõmet, addigra az oldalamon lévõ Aeon már küldött 2 GC-t is. Persze le is gyalult. Úgy tûnik a 10-es térképen azért tudom könnyen leölni a gépet, mert nincs elég nyersanyaga, de itt volt bõven mass deposit, így a pazarló építkezése mellett is maradt bõven anyaga Expek létrehozására.
#2618-asnál vannak modok, én az elsõ 3 linkben lévõt használom([NEW 06/16!!] SCA UI MOD - NEW FINAL VERSION 3.0) , 4th dimension, iletve és az exavier's mod collection, ja és a sorian AL-t
Mit takat ez a firebase elnevezés
Én egy olyan modot használok, amitõl van egy plusz exp egység. Lényegében egy lerakható turret, ami a közepes távolságra az exp egységek fegyverével tud lõni. Ez is jó lassan épül meg, meg gyenge is, viszont jól sebez. 2 ilyen már megállít egy GC-t éppen hogy (de inkább 3) :) Sok értelmük nincs, mert a nyersanyagukból egy rendes exp egység is felépülne, de végülis nem rosszak.
sziasztok! fut a game vista alatt?? tervbe van véve ennek a játéknak is a beszerzése, de csak ha fut vista alatt
Szerintem az alapvetõ különbség ott van, hogy te relatíve nagy mapokon játszol, míg mi akiknek gyengébb a gépük max 10-esen. És ott az egyik leghatékonyabb fegyver a T2 Arty, nekem volt már 254 killes is a végére :) Ugyanígy, a GC-t is kurvanehéz megfogni, mivel elõbb van nálad, minthogy bármivel is leszedhetnéd. Szal ilyen szempontból minél nagyobb a map, annál könnyebb védekezni ellenük.
Ha GC ellen légierõ nélkül akarsz harcolni, akkor ahhoz 9 SM kell. Ezekkel a GC elé kell célozni. Azt, hogy mennyivel, gyakorlat kérdése. Függ a távolgságtól!!! 2 sorozat végez a GC-vel, persze ha talál... Kb. 3 sorozat idõd van attól a pillanattól, hogy a GC lõtávolba ér. Tehát egyet hibázhat az ember... ML ellen már egyetlen sorozat is hatásos, de az gyorsabb és nehezebb eltalálni...
A játékban szerintem a T2 Artillery az abszolút használhatatlan fegyver. Ha építek egyet és mondjuk kemény harcok dúltak végig a környéken, akkor is csak max. 50 kill lesz az eredmény átlag 10-20. Ugyanazon a firebase-en egy T2 point defense-nek lesz legalább 300 kill-je...
A legtöbb kill-je viszont mindig egy T3 artillery-nek v. maVor-nak lesz...
Az elején egy játékos gyorsabban tud építkezni, mint egy AI. Nekem hamarabb van meg minden épület, experimental, stb, mint az AI-knak. Ez az egyetlen lehetõség arra, hogy az ember le tudjon gyõzni 3 AI-t... Nekem egy T3 Air factory-t 4 T3 Engineer támogat, ezzel igen gyorsan lehet legyártani egy komolyabb air force-t. maVor építését pedig már nem is T3 Engineer-ek végzik, hanem 6 db termelésre upgradelt SCU + a termelésre upgradelt Commander.
Mostanában a sorrend: 2 T1 MC, 4 T1 PG, 2 T1 MC, LF, 5 PG, ... A legtöbb játékos azzal ront, hogy a mass-ra koncentrál a power helyett. Én mindig a power-re koncentrálok. Fõleg az elején nagyon sok mass-t tudnak adni a gyûjtögetõ engineerek. Fõleg, ha az ember jó helyre tudja õket elküldeni, ahol nem találják meg õket és nem bombázzák le. A terjeszkedés helyett is érdemesebb elõször a bázison található 4 MC upgradelése. A bázisnak általában nagyon erõs védelme van, de az elszórt MC-k az ellenséges air v. land force szabad prédája... Éppen ezért amint elkészült egy T3 Gunship, érdemes egy kis barátságos látogatásra küldeni a szemmel láthatóan kevéssé védett ellenséges MC-k szétlövésére. ;-))) Mindjárt lassabban terjeszkedik az ellen, ha nem áll neki annyi mass a rendelkezésére. ;-)))
Colossus ellen legjobb a CZAR, már ha van (én szoktam kószáló ellenséges engineereket foglalni skirmishben). 1 vs 1 be minden exp unitot üt, kivéve talán soul ripper, de lehet azt is.
Akkor bocs, mintha olvastam volna valahol.... Lehet itt..... Akkor marad a 30 db T2 lezeragyu (vagy mi a neve) az tuti jo (tapasztalat)... A ACU mat kilotte nemreg egy startegic missile.... Full health rol haltam meg es meg csak nem is szolt hogy lovik.... Meg regebben ...
Kellene néhány addon földi egység, kifejezetten experimentalok ellen.. Mondjuk gyors tankok, amik körbe tudják lõni a colossust drótokkal, és így elesne (ugye amig fölkel lehetne lõni).. Vagy valami ilyesmi..
Esetleg egy C&C3 féle emp ágyú, ami ki tud kapcsolni a hatósugarán belül mindent egy rövid idõre..
De honnan van neked "egy raj" strat bombered, mikor õ már jön a colossussal? Kb ha 3-at meg lehet építeni annyi idõ alatt, és akkor túloztam is... fõleg ha még másra is kell nyersanyagot fordítani közben.
Szerintem a földi experimentálok gyengék. Mivel nincsen jó mobil légvédelem, ezért egy Colossus-szal is gyorsan végez egy raj T3 Gunship v. Strategic Bomber, ha nem EON-nal játszik az ember.
Egy 20x20-as map-on ráadásul messze kell neki elgyalogolnia, szinte biztosan lesz olyan rész, ahol az Air Force szabad prédája lesz...
Nekem a bázis védelmét Fatboy-ok szokták ellátni, na, azok ellen nem sokat ér akármelyik földi experimaltál. De egy CZAR már szétszedi, nem is beszélve egy Soulripper-rõl...
Ráadásul a 20x20-as map-on van idõ, hogy az ember jól beássa magát és az ellenség mondjuk 3 T3 ágyú keresztüzében legyen, ha egy Firebase-t akar lerakni.
Az elsõ próbálkozásom nekem is az volt, hogy elfoglalom a map közepét és oda építek egy Firebase-t 4 T3 ágyúval amik majd jól elintézik az ellenség összes bázisát.
De, erre mind a 3 épített 2 T3 ágyút és szanaszét lõtték a Firebase-t... Ehelyett UEF-fel jó a maVor, mert annak minden benne van a lõtávjában és messze pontosabb a T3 ágyúknál...
A földi experimentálok a kisebb, pl. 10x10-es map-eken veszélyesek, mert ott olyan közel van egymáshoz a szomszéd bázis, hogy a strat bomber jó eséllyel berepül egy T3 AA légterébe és vége lesz, mint a botnak... De a 10x10-es csaták teljesen máshogy zajlanak, mint a 20x20-as háborúk...
Szerintem elbaszták rendesen ezzle, hogy az exp egységeket így felturbózták. Amit a CZAR mûvel az is egy vicc, de a Colossus méginkább. Edddig is masszív volt, de most aztán még inkább. Én mindig Cybrannal megyek az Aeon ellen, de CZAR ellen szinte nincs védelem, mert repülõkkel nem lehet megállítani, csak T3 AA-val, azokbók 2 is megállítja, csak éppen rázuhan mindenre, és akkor is mindent szétbasz, hiába lõttem le. A colossus ellen meg CSAK repülõvel lehet védekezni, mert csak azok tudják még út közben kilõni. És ezekbõl is csak a strat bomber, ami meg méreg drága, és lassan készül. Az AI elsõ colossusánál még messze nincs elég strat bomberem. A T2 artyk alig találják el / alig sebeznek rajta, szintúgy a missile. Még ML-bõl is legalább 2 kell egy Colossus leszedéséhez, és azt a kettõt is igen jól kell manõverezni, mert a Colossus secperc alatt kilövi ha eltalálja a lézerével. A T4 Gunship elég jó, de abból is legalább 2 kell, hogy idõben megállítsanak egy Colossust.
Kéne valami olyan mod, ahol semelyik fél nem használhat exp egységeket.
Játszottam egy 20x20-as pályán az UEF-fel 3 Tech AI ellen. 2 és fél órás volt a harakiri, nagyon kemény küzedelem volt. Az AI-k egyenként legalább 20 Experimentalt küldtek rám. A legnehezebb az új, megerõsített Air experimentálok ellen volt. Egy új Soul Ripper 5 T3 AA ellen, amiket 3 T3 Shield véd is képes kilõni 1-2 T3-AA-t, vagy amit megcéloz. Az új CZAR képes 4 T3 AA és 1 T3 Shieldbõl a Shield-et kilõni, a többire meg rázuhanni. A légvédelme meg olyan erõs lett, hogy csak T3 Gunshippel lehet megtámadni, mert a T3 Fightereket lenyírja se perc alatt...
Az egyik AI ellen építtem egy nagy Firebase-t 3 T3 Artillery-vel. Ezt a Firebase-t rendesen támadta, de nem sikerült szétszednie. Ezt az AI-t nagy nehezen sikerült legyengíteni, majd teljesen felszámolni.
A másik AI ugyanezt játszotta el velem és elkezdte lõni T3 Artillery-vel az én bázisomat. Szerencsére csak 2-t sikerült befejeznie az ellencsapásomig.
Építettem egy maVor-t. De még egy maVor-ral is rengeteg idõbe került a gyõzelem.
A túloldali AI pedig Stoneager-rel lõtt elég jó gyakorisággal. Még szerencse, hogy eltérõen más játékoktól, most építettem a fõbb bázisaimra Nuke Eliminator-t...
A maVor után még építettem egy Stoneager-t is, amivel, plussz 2 Fatboy-jal sikerült kinyírni az utolsó ellenfelet is.
Mindenesetre ez a csata már inkább háborúra hasonlított, ment a gyilok mindenfelé, nekem is rendesen voltak veszteségeim és inkább fárasztó volt, mint élvezetes...
szerintem installald ujra majd netrõl szépen updateld ahogy õ akarja gpgneten keresztül.
Nem értek valamit. Egy külön patch csomaggal feltettem az összes patchet. Aztán indítanám a multit GPneten keresztül, írja hogy új patch elérhetõ. Elkezdi, majd patch aborted. megint ott a start gomb. megint elkezdi, megint aborted. Mi a francot akar felrakni? És ha akar miért nem rakja fel? Semmi hibaüzenet, csak a log fileban hogy aborted.
Ja az AI epit 6-7 gyarat is es utana nem epit semmit belole..!! Lattam 7 hajogyarat es foldi egysegeket kuldott.... Csak ember ellen jo igazan...
AI legnagyobb hibája, hogy repülõt meg hajót alig épít, meg elõbb legyárt 4-5 gyárat és csak utána gyárt egységeket.
Ja AL-rõl: 2 ember fejlesztette 1 hónapig az AL-t, ahhoz képest egész jól teljesít, míg Sorian (Al modder)meg vagy 5 hónapig, igaz minden doksi nélkül link
Cheater AI-t nem szeretem. Akkor legyen inkább több...
Egyébként szerintem a patch után bizony nagyon kemény az AI, már csak pár dolgot kellene megtanítani neki: - Védje le a bázisát pajzsokkal. - Használjon nagy tömegben repülõgépeket védekezésre. - Használjon nuke-ot. (Ha egyet épít, azzal már hatalmas költségbe veri az ellenfelet...) - Építsen több T3 Artillery-t. - Használjon tömeges repülõgép támadásokat. - Használjon kombinált Experimental + repülõgép + szárazföldi támadásokat.
Mivel az AI képes sokkal jobban összehangolni egy támadást, mint egy ember, ha a fenti pár szabályt betartatnák vele, akkor nem lehetne megverni 1 a 3 ellen...
igaz más mapon volt, 10*10-esen, míg a Seton's 20*20-as
A legerõsebb A.L.-t modokkal lehet behozni (Sorian Al cheater verzió) én 3 tech Alt a Seton's-on simán ledaráltam(volna ha nem unom meg hogy az 1órás játék 2 óráig tart single core :( ) addid 2 cheater sorian al kinyirt(a végén az egy szál commanderrel a viz alá mentem, és próbáltam visszajönni, de persze nem sikerült)
Tegnap játszottam egy jót 3 Tech AI ellen. Szerintem a tech AI a legkeményebb. Bár én nem szoktam rush-olni, fõleg nem 3 távoli AI ellen...
Sikerült megint csiszolnom a bázis építési módszeremen. Mire az elsõ T1-es bomberek feltûntek a bázisom felett, nekem már volt 2 T2 mobil AA és 1 T2 AA építés alatt.
Mire az elsõ Monkeyboy bekopogtatott, nekem már volt 10 T3 SB és 10 T3 GS-em. Ezek annyira gyorsan kinyírták a MB-t, hogy kényelmetlenül távolra kellett küldenem a SCU-t, hogy begyûjtse...
A legdurvább experimental szerintem a Soul Ripper lett. Az mindig szétlõ valamit azon a Firebase-en, amit megtámad...
Kipróbáltam az SCU economy-t. Gyártottam 6 SCU-t és felupgradeltem õket full-osra. Az energiát ez 10-15K-ra nyomta fel, de a material-ra nem jók. Arra vagy terjeszkedik az ember és elfoglalja a material pump-okat, vagy material convertereket épít.
A csatát 4 db T3 artillery nyerte meg nekem. Fantasztikus sebességgel tudják szanaszét szedni a legerõsebb bázist is... A clean-up munkához most elõször bevetettem nuke-ot is. De az nagyon drága és túl olcsó védekezni ellene. Egy nuke silo kb. egy T3 artillery ára, de abba még a rakétát is le kell mindig gyártani. A robbanás meg nem hat túl nagy területre...
Legközelebb megpróbálok majd gyorsan nyerni, de nem rush-olva.
A hadjáratot nyomom az UEF-el kezdve. A 3. pályán vagyok de durván szívat a gép. A 2. pálya is közel 3 órán át tartott. Tényleg nem lehet C&C stílusban nyomni, így hát tanulnom kell :)
Jaj de vártam egy ilyensmi stratégiát. Ahol tényleg számít a taktikai érzés. Skirmishben meg para az egész mert nem tudom mikor támad és mivel (atom esetleg). Tiszta izgalom. Jól eltalálták a gamet, GZ hozzá a fejlesztõknek.
A 6600 meg 7600 más felépítésû, mint a 7900, ezért elõfordulhat annál hiba. Persze jó lenne tudni, hogy abban a gépben voltak-e tesztelve a kártyák, ami maniac-é, vagy másikban. Ha abban, akkor inkább valami szoftveres gond lesz.