Na a f@szomat már.. Ezzel az új peccsel annyira imba lett az a fos colossus hogy iszonyat.. Ma toltam egy 1v1et egy balanced ellen, építettem egy brutális védelmi vonalat (sok kis t2 PD csomókban, 5-6 t3 AA sokszor, mindezek mögé pedig T2 artik).. Amikor jött az a chicken (direkt megnéztem) 56db (!!!) T2 arti lõtte /meg a PDk/, és nem feküdt meg. Szépen komótosan végigballagott és szétgyalázott mindent :|
No i van cserélve, ezt szedjétek inkább!
Abban ami kikerült tegnap honosítás van 1-2 hiba. A javítás ma ki fog kerülni, vagyis le lesz cserélve a telepítõ. Sorry
Vizes pályán (4 sziget a sarkokban, nem tudom a nevét) játszottam egy Supreme UEF meg egy Balanced Cybran ellen Aeonnal. A Cybran elég hamar meghalt (én lõttem T2 artival, alulról meg zaklatta az UEF), az UEF meg megint nem gyártott se hajót, se repülõt, csak Fatboyokkal próbálkozott. Czarnál jó is meg nem is, hogy tud repülõt gyártani, mert így nem látszik, hogy mi van a hangárjában. Mindkét gép megint telerakta magát light botokkal, csak azt nem tuom miért, amikor azok még száraz pályán se érnek semmit.
Hamarosan kikerül a Magyarítás Portálra, már elkldtem Panyinak. :D
Na most azért 1on1 lenyomtam egy aeon balancedet :)
Kisebb bonyodalmakba ütköztünk :S De ha törik, ha szakad, ma kiadjuk a teljes honosítást. A bonyodalom nem a honosítással van.
Nem csak az Aeon, a többi is erõs lett, több exp unitot csinál, hamarabb küldi õket. Repcsiket is jobban használja, mindenhol ott van velük... Tegnap játszottam egyet 3 balancedAI team ellen, majdnem kicsináltak az elsõ 10 percben, teljesen elleptek a t1 bomberek, mind a 3an küldték õket. Az optimalizálás is jól sikerült, 40es mapon voltunk, 1000es limittel, és csak a végén szaggattam be (ultra low beállítások). A patch elõtt is játszottam ezt a felállást, de akkor szinte élvezhetetlen volt a végén.
Basszus, a patch óta kibaszott erõs lett az AEON... én cybran, vs 2 balanced AEON, és mint a gombot... 7 colossusukat és 4 czart lõttem le, de megint mindenem erre ment el, szal támadni esélytelen volt.
Re. Nyomtam egy reinstallt és megoldódott a probléma... Nemtudom mi volt.
Eredeti vagy tört? Ha nem eredeti, akkor valószínûleg rossz a törés. De jó lenne, ha tudnál képet csinálni az ablakról, vagy pontosan leírnád mit ír ki.
Hello. Lenne egykis problémám. Felrakom játékot és indításkor egy ablak jelenik meg és problémázik, hogy valami invaild. Elérési útvonalat meg minden hülyeséget ír. Mi lehet a baj? A gépem vinné...
Akkor lehet tényleg a 8800-as drivere kezel valamit rosszul.
Jó ötletek, de a csávó aki postolta a problémát leírta, hogy újratelepítés után csak sc t rakott fel. A plusz tûzfal illetve az antivir nem lehet, mert ugyanúgy újraindul.
Tegnap este én is jól beszívtam, hogy a 3 AI kollektíve experimental-ok helyett T3 Artillery-t gyártott. Mindig nagyon erõs bázist építek, ezért egy ideig észre sem vettem, mert a pajzsok szépen fogták a becsapódásokat, de aztán egy Firebase-emet kezdték szétlõni, mert oda még T2-es Artillery is tüzelt, hogy jól érezzék magukat a katonáim. ;-)))
Légierõ nélkül nem tudtam kiszedni a T3 Artelly-ket, ezért általános támadás, 30 Titan + 1 Fatboy + fullra upgradelt Commander. Sajnos nem tudtam átütni a Cybran védelmet. (Illetve átütöttem, amikor felrobbant a Commander...)
Ma este megpróbálom újra, de most jobban figyelek arra, hogy mit építenek az AI-k a szegletekben. ;-)))
Mennyi hely kell az 3223->3251 patch-nek? Nekem azt irja ki hogy -2TB hely kellene még neki :D
Ha te is mindent végigpróbáltál, amit õ, akkor még amit javasolni tudok: legújabb DirectX, víruskeresõ és tûzfalprogram eltávolítása egy teszt erejéig (nem elég kikapcsolni, legyen uninstallálva). Ha valaki regelt az ottani fórumra, akkor ezt beírhatná oda, csak ezért nem akarok most regelni.
Én is folyamatosan ezzel a problémávalküzdök!!! VAn valakinek ötlet, tanács , tapasztalat?
ember ellen nem menne, a t1 es bomber drága mulatság, sok energia kell hozzá, és amire te sokat legyártasz az ellen már ezer hasznosabb effektívebb cuccot tud bevetni ellened másrészt sokkal olcsóbban onthatja az interceptorokat meg légvédelmet, t2 t3 ról ne is beszéljünk bombázás jó dolog, de cak az elején 4-6 darabbal meglepni ha még nincs légvédelme a 3-4. percben, késõbb meg egykét strat bomberrel le lehet szedni a comm-ot
Tegnap én 2db balanced AI ellen próbáltam az egyik kereszt alakú 10km-es mapon. Kicsináltak simán :D Egy órán keresztül tartotta magát a védelmem, de minden erõforrásom a védelem szintentartására ment el. Exp egységek nem készültek el, amíg a colossusaik odaértek... (csak földi egységekkel harcoltam, no légierõ)
Amit észrevettem, hogy többféle egységet használ az AI. Eddig volt olyan, amit szinte sose küldött. Most pl már csinált light artillery, meg heavytank only támadásokat is, ilyen 6osával, meg 9-esével. Meg a Balanced AI nem csak exp unitokat csinált a vége(m) felé, hanem mellé T3 Artykat is. Ez sem volt jellemzõ eddig, hogy párhuzamosan ilyeneket is rakna.
Hmm. Nemtom ember ellen hogy mûködne, de gép ellen beválós taktika, hogy miután stabil mass/energy háttérrel rendelkezem, olyan 5-6 T3as gyárból (mind1iket asszisztálja még 1 tech3 engineer) elkezdem ontani a T1es bombereket, össze vissza telerakom a pályát waypointokkal.. Ez azér jó mer mindig lesz egy csomó repkedõ gép a légtérben.. Utána pedig olyan 30-40es hullámokban kiiktatom a cuccait.. Akármennyi legvédelme van, esélytelen szegény.. (plusz a bázis közepére csapódo roncsok frankón kivégzik az engineerjeit :D)
Egyértelmûen okosabb, használ T2-is, stb. Ja, és nem hokizik 12 másodpercet a játék elején.
Remélhetõleg péntekre befejezõdik a tesztelés és a javítások. :D Lesz benne pár meglepetés azoknak is, akik a bétát leszedték.
Elvileg jobb az AI, viszont pont most játszottam egy 2vs2-t 3 Balanced AI-val és a gép Monkeylordjai meg a Colossus is beakadt a vízpartba. Volt olyan, hogy 3 ML volt 1 helyen beakadva. Viszont kicsit értelmesebben építkezett a gép, mint patch elõtt.
Graf kártyát csak akkor igényel ha minden effektet betolsz + élsimitás st. maxon.
Nekem 1650*1040-es felbontásban fut full grafikával. Szerintem is inkább CPU és memória, mint GPU függõ játék.
Az új Patch egyébként sokkal jobbá teszi a játékot.
Gyorsabb lett a játék és az AI sokkal okosabb is.
3 AI ellen játszottam tegnap 5 perc rush védelemmel. A szokott védelmemet most úgy ütötték át az AI-k, hogy csak kapkodtam a fejem. T1 bot-okkal, T1 tüzérséggel jöttek, szépen megkeresték a védelem legjobban támadható pontját és pont a megfelelõ szögbõl át is ütötték. A légitámadás is pont akkor jött, amikor kellett, 5 másodperccel a roham elõtt...
Engem meg nem is zavar az UI, igaz én 1280*1024-ben játszom (ennél kisebb felbontással minek, akinek ezt nem bírja a gépe, annál úgyse megy játszhatóan a játék).
"A játéknak amúgy is keskeny a képernyõje és a robusztus kezelõfelület nem éppen a Total Annihilation-ön nevelõdött mass-mester vérstratégiáknak kedvez"
Ez meg ismét egy vérprofi aki cikket ir csak azt nem értem nállam simán teljes képernyõsre lehet állítani az uit.
nemtudom mennyit optimalizált a peccs szoktam nézni a ren_shownetworkstats -et konzolból és vicces amikor core2 nevû játékba olyan emberek jönnek be akiknek a + sebeégük a játék felénél már 0/-1.
Miért is kéne DX10? Nem a grafika fogja meg a játékot, hanem erõsen ram és cpu igényes a játék, ezen meg a DX10 nem segít. És mint a GS fórumán is sokan rosszul tudják, a DX10 elsõsorban a jobb sebességet szolgálná, nem a szebb grafikát, tehát DX10 alatt ugyanazzal a gafikával elvileg gyorsabb egy játék.
Hát ez nem hangzik túl jól. Lehet mégsem lesz Dx10 support. De nem is nagy baj ha csinálnak inkább más újításokat.
Ezen jót nevettem... Cybran kampány elsõ pályájának vége, az aeon commander beszól hogy mindjárt jobb létre szenderülök, és kb 10mp múlva már átkozódott hogy alábecsült
---------------------------------------------------------------------------------- Patch Notes for build 325X ---------------------------------------------------------------------------------- MISC * New cartographic view for both main view and strategic map. * Multiplayer/Skirmish maps now have a "no rush" timer option. * Map props have been altered to balance player start positions. * Overall performance enhancements in regards to memory management and AI. * Saltrock Colony's civilian defenses altered for balance. * Assist Icon now properly shows when mousing over a Quantum Gateway. * Starting Mass Extractor locations adjusted for all ranked maps. * Weapons that do splash damage no longer destroy other projectiles. * Improved pathing and unit formation behavior, especially for naval and experimental units. * Fixed issue where game would lock up if you were at unit capacity in campaign mode and captured an enemy unit. * Ferry Beacon now has a Strategic Icon. * Weapons now perform a terrain blocking test when choosing the best target to engage.!!! Kurvaidegesítõ volt eddig, mikor a hegyet lõtték a védelmi turretek, mert mögötte volt valami cél... * Improved behavior for Engineers that are patroling and reclaiming resources. * Attack Ground is now equivalent of Attack Move to Position. * New Hold Ground stance lets units attack the ground instead of performing an attack move to a position. * Fixed double Mass Extractor exploit.
AIR * Scorcher now deals its damage faster. * Build cost of Tier 3 spy planes reduced by roughly half, and they now have limited-range Omni. * Transports will no longer chase planes. * Gemini has been retuned to address a bug with its missiles. * Tier 1 bombers now drop their bombs using a physics-based model.Végre talán nem dobálják mellé amikor lejtõn/emelkedõn megy a célpont * Zeus's health increased. * Revenant's damage increased. * Anti-air guns now prioritize bombers, gunships and transports over Interceptors and scouts. * Gunships with AA do not chase planes. * Multiple transports now use one Ferry Waypoint, as opposed to one per transport. * New Dock Button orders planes to auto-land and refuel at nearest Air Staging Platform or carrier.
GROUND * Aurora: Acceleration increased slightly and top speed lowered. * Cybran ACU damage reduced; rate of fire increased; overall DPS reduced. * Mech Marine can now fire correctly from a transport; health increased. * Omni Sensors no longer have sonar capabilities. * Flare: Damage increased. * Energy Storage economy reduced; explosion radius increased. * Cybran TML defenses improved and now have a charge time before launch. * Aeon ACU Advanced Resource Allocation System cost reduced. * T3 land factories upgrade cost increased. * UEF ACU nuke now behaves like other nukes. * T3 Cybran Siege Assault Bots will no detonate into an EMP if they are destroyed while under construction. * Cybran ACU and sACU now have a general cloaking button that handles both cloak and stealth. * Fixed an issue where factories stopped responding if the unit being built was killed during the "factory lower" animation. * Shields will no longer fully recover shield health while in an Energy-negative economy.Ezekszerint nem kibe kapcsolnak majd, hanem alacsony energián mûködnek folyamatosan. Jobb. * Shields no longer prevent nuke damage. * Commanders now display warp-in effect during online ranked games. * All Supreme AI now begin building at the proper time in skirmish rather than waiting for 13 seconds. * Engineers can now assist Shield Generators and will repair and recharge shields while shield is taking damage.Na ez is hasznos!!
* Tier 1 Tanks - Striker has increased movement speed and has been retuned.
* Tier 2 Tanks - Retuned to perform better vs. Tier 1 units. - Increased movement speed. - Obsidian Energy drain decreased.
* Tier 2 Artillery: - Miasma: Damage reduced. - Klinkhammer: More accurate. - Gunther: More accurate, damage increased.
* Tier 2 Point Defenses - Now lead their targets. - Oblivion and Triad no longer deal damage to friendly targets.
SEA * Can no longer build Strategic Missile Defenses on water.Mit szoptam sokszor emiatt is.. T2 artyval bazi nehéz eltalálni a vizi ojjektumokat.. a missilet meg lelõtték mindig emiatt. * Salem now moves similar to Aeon and UEF Destroyers; its speed on land has been increased and only goes on land if it has been given a land-based waypoint. * UEF and Cybran Naval factories are now more susceptible to torpedoes. * T3 submarines are now significantly cheaper to build, their TML damage has been reduced and their nuke cost increased. * Amphibious units (that move along the sea floor) now have water vision equal to their normal vision. They can also now detect submarines. * Carriers (including the CZAR) can now build Tier 1 through Tier 3 air units. * Cybran carrier anti-air guns DPS decreased and accuracy increased. * T3 Sonar Buoy�s cost reduced, health changed and sonar range increased. * T1 and T2 Sonar Buoy�s health increased. * T3 Aeon Sonar Buoy anti-torpedo rate of fire decreased. Ez ilyet is tudott, hogy anti torpedo?:DD * T1 Torpedo Launchers now have sonar. * T3 Aeon Strategic Missile Submarine's tactical missiles can now be targeted by TMD's.Ez volt az überszopás. Tech AI úgy küldte be õket a TMD-k ellenére, hogy csak lestem
* Frigates: - Health increased - Build cost decreased - DPS increased - Beacon range decreased - Anti-torpedo system retuned.
* Submarines: - Sylph build cost increased and DPS decreased. - Sliver DPS decreased, build cost decreased and health increased.
* Destroyers - Build cost retuned.
* Battleships - Summit and Galaxy build cost decreased.
EXPERIMENTALS * Galactic Colossus and Monkeylord now always respond to attacks from Siege Assault Bots.
* Atlantis: - Health reduced. - Torpedo system retuned.
* CZAR: - Health increased. - Beam damage reduced. - Flak damage radius increased. - Crash damage reduced.Eddig elég felesleges unit volt szvsz...
* Fatboy - Build cost decreased.Viszont hogyan kell építeni belõle bármit is? Én hiába kattintottam az engineerekre, nem csinált semmit. - Can no longer build Engineers while underwater.
* Galactic Colossus - Build cost decreased. - Movement improved.Ez viszont szerintem nem kellett volna. Igy is bazi ütõs volt már
General Game UI - Game no longer pauses when you minimize or press Alt-Tab.Ez mire volt jó, mé kellett elbaszni?! - Messages are broadcast to every player when alliances are formed or broken. - There is now a confirmation dialog for self-destructing units. (You can turn the self-destruct confirmation off in the Options Menu under the Interface Tab.) - Removed auto-pausing from all dialogs except the Main Escape Menu in single player. - Allied victory and share resources are now active by default. - Construction/Queue Bars now shrink and grow according to how many options are available. - Save, Load and Replay dialogs can now be sorted by name or date created/modified. - A dialog similar to the victory dialog is now displayed when a replay has finished playing. - Fixed duplicate weather effects showing up in right-hand corner of the world.
Map Control - There is a new window that controls several things: - Toggle Resource Icons on/off. - Toggle Cartographic mode on/off. - Toggle Minimap on/off (even in the minimal view). - This dialog can be accessed by either pressing 'Y' or by clicking on the former 'Minimap' button.
Quick Select Groups / Avatars - Units are automatically assigned to the same Quick Select Group that the constructing factory is assigned to. - To support this, factories are now filtered out of Quick Select Groups when recalling them for selection. - Shift + Control Group # will now add that control group's units to your current selection. - Shift + Clicking on any Quick Select button (Commanders, Idle Engineers, Control Groups) will add an idle Engineer to your current selection. -Shift + Control + Control Group number now selects only factories in the Control Group. - Support Commanders now have their own idle tab. - Fixed a bug with Avatar Icons that would play the "Commander is under attack" voice for any non-commander units modded to show up as an Avatar. - Avatars should now refresh properly when the focus army is changed.
Strategic Markers - You can send markers to your allies by pressing the following keys: - F5 - Sends a "General Alert" marker. - F6 - Sends a "Move" marker. - F7 - Sends an "Attack" marker. - F8 - Creates a custom marker. - General Alert, Move and Attack markers disappear after 10 seconds. - Custom markers are permanent until the user deletes them (Shift+Ctrl+Right Click) or their army is defeated. - Custom markers may be moved by any ally. Hold Shift and drag the circle to where you want the marker to be located.
Options - Added an option to lock the cursor to one screen when in full-screen mode. This is useful when you are playing full-screen on a dual-monitor systems and you're only using one monitor. - Added options that control both keyboard scroll and keyboard rotate speeds. - Moved keyboard pan accelerate key from Shift to Control. - Added option to toggle bloom rendering. (Toggling this off may increase performance. This has also been set to off for the low configuration.) - Separated render background option into render skycube and render background.
Lobby - Changed tomato color to purple. - Added a No Rush option for custom games. Does not apply to ranked games. - During the specified No Rush time limit, you cannot issue orders to your units outside of your initial area. In addition, you will see a ring around your base that shows the area that you are limited to, along with a timer in the Score Display that shows the amount of time remaining. - Revamped the way map selection and options are displayed. - All players now see a "display panel" where the option list used to be. - The host can access a secondary configuration screen to change the map and game options. - Rollover feedback shows which slot correlates with which spawn slot on the map.nem kell barkóbázni
Build Mode - The B key now toggles build mode on and off. (Esc. still toggles it off, as well.) - As a consequence, some keys needed to be remapped in order to accommodate the new functionality for the B key.
Mod Manager - It is EXTREMELY likely that pre-patch mods will not be compatible with the new mod system. - Mods now key from a GUID rather than by name. - Exclusive flag works - Before and after tables work. - Conflicts table works. - Example mods were removed from the main game data files as they were confusing players. The resource rich mod is still included since many players use that mod. - Mod hooking now concatenates so local variables will be accessible. - Added a new lua scd that moves generic engine files to their own scd.
Mod Support - SupcomDataPath.lua has been changed so that directories are mounted instead of defined as a search path. - OpenURL function is exposed to Lua scripts. It is simple to use: Usage: OpenURL("http://forums.gaspowered.com") - OpenURL will only open approved protocols. These protocols can be found in SupComDataPath.lua (in the same directory as the game binary). - Please post in the mod developer support forums if you would like a new protocol supported. - PrintText can now be used on the sim or user side to display text on the screen during a session. Usage: PrintText(text, fontSize, fontColor [format: aarrggbb], duration [seconds], location [leftcenter|center|rightcenter]) - You no longer need to rename .zip to .scd - For additional changes to mod structure, see this post: http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=7819
File Structure - There is now an option to save replays, screenshots and saved games in your My Documents folder. - With this option enabled, you'll only be able to see files in the My Documents folder. - If you have files saved in the App Data location, they won't appear in your file picker unless you turn the option off or manually move the files to the new locations. - Files stored in the My Documents folder will not be removed if you uninstall Supreme Commander. - You'll find the files in My Documents\My Games\Gas Powered Games\Supreme Commander\ - For convenience, game mods may now be placed in My Documents\My Games\Gas Powered Games\Supreme Commander\mods - Game maps may now be placed in My Documents\My Games\Gas Powered Games\Supreme Commander\maps
Leszedtem, telepítettem, szerintem is egész jó lett! Tetszenek ezek a magyarított egységnevek, van köztük egy-két poénos (mavor -> mocsadék, t2 légvédelem -> légfrissítõ). Így elsõ blikkre egy-két hibát azért találtam benn. UEF t3 mérnöknél ha a mobilgyár ikonjára rámegyek azt írja ki hogy elõállít egy egész repülõ századot,de ez nem igaz mert földi egységeket gyárt max ellátni tudja õket (javítás-utántöltés). Másik: t3 cybran mérnöknél a t3 tüzérségnél azt írtad hogy nagyobb a lõtávja a stratégiai raksikilövõnél is, de ez sem igaz. De ezek csak apróságok, összességében nagyon jól sikerült.
Kb egy óra múlva kikerül a Hungarian Language Team (http://hlteam.try.hu) lapjára a Supreme Commander honosításának publikus béta változata! :) Az oldal is átalakul, jelenleg azért nem található.
Az én gépem nem bírja az on-line-t...
Kipróbáltam ugyanazt Cybran-nal. A legjobb PD-ik nekik vannak, a pajzsok is jók, ha az ember szépek upgradelgeti T4-ig.
A Monkeylord nagyon ütõs experimental, hatalmas kárt tud csinálni, de nem húzza sokáig. De 2 már le tud gyalulni egy teljes fõbázist is...
Az elmult 4 napban online probalkozom de 20 percnel egyik meccs sem tartott tovabb...!!!! Allatok vannak ott.... Pedig nyomtam hardon a gep ellen skirmisht egy parat....!!!!!
A honosítás elkészült, és át lett adva korrektúrázásra, a bétatesztje pedig már folyik. Napokon belül kézhez fogjátok kapni. :)
Újrajátszottam ugyanazt a felállást, csak most megnyertem. Galactic Colossus-szal igen jól lehet bázist írtani. ;-)))
Elõször láttam 5 csillagos egységet a játékban, az egyik T1 PD lett 5 csillagos, 350 körüli kill-lel.
28 egységet vesztettem és 3000-t lõttem ki, az arány engem is meglepett.
Nem használtam egyáltalán T3 tüzérséget.
Az AEON pajzsok valami eszméletlen jók, már nem is törõdök az ellen T2-es tüzérségével, mert az AEON pajzsot aztán lõhetik...
Legközelebb megnézem, mit tudok Cybran-nal. ;-)))
Tuti hogy nem fog elmenni a 9250-esen, régebben volt nekem is, asszem még megvan valahol a padláson. Jó kis karesz volt az anno, de hát haladni kell a korral. Én lecseréltem egy 9600XT-re, aztán meg vettem egy nvidia 7600GS-t. Nem egy nagy szám, de ezen már elszalad a legtöbb gém.
A 9250-es DX8-as kártya, azon eleve szerintem el se indul, nemcsak a teljesítménye kevés. Ezen a gépen szerintem egy játék se fog élvezhetõen futni, ami idén jön/jött ki, fõleg a videókártya kevés.
A 9250-es radeon nagyon gyér ehhez a játékhoz. Meg a proci is, meg a ram is.
hát nem vagyok egy nagy IQ ilyen téren de amit tudok róla azt leírom: Pentium IV. Oprendszer: XP 2 GHz 768 MB RAM Radeon 9250 kártya
egy patchet felraktam, pontosan nem tom melyiket, annyit tudok hogy 3-mal kezdõdött és miután elindítottam még szarabb lett mert totál fehér volt a kép és csak vonalakat láttam mindenhol... :(
Ha nem árulod el milyen géped van, milyen oprendszered és hogy felraktad-e a legutolsó patch-et, akkor nem tudunk segíteni.
sziasztok! Kéne egy kis (kurva nagy) segítség... nem tom elindítani rendesen a játékot, mert amikor betölt egy pályát akkor vagy automatikusan kilép, vagy a betöltés képe marad ott (kék örvény izé) és nem tudok semmit csinálni. Help valaki, légyszi!!
Szerintem kvantum nyomokat, vagy zavarokat. Ez lenne a két legértelmesebb fordítása. Helyesen: A kapuk megsemmisülése olyan kvantum nyomokat hagy hátra, ami néhány évig lehetetlenné teszi a kvantum utazásokat.